Markaların sorunlu ya da sorun çıkarma potansiyeli olan araçları geri çağırma işlemi üretim-tüketim döngüsünün hızlı işlediği günümüzde neredeyse rutin bir uygulama halini aldı. Tüketici bilincinin ve kuruluşlarının artması da bunda etkili. Fakat Toyota, Honda, VW, BMW, Audi gibi markaların yakın zamanda yaptığı geri çağırmalarda -birkaçı hariç- şuna benzer bir not hep dikkatimi çekiyor: "Yapılan açıklamada Türkiye'de satılan modellerde sorun yaşanmadığı ve geri çağırma işlemi yapılmayacağı bildirildi." Aklma gelen ihtimaller:
a) Bize gelen araçlar gerçekten de sorunsuz. (Olabilir) b) Sorunlu ama "Türkleri idare eder" (Bon pour l'Orient" = "Şarklılar için bu kadarı yeterlidir") deniyor. c) Bize, okunmuş-üflenmiş araçlar yollanıyor. d) "Türklere bir şey olmaz!" e) Hepsi f) Hiçbiri
Bizim araçlar okuyup üflenmiş tabii kide sorumu şimdi bu.
Ben B diyorum.Bize 3. dünya ülkesi gözüyle bakılmasıyla ilgili bence. b) Sorunlu ama "Türkleri idare eder" (Bon pour l'Orient" = "Şarklılar için bu kadarı yeterlidir") deniyor.
ben d diyorum
adamlar bizi savaşlarda yenemediler.herhalde bozuk araçlarla neslimizi yok edecekler
Biz zaten adamlara dibine dibine kazığı sokuyoruz bir de hatalı araç gönderip sinirlendirmeyelim diye herhalde
quote:
Orijinalden alıntı: power003
Biz zaten adamlara dibine dibine kazığı sokuyoruz bir de hatalı araç gönderip sinirlendirmeyelim diye herhalde
+1
b bize zaten donanımdan motordan işçilikden kısıp gönderiyolar zaten trde üretilenleri hiç saymıyorum...
bence a) zaten 10 binlik araca 30 bin verip alıyorlar birde sorunlu arac göndermeyelim diyorlardır. b) zaten bu kadar marka fanatigi var aracında sorun olsada kabullenmez benden kaynaklanan hata var der.
e)hepsi
abd ve avrupada tüketici dava açsa markaların donuna kadarr alır.bizde ise dava açsa zaten zamanaşımına uğrar.adamlar biliyor hukuk nerde var nerrde yok diye.
Türkiye'de araçlar geri çağrılmaz, çünkü araçlar zaten servise gider, ...arıza yaptığı zaman!!! Bedelsiz önlem yok, paralı onarım var.
- Şanzıman dağıldı, araç daha 12.000 km'de - Olabilir, kullanıcı hatası. Garantiye girmez... - Ne demek olabilir, kullanıcı hatası? 20 yıllık sürücüyüm! - Debriyaja tam basmadınız, balatayı sıyırdınız demek... - Deli etme adamı, garantiye sokun, değiştirin, fıttıracam! - Yeni şanzıman 17.000 TL, işçilik hariç tabi, stokta da yok - Siz adamı katil edersiniz, katil! - Prestij beyefendi, siz bilirsiniz. - Çabuk avukatımı, yok doktorumu çağırın, kalp krizi geçiriyorum! - Hastaneye servisimiz var, fakat ücretli, 150 TL, Bonus Card 5 taksit.
İlk önce bizim millet geri çağırmanın pozitif bir durum olduğunu kavrasın (ki bu çok zor görünüyor) ondan sonra çağırsınlar.
Hatırlayanlar bilir Mazda 3 lerde hidrolik hortumu ile ilgili geri çağırma haberleri vardı. 70 000 bakımında ilgili hortum ücretsiz değişti. Servise çağırma yok, gidince değiştiriyorlar.
Bu kadar, koyun gibi, hiçbir şeye sesi çıkmayan müşteri kitlesi bulmuş, bir de geri çağırmakla mı uğraşacak?!?
Zam yapmaya gelince 3.Dünya ülkesi olmuyoruz Euro Kurunu elde hesap makinası bekliyorlar!!!
vatandaş daha marketten bozuk çıkan peynir için hakkını aramıyorken araba içinmi arayacak
quote:
Orijinalden alıntı: müco77
Markaların sorunlu ya da sorun çıkarma potansiyeli olan araçları geri çağırma işlemi üretim-tüketim döngüsünün hızlı işlediği günümüzde neredeyse rutin bir uygulama halini aldı. Tüketici bilincinin ve kuruluşlarının artması da bunda etkili. Fakat Toyota, Honda, VW, BMW, Audi gibi markaların yakın zamanda yaptığı geri çağırmalarda -birkaçı hariç- şuna benzer bir not hep dikkatimi çekiyor: "Yapılan açıklamada Türkiye'de satılan modellerde sorun yaşanmadığı ve geri çağırma işlemi yapılmayacağı bildirildi." Aklma gelen ihtimaller:
a) Bize gelen araçlar gerçekten de sorunsuz. (Olabilir) b) Sorunlu ama "Türkleri idare eder" (Bon pour l'Orient" = "Şarklılar için bu kadarı yeterlidir") deniyor. c) Bize, okunmuş-üflenmiş araçlar yollanıyor. d) "Türklere bir şey olmaz!" e) Hepsi f) Hiçbiri