Şimdi Ara

Vodafone bayisi imzaladığım sözleşmeyi değiştirmiş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
14.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
555 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsi aynı at koşturuyorlar çünkü denetleme mekanizmaları yok. Kukumav kuşu gibi BTK var bir halta yaradığı yok.

    Ülkede fiber yok zaten. Ayrıca sömürülüyoruz.
  • geçmiş olsun SOL de yaşadım ben de sorun siz yine şanslısınız daha adsl'in bir tık üstüne çıkamadık :S Şahlandık uçuyoruz biri bizi durdursun.

    Ankara Kızılay Meclis Karşısı ADSL var :) daha ne diyim.
  • Evrakta sahtecilik. O subeyi inletirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusufahmet16 Y kullanıcısına yanıt
    Elinizde 72+6 TL ye 99Mbps internet aldığınıza dair bir belge yoksa yapacak birşeyiniz yok, bayiler ve çalışanları prim almak için bu şekilde işlem yapıyorlar, Vodafone da göz yumuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vodafone bana migros hediye çekinden, yemek sepetine neler neler vadetmişti. Şaşırdık açıkçası. İyi ki seçmemişiz. Başımız ağrıyacaktı muhtemelen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yusufahmet16 Y kullanıcısına yanıt
    Bana hız konusunda değil de taahhüt bitişi için sorun yarattılar. Vodafone fiber kullanıyorum 3 yıldır. Gayet memnundum. Taahhütüm bitmeye yakın aradılar aynı fiyat için anlaştık. Normal şartlarda 2020 Kasım-Aralık civarı bitmesi gerekiyodu. Geçen gün bi kesinti için aradığımda Martın sonunda taahhütümün biteceğini söylediler. Zaten direk mh bağlandı. Ses kayıt talebi oluşturun dedi. Dediklerini yaptım, ertesi gün düzeltilmiştir diye aradı. Yani elinde yazılı belge kanıt niteliğinde bir şey varsa sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benzer bir olayı 1 hafta önce ben de yaşadım. Kısaca anlatayım.

    Mobil hattımı Vodafone’a taşımak için müş. hiz.’ni aradım süper uyumlu isimli tarifeye geçmek istediğimi söyledim tüm işlemleri yaptık 2-3 gün sonra kurye sözleşmeyi getirdi bir de ne göreyim sözleşmede benim istediğim tarife değilde daha pahalı bir tarifenin adı yazıyor. Kafalarına göre değiştirmişler tarifeyi bana sormadan.

    Tabi ki sözleşmeyi imzalamadım sim kartı da almadım kuryeyi geri gönderdim. Müş. hiz.’ni arayıp fırçayı kaydım nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz diye. Ses kayıtlarını dinleyelim isterseniz dediler tamam dedim. 10 dakika sonra arayıp “özür dileriz siz haklıymışsınız bir yanlışlık olmuş tarifeniz değiştirilmiş” dedi arayan kişi.

    Bu konuyu görünce hiç şaşırmadım nedense demek ki herkese yapıyorlar aynı şeyi. Öne çıkaralım da herkes görsün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaXiLoPeZ -- 24 Mart 2020; 10:29:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bi ben memnunum vodafone dan 2 yıldır kullanıyorum 100 lük 79 tl ye gün öncesinden arıyorum taahhüt ü mü ben yapıyorum şöyle olsun diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone mu ? Allah başka dert vermesin. Benim de 50mbps pakedim var sebepsiz yere arada 5 mb/s hıza düşürülüyor. Çok dengesiz surekli yukselen alcalan bir ping te cabası. Kabloyla baglaniyorum bide. 1 sene sorunsuz kullandim ne hikmetse son 2-3 ayda hizim kisilmaya baslandi. Musteri hizmetleri hicbirseyi cozemiyor sahaha kadar anlat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğin tokatlıyormuş Vodafone

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bunlar kan emiciler dikkatli olun ben şuan yurtdışındayım hala nasıl beni bir pakete gecirdilerse buradan ödemeye devam ediyorum sacma sacma paketleri bana sadece bir ay için geçerli demişlerdi ama hepsi 12 şer aylık 3 paket yuklemişler 50 50 50 sömürüyorlar haram zıkkım olsun. İstinye Park vadafone shop yaptı bunu.
  • Allah kimseyi vodafone müşteiri hizmetlerinin eline düşürmesin çözüm diye bir şey yok ancak yargı ile çözersiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortnite30 -- 24 Mart 2020; 12:52:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sözlü ne kadar anlaştığınız mühim değil. Eğer elinizde 99mbit yazan evrak yoksa geçmiş olsun. Eğer varsa, o zaman Tüketici Hakem Heyeti`ne değil, evrakta sahtecilik suçundan savcılığa gidin..
  • doomfist95 kullanıcısına yanıt
    fiber mi kullanıyorsunuz? benim de 50 mbps kablo ile aldığım hız 90 mbps aşıyor çoğu zaman.kablosuz kalitesi için bir şey diyemem modem çok kötü.müşteri hizmetlerini arayın fırçayı çekin bakın nasıl anında düzeliyor.
  • dün mesaj geldi,hattınızı evinize getirelim vs, vodafone sitesine girdim form falan doldurdum,29 liralık paket seçtim,sizi arıycaz diye mesaj geldi,velhasıl aradılar,sitede ilk 3 ay 29 lira, sonra 34 lira,kız telefonda ilk 3 ay 41 sonra 44 lira diyor, bu fiyat farkı neden diyorum, hat ücreti diyor. kardeşim yazsanıza oraya ozaman hayret bişey
  • Beni de müşteri hizmetlerinin teklif ettiğinden başka bir tarifeye geçirmişlerdir. Ses kayıtlarının dinlenmesini talep ettim. Her şey apaçık ortadayken, ben haklıyken, konuşulanların aksine kendilerini haklı buldular.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ne bicim ofismis bu 25 mbit neye yetmiyor ufacik kici kirik dukkanda server mi.isletiliyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 4-5 (belki 6) sene önce vodafone kullanıyordum tahattüt müdür nedir o şey bitti. Bittikten sonra hattımı taşımak istedim ve taşıdım. Sonrasında tahattütüm var diye bana cayma bedeli çıkarttılar. Kendi kendilerine tahattürü uzatmışlar. Ödemedim hala davalığız. Maaş haczi yollamışlardı geçende, tam o sıra işten çıktım kesemediler ama muhtemelen yine işe girdiğimde kesecekler. Haram ediyorum.
  • Evrakta sahtecilik istemiyle savcılıkta suç duyurusunda bulunursanız iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.