Şimdi Ara

Vodafone Avantaj Cepte Her Ay 1 Damacana Hayat Su Hediye (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
986
Cevap
44
Favori
157.314
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlahi HAYAT SU, değer miydi 10 tl için bunca insanın günahını almaya. YAZIK.
  • sırt bu yüzden evdeki 3. hattı da ttmobile taşıdım.
  • Ben de tam tersi oldu. Hayat Su uygulamasından talepte bulundum. Yaklaşık 2 saate geldi. Farklı bir damacana verdim, değişim ücreti de yokmuş. Sanırım şubelerde bitiyor olay.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben peşpeşe 2 kodla 2 ayrı sipariş oluşturdum. 2 side aynı sipariş koduyla oluşmuş. Bi tane getirdiler. 2. Si yalan oldu. Telefonuda açmıyolar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bayram dolayısıyla gönderimi kesmiş 2 tane kodu yemişlerdi ama gönderim bayramdan sonra yeniden başladı. Ben aldım bakalım
  • İlk siparişim 1saat içinde geldi, adamlar başka firmanın damacanasını 2yıldan eski diye kabul etmedi, 28lira istediler damacana için; neyse dedim zaten 3suda amorti olur bedeli, aldım. 2.siparişimi geçen cumartesi sabah saatlerinde verdim akşam olduğunda hala su yoktu ortada, müşteri hizmetlerini aradım 2-3güne gelir dedi; dalga mı geçiyorsunuz dedim zaten bedava su ne bekliyorsunuz dedi. Tamam gelin alın şişenizi 28liramı iade edin dedim; tamam dediler. Sonra bayileri aradı depozito iadesi yok dedi. Keşke depozitoyu öderken fiş ya da makbuz alsaydım resmen dolandırıldım. Sonrasında ne vodafone ne de hayat su şikayetvar mesajlarıma da yanıt vermedi. Bu iki firmaya da güvenerek iş yapmayın, damacana alırsanız da makbuz isteyin.
  • Koray_Aykut kullanıcısına yanıt
    bende kaç kez aradım şikayetvar'a konu açtım, twitter vb mecralardan yazdım ama bu kadar duyarsız bir firma daha görmedim.
  • BİR AY OLDU SU GELMEDİ BİRAZ TALEP OLUNCA FOSLADILAR ŞİMDİ TELEFONDA DİYORKİ BELLİ Bİ SAYIDA DAĞITILIYOR. TÜRKCELE KURBAN OLAYIM BEN. ÇOK PARA VERİYORSUN AMA ARKASINDALAR BEE. BU NEDİR AGA FAKİRMİYİZ BİZ.
  • böyle yazın ilgileniyolar hemen

    HER AY DAMACANA SU GELİYOR DEDİNİZ SİPARİŞİ VERDİM GELMEDİ. 30 GÜN SÜRENİN DOLMASI DURUMUNDA TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNDE DAVA DOSYANIZI AÇACAĞIM. DOSYA AÇMA ÜCRETİ VE HİZMETTEKİ AYIBA İLİŞKİN TAZMİNİ ÖDERSİNİZ. ŞİMİDEN GEÇMİŞ OLSUN
  • Rahat kampanya başlayalı 40 damacana almışımdır şube hiç sorun çıkarmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ayda bir su dağıtan arkadaşa 10tl ateşliyorum. hiç üzmedi
  • kullanmayacak olan kod verebilir mi?
  • bitti sanırım yanımda uygulamasıda görünmüyor
  • Bir ortalık çocuğu olan bayiler var, bir de oldukça az sayıda düzgün bayiler var, yukarıdaki sınırlı olumlu mesaj sahipleri bu düzgünlere denk geldiğinden şanslılar... Ya da kişisel ilişkilerle durumu idare ediyorlar...

    Yoksa bayisinden, müşteri hizmetlerine resmen nefret ettim kendilerinden...

    Kampanyaya neden uymuyorsunuz dedik yine üyelik iptali olur mu, bu nasıl bir beyinsizliktir?

    Hele yukarıdaki arkadaşın durumu, damacanaya fahiş bir fiyat olan 28 TL ver, sonra adamlar kampanyalı suyu getirmesin...

    Buna ne denir? Bence ..... ...... denir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carpediem2012 -- 19 Haziran 2019; 14:47:44 >
  • Bu gelmeyen 4. siparişim oldu. Ne denir ki. Aboneliğimi sürekli iptal ediyorlar. Son eşimin telefonu üzerinden olduk. Onunla verdiğimiz siparişi de getirmediler.
  • 10 haziranda hattıma 30 tl yüklemiştim. yanımda uygulaması hayat su kodunu vermiyor. son 30 gün içinde 25 tl yüklemiş olmanız lazım diye hata veriyor. bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huzyin67

    10 haziranda hattıma 30 tl yüklemiştim. yanımda uygulaması hayat su kodunu vermiyor. son 30 gün içinde 25 tl yüklemiş olmanız lazım diye hata veriyor. bilgisi olan var mı?
    Geçen gün aynısı bana da oldu. Müşteri hizmetlerini aradım. Uygulamada henüz güncellenmedi ama faturasız hatlar için kampanya sona erdi, faturalılar için de bu ay sonunda bitecek dedi. Kod alamama nedeni kampanyanın bitmesiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi sonlarını getirdiler. Kampanyayı bitirmeleri kendileri için iyi. Bir çok ah aldılar yazık. Sularını alan azınlık için kötü oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hrvl H kullanıcısına yanıt
    2 faturasiz hattım vardı. 2 hattıma da 35 TL yükledim
    Yanımda uygulamasında baktım birine kod veriyor digerine vermiyor. Verilen cevapları okuyun Vodafone'nin nasıl bir operator oldugunu anlayın.
    Dedim ki: 35 TL yükledim kodu vermiyor. Dediki mhizmetleri bayan,tam.25 TL yûklemeniz lazımdı. Haydaa dedim,kesin mi bu kural. Evet tam 25 TL yuklerseniz kod verir dedi.Çevirdikleri dalavereyi çok iyi bildigim için söyleyeceklerimi sirayla söylüyorum hangi bahaneler sallayacaklar diye.
    Bu sefer dedim,geçen ay da 35TL yuklefim vermişti.
    Dedi bu sefer ilk kod almanizin uzerinden 30 gün geçmemiş. Hayır dedim,35 gün geçti eminim dedim. İncelemek için süre istedi ve dönüş yapınca dedi ki,damacana kampanyası faturasiz hatlar için son bulmuş,bitmiş. Ama dedim şuan diger faturasız hattım için kod aldım,kod verdi dedim. Faturasizlara vermese neden verdi. Biraz bekletecegim dedi ve bu sefer de sadece uyumlu tarifelere mi ne veriliyor dedi. Dedim 2 tarife de aynı,ikisi de internet hediyeli X Large tarifesi dedim. Bayan dedi ki bu sefer,şuan kod verilen hattinizla geçen ay kod almamışsınızdır,daha önce almayanlara veriliyor dedi. Bu da bir yalandı,geçen ay 2 hat ile de almıştım. Bunu da belirttim. Bu sefer de bir abone ayda sadece 1 damacana alabilir dedi. Dedim diger hat eşimin üstüne kayıtlı. Sürekli bir yalan,surekli bir bahane. Oysa yaptıkları dalavere abonelerin arasından birilerini seçip uygulama üzerinden kısıtlama ile kod almaları engelleniyor. Neyse kod için şikayet olusturdum,2 hafta sonra dönüş yaptilar,sizin tarifenize artik verilmiyor diye direttiler,diger hatta da yanlislikla verilmis dedi.
    Damacana su için komşumu ve bir yakinimi da gecirmistim Vodafoneye. Onlarin tarifeleri ikisi de aynı,birine damacana su kodu verildi birine verilmedi.Ben sistemi iyice anladım.
    Öyleki birgün bakiyemden 5 TL düştü,aradım sordum neden düştü. Dediler telsiz kullanim ucreti. Dedim daha geçen ay ödedim eminim gelen.mesaj duruyor ödedigime dair dedim. Bu sefer az inceleme istedi ve dedi ki bir ucretli servise üye olabilirsiniz,ona gitmistir. Biz göremiyoruz dedi. Neyse dedim,BTK'ya durumu detayli anlattim. Vodafone genel müdürlükten şikayetle ilgili aradılar,fedi ki ukala bir bayan;önceki operatorden 5 TL telsiz kullanim ucreti bildirilmiş dedi ve sorunun şikayetin çözümlendigini onaylamamı istedi ısrarla. Kabul etmedim. Çok kızdı panik yaptı sorun çözüldü demedigim için. Oysa diger operatorde hattim faturaliydi ve her ayın ücretinin ödendigini iyi biliyordum. Tekrar faturalari inceledim ödemişim. BTK'ya aynı yazı üzerinden şikayeti tekrar yazdım. Vodafone bu arada tekrar aradı,6 ay boyunca 2 GB internet hediye edelim dedi. Gerek yok ben dün hattı taşıma başvurusu yaptım dedim. Kadın öyle bastiriyor ki şikayet ve sorun çözümlenmiştir demem.için. Kabul etnedim sorunun çözüldü deme teklifini. BTK'dan gelen yazıda,önceki operatorden kalan ve bildirilen telsiz kullanim ucreti olmadigi anlasilmistir.
    Vodafone'ye gerekli uyarı yapılmıştır,gerekli hukuki yaptırımlar uygulanacaktır. Ücretiniz iade edilecektir.
    Bu cevap çok şey anlatıyor dostlar. Vodafoneye gerekli uyarılar yapılmıştır,hukuki yaptırımlar uygulanacaktır cevabının anlamı bellidir. 5TL hattimda kalan bakiye olarak iade edilmiş,sonra bakiye iade talebinde bulundum iban numarama yattı. Öbür hatta da 2 TL vardı,onu da bırakmadım aldım. Vodafone'ye çok dikkat edin,sürekli bir şeyler deniyor.
    Bir dalavere hissettiginiz an itiraz edin ve peşini bırakmayın. 15 yıl kesintisiz vodafone kullandım,her açıdan artık rezil durumdalar,bir daha kullanmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekli Komutan

    2 faturasiz hattım vardı. 2 hattıma da 35 TL yükledim
    Yanımda uygulamasında baktım birine kod veriyor digerine vermiyor. Verilen cevapları okuyun Vodafone'nin nasıl bir operator oldugunu anlayın.
    Dedim ki: 35 TL yükledim kodu vermiyor. Dediki mhizmetleri bayan,tam.25 TL yûklemeniz lazımdı. Haydaa dedim,kesin mi bu kural. Evet tam 25 TL yuklerseniz kod verir dedi.Çevirdikleri dalavereyi çok iyi bildigim için söyleyeceklerimi sirayla söylüyorum hangi bahaneler sallayacaklar diye.
    Bu sefer dedim,geçen ay da 35TL yuklefim vermişti.
    Dedi bu sefer ilk kod almanizin uzerinden 30 gün geçmemiş. Hayır dedim,35 gün geçti eminim dedim. İncelemek için süre istedi ve dönüş yapınca dedi ki,damacana kampanyası faturasiz hatlar için son bulmuş,bitmiş. Ama dedim şuan diger faturasız hattım için kod aldım,kod verdi dedim. Faturasizlara vermese neden verdi. Biraz bekletecegim dedi ve bu sefer de sadece uyumlu tarifelere mi ne veriliyor dedi. Dedim 2 tarife de aynı,ikisi de internet hediyeli X Large tarifesi dedim. Bayan dedi ki bu sefer,şuan kod verilen hattinizla geçen ay kod almamışsınızdır,daha önce almayanlara veriliyor dedi. Bu da bir yalandı,geçen ay 2 hat ile de almıştım. Bunu da belirttim. Bu sefer de bir abone ayda sadece 1 damacana alabilir dedi. Dedim diger hat eşimin üstüne kayıtlı. Sürekli bir yalan,surekli bir bahane. Oysa yaptıkları dalavere abonelerin arasından birilerini seçip uygulama üzerinden kısıtlama ile kod almaları engelleniyor. Neyse kod için şikayet olusturdum,2 hafta sonra dönüş yaptilar,sizin tarifenize artik verilmiyor diye direttiler,diger hatta da yanlislikla verilmis dedi.
    Damacana su için komşumu ve bir yakinimi da gecirmistim Vodafoneye. Onlarin tarifeleri ikisi de aynı,birine damacana su kodu verildi birine verilmedi.Ben sistemi iyice anladım.
    Öyleki birgün bakiyemden 5 TL düştü,aradım sordum neden düştü. Dediler telsiz kullanim ucreti. Dedim daha geçen ay ödedim eminim gelen.mesaj duruyor ödedigime dair dedim. Bu sefer az inceleme istedi ve dedi ki bir ucretli servise üye olabilirsiniz,ona gitmistir. Biz göremiyoruz dedi. Neyse dedim,BTK'ya durumu detayli anlattim. Vodafone genel müdürlükten şikayetle ilgili aradılar,fedi ki ukala bir bayan;önceki operatorden 5 TL telsiz kullanim ucreti bildirilmiş dedi ve sorunun şikayetin çözümlendigini onaylamamı istedi ısrarla. Kabul etmedim. Çok kızdı panik yaptı sorun çözüldü demedigim için. Oysa diger operatorde hattim faturaliydi ve her ayın ücretinin ödendigini iyi biliyordum. Tekrar faturalari inceledim ödemişim. BTK'ya aynı yazı üzerinden şikayeti tekrar yazdım. Vodafone bu arada tekrar aradı,6 ay boyunca 2 GB internet hediye edelim dedi. Gerek yok ben dün hattı taşıma başvurusu yaptım dedim. Kadın öyle bastiriyor ki şikayet ve sorun çözümlenmiştir demem.için. Kabul etnedim sorunun çözüldü deme teklifini. BTK'dan gelen yazıda,önceki operatorden kalan ve bildirilen telsiz kullanim ucreti olmadigi anlasilmistir.
    Vodafone'ye gerekli uyarı yapılmıştır,gerekli hukuki yaptırımlar uygulanacaktır. Ücretiniz iade edilecektir.
    Bu cevap çok şey anlatıyor dostlar. Vodafoneye gerekli uyarılar yapılmıştır,hukuki yaptırımlar uygulanacaktır cevabının anlamı bellidir. 5TL hattimda kalan bakiye olarak iade edilmiş,sonra bakiye iade talebinde bulundum iban numarama yattı. Öbür hatta da 2 TL vardı,onu da bırakmadım aldım. Vodafone'ye çok dikkat edin,sürekli bir şeyler deniyor.
    Bir dalavere hissettiginiz an itiraz edin ve peşini bırakmayın. 15 yıl kesintisiz vodafone kullandım,her açıdan artık rezil durumdalar,bir daha kullanmam.
    Cozuttuklari kesinde bu kadarda ufak hesaplar peşinde olduklarını sanmazdim. vodayi voda yapan, diğerlerinden ayırt eden bana göre ara ara verdiği ufak hediyelerdi ama öyle gözüküyor ki bir yolun daha sonuna gelinmiş, inş toparlarlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.