Biz 3 aydır kullanıyoruz zaten Resim video kapsıyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER ❗İLK SAYFA GÜNCEL❗ (653. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
İlk sayfayı okuyorum okuyorum cevap bulamıyorum.
İkinci defa Hoşgeldin 25 kullanıyorum, normalde ocak başında süresi dolacak ama hem ideal hem diğer tarifelere zam geleceğini düşündüğümden yılbaşı olmadan 27 Aralık ta faturalıya geçmek istiyorum.
Ben de ideal tarifelere istiyorum ama son birkaç sayfadaki bazı arkadaşlar gibi sabit fatura ile bayiden geçiş yapın uyarısı alıyorum hep. Sormak istediğim ise bu uyarı bekledikçe kaybolacak mi kendiliğinden? Bir gün baktığımda ideal tarife görecek miyim yoksa artık bayiden başka çıkış yok mu benim için? Öyle ise bayiden bu uyarıyı sildirmenin yolu var mıdır?
Bayiden başka yol yok ise ideal tarife gelecek diye kendimi harap etmeyim boş yere bari 😅
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@krkmz1666 hocam bu durum için ne yapmak lazım.90 günden sonra gelir mi teklifler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Neyin gelmesini bekliyorsunuz ki? Arayın müşteri hizmetlerini geçirsinler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerini arayarak İdeal tarifelere geçebilirsiniz
Yıldızlı günlere de geçebilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba Vodafone da son 2 ayım kaldı cayma bedelini tobiyle müşteri hizmetleriyle iptal edemiyorum bir yoku var mıdır ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Süreç ne oldu hocam taşıyabildiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Şu arkadaş konuyu okumak yerine özelden bana mesajlar atıyor. Konuyu okusa zaten cevabı var bırak okumayı konuya sormuyor bile özelden soruyor. Armuş piş ağzıma düş her Allahım. Blokladım kendisini.
-
Bilgim yok Vodafone konusunda sorabilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Biz yazıyoruz buradan tarife detaylarına da baksanız göreceksiniz
Stres yapmayın kendinize
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerini arayın. Dün arkadaşa da aynı şekil hata verdi aradık ideal prime 35 tarifesine geçişi oldu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
geçen haftadan beri defalarca müşteri hizmetleri ile görüşmeme rağmen 'ideal tarifeler görünmüyor işlem yapamayız' diyorlar. 15 kez aramışımdır. Varsa bir yöntemi söyleyin lütfen..
-
9 Ocak'ta taahhütüm bitiyor arayan soran yok.05555551500 numaralı telefondan teklif için aradık ama ulaşamadık mesajı geliyor fakat arayan soran yok. Şu an enfes prime 30 kullanıyorum 208 TL
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WrathChild -- 17 Aralık 2024; 23:22:14 > -
x3 kat fatura teklıfı gelır. son kanpanyaları degerlendırseydınız.
-
turkcelle 750 tl ceza ödedim yine de geçtim... 15 gb lik tarifeye geçtim ama. bir üst tarifeye geçebillir miyim şimdi de onu onu düşünmeye başladım. 20 gb lık olana.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h_k_yavuz -- 18 Aralık 2024; 9:19:31 > -
Bayiye yanlış tarifeye geçmiş diye dilekçe yazdır :)
tarife değişikliğini 30 gün sonra yapabilirsiniz
-
Sonunda bugün ideal 35 tarifesine geçebildim. Bıkmıştım artık, son kez deneyip popüler tarifeye geçeyim diyordum, bu sefer oldu. Teşekkürler @krkmz1666 Geçiş ne kadar sürüyor, 24 saat içinde diye mesaj geldi, benim mevcuttaki hoş25 paketinin faydalarını da sıfırladı, kaldım böyle.
-
Faturasız hattan faturalı İdeal 25 tarifesine geçişi yaptım. Çağrı Merkezini arayarak bana böyle bir teklif çıktığını şimdi ekrandan kaybolduğunu söyledim. Eğer mümkünse şimdi geçmek istiyorum dedim. Kısa bir kontrolden sonra geçişim yapıldı ve aylık 25 GB 750dk 250 sms olan İdeal 25 tarifesine 182 TL'ye geçtim.
Geçmeyi düşünen arkadaşlar adına kendi izlediğim yolu yazdım belki yardımcı olur.
Diğer tarifeler ---> İdeal 16 153TL
İdeal 25 182TL
İdeal 35 210TL
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X