Dilim için özür dilerim, yabancıyım ve çevrimiçi çevirmen kullanıyorum. 4 Ekim 2019 tarihinde yabancı olarak TürkTelekom SIM kart satın aldım. TürkTelekom, aldığımda yerel Türk kimliğimi göndermemi istedi. Kimlik numaramı onlara gönderdim ve sisteme kaydettiklerine dair onlardan bir onay aldım. Aralık 2019'daydı ve her şey iyiydi. Birkaç gün önce TurkTelecom hattımı kapattı. Onları aradım ve ofisine gittim. Kimlik numaramı onlara gönderdiğimi doğruladılar. Ancak kimlik numarası düzgün bir şekilde kaydedilmediğinde kendi tarafında bir hata oldu. Yani bu onların hatasıydı ve bunu kabul ediyorlar. Ancak hattımı açmak ya da bedava yeni hat vermek istemiyorlar, 150TL daha ödememi istiyorlar. 150TL ödemek söz konusu değil ama bence bu adil değil. Kendi hataları olduğunu kabul ediyorlar ama benden ödememi istiyorlar. Yapabileceğim bir şey var mı? Telefon numaramı kaybettim ve geri almak istiyorum. Benim için ücretsiz yeni hat açabilirler, hatalar olur. Ama hatalarının bedelini ödememi istemek adil değil. Teşekkürler! |
Bildirim