Şimdi Ara

Üretim Hatalı Tsi Motor ve D...... Oto'nun Rezaleti! (Son gelişmeler) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
45
Favori
94.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hakkınızı arayın hocam verilen paralara yazık günah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok geçmiş olsun,

    tam da golf 1.4 tsi 'ye kapora vermişken sizin konuyu gördüm,bizim de tırsmamız gerekiyor mu acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    çok geçmiş olsun,

    tam da golf 1.4 tsi 'ye kapora vermişken sizin konuyu gördüm,bizim de tırsmamız gerekiyor mu acaba ?

    İşin aslı kimsenin kafasını bulandırmak, hiç bir markayı kötülemek için açmadım bu konuyu. Sadece insanlar bilgilensin (servise fazla güvenmesinler, servis bana sorun yok dedi ben üsteledim ve şuanda motoru komple söktüler) ve bende bazı konuları danışmak için açtım. Tsi motoro gelirsek eğer 160 bglik ise bir daha düşünün arıza çıkma oranı yüksekmiş sizde kesin çıkar demiyorum ama 122 liklerin basıncı ve toleransı daha fazla olduğu için daha dayanıklı oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orgozgur -- 28 Kasım 2012; 19:17:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirbilir81

    quote:

    Orijinalden alıntı: apia



    Bu ülkade adalet olduğunu bilsem mahkemeye ver hakkını ara diyecem ama mahkemeye gittikten sonra onada inancım kalmadı, bizim ülkede mahkemeler parası olanın yanında, %100 mağdur durumda olduğumu belgelememe rağmen hakim bana soru bile sormadı, şu an arabamın değişimini geçtim beni suçlu çıkarırlar diye korkmaya başladım.

    Allah kolaylık versin sana, inşallah araban düzelirde benim gibi mahkeme mahkeme sürünmessin.

    mahkemeler parası olanın yanında değil, dahası mahkmenin kimin ne kadar parası var umrunda değil o yüzden başka şeylerden canı yanmış mahkemeye çatan vatandaş psikolojisine kapılmamak lazım,

    ayrıca hakim soru bile sormadı demişsiniz, bir çok davada vatandaşa soru sormaya hacet yoktur hatta bir kısmında duruşma yapılmasına dahi lüzum yoktur, dosya üzerinden dava yürür, sizin anlatacaklarınızın mahkeme kararına çok fazla bir etkisi olmaz ama sunacağınız veya mahkemenin getirteceği bilgi, belgelerle sizin anlattıklarınızdan + anlatamadıklarınızdan çok daha fazlasını mahkeme tespit eder, hükmünü de ona göre kurar.

    mahkemeler teselli kapısı değildir, güzin abla görevi yürütmezler, varsa ortada bir hukuksuzluk bunu tespit eden merciidir, bazen siz haksızlığa uğradığınızı düşünürsünüz lakin kanun öyle demez, karar da aleyhinize çıktıysa veryansın edersiniz mahkemeye, ama işin özü öyle değil. sakin olmak, bilen birine danışarak iş yürütmek en doğrusu.

    herkese kolay gelsin.

    Kadirbilir

    Peki senin dediklerine kim inanır???

    Kadir İnanır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: #turbocu#

    motorun 0.07mm boşluk ölçüsü normal ama rektefiyeci usta piston yüksekliklerinin düşüklüğünden bahsetmiş pistonlar aşınık olduğu için değil tepe yüksekliği düşük olduğu için yenisi ile değiştirecek ses olayına gelince supap çapları farklı olduğu için emme supapları egzoz supaplarının yerine vuruyor zaten piston yüksekliği tam olsaydı supap pistondaki yerine oturmadığı için dönmezdi

    President isimli üyeden alıntı :Öncelikle pistonlar ve gömleklerin arasında 0,07 mm. boşluk olması çok şaşırtıcı, çünkü 15 bin km. yapmış bir motorda (aracın garanitli ve tüm bakımlarının serviste yapıldığı da kesin olmak kaydıyla) bu aşınmanın olması çok çok fazla bir değer, atmosferik motorlarda bu aşınmayı yapabilmek için yüzbinlerce km yapmanız lazım. Kısaca bu motorun pistonlarına dokunduğunuzda silindirin içinde sağa sola hafif oynadığını hissetmek mümkün. Araç sahibinin performanstan şikayetçi olması lazım aslında, demekki aracını fazla sıkıştıran bir kullanıcı değil. Çünkü turbonun basıncı piston kenarlarından kartere kaçarak karter iç basıncını ciddi derecede yükseltiyor görünen kadarıyla. Buda ciddi performans kaybına yol açar.
    Hocam benim de bildiğim 0.07 mm pistonlar için tolerans üstü zaten motor 15000 de bu motor 300000 km yapmış olsa normaldir diyecem.AMa 15000 km 0.07 mm yapıyosa gerisini siz düşünün. 0.01 mm yazan aşınma ise gölekteki aşınma ve bu normal bir değer.İkincisi pistonların ters takılıp takılmaması zarar verebilir yada vermeyebilir.Bunun için motoru incelemek lazım onu da bize söylemiyorlar.Ama saçma olan nokta şu Yav kardeşim düz takmak varken neden ters takılmış neden? Bu motor fabrikadan geldi sanayiden değil neden ters? Bunu üretim hatası olarak gösterip yeni motor talep edeceğim. Mesajınız ve ilginiz için teşekkürler.

    AMA BU 0.07 AŞINMA DEĞİL FABRİKASYON HER MOTOR İÇİN VERİLEN BİR BOŞLUKTUR. O BOŞLUK OLMASA MOTOR PİSTON SARAR. TABİ Kİ YENİ MOTOR İSTEMEK HAKKINIZ VE İNŞALLAH FAZLA UĞRAŞMADAN ALIRSINIZ ARABANIZA KAVUŞURSUNUZ




  • Turbocu.

    Silindir ve piston olculeri aynidir. Arada o kadar bosluk olmaz. Bilginizde yanlislik var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Turbocu.

    Silindir ve piston olculeri aynidir. Arada o kadar bosluk olmaz. Bilginizde yanlislik var.

    2.0 tsi silindir kapağı. Bu mallar pistonu nasıl ters takıyor anlamadım. Bira dağıtıyolar galiba fabrikada çay yerine.
     Üretim Hatalı Tsi Motor ve D...... Oto'nun Rezaleti! (Son gelişmeler)
  • 122 lik 1.4 TSI da bu risk var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    122 lik 1.4 TSI da bu risk var mı?

    Emme subabı, egzoz subabından büyük olan her motorda bu risk var.

    />



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viper17 -- 29 Kasım 2012; 20:14:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    122 lik 1.4 TSI da bu risk var mı?

    Motor kırma problemleri genelde 150 lik ve 160 tsi larda oldu. Bu motorlarda genelde Tiguanlarda ve Scirocco larda kullanıldığından onda daha çok duyuyorsunuz.

    Ancak 122 tek turbolu tsi motorların kullanıldığı araçlara bakarsanız Golf, Jetta, PAssat , Tiguan gibi 100.000km yi geçmiş ve hiçbir sıkıntı çıkarmamış birçok aracı görebilirsiniz.
    Zaten 122 liklerdeki turbo küçük ve diğer motorlar gibi zorlama değil. Ben bunu servis müdürüylede konuştum. 122 liklerden bugüne kadar sıkıntı gelmedi diyor. Çok oturmuş bir motor oldu
    122 likler. Ben bu yüzden 122 lkik seçtim. Ancak Turbo beslemeli her araçta birtakım riskler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 30 Kasım 2012; 7:56:04 >
  • Son durum nedir???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    bu garanti mantığı bana çok saçma geliyor ,sadece arabalar için değil diğer ürünler içinde geçerli

    misal vatandaş parasını vermiş bir çamaşır makinası alıyor daha birkaç ay geçmeden arızalanıyor servis geliyor sağını solunu yoklayıp bir şeylerini söküyor tamir ediyor yada yenisiyle değiştiriyor

    bak işte ne güzel değil mi ? diyenler çıkabilir ama

    o makina bir daha asla eskisi gibi olmuyor ,bazen sıkılması unutulan bir vida yada somun vs. tangur tungur sesler yaptırabiliyor ve bundan da ötesi eski halindeki gibi asla toplanamadığı için sürekli gözünün önünde insanın sinirlerini bozuyor

    konumuza gelirsek hele ki milyarlar verilip alınan bir araç garantisi bitmeden böyle büyük bir onarım görüyorsa yemişim öyle garantiyi

    bırakın rektefiye görmesini sıfır olarak değişse bile insanın moralini bozmaması mümkün değil

    yani bir motor arızasında komple araç değişimi mi olur derseniz ,evet bu şekilde her yeri sökülmüşse elbetteki

    hani sadece motor yerinden çıkartılıp yenisiyle değişse bir derece kabul edilebilir ama bu kadar yeri söküldükten sonra hem aracı satarken mutlak sıkıntı oluşturacaktır hemde yerine fabrikasyona yakın takılamazsa hem görüntü hemde ses vs. gelme olayları bile çıkabilir

    ama burası Türkiye biz yaptık oldu derlerse hiç şaşmam ,daha düne kadar bu kadarını bile vermiyorlardı hatta bir dövmedikleri kalıyordu
    sözde ileri demokratik bir ülkeyiz ama yine parası / gücü olan istediğini yapıyor

    sonuç olarak bu arkadaşımızın maddi gücü yeterli ise gidecek bir avukata işi havale edecek ve o avukat ciğerlerini sökecek ama maddi durumu yoksa sineye çekecek kaderimizmiş deyip işi oluruna bırakacak

    .




  • son durum ne hocam, n'aptın n'ettin??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son durum nedir acabaa
  • bence servis motoru başkasına yaptırdı olayından bir şey çıkmaz. sonuçta tüm büyük şirketler alt yüklenicilerle çalışıyorlar. mesela motorların tüm parçalarını volkswagen mi imal ediyor sanıyorsunuz? burda dikkat edilmesi gereken bu firma yetkili mi değil mi? alt tedarikçi ya da alt yüklenici olarak tanımlanmış mı tanımlanmamış mı? ona bakmak lazım bence.
  • Merhaba.

    Gelişme var mı?

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur


    Öncelikle geçmiş olsun.Aracınızın son durumu nedir?Hakkınızı aradınız mı?Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur


    Öncelikle geçmiş olsun.Aracınızın son durumu nedir?Hakkınızı aradınız mı?Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Saygılar

    Evet mahkemeye başvurdum allahında izniyle hakkımız olan neyse alacaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur


    Öncelikle geçmiş olsun.Aracınızın son durumu nedir?Hakkınızı aradınız mı?Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Saygılar

    Evet mahkemeye başvurdum allahında izniyle hakkımız olan neyse alacaz.

    Üstadım iyi yapmışsınız.Keşke herkes hakkını arasa.Hakkınızı almanızı dilerim.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur


    Öncelikle geçmiş olsun.Aracınızın son durumu nedir?Hakkınızı aradınız mı?Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Saygılar

    Evet mahkemeye başvurdum allahında izniyle hakkımız olan neyse alacaz.

    Mahkeme ne alemde?
    Süreç nasıl işliyor? Şuanki durum lehinize mi gözüküyor?
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.