Şimdi Ara

VATAN BİLGİSAYAR'DA TARTIŞMA ÇIKTI ! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
3.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugter

    Neyi takip ediyorsun ki ?

    Senin hakkını savunup savunmayacağını ya da "loser" gibi davranıp davranmayacağını takip ediyor.

    Edit: Adam post kasıyor şikayet edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Search and Rescue -- 7 Ağustos 2015; 18:53:22 >
  • Sende madem şikayet falan etmeyeceksin ne diye konusunu açıp bizleri de geriyorsun? Ne yapalım senin yerine biz mi şikayette bulunalım? Sen böyle davranırsan hak etmiş olursun sana yapılan davranışı biraz kendine saygın olsun!
  • inventus gibi bir firma varken vatan bilgisayar mı? bundan sonra değil mouse uzatma kablosu bile almam vatan'dan
  • radyasyon35 R kullanıcısına yanıt
    Sizlerde bu sorunu yaşamayın diye. Ben etmek isterim ama ailem izin vermiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugter

    Sizlerde bu sorunu yaşamayın diye. Ben etmek isterim ama ailem izin vermiyor.

    Ben 25 yaşındayım ve bornova vatan şubesinde hiç bir sorun yaşamıyorum. Senin sorun yaşaman ise vatan bilgisayarla ilgili değil o çalışan şahıs ile ilgili burada vatanı karalayacağına daha doğru birşey yapıp şikayette bulun. Yok şikayette bulunmayacağım ben diyorsan konuyu uzatmanın mantığı kalmıyor.

    Ek olarak vatandan alışveriş yapmaya devam edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radyasyon35 -- 7 Ağustos 2015; 20:36:44 >
  • radyasyon35 R kullanıcısına yanıt
    Vatan bilgisayar çoğu şubesi böyle. Bir sürü konu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugter

    Vatan bilgisayar çoğu şubesi böyle. Bir sürü konu var.

    Tamam sen bu başına gelen olayı düşünüp düşünüp canını sıkmaya devam et o zaman. Bişey yapma yani.
  • radyasyon35 R kullanıcısına yanıt
    Takmıyorum ki. Bir daha böyle olay çıkarsa artık akıllandım. Yanımda annem de vardı hem. Sen benden çok taktın kafaya.
  • bugter kullanıcısına yanıt
    Dostum ne demek şikayet etme yahu? Asıl işinden olması için şikayet edeceksin zaten . Böyle sığırlar iş yaptıkça gına geliyor insanlara adam gibi hizmet alamıyoruz . Hiç korkmadan şikayet et kardeşim , değil 16 , 5 yaşında olsan bile sana öyle davranmaya hakkı yok . Direk gidip güzel bir dille müdürüne şikayet et olayı o adamın ipini çekerler zaten .
  • Kızıl_Şaman kullanıcısına yanıt
    2 gün geçti aradan 2 gün neden bekledin diye sormazlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugter

    2 gün geçti aradan 2 gün neden bekledin diye sormazlar mı ?

    Yahu dostum isterse 1 hafta geçsin , müsait olduğum zaman buydu dersin . Hakkını aramaktan çekinme bana kalırsa .
  • Kızıl_Şaman kullanıcısına yanıt
    Tek sorun ailem. Boşver işinden etme diyorlar.
  • bugter kullanıcısına yanıt
    Ben olsam aileni dinlemezdim dostum . Açık ve net söyleyeyim bir mağaza çalışanının müşterisini öyle aşağılamaya hakkı yok , öyle birşeyi bana yapsa ya o adamın dişlerini eline verirdim ya da iyi günümdeysem gider şikayet ederdim anında .
  • hiç unutmam o gün vatanda pc toplayan elemana o vidaların hepsini montajlamassan tek tek sana sokarım dediğim günü
  • c36ab7c4 kullanıcısına yanıt
    Ben dayak yediğini gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ürünün iade alınması için kutu ve kutu içeriğinin 1 ay saklanması gerekmekte Genel kural böyledir saçma diyen gider şikayet eder standart prosedür bu şekilde işler ve onlarında en sıkıntı oldukları konular biri mouselar Pres baskı dediğimiz ürünler çıkartmak için yırtmak gerekiyor çünkü başka türlü açılmıyor ya satıcını bunu satarken söyleyecek. Kutusu hasarlı şekilde tedarikci firma ürünün kabul etmez ürün vatan yada hangi teknoloji marketi ise onda kalır o ürün. Ya ürünü tekrar satarlar yada bir ürün yanında indirimli olarak verirler .

    Oradaki arkadaşın üslübü yanlış böyle bir durum olduğunda normal şartlarda alınmaması gerekiyor ( genelde alınıyor ürünler müşteri memnuniyeti adına )

    Ve orada çalışan arkadaşlar da iyi paralar kazanmıyorlar prim sistemi zor bu yüzden işlerini mutlu yapan personel çok az .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccandan

    Arkadaşlar ürünün iade alınması için kutu ve kutu içeriğinin 1 ay saklanması gerekmekte Genel kural böyledir saçma diyen gider şikayet eder standart prosedür bu şekilde işler ve onlarında en sıkıntı oldukları konular biri mouselar Pres baskı dediğimiz ürünler çıkartmak için yırtmak gerekiyor çünkü başka türlü açılmıyor ya satıcını bunu satarken söyleyecek. Kutusu hasarlı şekilde tedarikci firma ürünün kabul etmez ürün vatan yada hangi teknoloji marketi ise onda kalır o ürün. Ya ürünü tekrar satarlar yada bir ürün yanında indirimli olarak verirler .

    Oradaki arkadaşın üslübü yanlış böyle bir durum olduğunda normal şartlarda alınmaması gerekiyor ( genelde alınıyor ürünler müşteri memnuniyeti adına )

    Ve orada çalışan arkadaşlar da iyi paralar kazanmıyorlar prim sistemi zor bu yüzden işlerini mutlu yapan personel çok az .




    Arkadaşım burada ürünün geri iade edilip edilememesinden bahsetmiyoruz. Ürün iade alınamaycak durumdaysa müşteriye durumu izah edip kibarca uğurlarsın kaldı ki iş yeri sahibide sen değilsin celallenmeye gerek yok zaten çalışanısın geri alınabilecek durumda ise alırsın alınamayacak durumda ise almazsın. Kimsede sana bişey demez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccandan

    Arkadaşlar ürünün iade alınması için kutu ve kutu içeriğinin 1 ay saklanması gerekmekte Genel kural böyledir saçma diyen gider şikayet eder standart prosedür bu şekilde işler ve onlarında en sıkıntı oldukları konular biri mouselar Pres baskı dediğimiz ürünler çıkartmak için yırtmak gerekiyor çünkü başka türlü açılmıyor ya satıcını bunu satarken söyleyecek. Kutusu hasarlı şekilde tedarikci firma ürünün kabul etmez ürün vatan yada hangi teknoloji marketi ise onda kalır o ürün. Ya ürünü tekrar satarlar yada bir ürün yanında indirimli olarak verirler .

    Oradaki arkadaşın üslübü yanlış böyle bir durum olduğunda normal şartlarda alınmaması gerekiyor ( genelde alınıyor ürünler müşteri memnuniyeti adına )

    Ve orada çalışan arkadaşlar da iyi paralar kazanmıyorlar prim sistemi zor bu yüzden işlerini mutlu yapan personel çok az .




    Memnun degilde prim sisteminden calismadin zorlami calustiriyorlar insanlara hakaret hakkimi verir bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • *666* kullanıcısına yanıt
    Tabiki de hakaret hakkı vermez kimseye böyle bir şey olamaz yazdıklarım galiba yanlış anlaşıldı . Birazda zorla oluyor malum ülkemizdeki işsizlik durumu ortada herkesin ne durumda olduğunu bilemeyiz .
  • İzmir bornova ve arada bir balçova şubesini kullanıyorum hiç böle bişeye rastlamadım ben reyondaki kişiye nasıl yaklaşıp hitap ediyorsam oda bana o şekilde hitap eder bazen beyefendi derim oda bana efendim diye hitap eder bazende kardeşim derim buyur abi veya kardeşim der bu şekilde agresif veya gergin tipler denk gelmez bana ama denk geldimide agzının payını verir sen git senin üstün gelsin derim sen bana yardımcı olamassın derim muhabbetimi keserim üstüyle muhattap olurum ve hiç bir şekilde işinden etme peşinde degilim insanları sonuçta herkez ekmeginde özellikle vurgulayarak sölerim şu çalışanınızın iletişim saygı ve görgü egitimine ihtiyacı var derim konuştugum amir memurda geregi neyse yapar bu güne kadar toplamda böle 1 elemana denk geldim daha sonrada gittigimde reyonda göremedim sordugumdada depo bölümüne alındıgı sölendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.