Şimdi Ara

türknet kurulum sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Birkaç gün önce türknet kullanmak üzere başvurumu yaptım. Bugün kurulum yapmak üzere adresime geldiler. Hat kablosuyla 1-2 oynadıktan sonra modem arayüzüne girip tarafıma gönderilen kullanıcı adı ve şifreyi girdiler. "Abi hat gidip geliyor yapabileceğimiz bir şey yok Telekom bakacak buna" diyip çekip gittiler.

    Halihazırda ttnet yalın vdsl kullanıcısıyım, hattım hala aktif ve sorunsuz bir şekilde kullanabiliyorken turknet i de 2. internet olarak bağlatmak istedim. gelen arkadaş her ne yaptıysa ne türktelekom hattımı kullanabiliyorum ne yeni bağlantımı kullanabiliyorum.

    Apartmanın girişindeki kutuya bağlantı kartı bırakmışlar ama kablolar KOPUK! bir de kartın "devre no" kısmına adımı soyadımı yazmışlar. Arkadaş ben size kişisel bilgilerimi sağa sola yazıp yapıştırın diye mi veriyorum? Bir de kvkk yüzünden mi davalık olalım sizinle? Sorunumun derhal halledilmesini ve mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum. 2006 yılından beri internet kullanıcısıyım çeşit çeşit sorunla karşılaştım, böylesine rezillik görmedim.

    türknet kurulum sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Highsenberg -- 5 Mart 2020; 13:6:25 >







  • 1- si o kabloyu TÜRK TELEKOM hazırlayıp açıkça bilinçli olarak bırakıyor adınızı yazan da onlar
    2- Var olan İnternet'in kesilmesi'de Türk Telekomun suçu ankastreden yapılan her müdahale var olan bağlantı hızını ve sinyali etkiliyor hele bir de rakip firmaya abone olduysan telekom kasıtlı yapıyor.

    Eve gelen ekiplerin ankastreden modeme kadar kurulum yapar ama çoğu telekomun açıkta bıraktığı ( Sizin kopuk dediğiniz) kabloları çakmak istemiyor çünkü bu kabloların sorumluluğu Telekomda.
  • Burada bile ilgilenmiyorsunuz. Böyle bir hizmet anlayışı olamaz.
  • Merhaba, gelen yerleşik operatör saha ekipleridir ve etiketliği yerden iç tesisat kablosunun bağlantısının yapılması gerekiyor. Bu konuda tekrar kendi kurulum ekibimizi yönlendireceğim. Kurulum ekibimiz hattı bağlayarak hizmeti aktif edecektir. Bu konuda bana iletişim bilgilerinizi PM üzerinden iletebilir misiniz?

    Ttnet aboneliğinize gelecek olursak telekom ile görüşmeniz gerekecektir. Gelen ekip kendilerinin personelidir.
  • durum oim tarafından da takip ediliyor. sorunu türk telekom ekiplerine bildirmişler ve şöyle bir güncelleme geldi. bu ne anlama gelmektedir?

    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 16384/801/A
    Upload Çıkış Gücü : -0.1
    Download Çıkış Gücü : -0.1
    Upload Kapasite Hızı : -- kbps
    Download Kapasite Hızı : -- kbps
    Upload Mevcut Hızı : -- kbps
    Download Mevcut Hızı : -- kbps
    Upload Noise Margin : -0.1 dB
    Upload Attenuation : -- dB
    Download Noise Margin : -0.1 dB
    DownloadAttenuation : -- dB
  • Highsenberg H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu kurulum ekiplerimize ilettim. Sizinle iletişime geçerek kurulum işlemleri için adresinize ekiplerimiz gelecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, konuyu kurulum ekiplerimize ilettim. Sizinle iletişime geçerek kurulum işlemleri için adresinize ekiplerimiz gelecektir.
    Merhaba, yanıtınız için teşekkür ederim. Beklemedeyim. Gelişme oldukça konuyu güncelleyeceğim.
  • Highsenberg H kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.