Şimdi Ara

Vodafone bayisi imzaladığım sözleşmeyi değiştirmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
14.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
555 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şubat başında ofisime gelen vodafone bayisi yetkilisiyle anlaşarak 72+6 tlye 99mbit internet aldım ve sözleşme imzaladım. Sözleşmenin ön yüzü fotokopi olarak elimde orjinalini bana vermedi. 1 gün sonra gelip kurmuşlar interneti, ben ofisdeydim. Bana tanımlanan internet 24 mbit redofismiş. Bayi çalışanını aradım hata olmuş biz 99mbit olarak anlaştık diyor. Whatsappdan yazışmalarımız duruyor. Vodafonu aradım bana sözleşmemde imzaladığım paketin 24mbit olduğunu, onlara yolladığım sözleşme taramasının onlarda olandan farklı olduğunu söylüyorlar. İnceleyip size döneceğiz dediler günlerdir ben arıyorum acil notu düşüyorlar ama bana dönüş olmuyor. Ben bir hata olduğunu düşünmek istiyorum çünkü eğer sözleşme değiştirildiyse/ imzam kopyalandıysa vodafone ve bu bayi sıkıntıda

    Neden buraya yazıyorum; Birincisi olay yasal sıkıntıları olacak bir olay ve başına gelen/ duyan olduysa beni bilgilendirebilir mi, nasıl çözdünüz.

    İkincisi eğer vodafone yetkilisi varsa burada takip eden bu problemin çözümünü hızlandırabilir mi?

    Edit* Ofisden geldi sözleşme fotokopim şimdi ekleyeceğim. Yanlış hatırlamışım fiyat 85TL'imiş.

    Vodafone bayisi imzaladığım sözleşmeyi değiştirmiş
    Vodafone bayisi imzaladığım sözleşmeyi değiştirmiş


    Edit; Evet arkadaşlar haftalar sonra BTK aracılığıyla yaptığım itiraz sonucu Vodafone hatasını kabul etti ve cayma bedelsiz olarak iptal gerçekleştireceğini bildirdi, lütfettiler. İptal için mail üzerinden başvurdum bakalım onun için ne kadar uğraştıracaklar. Rekabeti korumak için devlet yüksek kullanıcısı olan firmalara daha yüksek taban fiyattan hizmet verme zorunluluğu koyuyor bildiğiniz üzere, temelde ne kadar sağlıklı gözüksede bunu Vodafone/Turknet/Millenicom gibi firmalar belli ki kötü niyetli kullanıp hizmetten kısıyorlar. Yıllarca Superonline kullanıp hiçbir sıkıntı yaşamayan ben Superonline'nın neredeyse iki kat fiyat çekmesi yüzünden firma değiştirmek gibi bir hata yapmamla başıma gelenleri sizinle paylaştım. İşin kötüsü hala fiyattan ötürü Vodafone kullanmayı düşünebilmem
    Vodafone bayisi imzaladığım sözleşmeyi değiştirmiş

    Edit 2; Söz uçar yazı kalır deyip güncellemeye devam ediyorum. Perşembe günü iptal dilekçesini verdim.
    Vodafone bayisi imzaladığım sözleşmeyi değiştirmiş
    Tahmin edin ne oldu. Dilekçede özellikle belirtmiş olmama rağmen internetimi 20.04 tarihinde değil dilekçe ellerine geçer geçmez kestiler. Cuma günü saat 10.05 civarında internetsiz kaldım. Haftasonu sokağa çıkma yasağı var arkadaşlar. Ellerine geçen dilekçeyi bile okumadıkları apaçık ortada. Müşteri servisini aradım hata yaptıklarını kabul etti görevli, ama şu anda bir şey yapamayacağını söyledi. Vodafone hattınız varsa 10gb internet verelim diyor, hattım yok. Komik olan bu değil asıl komik olan şey internetim "kısıtlandı", ama kesilmedi. Şu anda internet erişimim yok ve iptal için beni aramalarını bekliyorum, lütfedecekler ve beni arayacaklar, onayımı alıp internetimi resmi olarak kesecekler. Bu ne demek açıklayayım, adamlar beni arayana kadar ben internetsizim ve bu süre içinde hala fiber slotum dolu gözüküyor yani başka bir servis sağlayıcısına internet başvurusu yapamıyorum. Gerçi yapsam ne olacak haftasonu ve sokağa çıkma yasağı var...

    20 nisan editi; 48 saat geçti cumadan beri şimdi aradım vodafonu hala aranmadım iptalle alakali diyerek, kadın bana kısıtlanma işlemi iptal formunda yazdığım tarih olan 20 nisan(bugun) gerçekleştiği ve 48 saat içinde aranacakmışım. Kısıtlamayı cuma günü yaptılar hatırlarsanız. Yani ben 3 gündür internetsizim ve vodafone beni boşuna bekletmiş. Internetimin olmadığının farkında bile değiller.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufahmet16 -- 20 Nisan 2020; 15:53:42 >







  • Kendi konuna benimde mesajımı editle....

    İnternetten seçip başvuru yaptığım mobil tarife yerine başka bir tarifenin evraklarını göndermişler tarafıma.. benim seçtiğimde cayma hakkı vardı onların yolladıgında ceza ödemeli ve fiyat farkı var... reddettim yeniden yollayacaklar ama imza attıktan sonra fark ettim

    Vodafone bunu açık açık çekinmeden yapıyor demekki artık bu bilinsin millet dikkat etsin
    Superonlineda benzerini yaşadık. Kotalı neti zorunlu satıyorlardı.25mbps olarak anlaştık.24 bağladılar. 25ten 16ya 24den 8 düştüğünü bildiğimden 3 farklı günde 4 kere onaylattım 25 olacak kesin dediler. Gidip 24 bağlamışlar. Uzun süre 8 kullandım çünkü kota hemen bitiyordu. Çözemedik sorunu sonra altlimit kalktı da rahatladık. Ne kötü günlerdi ya. Allah belasını versin ikili oyun yapanların.
    sikayetvar.com sayfasında vodafone ile alakalı 13 binin üzerinde şikayet kaydı var. Bu şikayetlerden bir tanesi de bana ait. Girin bakın isterseniz, bu şikayetlerin sadece %6’sına vodafone cevap dönmüş, kalan şikayetler umurlarında bile değil.

    Durum böyle olunca, aboneler bir şekilde sesini duyurmak için farklı yollara başvuruyor.
    Benzer bir olayı 1 hafta önce ben de yaşadım. Kısaca anlatayım.

    Mobil hattımı Vodafone’a taşımak için müş. hiz.’ni aradım süper uyumlu isimli tarifeye geçmek istediğimi söyledim tüm işlemleri yaptık 2-3 gün sonra kurye sözleşmeyi getirdi bir de ne göreyim sözleşmede benim istediğim tarife değilde daha pahalı bir tarifenin adı yazıyor. Kafalarına göre değiştirmişler tarifeyi bana sormadan.

    Tabi ki sözleşmeyi imzalamadım sim kartı da almadım kuryeyi geri gönderdim. Müş. hiz.’ni arayıp fırçayı kaydım nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz diye. Ses kayıtlarını dinleyelim isterseniz dediler tamam dedim. 10 dakika sonra arayıp “özür dileriz siz haklıymışsınız bir yanlışlık olmuş tarifeniz değiştirilmiş” dedi arayan kişi.

    Bu konuyu görünce hiç şaşırmadım nedense demek ki herkese yapıyorlar aynı şeyi. Öne çıkaralım da herkes görsün
  • güzel rezalet. öne çıkarılır bu

    ben de 99 TL 99 MBPS paketindeyim ve Vodafone TV hediyem olacağı söylenmesine rağmen hediye falan vermediler. Vodafone müşteri hizmetleriyle uğraşırken kolaylıklar dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodofona da Bayisine de bir şey olmaz onlar alışık sen mahkeme mahkeme sürünürsün.
  • Bende yeni 109TL+6.5TL modem ücreti 99mbt + TV ye geçicem SOL fiberden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedatkerem -- 23 Mart 2020; 23:3:17 >
  • Hocam sıcak fırsatlarda Vodofone internet satan bir arkadaş var ona ulaşın o yardımcı olabilir işin içinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer problemi yaşadık şimdi davalık durumdayız. İmza altına cihaz ve hat eklemesi yapılmış oysa hiç kullanmadık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Superonlineda benzerini yaşadık. Kotalı neti zorunlu satıyorlardı.25mbps olarak anlaştık.24 bağladılar. 25ten 16ya 24den 8 düştüğünü bildiğimden 3 farklı günde 4 kere onaylattım 25 olacak kesin dediler. Gidip 24 bağlamışlar. Uzun süre 8 kullandım çünkü kota hemen bitiyordu. Çözemedik sorunu sonra altlimit kalktı da rahatladık. Ne kötü günlerdi ya. Allah belasını versin ikili oyun yapanların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kendi konuna benimde mesajımı editle....

    İnternetten seçip başvuru yaptığım mobil tarife yerine başka bir tarifenin evraklarını göndermişler tarafıma.. benim seçtiğimde cayma hakkı vardı onların yolladıgında ceza ödemeli ve fiyat farkı var... reddettim yeniden yollayacaklar ama imza attıktan sonra fark ettim

    Vodafone bunu açık açık çekinmeden yapıyor demekki artık bu bilinsin millet dikkat etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okuma begenmiyorsan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana aynısını yaptılar e devlet tubisten bir kayıt açtım 2 hafta sonda vodafone ağladı 100 tllik a101 hediye çeki verdiler ve taahhutu olmasi gerektigi gibi düzelttiler 2-3 haftalık faturayida almadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mert KÜÇÜKUNCU kullanıcısına yanıt
    Özellikle edevletten şikayet oluştururken belirt dediğin bir şey var mı? Neyi kontrol ediyorlar orada? İşin ilginci ben şikayetvar'a yazmıştım sanırım onlar benim adıma edevlete şikayette bulunmuş. Ben hiç yapmamama rağmen edevlette şikayet etmişim gibi gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufahmet16

    Özellikle edevletten şikayet oluştururken belirt dediğin bir şey var mı? Neyi kontrol ediyorlar orada? İşin ilginci ben şikayetvar'a yazmıştım sanırım onlar benim adıma edevlete şikayette bulunmuş. Ben hiç yapmamama rağmen edevlette şikayet etmişim gibi gözüküyor.
    Bahsettiğim tüketici hakem heyeti uygulaması olan TUBİS, edevlete tubis olarak yaz ve portala gir orda ne istiyosa yaz olayi anlst tuketici haklari kaymakamliktaki savunma istiyor firmadan onlarda hemen seni arayip durumu duzeltmeye çalışıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOCUSSTYLE

    Bu mesaj silindi.
    sikayetvar.com sayfasında vodafone ile alakalı 13 binin üzerinde şikayet kaydı var. Bu şikayetlerden bir tanesi de bana ait. Girin bakın isterseniz, bu şikayetlerin sadece %6’sına vodafone cevap dönmüş, kalan şikayetler umurlarında bile değil.

    Durum böyle olunca, aboneler bir şekilde sesini duyurmak için farklı yollara başvuruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 24 Mart 2020; 6:59:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone kadar dandik bi bayi sistemi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknette siteden giriş yapıp, taranmış sözleşmeyi indirebiliyorum. Belki Vodafone'da vardır aynısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

    sikayetvar.com sayfasında vodafone ile alakalı 13 binin üzerinde şikayet kaydı var. Bu şikayetlerden bir tanesi de bana ait. Girin bakın isterseniz, bu şikayetlerin sadece %6’sına vodafone cevap dönmüş, kalan şikayetler umurlarında bile değil.

    Durum böyle olunca, aboneler bir şekilde sesini duyurmak için farklı yollara başvuruyor.

    Alıntıları Göster
    Evet bu konuda vodafone cok zayif haklsnz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ne yazık ki yaptıkları yanına kalıyor ben Vodafone ile sıkıntı yaşadım kendilerinde kabul etmelerine rağmen her ay 15tl fazladan ve ikinci yıl hakkımı kaybetmeme karşılık müşteri temsilcisi ne ceza vereceğiz size de 3 ay indirim yapıcağız dediler toplam 40 TL indirim yaptılar hem btk hemde Cimere yazdım btk bana tüketici hakları mahkemesi ne gidin cevabı verdi sonuç yaptıkları yanına kaldı daha önce devlet bankasından tüketici haklarına gidip kazanmıştım elimdeki yazıyı göstermeme rağmen ödemiyorum mahkemeye git oradan alırsın demişlerdi bu ülkede adalet işlemediği için onlarda arsız olduğu için kazanıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her abonelikte ben de sorun yaşıyorum bu şirketlerle. son defasında bana boş sözleşmeyi imzalatıp bir kopyasını da vermediler. çok tartıştım, bu yasal degil dedim, hukuk var dedim ama uygulamamız böyle dediler. bir sen mi akıllısın demeye getirdiler. herkes de geliyor kuzu kuzu imzalayıp gidiyor.
    bir başkası taahutname imzalatiyor, uygulanan indirimler cayma durumunda geri alınacaktır yazıyor, ne indirim uyguluyorsunuz yazılı verin diyorum , yok. veremeyiz diyorlar.
    kimsede bilinç olmayınca, hukuk sistemi de yetersiz olunca bu şirketler keyfi davranabiliyor.
    bir tanesi telefonda herşey dahil 33 tl fiyat verdi, anlaştık, hemen akabinde sms geldi, tarifeniz hayırlı olsun 40 tl. siz siz olun telefonda yaptığınız anlaşnaya da güvenmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.