Şimdi Ara

TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER (İLK SAYFA GÜNCEL) (653. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.049
Cevap
296
Favori
654.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
46 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
34. Sırada  bugün en iyi #17
Sayfa: önceki 649650651652653
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • MühendisMurat kullanıcısına yanıt

    Biz 3 aydır kullanıyoruz zaten


    Resim video kapsıyor

  • İlk sayfayı okuyorum okuyorum cevap bulamıyorum.

    İkinci defa Hoşgeldin 25 kullanıyorum, normalde ocak başında süresi dolacak ama hem ideal hem diğer tarifelere zam geleceğini düşündüğümden yılbaşı olmadan 27 Aralık ta faturalıya geçmek istiyorum.

    Ben de ideal tarifelere istiyorum ama son birkaç sayfadaki bazı arkadaşlar gibi sabit fatura ile bayiden geçiş yapın uyarısı alıyorum hep. Sormak istediğim ise bu uyarı bekledikçe kaybolacak mi kendiliğinden? Bir gün baktığımda ideal tarife görecek miyim yoksa artık bayiden başka çıkış yok mu benim için? Öyle ise bayiden bu uyarıyı sildirmenin yolu var mıdır?

    Bayiden başka yol yok ise ideal tarife gelecek diye kendimi harap etmeyim boş yere bari 😅
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisverisadami

    Telekoma geçeli 56 gün olmasına rağmen, faturalı tarifelere bakmak istediğimde,aktivasyondan itibaren 30 gün geçmesi gerekli diyor.Hos25 kullanıyorum teklif var mı diye bakmak istemiştim.
    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)

    @krkmz1666 hocam bu durum için ne yapmak lazım.90 günden sonra gelir mi teklifler





  • Selamünaleyküm cümleten resimde gördüğünüz gibi ağustos ayından beri aşımsız özgür 20 gb paketini kullanmaktayım hat değişikliği yapmadan geçebileceği mantıklı bir tarife var mıdır bildiğiniz.? Müşteri hizmetleri 25 gigabyte’lı paketi 600 TL ile teklif ediyor
    TÜRKTELEKOM KİŞİYE ÖZEL TEKLİFLER MEVCUT KULLANICAYA TARİFELER  (İLK SAYFA GÜNCEL)
  • alisverisadami A kullanıcısına yanıt

    Neyin gelmesini bekliyorsunuz ki? Arayın müşteri hizmetlerini geçirsinler

  • techworm kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerini arayarak İdeal tarifelere geçebilirsiniz

    Yıldızlı günlere de geçebilirsiniz

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Vodafone da son 2 ayım kaldı cayma bedelini tobiyle müşteri hizmetleriyle iptal edemiyorum bir yoku var mıdır ?
  • redloves kullanıcısına yanıt

    Süreç ne oldu hocam taşıyabildiniz mi?

  • 
Sayfa: önceki 649650651652653
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.