Turknet sitesinden alabileceğim internet hızına baktım, 75mbps hız alabileceğimi gördüm. Tabi muhtemelen aynı kaynaktan sorgulanıyordur ancak başka birçok siteden daha aynı sorguyu yaptığımda hepsi aynı sonucu gösterdi. Başvurumu yaptım, otomatik ödeme talimatımı verdim, kimlik bilgilerimi sisteme yükledim vs. Ertesi gün Türk Telekom yetkilisi beni arayarak oturduğum binada maksimum 25mbps hız alabileceğimi, bu nedenle başvurumu iptal edeceğini söyledi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Ne yapmam gerekiyor? Belirtilen hızı alma şansım yok mudur gerçekten? |
Turknet başvurumu TT iptal etti
-
-
Ya sizi kandırıp turktelekoma geçirmeye çalıştı, ya da bulunduğunuz bölgede port yok. Neden daha düşük hız çıksın ki saçma bir durum
-
Port olmasa port yok derdi diye düşünüyorum. Bu arada binada internet bağlantısı talep eden sadece ben varım. Port olmama ihtimali yoktur sanırım.
İlk kez böyle bir durumla karşılaşıyorum. Turknet'e de durumu izah edemedim, çağrı merkezinden müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor malum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, abonelik sürecinde yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Belki eski santral üzerinden uzaktaki bir portu size bağlayacaklardır
-
Bende de garip bir durum var amaç ne anlayamadım Türknet sürekli 2-6 gün içerisinde bağlanacaktır deniyor Telekomdan 1 ekip arıyor sonrasında kablonun tekrar çekilmesi lazım kablo ekibine ileteceğiz diyorlar ve 6 gün sonunda müşteri vazgeçti diyip tekrar başa dönüp aynı şeyleri yaşıyoruz. Yalan beyanlarla oyalıyorlar. BTK ya şikayet ettim Turknet özür dileriz diyip Telekoma bildirdik diyor. Turk Telekom bizim müşterimiz değilsiniz biz bir işlem yapamayız diyor. Resmen psikolojik bir baskı yaşıyorum sürekli oyalıyorlar ne şekilde dava açmalıyım olayı mahkemeye intikal ettirmek istiyorum artık yalanlarından bıktım sürekli aynı döngü devam ediyor
-
Merhaba, üyeliğinizin başında yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Size yardımcı olmak isterim. -
Adresinizde Alabileceğiniz Maksimum Hız
76 Mbps
Santral/Saha Dolabı Tahmini Mesafe
135 Metre
Port Var
Bu şekilde görünüyor sorguda ama günlerdir altyapı sorunu var diye bekletiyorlar, inceleme yapılıyormuş vs. Gelen giden de yok.
Başka servis sağlayıcı üzerinden başvuru yapsam sonuç alabilir miyim sizce?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asafated -- 11 Kasım 2021; 14:13:10 >
-
Merhaba, PM üzerinden mesajınızı göremedim ama konu linki ile birlikte müşteri numaranızı gönderir misiniz? -
Merhaba, kontrol ettiğimde başvurumuza red verilmiş ama aktivasyon ekibimiz kontrolünü yapıyor. Bu konuda gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
Size pm ile bilgilerimi iletmiştim ve yukarıdaki şekilde dönüş yapmıştınız. Her gün çalışmalar devam ediyor, gelişme olduğunda bilgilendireceğiz şeklinde mesaj geliyor ama bir gelişme olmadı kaç gündür.
Ayın 15ine kadar internet bağlanmazsa internetsiz kalacağım ve evden çalışıyorum. Benim için felaket bir durum olur.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X