Şimdi Ara

türk Telekom limitsiz YouTube kota harcama problemi ve çözümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
3
Favori
1.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Malum uzun süredir bu problemi yaşayanlar var ben de rastgele ben de ise yarayan bir çözümü paylaşayım arkadaşlar umarım faydası olur. APN ayarlarında internet yazan kısımı düzenleyip wap,internet yazıp kaydediyoruz herhangi başka bir değişiklik yapmadan ve uçak modu aç kapa yaptıktan sonra tekrar kontrol ettim birkaç defa ve kotadan harcamadigini farkettim. Soylede bir ekran kaydı aldım buradan da bakabilirsiniz

    https://www.youtube.com/shorts/aiDKsBxbKCA?si=yOT8tUNFzGgyL584




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cebi987 -- 4 Şubat 2024; 23:19:38 >



  • Sanırım oluyor teşekkürler dostum

  • İlginç, denemek lazım.
  • Üye gerçekleri açıkları sonrada uzaklaştırdı

    Hey gidi koca dünya
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Üye @barely1011 olarak tekrar dirilmiştir. Aramıza hoşgelmiştir.

    Herif gerçekleri söyleyerek gitti en azından,sudan sebepten gitmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MobilRadar -- 18 Şubat 2024; 3:47:25 >
  • Güçlü tarifeler 30 GB paketinde YouTube sorunu yaşarsanız bu konuda gündemde kalmalı.
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt

    youtube da işe yarıyor mu?yine bira da olsa gb gidiyor mu?

  • arkadaşlar birisi ayarları dm den atabilir mi nasıl yapılıyor pc den youtube ye giremiyorum şuanda.

  • Yillar gecti telekom su problemi cozemedi rezillik resmen
  • gsmtr G kullanıcısına yanıt
    Güçlü prime 30gb tarifesindeyim asla sosyal medya ve YouTube 30gb netten düşmüyor.
    (YouTube reklamlar hariç.!! )
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt

    olabilir, ancak problem yasayan cok fazla kisi var maalesef.

  • gsmtr G kullanıcısına yanıt
    Bunun farkındayım ama hepimizin eşit olması gerektiğini düşünüyorum.
    Ben standart sim kart apn ayarları ile kullanıyorum.
    Acaba neden bu denli farklı sonuçlar alıyoruz anlayamadım.!
  • GENERALCELL kullanıcısına yanıt

    Hocam uzun suredir telekom kullaniyorum ve cekimden memnunum ancak maalesef bu problemle ilgili yuzlerce sikayet var malum sikayet sitesinde. Yillardir cozulemiyor yada cozulmek istenmiyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.