Şimdi Ara

Türknet Hiç Bağlayamadıkları İnternet İçin Fatura Çıkarıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Abone numaram: 2362111386

    12 Temmuzda sözleşme imzalayarak abonelik başvurusu yaptım, 16 Temmuzda evraklarım ulaştı. İki gün sonra da Türk Telekom ekipleri bağlantıyı yaptı sadece Türk Telekom'dan aktivasyon bekliyoruz, bugün ya da en geç yarın internetiniz açılır dediler. Sonraki her gün aynı yalanı söylemeye başladılar. 23 Temmuz Pazartesi günü konuştuğum müşteri temsilcisi port yok sorunu olduğunu söyledi. Yani kabloyu bağlayacak port yoksa önceki günler TT saha ekipleri gelip bağlantıyı yaptı sadece aktivasyon bekliyoruz sözünün yalan olduğunu anlamış olduk. Hemen başvuruyu durdurmalarını ve vazgeçtiğimi söyledim. Aynı gün TTNETi aradım ve babamın üstüne olan interneti nakil ettirdik. Pazartesi günü iptal için Türknet tarafından aranacağım söylendi yine kimse aramadı. 14 günlük cayma hakkım olan yasal sürede caydım. İptal ekiplerinin beni arayacğı söyledin. 25 Temmuzda hem aradım hem de twitterdan mesaj attım. 26 temmuzda da aynı işlemleri yaptım yine kimse aramadı. Bu sefer BTK'ya da şikayet yazdım. Vazgeçtiğimi açık açık belirttim. Tüm bunlar 14 günlük yasal cayma hakkında oluyor. Sonrasında beni aradılar ve hizmeti iptal etmem için fax istediler. Halbuki 6502 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN gereği internet aboneliklerinde cayma hakkını kullanırken faxa gerek yok. Yazı ile veya kayıtlı veri saklayıcısı ile bildirim yeterli. Kayıtlı veri saklayıcısı demek sms, mail, ses kayıtları, BTK'ya yazdığım şikayet, twitter yazışmaları. Tüm bunlara rağmen faxı da gönderdim. Bize ulaşmadı diyorlar. 5 gün içinde fax göndermeniz gerekiyor diyorlardı. 5 günde göndermezsem ne olacak dediğimde yeniden iptal işlemi başlatmanız gerekir dediler.

    30 Temmuz pazartesi günü telefonuma mesaj geldi. Aktivasyonun yapıldığı ve faturalandırmanın başladığına dair. Müşteri hizmetlerini aradım. Bana aktivasyon yapıldığını ve faturalandırmanın başladığını bundan sonra iptal edersem aktivasyon ücreti ödeyeceğim söylendi. Ben de iptal talebim varken ve 14 günlük cayma hakkı içinde caydığımı belirtmişken neye dayanarak internetimi bağladıklarını sordum. 5 gün içinde faxım ulaşmadığı için bağlantı yaptırmak istediğime karar vermişler ve aktivasyon yapmışlar. Caymaktan vazgeçtim aktif edin talebim oldu mu diye sordum tabi ki cevap yok. Her gün BTK'ya şikayet yazdım. İptal için yine fax istediler. Yine gönderdim. Bu sefer 3 farklı makineden 4 adet fax gönderdim. Bu sefer ulaşmış faxlarım. Online işlemler merkezindeki destek kaydına da faturalandırma olmayacağına dair bilgilendirme tarafınıza yapılmıştır diye cevap geldi. Bu sırada BTK şikayetlerim de devam ediyor. Sonrasında 7 gün bekleyip yasal süre olan tam 7. gününde iptal gerçekleştirdiler.

    Bugün iki adet fatura atmışlar. Biri Temmuz faturası biri ağustos.

    Hiçbir şekilde internet bağlamadılar. Zaten bağlamaları mümkün değil çünkü evime gelen kabloda ttnetin sinyali var. Hiçbir aktivasyon yapılmadan önce arayıp 14 gün içinde cayma hakkımı kullanarak kesinlikle bağlantı yapmalarını istemediğimi belirttim. Tüm bunlara rağmen aktivasyon ücreti ve fatura çıkarmak için beni oyalamaya çalıştılar ve geri dönüş yapmadılar. Şuanda da Temmuz faturası ve Ağustos faturası çıkarmışlar. Sanırım biri aktivasyon ücreti. Bir diğeri de kullanım ücreti. Ulan yüzsüz reziller hadi bir fatura aktivasyona çıkardınız da 6 ağustosta iptal ettiğiniz internet hizmeti için tüm ağustosun faturasını mı çıkarıyorsunuz.

    Pazartesi günü Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapıyorum. Ardından haklılığım teyit edilince maddi ve manevi tazminat davası açacağım. Bu dolandırıcılara boyun eğmeyin.

    Edit: Anlamayanlar için şurayı netliğe kavuşturayım. Eve yeni taşındım. Taşınınca Türknet'e başvuru yaptım. Türknet bugün yarın bağlanacak diye uyarırken günler geçti ve port olmadığından dolayı bağlayamadıklarını sonunda itiraf ettiler ya da ağızlarından kaçırdılar. Sonra ben de aynı gün gidip babamın köydeki evinde olan TTNET internetini nakil ettirdim. 1 saatte bağladılar. Dolayısıyla port sorunum çözülmüş oldu. Port sorunumun çözüldüğünü fark eden Türknet bu portun üstüne yatmak için zorla internet bağlamaya çalıştı. Hatta bağladık kullanabilirsiniz dediler. Ama aynı kabloda iki farklı servis sağlayıcının sinyalinin olması mümkün değil zaten. Apaçık yalan söylüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timucincinar -- 13 Ağustos 2018; 10:43:55 >







  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazıdan bişey anlamadım, evinde tt vardı turknete mi taşımaya kalktın? evinde bi tt var bi turknet mi açtırdın ki böyle bişey olmaz? evindeki ttyi iptal edip turknet mi açtırmaya kalktın? bi diğer konu şu ki gelip ne bağladılar? vdsl zaten hiç bi ek bağlantı yapılmasına gerek duymaz, eğer ev yeni değilse.
    bi diğer konu tt turknet'e port vermek istemiyor zaten. eğer transfer yapacaksan telefonda müşteri hizmetleriyle yaptırmak yerine tt xdsl numarasıyla online başvuru yapmak eski portunu turknete transfer etmelerini sağlıyor. müşteri hizmetleri tam gerizekalı aşağılık çünkü.
  • TT de fazla para vermeyelim derken ucuz etin yahnisinemi geliyor olay acaba. Benimde taahhutum bitecek 10 seneden fazladir ttnet kullaniyoruz, turknet de dusunduklerim arasinda vardi ama herkes sorun yazmis internette sildim artik. Ttnettemi devam etsem 10 senedir ne internet kesildi ne problem yasadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -gg-

    TT de fazla para vermeyelim derken ucuz etin yahnisinemi geliyor olay acaba. Benimde taahhutum bitecek 10 seneden fazladir ttnet kullaniyoruz, turknet de dusunduklerim arasinda vardi ama herkes sorun yazmis internette sildim artik. Ttnettemi devam etsem 10 senedir ne internet kesildi ne problem yasadim
    İnternetteki sorunlara bakarak bir karar vermek yanlış bence hocam. Sonuçta burada sadece sorun yaşayan insanlar yazıyor. Sorun yaşamayan, memnun olan bir insan zaten gelip buraya niye yazsın :D

    Türk Telekom'dan XDSL numaranız ile yani aynı port üzerinden geçiş yaparsanız sıfır sorun ile geçersiniz. 10 ay önce Superonline'dan aynı bu şekilde geçmiştim sorun yaşamadan. Sorun yaşayan insanların genellikle sıfırdan bağlantılarda sorun yaşıdığı görülüyor. Ayrıca internet üzerinden online başvuru yapmak daha mantıklı çünkü müşteri hizmetlerinde çalışanlar bilgisiz olabiliyor. Örnek olarak aynı port üzerinden geçiş yapmak yerine işi uzatıp sıfırdan bağlantı açıyorlar falan gibi. Ya da bilerek de böyle yapıyor olabilirler evde kurulum ücreti almak için orasını bilemem :D Başka ISS'den geçişlerde evde kurulum olayı olmuyor çünkü zaten kablo, port falan her şey hazır. Sadece interneti açmak yetiyor.

    Ben 10 aydır Türknet kullanıyorum. İlk geçtiğim zamanlar yoğunluktan dolayı akşamları hız düşüyordu ping artıyordu falan ama 1 hafta sürdü sonra çözüldü. O günden beri sorun yaşamıyorum. Arkadaşını getir kampanyası sayesinde 3 ay falan ücretsiz kullandım. Şahsen çok memnunum.

    Bence düşük fiyata yüksek hızlı akn'siz internet isteyen herkes Türknet'i denemeli. Hele ki YAPA altyapısındaysanız ve santrale yakınsanız üst düzey internet performansı alabiliyorsunuz. Çünkü download ve upload da sınır yok YAPA'da. Altyapının desteklediği son hızı veriyorlar.




  • tweenietomatoes kullanıcısına yanıt
    Objektif okursanız anlarsınız. Eve yeni taşındım. Hiç internet yok. 12 Temmuzda bağlatmak için başvuruyu yapıyorum ve bugün yarın bağlıyoruz yalanlarıyla oyalanırken 23 Temmuzda port olmadığını ve bağlayamadıklarını itiraf ediyorum. Aynı gün TürkNET'i arayıp babamın köydeki evinde olan TTNET'i nakil ettiriyoruz. 1 saatte bağlıyorlar. Dolayısıyla portum olmuş oluyor. TürkNET de bu portun üzerine yatmak için başvurumu iptal etmiyor ve zorla internet bağlamaya çalışıyor. Nasıl olsa artık bir port var. Aynı anda ikisi bağlı olamayacağını ben de biliyorum ama TürkNET bu konuda yalan söylüyor. İnternetinizi açtık bağlanabilirsiniz diyorlar. Halbuki benim evime gelen kabloda TTNET'in interneti kesintisiz devam ediyor. Nasıl açtın neyi açtın? Bütün söyledikleri yalan. Daha ağızlarından tek bir doğru söz duymadım.
  • Tam da internetteki sorunlara bakarak doğruyu görebiliriz aslında. Bunun için yapılması gereken basit. BTK her çeyrekte rapor yayınlıyor ve İnternet Servis Sağlayıcıların Pazar Paylarını açıklıyor. Son raporuna göre hatırladığımn kadarıyla TTNET %70, Superonline %20, Turknet %3 civarlarında. Ancak gidin şikayetvar.coma ve üç markanın da şikayet sayısını karşılaştırın. Müşteri/şikayet oranında Türknet sıçmış durumda. Dolayısıyla açıkça söyleyebilirim ki Türknet bunların arasında en rezil firma. Tabi ki diğerleri de sütten çıkmış ak kaşık değil ancak en azından Türknet'ten daha iyi oldukları istatistiklerle hem müşteri sayısı ve tercih edilme bakımından hem şikayet sayısı bakımından ortada.
  • timucincinar T kullanıcısına yanıt
    aslında portun üstüne yatan turknet değil tt. turknet başvurdu diye sağlanmayan port
    tt başvurunca sağlanıyor.
  • Tabii ki müşteri desteği ve sorunu çözme konusunda Türknet baya geride. Bu konuda zaten itirazım yok.

    Ama benim demek istediğim konu şu; Türknet'in olayı olabildiğince düşük fiyata en yüksek hızı ve aknsiz interneti vermek. Ama işte müşteri desteği falan zayıf.

    Türk Telekom, Superonline gibi ISS'lerin ise müşteri desteği falan çok iyi ama fiyatları yüksek vs. Örnek olarak Türk Telekom 35mbps full aknsiz kotasız interneti 295 TL ye satarken Türknet 65 TL ye satıyor.

    İkisini dene tarafını seç Sorun yaşamayı göze alıyorsan ve yüksek hız aksiz internet istiyorsan Türknet, sorun yaşamayı göze almıyorsan ve düşük hızla idare ederim diyorsan Türk Telekom veya Superonline.
  • timucincinar T kullanıcısına yanıt
    turknetin niye sıçtı gibi gözüktüğünü anlatıyoruz ama tekrar tekrar yazmak gerekiyor.

    1) en çok ilgi turknet üstünde dolayısıyla yeni abone = yeni problem
    şimdi netspeed ve vodafone'a gelen şikayetler de patlıyor görün izleyin

    2) eski ispsinde problem yaşayanlar yeni isp ile problemin düzeleceğini zannedip tekrar
    problem yaşıyor çünkü alt yapının kritik kısmı aynı (evden sahaya sahadan santralde)

    3) adsl modemle vdsl'e bağlanmaya çalışanlar (bunlar şikayetlerde sinyal gelmiyor ışık yanmıyor diye görünür)

    4) port, transfer problemleri bu kısım zaten tt'nin halletmesi gereken kısım

    5) yapa mağdurları, yapa dslamının eskisinden daha uzakta olması hızların düşmesi - bu bakanlıkların harita ölçüm ve ttnin ölçüm konusunda yaptığı hatalar sonucu santral ev arası yanlış mesafe vermesi turknetin gidip yakın diye bağlantıyı yapaya devretmesi

    6) hükumetin beceriksizliği oaş'ın devreye girmemesi ttnin kansızlığı, diğer isplerin tekel ttden hizmet dilenmesi size port yok bize var yapması transferleri geç yapması hiç yapmaması hat bağlamaması




  • Bu sorun yaşayanlardan ben artık kesinlikle şüphe eder hale geldim burdaki örnek istisna olabilir.



    Yani insanlar turknete geçiyorlar ama bence hat bağlama süreçlerinin nasıl işleyeceğini iyi öğrenmiyorlar ve hata yapıyorlar bence bu bağlantı sorunlarının önemli kısmı turknetten kaynaklanmıyor, ben kendimle dahil 4 tane sıfırdan kurulum yaptırdık turknete herşey öngördüğümüz gibi gitti sorun yoktu.



    Evet bir tanesinde sorun çıktı bağlantıda turknet 35 vadettiği halde 20 alıyordu hız olarak, biz bunu araştırmaya geçtik ve ankastreden daireye gelen kabloda ek olduğunu ve bu kablonun hız kaybına sebep olduğunu gördük üstelik binada en fazla 6-7 yıllık bina, buna turknetin yapabileceği bişey olmadığını da biliyorduk gittik elektrikçi çağırıp arızalı kabloyu değiştirdik ve turknetin söylediği 35 megabit hızı verdiklerini gördük.



    Biz eğer bu problemin neden kaynaklandığını bulamasaydık bizde turknet bize vadettiği hızı veremiyor diye yazardık.



    Demek istediğim turknet normal bir hizmet verse bile onun karışamadığı bir yerdeki aksaklık bizlerce turknetin hatası gibi görünüyor ama verdiğim Örnekte olduğu gibi aslında turknetin hiç suçu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dex morgan -- 13 Ağustos 2018; 17:41:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam benim olayımda şu durum var. Türknet port yok diyor TTNET 1 saatte port yok demeden bağlıyor. Bu TTNET'in Türkneti mağdur etmesinden dolayı olabilir. Buna sözüm yok. Ben onlara zaten şunu dedim: TTNET interneti bağladı zaten 2 ay sonra da taahhütüm bitecek, taahhüt bitmeden size geçiş yaparım. Halihazırda port olduğu için port yok sorunu da yaşamayız. Zaten iyi niyetli olduklarını düşünerek böyle bir düşüncemin olduğunu da belirtiyorum Türknet'e.

    Türknet, TTNet'in kendisini mağdur etmesinden pozitif ayrışıyor. Yani TTNET 100 şikayetlik mağduriyet yaşatıyorsa TürkNET'in 100'den fazla şikayeti oluyor ki bu da kendi sorumsuzluğu, müşteriye değer vermemesi vs. TTNET port vermiyorsa en baştan söyleyecek bana kardeşim. Beni 1 hafta oyalamak yerine dese ki ilk günden dese ki port yok bekliyoruz. Ben aynı gün TTNET'ten interneti nakil etsem yine, ertesi gün de TTNET'ten Türknet'e geçiş işlemlerini başlatsam iki günde ne port sorunu kalırdı ne birşey. Port olmayan yer için 1 hafta boyunca ekipleri gönderdik bağlantıyı yaptık diyerek açık açık yalan söylüyorlar. Ben onlar yüzünden internetsiz beklemek zorunda mıyım?

    Eğer bana bu yalanı söylemeselerdi ve en baştan port sorununu anlatsalardı, ben bu sorunu başka internetimi oraya TTNET aracılığıyla nakil ettirerek port sorununu çözerdim sonrasında da kendilerine tekrar başvurup geçiş yapardım. Ama bu iyi niyetimi ifade etmeme rağmen sırf fatura çıkarmak için beni oyaladılar. Teknik olarak aktivasyonu yapmaları imkansız olan bir yer için aktivasyon yaptık yalanını söylediler. Fatura çıkarmayacağız dediler sonradan iki fatura birden çıkardılar. Ulan daha ne kadar yalan söylenebilir bir müşteriye?

    Yani demek istediğim şu TTNET çatır çatır her istediği hizmeti Türknet'e sağlasa bile Türknet'in başındaki vizyonsuz yöneticiler yüzünden şikayetler bitmez. Müşteri hizmetleri zaten yok, twitter'dan yazıyoruz sallayan yok. Bari şu yöneticilerin twitter'ını bulayım bir de onlara anlatayım sorunumu dedim. Bir baktım adamlar twitter hesabı açmamışlar.

    Düşünebiliyor musunuz? Türknet'in yöneticileri müşteri şikayetinden korktukları için twitter hesabı bile açmıyor! Bu ne rezil bir firma arkadaş...




  • tweenietomatoes kullanıcısına yanıt
    Buna bir sözüm yok zaten. Türknet'e telefonda port meselesi yüzünden size kızmıyorum TTNET'in yaptıklarını biliyorum dedim. Tamam port vermiyor olabilir TTNET. Bu TTNET'in suçu. Ama port olmayan yere ekipleri gönderdik bağlantıyı yaptık sadece aktivasyon bekliyoruz yalanını 1 hafta boyunca söyleyen TTNET değil. Müşterisini her fırsatta kandıran Türknet. Yine ben ttnet bağlattıktan sonra teknik olarak aktivasyon yapmaları mümkün olmayan hatta aktivasyonu yaptık interneti veriyoruz açın kullanın, bu saatten sonra da faturalandırma başladı diyen de Türknet. Ya benim evimde zaten ttnet var. Nasıl aktivasyon yaptın başka internetin sinyali gelirken? Şimdi bu kadar yalanın ve dolandırıcılığın TTNET'in Türknet'i mağdur etmesiyle bir alakası var mı? TTNET port vermediği için mi Türknet bana yalan söylüyor?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.