Türk telekomda kullanmış olduğum 12 aylık Taahhütname bitti. müşteri hizmetlerini aradım faturalıdan faturasız hatta geçiş yapılması için bildirdim. bana 72 saat şart koydurlar. aradan 120 saat oldu hala müşteri hizmetleri işlemler devam etmektedir diye geçiştirmeler yapıyor. bu arada biten Taahhütnamenin de devam ettiğini online işlemlerde gördüm.normalde 27 Tl ödemem gereken fatura artık 50-60 Tl gelecek diye tahmin ediyorum hergün arıyorum aynı konuşmalar..
bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
fatura kesim tarihin ne zaman faturasıza geçersen bile fatura kesim tarihinden sonra fatura gün bazlı çıkar niye bu kadar telaş yapıyorsun .
buradan sana yardımcı olacaklarını sanmıyorum
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666
fatura kesim tarihin ne zaman faturasıza geçersen bile fatura kesim tarihinden sonra fatura gün bazlı çıkar niye bu kadar telaş yapıyorsun .
buradan sana yardımcı olacaklarını sanmıyorum
ama 12 aylık süreç bitti, son faturayı da yatırdım... şuan aynı tarife üzerinden fakat taadütsüz olarak işlem görüyor ://
bsantalu
kullanıcısına yanıt
ne ile işlem gördüğün sadece fatura tutarını belirler sorum o değildi sana