Şimdi Ara

Turktelekom gene kalitesini gosterdi tebrik ediyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 hafta once 8mbit yalın basvurusu yaptım. 6 gun sonraya randevu verdiler. Saha ekibi geldi hattı kontrol etti 2 saat sonra acılır dedi. 1 gun gecti anladım acılmıcak çünkü tecrübeliyim artık turktelekom saolsun. 100 kere musteri hizmetlerini aradım biri 24 saat biri 7 ile 10 gun arası diyor. Benim kadar bilgileri varsa adam degilim. Mudurluge gitmek için yola cıktım sansa saha ekibini gordum durdurdum. Adam dedi 24 mbit tanımlı gozukuyor oda bir ust caddede port yok dedi. Gittim mudurluge ofis sorumlusuna anlattım hattı iptal etmisler dedi. Ordan santrale gittim onlarada anlattım adamlar bi yanlıslık olmus hattı guncelleyip yenı randevu olustur hemen baglayalım dedi. Basvurdugum bayi hattı iptalde edemiyor hattı guncelleyip randevuda veremiyor. Ne yapıyım arkadaslar ne oneriyorsunuz. Tuzla aydınlı santral numaralarını aldım lazım olan pm atsın veriyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ben bir sorunumu BTK + 2 adet ŞikayetVar + Türk Telekom sitesi üzerinden şikayetlerimden sonra anca 1 hafta içinde yaptırabilmiştim.

    Biraz baskı kurun anca o zaman iş yaptırabilirsiniz...
  • hayırlısıylan yarın kurtulacağım kendilerinden 17 yıllık ilişkiden sonra ayrılıyoruz bir daha dönmemek üzere allah düşürmesin ttnete
  • XibalbaTM kullanıcısına yanıt
    Sen hangi operatöre gidersen git kendi altyapısı olmadığı sürece türktelekoma bağımlısın.Bu yüzden vodafone,türknet kullanmış ve 30 gün nakil edememiş firmalar yüzünden ttnet alıcam.En azından müdürlüğü var adamların.Gidip bire bir görüşüyorsun.Vodafone,türknet,süperonline cart curt firma böyle mi peki ? Git bakalım vodafone plaza maslak alıyor mı içeri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o bahsettiğin adsl alt yapısı fiberde kendi altyapına sahip her firma

    edit: her firma demeyim bazıları evet kiralama usulu ama superonline ttnetten sonra en fazla altyapıya sahip firma yeterli mi değil elbette ama fiberde kendi sağlayıcıları var müşteri hizmetleride 15 yıllık turkcell kullanıcısı olarak güveniyorum acıkcası sorun yaşayağımı sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XibalbaTM -- 5 Ekim 2016; 22:55:56 >
  • XibalbaTM kullanıcısına yanıt
    Süperonline fiber kullandım evet süperler.Yanlız adsl veya vdsl olunca iş türktelekomun keyfine kalıyor ki yeni taşındığım yerde fiber olmadığı için türktelekomun keyfini bekliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O konuda haklısın ona birşey diyemem
  • Bugun hattı iptal etmisler. Ne guzel benden baska her kes biliyor.ne arayan var ne soran. Mudurluge gittim ofis sorumlusuyla gorustum. Santraldaki lavuk yanlıs gormus 8 mbit i 24 mbit diye geçmis port olmayınca iptal etmis. O lavugu aradım. Yeni basvuru yap randevu sisteme dusunce gun içinde baglatıcam dedi. 6 gun sonraya randevu verdiler. Bakalım baglıcaklar mı. Bu saha personelinin hepsi taşörenmiş. Taşörenin mantıgıda az adam çok iş yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tt iyice cıvıttı. Vodafone net abonesiyim, 7 eylülde nakil başvurusu yaptım ne arayan ne de soran oldu. ankastreye bir baktım 16 eylülde kutuya etiket bırakıp kaçmış herif bir telefon açmaya tenezzül etmiyor ama sisteme bağlantıyı yaptık diye işlemiş. arıza kaydı açtırıyorum gelip bakmadan sorun iç tesisatta diye kapatıyor. müşteriyi adam yerine koymuyorlar artık.
  • Tt yıllık karını yaptı sanırım artık ilgilenilmiyor sorunlarla 21 gündür vdsl geçiş için bekliyorum. Taahhüt bitiyor haftaya kurutlucam sonunda bu yüzsüzlerden.
  • Bugun saat 10 da yeni basvuru yapmıstım saat 3 de int. Acıldı daha hat onaylanmamıs nası bi sistem var anlamadım ama sorunu santral sorumlusu çözdü. artık musteri hizmetlerinden kurtuldum mudurlugun ve sanralden sorumlu kişilerin no sunu aldım onlar sorunu çözuyo bi yerden kaar ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlamadığım nokta ttnetin artık 8 mbitlik pakedi Yokki?? Nasil 8 mbit başvurusu yapılıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vatikanli Mumin -- 6 Ekim 2016; 15:46:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Turktelekom gene kalitesini gosterdi tebrik ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bartin744

     Turktelekom gene kalitesini gosterdi tebrik ediyorum.


    8 ping ne güzel :( bende 100 pingten aşağıya inmiyor. TTnet olsa keşke super online kullanıyorum havadan geliyor internet online oyunlarda 500 ping var




  • Vict0ry kullanıcısına yanıt
    pc den bakınca 8 ping.... wifi den 60 ping çıkıyor. oyle yapıyosan haberin olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.