Şimdi Ara

Turkcell büyük festival tarifeleri gecis hakkinda (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: biolog Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
682
Cevap
28
Favori
40.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biri Vodafone haber versin müşteriler buraya akıyor. Karşı kampanya lazım :)
  • Gebeskeli G kullanıcısına yanıt
    Benim de 6 günüm var 12. Aya , sabırsızlıkla bekliyorum umarım bitmez
  • boştaydı taşıma talebinde bulundum, 10gb 185 iyi gibi geldi.

  • Vodafone öyle nefret ettirdi ki 1200 lira para verip bozuyorum taahhütü.

  • 1 hafta önxe 20 gb için 360’a tarife yeniledim
    Mevcut olduğumdan ne desem kabul etmediler.
    Şimdi hangi operatöre geçip geri dönmek en kolayı bilmiyorum.
    Bu konuda deneyimliler bilgi vetecekler sanırım, nerden baksan 1 hafta sürer gidip gelmesi
  • Dik Otur kullanıcısına yanıt

    Hocam 3 defa konuştum. Yok kabul etmiyorlar. Tam olarak ne dememiz gerekiyor yardımcı olur musun

  • fevzi1422 F kullanıcısına yanıt
    İlkinde sayıp sövdüm, ikincisinde safsata yaptım yarım saat konuştum telefonla. Karşıdaki bayan ısrarla anlamak istemedi beni. Daha sonra yetkiliden arama talep ettim. Takım lideri aradı olmayacağını söyledi uzatmadan kapattım. Bi 10 dakika sonra yine aynı takım lideri aradı. Yeni kampanyalı pakette son 30 günde Turkcell'e gelenler faydalanabilir diye bir ibare var, ben şimdi fark ettim, dilerseniz 410 liralık paketin iptalini sağlayıp yeni paketi deneyebiliriz dedi. Eğer hat uygun olursa eski paketten kullanılan gün (Taahhütsüz fiyattan)+ yeni paketten kullanılan gün kadar ücret + vergi yansır dedi. Eğer ki olmazsa yaptığı işlemi tekrar iptal edip 410'luk pakete dönebileceğimi söyledi.

    Zaten cayma bedeli çıkmadığı için her türlü numara taşıma işleminde de taahhütsüz fiyattan fatura kesileceği için ben de deneyelim dedim ve yeni paket hattıma uygun göründü, yenisine geçtim.

    Uzun oldu ama başımdan geçen süreç tamamen böyle.




  • fevzi1422 F kullanıcısına yanıt
    Ben şahsen şikayetçi olmadım. Gün içerisinde 3 kez aradım sonuncusu yardımcı oldu. En son bağlandığım temsilci 3.kez aradığımı biliyordu. Arkadaşlarımla aynı anda geçiş yaptık, onlar buradan aynı yöntemle paketlerini değiştirdiler. Müşteri temsilcisinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum dedim. Yeni paketin şartlarını okudu ve uygun olduğumu ancak şuanki taahütü iptal ederse cayma bedeli yansıyacağını belirtti. Kabul ettim. Ardından bana uygun paketleri tekrardan sorguladı ve büyük festival paketini tanımladı.

    Bu arada paketin çıkacağı garantisini vermiyor bu durumda da başka operatöre çık gir yapmalısınız.
  • goragora G kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler, bende geçiş yaptım.

    Sizin ve bir üstteki arkadaşın dediği gibi :

    Geçiş yapmak isteyenler için yönerge :

    1) Son 15 gün içinde (30 da olabilir) geçiş yaptıysanız müşteri hizmetleri ile görüşün ve direk kontratı (taahhütü) iptal edin diyin. Hattınınızı taahhütsiz hale getirin.

    2) cayma bedeli sizin gün ve fatura kesiminiz ile alakalı, kabul edin.

    3)İstediğiniz paketi söyleyin ve geçin

    Bende bu şekilde geçiş yaptım, herkese aynı paket çıkar mı bilmem ama zaten çıkmasa da diğer operatöre git gel yapmadan önce bu yöntemi deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSefa23 -- 3 Aralık 2024; 19:29:43 >
  • Better Call Berger kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi baktım 11 gün sonra bitiyor yazıyor
  • MSefa23 kullanıcısına yanıt

    1 ayı geçenlerde yararlanabilirmi

  • helsloot kullanıcısına yanıt
    Onu bilmiyorum, denenebilir ama genellikle son 30 gün baz alınıyor.
  • dvjbpm D kullanıcısına yanıt

    Nasıl yaptın hocam taşımadan oluyormu

  • Ben de 1 hafta önce numara taşıdım Turkcell'e. 10 Aralık faturanız kesilsin uygulamada o paket gözükürse geçiş yapabilirsiniz dedi müşteri hizmetleri. Ben şimdi taahhütü bozsam paket gözükmezse boşuna ödeme yapmış olursunuz, beklemenizi tavsiye ederim dedi.
  • senseman62 kullanıcısına yanıt

    Evet hocam güncellemişler.

  • HBA61 kullanıcısına yanıt
    Ben de TT dan Turkcele 7 gün önce geçmiştim. Taahhütü bozdum. 180 TL ye. Sistemden tekrar baktılar tarifeye geçiş yaptım. Geçiş olmasaydı başta operatöre geçip tekrar başvuracaktım.
  • bulutdll B kullanıcısına yanıt

    90 gün sadece yeni satin alinan hatlar için. Numara taşımada süre sınırı yok.

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.