Merhaba arkadaslar steel series nova pro wireless modelini aldım fakat vatan bilgisayar tarafıma daha önce açılmış paket gönderdi. Icerisinden çıkan 2 adet pilin 1 tanesi kulaklık içerisinde takılı fakat diğeri poşette ve kabloların oldugu yeşil kutu içerisinde olması gerekirken kulaklığın dock' ının içerisinden çıktı. ( Dock aynı zamanda 2.pili şarj etme özelliğine sahip) 3 adet kablodan 1 tanesi açılmış ve akordiyon gibi duruyordu kutu içerisinde. Ve Dac' ı ilk açtığınızda ilk kurulumda sorulan soru EU bölgesinden misin oksa EU dışında mı sorusu da yanıtlandığından daha önce ürünün tamamen kullanılmış bir ürün oldugunu ortaya koyuyor. Herşeyi geçtim çalışırsa kullanırım dedim fakat kulaklık ilk denemede açılmadı. 2 adet pili birini kulaklık' a kablo baglayarak diğerini de dock station' a takarak şarj olmalarını bekledım. Kulaklık içerisindeki pil çalışıyor fakat dock içerisinde gelen (normalde poşedinde olması gereken) pil hiçbir şekilde çalışmıyor. Kısacası üstüne pillerden biri de bozuk çıktı. vatan bilgisayarı arayarak durumu bildirdim fakat hijyenik ürün kategorisinde olduğundan ürünün değişim yada iadesi için servise gitmesi gerektiği söylendi. Sıfır sattığınız ürün kullanılmış çıktı ben neden servis sürecine giriyorum ayrıca internet alışverişimden ötürü 14 gün cayma hakkım var desem de ve ürünün fotoğraflarını göndermiş olsam da whatsapp hatlarına, çıkan kararın servise gitmesi yönünde olduğunu belirttiler. Ben de direkt olarak SteelSeries' in servisi olan Despec isimli firmaya durumumu anlatan A4 kağıdına bir not ile ürünü gönderdim. Ürün 6 Aralık 2024 tarihinde servise girdi. Servisten talebim ürünü yeni ve sıfır olarak aldığımı fakat tarafıma ikinci el daha önce açılmış bir ürün gönderilmesi ve pilinin arızalı olması sebebi ile ürünün sıfır' ı ile değişimi oldu. Bakalım süreç nasıl sonuçlanacak. Bu noktada tavsiyesi olan şu yolu izle diyen arkadaşlar varsa lütfen yorumlarınızı belirtiniz. teşekkürler |
Bildirim