Şimdi Ara

TürkTelekom hattımı kapattı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dilim için özür dilerim, yabancıyım ve çevrimiçi çevirmen kullanıyorum.


    4 Ekim 2019 tarihinde yabancı olarak TürkTelekom SIM kart satın aldım. TürkTelekom, aldığımda yerel Türk kimliğimi göndermemi istedi. Kimlik numaramı onlara gönderdim ve sisteme kaydettiklerine dair onlardan bir onay aldım. Aralık 2019'daydı ve her şey iyiydi.


    Birkaç gün önce TurkTelecom hattımı kapattı. Onları aradım ve ofisine gittim. Kimlik numaramı onlara gönderdiğimi doğruladılar. Ancak kimlik numarası düzgün bir şekilde kaydedilmediğinde kendi tarafında bir hata oldu. Yani bu onların hatasıydı ve bunu kabul ediyorlar. Ancak hattımı açmak ya da bedava yeni hat vermek istemiyorlar, 150TL daha ödememi istiyorlar. 150TL ödemek söz konusu değil ama bence bu adil değil. Kendi hataları olduğunu kabul ediyorlar ama benden ödememi istiyorlar.


    Yapabileceğim bir şey var mı? Telefon numaramı kaybettim ve geri almak istiyorum. Benim için ücretsiz yeni hat açabilirler, hatalar olur. Ama hatalarının bedelini ödememi istemek adil değil.


    Teşekkürler!








  • Kapattı derken? Kökünden sinyal yok mu yazıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evet, sinyal yok. Ve müşteri hizmetleri hattın tamamen kapalı olduğunu söyledi

  • Kapatmamıştır,şebeke çekmiyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hattın kapalı olduğunu doğruladı.

  • hestati H kullanıcısına yanıt

    Btk operatörlere belirli süre verip hat kullanıcılarının Tc numaralarını güncellemesini doğrulamasını istemişti


    Sizinde uyuşmadığı ve doğrulanmadığı için iptal olmuştur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet anladım. Kimlik numaramın ellerinde olduğunu söylediler. Onların onayını da aldım. Ancak sistemlerine düzgün bir şekilde kaydetmediler, bu yüzden hattımı kapattılar

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bayiye gitmek yerine genel müşteri hizmetleri numarasını arayıp sert konuşmayı denemenizi tavsiye ederim. Anladığım kadarıyla türkçenizde iyi değil türk bir arkadaşınıza rica ederseniz bunun için daha iyi olur. Maalesef burası türkiye burada işler biraz böyle yürüyor.

  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    Son cümle üzdü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.