< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 25 Kasım 2020; 20:10:26 > |
Türk Telekom'un Online İşlemlerine Giriş Yapılmıyor



-
-
Aynen hocam uygulamadan girilmiyor. Sifrenin gunu gecti diyor sifre al diyorum sms gelmiyor. Kainatin lider operatoru 5g icin calismalar yapiyor sanirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokbiloz -- 25 Kasım 2020; 20:14:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende giremiyorum ama babamın telefonda giriyor -
Kalite kesintisi yaşanıyor
Zaten seneye Türksat'a geçip Telekom ile olan tüm aboneliklerimi bitirip kurtulacağım. Her gün ayrı birşey, 2 test yapıyorum hızım birisinde 20 birisinde 2 çıkıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 25 Kasım 2020; 20:14:24 > -
-
-
Saldırı düzenleniyor olabilir.?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telekomda böyle şeyler olmaz kesinlikle dış minnakların parmağı var bu çöküşte
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Dış minnakların boyu devrilsin hocam. TT'u bi rahat bırakmıyorlar ki çatır çatır hizmet versin.
Kappa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5G hazırlığıymış arkadaşlar. -
İyileştirme çalışması sebebiyle kesinti yaşanıyormuş. -
Umarım su çöp tasarimi sıfırdan yenilerler -
Bakalım düzelince nasıl gözükecek uygulama. -
Bence duzelen bisi olmuyacak gibi geliyor bana yine eskiye devam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski uygulamaya giriyor sorun yok
Yeni güncel olana girilmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benimki güncel hocam. -
-
Yenisini bana gelse bile guncellemem hic guzel degil yeni surumu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni uygulama tümden değişmedi ki.. Sadece ilk ekran mobil/internet/ev telefonu şifre giriş kısmı değişti. Bu pek güncelleme sayılmaz. Arayüz hâlâ aynı değişen birşey yok.
Tümden daha canlı, daha işlevsel ve bununla birlikte daha sade bir uygulama yapılmalı. Bu konuda Turkcell'in uygulamasını baz alabilirler. Çünkü oldukça sade ve şık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
@Jazzalyn @iriven @Mahmut8567
Öncelikle değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim. Bu vesileyle ben de başta @XpressMusic34, @sis651, @NitroNos hocalarım olmak üzere haberlşme bölümünün gelişiminde emeği sebkat etmiş olan, insanlara burada yardımcı olan, bilgilerini paylaşan herkese çok teşekkür ederim, emekleri, hakları ödenemez. Özellikle @sis651 ve @XpressMusic34 hocama ayrı bir teşekkür etmek isterim. @sis651 hocamız sayesinde mobilde ne biliyorsak abartısız 9/10'u kendisi sayesindedir, hiç usanmadan ısrarlı sorularımıza cevap yetiştiriyor. @xpressMusic34 hocam ise benden de önce forumda bu bölüm henüz bakir iken o zamanki kısıtlı bilgiye rağmen bir çok konunun öncülünü ve temelini inşa etmiştir. Keşke forumda böyle bir tartışma, kavga olmasaydı, gerçekte üzücü. Ben bu bölümdeki bir çok üyeyi severim, kimseye bir düşmanlığım veya kinim yok. Ancak en üzücü olan bu üç operatör içn birbirimizi kırıyor olamamız. Neticede bu 3 operatör babamızın malı değil, amaçları kar edip, varlıklarını sürdürmek. Birini beğenmiyor muyuz, diğerine geçeriz olur biter. Ben yaklaşık 3 seneyi aşkındır mobilde Türk Telekom kullanıyorum, genel olarak performasından memnunum, bu süre zarfında İstanbul Depremi rezaletini saymazsak hizmet kesintisi yaşamadım. Ancak gelgeleim konuşulması gereken önemli bir konu var. Telekom'un ses ve veri hizmetleri dışındaki servis hizmetleri ve uygulamaları maalesef düzgün çalışmıyor. Online İşlemler uygulaması çok defa çöküyor, mesela ben faturalarımı kart ile telefona NFC vasıtasıyla okutarak ödüyorum, son gücenlleme ile düzeldi mi bilmiyorum ama bir süredir Online İşlemler uygulaması kartı NFC ile okuttuğum an çöküp kapanıyordu, hayati değil elbette ama can sıkıcı. Bunu haricinde malum VoWIFI çok geç geldi. Cihaz desteği de kısıtlı maalesef, üstüne de VoWIFI konusunda görüyorum pek istikrarlı çalışmıyor kullananların dediklerine göre. Bununla beraber telefon VoLTE desteklese de 3 senedir VoLTE kullanamadım, neden çünkü Telekoım benim telefonuma destek vermiyor. Turkcell de vermiyor, hakkını vereyim sadece Vodafone destek veriyor, bu da hayati dğeil ama can sıkıcı, kimisi için tercih sebebi bile. Kötü yanlarından bahsettim, iyi yanlarından da bahsedeyim, benim oturudğum şehirde Telekom, Vodafone'dan da Turkcell'den de açık ara daha iyi. Turkcell ise tam tersi performansı ülke çapındaki performansına kıyasla gayet kötü. Özellikle son senelerde şehirler arası performasnı çok ciddi derecede arttırdı Telekom, hiç yoksa nihayet Anadolu Otobanı tamamen LTE-A kapsaması altında Tabii bu demek değil ki Turkcell çöptür, kötüdür. Burada denklem basit ne kadar ekmek o kadar köfte. Mobilde en çok yatırımı Turkcell yapıyor haliyle en iyisi de o, keza sabitte de en çok yatırımı Telekom yapıyor en iyisi de o, bu iş bu kadar basit, istisnalar elbette olabilir. |
Hocam güzel yazınız için teşekkür ederim kendim adına tartışma olur ama saygı ve sevgi çerçevesinde değerlendiririz. Benim Türkcell , türk telekom , vodafone hattım vardı deprem zamanında Vodafone 1 dakika bile kesinti yaşamadı bizim bölgede fakat türk telekom 24 saat , türkcell minimum 4-5 saat kesinti yaşadı ve açıklama yapma gereksinimi bile duymayan operatörler vardı. Gerekli yetkili mercii'lere başvurdum gerekli cezaları aldılar zaten. Şu anda bölgemde ve bir çok il de vodafone leş çöp diyebilirim halen 4G bandından binlerce kişiye 900 mhz'den yayın yapıyor. Türkcell süperbox hizmetinden sonra çok kötüydü paket fiyatlarını arttırınca biraz daha iyileşme oldu ama halen çok iyi durumda değil diğer 2 operatöre göre daha iyi durumda. Türk Telekom son zamanlar da gerekli tüm atılımları yaparak iyileştirmeye gitmesi sevindirici 1800 mhz ve 2600 mhz'lerin yayınları gerçekten sevindirici şekilde upgrade yapması hızları da arttırdı.10 GB 1000 dakika 1000 sms'e 19 TL ödüyor olmakta cazip kılıyor. Sıralamam her ne olursa olsun deprem sorununu bizzat ben yaşadım acayip sinirlenmiştim ama 1.Türkcell 2.Türk Telekom 3.Vodafone olmak üzere benim bölgemde bu şekilde. Hazır halde Türk Telekom Gpon fiber altyapım var çok rahat 100 mbps hız alıyorum.Gerek omurgası gerekse yurt dışı çıkışları olsun Türk Telekom 1.numara diyebilirim.Türkcell TATA ile yurt dışına çıkması maliyetleri azaltsa da diğer ping sorunlarını gündeme getirmiyor değil. |
😂 Bu emojiyi forumda seni tanıyanlar adına buraya bırakıyorum bursali kardeşim. Selametle 👍
|
Aynen hocam. Şahsen bende yeri büyüktür. Paylaştığı bilgiler paha biçilemez.. Fiber altyapı sürecimde de bana çok yardımcı olmuştu, yol göstermişti. Allah ayağına taş deydirmesin. |
Tüm emeği geçenlere teşekkür etmiş olalım bu vesile ile.
![]() ![]() |
@sis651 hoca unutulur mu ya Ondan da Allah razı olsun. Üşenmeyip her sorumuza cevap veriyor. |
Aynen hocam. Kendisinden çok şey öğreniyoruz sağolsun. @sis651 i unutmamak gerekir tabiki.
![]() Tüm emeği geçenlere teşekkürler. ![]() |
Benzer içerikler
- 9520 ye mesaj gitmiyor
- operatör değişikliği sonrası whatsapp
- puk bloke olan hat nasıl açılır
- türk telekom çekim gücü
- faturalı hat iptal etme bedeli
- özel numara bulma
- gizli numaradan arama
- 5g ihalesi ne zaman
- telsiz kullanım ücreti 2025
- çağrı sonlandırıldı ne demek
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X