Şimdi Ara

TURKNET Küçükçekmece Kulubü (202. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.350
Cevap
30
Favori
137.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Şu cevabın müthişliğine bakar mısınız resmen müthişlik akıyor her kelimeden. Sayın yetkili arkadaşım sorun da o zaten çevremde her yere gigafiber döşediniz bir tek benim bulunduğum bölgeye hiç bir şey yapmadınız onu anlatıyorum bir üst mesaj da, cevap olarak altyapınızı sorgulayın diyorsunuz  

  • Turknet baska operatorden gecislerde kurulum ucreti aliyor mu ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mert_has kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş işlemlerinde kurulum işlemi yapılmadığı için kurulum ücreti alınmıyor. Geçiş tamamlandığı zaman size gönderdiğimiz kullanıcı adı ve şifre ile modem kurulumu yaparak kullanım yapabiliyorsunuz.
  • Herhalde Cuma sabah demek istediler:

    Değerli TurkNet'li,Perşembe gününü Çarşamba gününe bağlayan gece (14 Ekim) bölgenizde ekiplerimiz tarafından 02:00 – 06:00 saatleri arasında yapılacak planlı çalışmadan dolayı hizmetinizde kesinti yaşanacaktır. Belirtilen saatler içerisinde cihazlarınıza ve kablolarınıza müdahalede bulunmamanızı önemle rica ederiz. B001

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • isikayhan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sanırım yazım hatası olmuş. Tarihi baz almanızı rica ederim
  • Sevgili @TurkNetDestek aynı şekilde bekliyoruz. Ve ne yazıktır ki yaklaşık olarak 90mbit bandında hizmet aldığım vdsl hizmeti de artık çöp olmaya başladı ortalama 40 küsürlerde hizmet verilebiliyor artık. Altyapısal tüm işlemler bitirilmesine rağmen hizmet verilebilmesi için ne bekleniyor. Bizde az çok bu işlerin içindeyiz, sistematiğin ne olduğunu biliyoruz. Ve bölge içinde bağlanan hatlar olduğunu da biliyoruz. Hizmet verecekmisiniz yoksa bina olarak kutuları mı kaldırtalım ne yapmamızı istiyorsunuz ?

  • furkankulaber F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linli ile birlikte adres bilginizi ve iletişim numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Küçükçekmece Kamacı Sokak NO 17 de ikamet ediyorum. 28 Eylül 2022 tarihinde No 15 deki apartmanın yıkımı gerçekleşti. Bu apartman yıkılırken yıkım ekibi ve müteahhit hiçbir şekilde dikkatli davranmayarak tüm internet kablolarımızı ortadan ikiye keserek yıkım işlemlerini gerçekleştirdiler. Oysaki kablolar dışarıda idi ve kesilmeden çok rahat şekilde yıkım gerçekleştirilebilirdi. Bu maduriyetimiz 20 gündür hiçbir şekilde çözüme ulaşmadı. Yıkımı gerçekleştiren ekip yüzsüz bir şekilde biz keseriz türk telekom yapar işleri bu gibi sözlerde bulundular. Türk telekom 20 gündür sorunumuzu çözmedi ve belediyeden kazı izni bekliyoruz diye bilgi vermekten başka hiçbir işlem gerçekleştirmiyor. Tüm mahallenin interneti yok ve ben online bir iş yapıyorum dolayısıyla evden çalışıyorum. 20 gündür işlerimi yapamıyorum , telefon üzerinden internet sağlamaya çalışıyorum fakat faturam 500 lirayı geçti. Artık o tarafı da karşılayamaz oldum.


    İşin komik tarafı Türknet müşterisi olmama rağmen 20 gündür Türknetten hiçbir şekilde bilgi alamıyorum. Tüm bu yukarıda yazdığım bilgiler kendi kendime öğrendiğim bilgiler. Türknet destek bana utanmadan sinyaliniz gözükmüyor gibi dünyadan bir haber bilgiler veriyor. Türk telekom bakıyor o işlere biz bilgi veremiyoruz diyor. 20 gündür Türknetten ne süreç hakkında ne sürecin takibi hakkında hiçbir bilgi alamıyorum. Ne zaman birşey sorsam sorduğum günden itibaren 15 gün süre verip bu süreyi tekrarlıyorlar.


    Sadece benim değil Kamacı Sokağın komple internet bağlantısı yok. Lütfen Türk telekom ile bir mail ya da telefon ile iletşime geçip ya süreci hızlandırın ya da bir tarih öğrenip bize bir bilgi verin. Bu hafta içi benim için son sabır süreci. Bundan sonraki tüm süreci yargıya taşıyacağım.


    Teşekkürler.





  • CaferERSOY C kullanıcısına yanıt
    Merhaba Cafer Bey, kablo kaynaklı yaşanan arızaların çözüm sürecinde gecikme olabiliyor ama kontrol edebilmem için destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • 56656400


    56535583


    57094327

  • CaferERSOY C kullanıcısına yanıt
    Kontrol ettiğimde hattınızda 19.10.2022 tarihine kadar genel arıza bilgisi bulunuyor. Genel arıza bitiminde sorununuz devam ederse bilgi verir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 18 Ekim 2022; 14:32:9 >
  • Yazdıklarımı okumadınız sanıyorum. Genel arıza falan yok durumu yukarıda anlattım. Kablomuz kesildiği için 20 gündür komple mahalle internet alamıyor.


    Kendi destek merkezinizde yazılanları okumayıp otomatik cevap veriyorsunuz demek ki bu alışkanlığınız bu forumda da devam ediyor  

  • CaferERSOY C kullanıcısına yanıt
    Kablo kaynaklı yaşanan bu sorunlar genel arıza olarak geçiyor.
  • Bu ev interneti fiyatları arasında çok uçurum var birisi 35 mbse 169 tlmisterken farklı bir firma aynı hıza 86 TL istiyor anlamadım bu işi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @TurkNetDestek

    Merhaba. Kentsel dönüşüm sebebiyle aynı mahalle içinde 1 yıldır farklı bir evde oturuyoruz ve şu anda oturduğumuz evde önceki yıkılan evimizdeki hattı taşıdık. Yani yıllardır aynı hatla Türknet kullanmaya devam ediyoruz ve planımız da yapılan yeni binada aynı hat numarası ile Türknet'e devam etmek. 1 ay içinde taşınacağız. Ama bazı sorularım olacak.

    Yeni yapılan binada telefon kablolarını görsem de şüphedeyim tahminen bizim geçişimiz ne kadar sürede tamamlanır? Bina yıkılmadan önce şu an oturduğumuz eve hat nakli 3 gün sürmüştü. Aynı veya yakın süreleri alabilirsek çok makbule geçer.

    Bir de asıl merak ettiğim gigafiber konusu. Yeni binalarda gigafiber şansımız daha yüksektir diye tahmin ediyorum. Bu konuda ne söyleyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, nakil işlemleri ortalama 7 iş günü içerisinde tamamlanıyor. Eğer taşınacağınız adreste gigafiber altyapısı yoksa
    turknet
    GigaFiber İstiyorum — TurkNet
    https://turk.net/gigafiber-istiyorum
    üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.









  • Küçükçekemece /Atakent 2023 yılı içerisinde yer alıyor mu?
    Başvurumu yaptım bana net açıklama yaparmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zooe kullanıcısına yanıt
    Merhaba, planlama sırasında değişiklik olabildiği için bilgi veremiyoruz. Adresiniz için çalışma başladığında muhakkak haberdar olacaksınız
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Eskiden Planlamada yok veya var denirdi. Atakent mahallesi için var/yok 2023 için görüşünüzü sordum...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.