Şimdi Ara

Türk Telekom, Vodafone ve Turkcell’de Beklemeden Müşteri Hizmetlerine Bağlanma Yöntemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
3
Favori
654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Müşteri hizmetleri üzerinden verilen destekler sonucunda sorunların büyük bir kısmı çözüme ulaşıyor, ancak Türk Telekom’da, Vodafone’da, Turkcell’de zaman zaman destek konusunda yetersiz kalabiliyor. Operatörler bu gibi durumların önüne geçebilmek için müşteri hizmetlerini arayan abonelerini sekreter ile yönlendirerek sorunları çözüme ulaştırmak istiyor ama telesekreter yönlendirmesi çoğu zaman işe yaramıyor.

    Operatörünüzün müşteri hizmetleri numarasını aradığınızda telesekreteri geçerek direk müşteri hizmetlerine bağlanmak için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz.

    Türk Telekom Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma


    - “500” veya “444 1 500” Türk Telekom destek numarasını tuşladıktan sonra “2-1-0” tuşlarını takip edin
    - “500” veya “444 1 500” Türk Telekom acil destek telefon numarasını aradığınız vakit “2-0” numarasını takip edin
    - “500” veya “444 1 500” numarası üzerinden “6-0” tuşlamasını yapmanız yeterlidir

    Vodafone Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

    - İlk olarak telefonunuzdan “542”‘yi, eğer hattınız farklı operatörde ise “0542 542 00 00” numaralı Vodafone müşteri hizmetlerini arayın
    - Karşılama bittikten sonra “0”a basın
    - Son adım olarak “0” ve ardından “3” tuşlarına basın

    Turkcell Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

    - Turkcell hattınızdan “532”yi, sabit hatlar veya diğer operatörlerden ise “0532 532 00 00″ı arayın
    - Sonraki adımda destek almak istediğiniz konuyu seçin
    - “0” tuşuna basarak müşteri temsilcisine direk bağlanabilirsiniz

    KAYNAK:https://www.tarifebak.com/turk-telekom-vodafone-ve-turkcellde-musteri-hizmetlerine-baglanma/







  • bende turkcell hakkında tavsıye vereyım.
    yapay zekalı ablamızın hangı konu hakkında ıslm yapmak ıstıyorsunuz ogrenebılırmıyım? sorusuna hat iptali deyin. anında musterı temsılcısıne aktarıyor. nasıl kodladılarsa hat ıptali dediğim zaman hemen hızlı sekılde temsılcıe aktarıyor
  • o işlem müşteri temsilcisiyle halledilecek bir işlem çünkü. ben de "şikayet" diyorum direk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __kadıköyRAP__ -- 26 Nisan 2019; 20:42:44 >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    efendı gıbı dıyoruz yapay zeka ablamıza ama ileri zekalı gıbı konusunca hemen bu sekılde dyorum abi napalım.
  • Garanti bankası mh 1, Turkcell mh 2 (532)

    Tam eziyet.

    Geçen annemin hattına tarife değişikliği yapmak için 532 aradım AMAN ALLAH'IMMMMM neler çektim ama yinede bağlanamadım.

    Lanet olsun diyip kapattım kendi hattımdan aradım
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Platinum bu konuda çok iyi "öyle çok uzun beklemiyoruz.. Hatta geçen yazışmada ben kapattım. Beni hemen aradılar..
  • Lene kullanıcısına yanıt
  • Lene kullanıcısına yanıt
    sen platınumsun hocam zengın adamsın. biz fukaralar ugrasıyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CB72FF50B

    sen platınumsun hocam zengın adamsın. biz fukaralar ugrasıyoruz
    Asıl Zengin Yukarda Aile boyu Platinum 'cu
  • Lene kullanıcısına yanıt
    bana da oyle gelıyor valla
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.