< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufahmet16 -- 20 Nisan 2020; 15:53:42 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufahmet16 -- 20 Nisan 2020; 15:53:42 > |
güzel rezalet. öne çıkarılır bu
ben de 99 TL 99 MBPS paketindeyim ve Vodafone TV hediyem olacağı söylenmesine rağmen hediye falan vermediler. Vodafone müşteri hizmetleriyle uğraşırken kolaylıklar dilerim |
Okuma begenmiyorsan
|
Vodofona da Bayisine de bir şey olmaz onlar alışık sen mahkeme mahkeme sürünürsün.
|
Kendi konuna benimde mesajımı editle....
İnternetten seçip başvuru yaptığım mobil tarife yerine başka bir tarifenin evraklarını göndermişler tarafıma.. benim seçtiğimde cayma hakkı vardı onların yolladıgında ceza ödemeli ve fiyat farkı var... reddettim yeniden yollayacaklar ama imza attıktan sonra fark ettim Vodafone bunu açık açık çekinmeden yapıyor demekki artık bu bilinsin millet dikkat etsin |
Superonlineda benzerini yaşadık. Kotalı neti zorunlu satıyorlardı.25mbps olarak anlaştık.24 bağladılar. 25ten 16ya 24den 8 düştüğünü bildiğimden 3 farklı günde 4 kere onaylattım 25 olacak kesin dediler. Gidip 24 bağlamışlar. Uzun süre 8 kullandım çünkü kota hemen bitiyordu. Çözemedik sorunu sonra altlimit kalktı da rahatladık. Ne kötü günlerdi ya. Allah belasını versin ikili oyun yapanların.
|
Evrakta sahtecilik. O subeyi inletirler
|
sikayetvar.com sayfasında vodafone ile alakalı 13 binin üzerinde şikayet kaydı var. Bu şikayetlerden bir tanesi de bana ait. Girin bakın isterseniz, bu şikayetlerin sadece %6’sına vodafone cevap dönmüş, kalan şikayetler umurlarında bile değil.
Durum böyle olunca, aboneler bir şekilde sesini duyurmak için farklı yollara başvuruyor. |
hepsi aynı at koşturuyorlar çünkü denetleme mekanizmaları yok. Kukumav kuşu gibi BTK var bir halta yaradığı yok.
Ülkede fiber yok zaten. Ayrıca sömürülüyoruz. |
Benzer bir olayı 1 hafta önce ben de yaşadım. Kısaca anlatayım.
Mobil hattımı Vodafone’a taşımak için müş. hiz.’ni aradım süper uyumlu isimli tarifeye geçmek istediğimi söyledim tüm işlemleri yaptık 2-3 gün sonra kurye sözleşmeyi getirdi bir de ne göreyim sözleşmede benim istediğim tarife değilde daha pahalı bir tarifenin adı yazıyor. Kafalarına göre değiştirmişler tarifeyi bana sormadan. Tabi ki sözleşmeyi imzalamadım sim kartı da almadım kuryeyi geri gönderdim. Müş. hiz.’ni arayıp fırçayı kaydım nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz diye. Ses kayıtlarını dinleyelim isterseniz dediler tamam dedim. 10 dakika sonra arayıp “özür dileriz siz haklıymışsınız bir yanlışlık olmuş tarifeniz değiştirilmiş” dedi arayan kişi. Bu konuyu görünce hiç şaşırmadım nedense demek ki herkese yapıyorlar aynı şeyi. Öne çıkaralım da herkes görsün |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedatkerem -- 23 Mart 2020; 23:3:17 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 24 Mart 2020; 6:59:56 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |