Şimdi Ara

TURKNET kullanıyorum TPLINK modem sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • turknet abonesiyim TP-LINK ARCHER VR2600 modem kullanıyorum 1 ay önce hızım bir anda 0.50kb lara düştü arıza bildirdim sonra 3 gün geçti aradan kendi sorunumu kendim çözmeye çalıştım kabloları kontrol ettim en son modem değiştirdim hızım 80 mbps normala bindi dediğim arızayımı hallettiler tekrar TP-LINK ARCHER VR2600 taktım sorun hala devam ettiğini gördüm hemen servisine gönderdim.
    biz kontrol ettik yazılım yükledik diğer ıss lerle test ettik sorun görülmemiştir diye yazıp göndermişler bende müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım ayarlarını kontrol edelim dediler modem arayüzünde" şu tamam bu tamam" sorun gözükmüyor tekrar gönderin bize biz burada kontrol edelim iyi dedik gönderdik aradn 4 - gün sonra aradılar biz baktık sorun yok süperonline ve ttnet ISS leri denedik siz ne kullanıyorsunuz TURKNET elimizde TURKNET olmadığı için test edemedik fakat personellerimizde kullanan varmış onlara verdik evlerinde test ettiler hiç bir sorun yok sizin yapmanız gereken ISS servis sağlayınıza söyleyip port değiştirmeniz gerekiyor bu şekilde hataların çözüldüğünü biliyoruz sizdeki sorun port sorunu değiştirdiğinizde sorununuz çözülmüş olacaktır. denildi.
    bende TURKNET e yazdım port değişikliği istiyorum mnodem sorunyaratıyor diye durumu anlattık onlarda geri dönüş yaptılar bizim port değiştirmek gibi bir hizmetimiz bulunmamaktadır. bende öylece kaldım ne yapacağımı şaşırdım bu tür sorun yaşayan oldu mu ne tavsiye ederler bana?
    Not: yazım hatası olabilir şimdiden kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konya -- 24 Ocak 2019; 20:14:45 >







  • Merhabalar ;

    Modeminizin ayarlarının kontrolü için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden hizmet aldınız mı ?

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar ;

    Modeminizin ayarlarının kontrolü için 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizden hizmet aldınız mı ?

    Saygılarımızla
    müşteri hizmetlerini arayıp yardım istedim fakat olmadı
    modem arayüzüne girip "hangi ISS ise onu seçip sonra ISS nin bana vermiş olduğu kullanıcı adı ve şifresini girdikten sonra sorun olmaması gerekiyor
    3 ay ben TURKNET de bu modemi kullandım ve sorun yoktu.
    şuan son kez modemi servise gönderdim artık değişim istedim
  • konya kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Kargo gönderi kodunuzu support.tr@tp-link.com adresimize mail atınız. Takibi sağlanacaktır.

    Saygılarımızla
  • Bende archer vr400 ac1200 var hocam 2 kere değişti modem v1 vardı v2 verdiler elimde zte w300 gibi bir modemle oyunlarda 10 ping alırken ping çıkmazken archer vr400 ac1200 modemle upload yapıldığında 1000 ping görüyorum ve upload yapılmazkende 20 30 ping görüyorum sıkıntılar oluşuyor tavsiyem başka modem kullanmanız
  • Benzer bir sorunu bende airties 5650 ve 5760 ile yaşıyorum, ne hikmetse airties modemler hattımda dsl sinyali alamıyorum, aynı modemleri başka hatta deniyorum, sorunsuz çalışıyor. ama benim turknet hattımda çalışmıyor ilginç ama durum bu, turknet desteğede yazdım ama onlarda çözüm bulamadılar.

    TURKNET İLE Sorunsuz kullandığım modemler.
    Zyxel ttnet_3312 ve milleni_1312
    Huawei süperonline-vodafone hg658 v2
    tplink tdw9970 v1 milleni

    Sorun yaşadıklarım;
    Airties 5650 v3 doping
    Airties 5760 torrent standart
  • Ben de benzer sorunlar yaşıyordum. Modem dns kısmı otomatik Ttnet ayarlıydı. O kısmı değiştirip level 3 dns ye ayarladım. Ondan sonra sorun yaşamadım. Sizlerde bi kontrol edin isterseniz. @A.Bozoğlu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaky -- 6 Şubat 2019; 13:13:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.