Şimdi Ara

Vodafone'da yanlış tarife sıkıntısı....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aveadan vodafone'un 1500 dk 30 tl tarifesine geçmiştim. Beni 1000 dk'lık 45 Tl'lik bir tarifeye geçirmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm inceleme yaptılar ve belgelerde yanlışlık olmadıgını söylediler. Benim tarifem oldugu gibi kaldı . Faturamda sürekli fazla geliyor aradıgım numaralara bakıyorum hep yanında sıfır TL yazıyor. Bu paralar neden fazla geliyor onu da anlamıyorum. Şu an bundan bir çıkış yolu arıyorum. Kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti vb. neler yapabilirim? Tekrar Avea'mdaki eski tarifeye dönebilir miyim?

    Avea'da her ay 5-6 tl kesiyor diye sinirlenip ayrıldım yagmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen. Vodafone ne rezil bir firmaymış... Yardım ve önerilerinizi beliyorum. Teşekkürler şimdiden herkese
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Geçiş sırasında evrak imzalandı. O evrakta sizin gececeginiz tarifede yazar.
    Yanlislik varsa Btk sitesinden siikayet edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos

    Geçiş sırasında evrak imzalandı. O evrakta sizin gececeginiz tarifede yazar.
    Yanlislik varsa Btk sitesinden siikayet edin.

    Btk sitesinin adresi tam nedir? Sonuc alabilir miyiz ordan? Birde evraktaki tarifeye dikkat etmedim acaba evraktada farklı bişey mi yazıyordu bilemiyorum. Evraktaki tarife o tarifeyse de yinede yapabilecegimiz bişey yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos

    Geçiş sırasında evrak imzalandı. O evrakta sizin gececeginiz tarifede yazar.
    Yanlislik varsa Btk sitesinden siikayet edin.

    Btk sitesinin adresi tam nedir? Sonuc alabilir miyiz ordan? Birde evraktaki tarifeye dikkat etmedim acaba evraktada farklı bişey mi yazıyordu bilemiyorum. Evraktaki tarife o tarifeyse de yinede yapabilecegimiz bişey yok mu?

    Btk.gov.tr
    Imzaladiginizz seyi nasil hatırlamıyorsunuz.
    Yapılacak sey cok basit aslında.
    Numarayi tekrar taşıyacaksiniz yada tarife Değişikliği yapacaksiniz.
    Yoksa taahhüt mu var işin içinde. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos


    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos

    Geçiş sırasında evrak imzalandı. O evrakta sizin gececeginiz tarifede yazar.
    Yanlislik varsa Btk sitesinden siikayet edin.

    Btk sitesinin adresi tam nedir? Sonuc alabilir miyiz ordan? Birde evraktaki tarifeye dikkat etmedim acaba evraktada farklı bişey mi yazıyordu bilemiyorum. Evraktaki tarife o tarifeyse de yinede yapabilecegimiz bişey yok mu?

    Btk.gov.tr
    Imzaladiginizz seyi nasil hatırlamıyorsunuz.
    Yapılacak sey cok basit aslında.
    Numarayi tekrar taşıyacaksiniz yada tarife Değişikliği yapacaksiniz.
    Yoksa taahhüt mu var işin içinde. ..

    tekrar taşımak için,belli bir süre geçmesi gerekmiyor mu?




  • Hayir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos


    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos

    Geçiş sırasında evrak imzalandı. O evrakta sizin gececeginiz tarifede yazar.
    Yanlislik varsa Btk sitesinden siikayet edin.

    Btk sitesinin adresi tam nedir? Sonuc alabilir miyiz ordan? Birde evraktaki tarifeye dikkat etmedim acaba evraktada farklı bişey mi yazıyordu bilemiyorum. Evraktaki tarife o tarifeyse de yinede yapabilecegimiz bişey yok mu?

    Btk.gov.tr
    Imzaladiginizz seyi nasil hatırlamıyorsunuz.
    Yapılacak sey cok basit aslında.
    Numarayi tekrar taşıyacaksiniz yada tarife Değişikliği yapacaksiniz.
    Yoksa taahhüt mu var işin içinde. ..

    Evet bide 12 ay taahut var, ayrıca aveada kullandıgım tarife yenı abone almıyor eski bıraktıgım tarifeye donmem gerekiyor

    Ya işte ben küçük esnaf kazansin diye caddedeki bir bayiden üye oldum. Onlarda vodafone bayisinin alt bayisiymiş. Güler yüz vs. vardı konustuk tamam dediler ben ve annem imzaladık, imzalarken kagıda bakmadık bile. Ama burda karsı tarafın iyi niyeti yok adamlar değiştirmiş olabilir. Zaten fatura gelince gittik hata yapmışız gelecek ay geçecek dediler ama 2 aydır geçmedi. Zaten vodafone'a da mail attım sonuç alamayınca bende artık tüketiic hakları vs. basvurcam hepsine. 10 milyon kişiye böyle 15 tl dolandırsalar ayda 15 yılda 180 tl eder. 10 milyonla çarpın adamların vurgunu zaten ortada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tplatpla01 -- 18 Ağustos 2013; 0:53:56 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos


    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    quote:

    Orijinalden alıntı: dec_chaos

    Geçiş sırasında evrak imzalandı. O evrakta sizin gececeginiz tarifede yazar.
    Yanlislik varsa Btk sitesinden siikayet edin.

    Btk sitesinin adresi tam nedir? Sonuc alabilir miyiz ordan? Birde evraktaki tarifeye dikkat etmedim acaba evraktada farklı bişey mi yazıyordu bilemiyorum. Evraktaki tarife o tarifeyse de yinede yapabilecegimiz bişey yok mu?

    Btk.gov.tr
    Imzaladiginizz seyi nasil hatırlamıyorsunuz.
    Yapılacak sey cok basit aslında.
    Numarayi tekrar taşıyacaksiniz yada tarife Değişikliği yapacaksiniz.
    Yoksa taahhüt mu var işin içinde. ..

    Evet bide 12 ay taahut var, ayrıca aveada kullandıgım tarife yenı abone almıyor eski bıraktıgım tarifeye donmem gerekiyor

    Ya işte ben küçük esnaf kazansin diye caddedeki bir bayiden üye oldum. Onlarda vodafone bayisinin alt bayisiymiş. Güler yüz vs. vardı konustuk tamam dediler ben ve annem imzaladık, imzalarken kagıda bakmadık bile. Ama burda karsı tarafın iyi niyeti yok adamlar değiştirmiş olabilir. Zaten fatura gelince gittik hata yapmışız gelecek ay geçecek dediler ama 2 aydır geçmedi. Zaten vodafone'a da mail attım sonuç alamayınca bende artık tüketiic hakları vs. basvurcam hepsine. 10 milyon kişiye böyle 15 tl dolandırsalar ayda 15 yılda 180 tl eder. 10 milyonla çarpın adamların vurgunu zaten ortada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    Arkadaşlar aveadan vodafone'un 1500 dk 30 tl tarifesine geçmiştim. Beni 1000 dk'lık 45 Tl'lik bir tarifeye geçirmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm inceleme yaptılar ve belgelerde yanlışlık olmadıgını söylediler. Benim tarifem oldugu gibi kaldı ve dolandırıldım. Faturamda sürekli fazla geliyor aradıgım numaralara bakıyorum hep yanında sıfır TL yazıyor. Bu paralar neden fazla geliyor onu da anlamıyorum. Şu an bundan bir çıkış yolu arıyorum. Kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti vb. neler yapabilirim? Tekrar Avea'mdaki eski tarifeye dönebilir miyim?

    Avea'da her ay 5-6 tl kesiyor diye sinirlenip ayrıldım yagmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen. Vodafone ne rezil bir firmaymış... Yardım ve önerilerinizi beliyorum. Teşekkürler şimdiden herkese


    Faturanı incelediğinde 0 (sıfır) yazması normal. Kullandığın tarife kaç dakika ise o dakika dolana kadar aradığın numaraların yanındaki ücret kısmında 0 (sıfır) yazar.

    Aldığında pakette ne kadar kaldığını öğrenmek için OZET yazıp 7000'e sms göndermelisin.

    Birde neyi imzaladığını hatırlamıyorsan bizim yapabileceğimiz fazla bir şey yok. Eğer birde taahhüt verdiysen yandı gülüm keten helva.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    Arkadaşlar aveadan vodafone'un 1500 dk 30 tl tarifesine geçmiştim. Beni 1000 dk'lık 45 Tl'lik bir tarifeye geçirmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm inceleme yaptılar ve belgelerde yanlışlık olmadıgını söylediler. Benim tarifem oldugu gibi kaldı ve dolandırıldım. Faturamda sürekli fazla geliyor aradıgım numaralara bakıyorum hep yanında sıfır TL yazıyor. Bu paralar neden fazla geliyor onu da anlamıyorum. Şu an bundan bir çıkış yolu arıyorum. Kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti vb. neler yapabilirim? Tekrar Avea'mdaki eski tarifeye dönebilir miyim?

    Avea'da her ay 5-6 tl kesiyor diye sinirlenip ayrıldım yagmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen. Vodafone ne rezil bir firmaymış... Yardım ve önerilerinizi beliyorum. Teşekkürler şimdiden herkese


    Faturanı incelediğinde 0 (sıfır) yazması normal. Kullandığın tarife kaç dakika ise o dakika dolana kadar aradığın numaraların yanındaki ücret kısmında 0 (sıfır) yazar.

    Aldığında pakette ne kadar kaldığını öğrenmek için OZET yazıp 7000'e sms göndermelisin.

    Birde neyi imzaladığını hatırlamıyorsan bizim yapabileceğimiz fazla bir şey yok. Eğer birde taahhüt verdiysen yandı gülüm keten helva.

    İnternet sitesinden baktım onlara aylık 600 dk civarı kullanmışım 1000 dk hiç aşılmamış. Ayrıca 1 kere yaptıgım ödeme sistemde gözukmemiş 2. kere ödeme yaptım onunda fişi elimde mevcut. Su an tatildeyim döner donmez o fişide fakslayacagım vodafone'a.

    Ben mahkeme vs. sonuna kadar gitmeyi düşünüyorum. TC. Vatandaşlarını dolandırmak bu kadar basit olmamalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    Arkadaşlar aveadan vodafone'un 1500 dk 30 tl tarifesine geçmiştim. Beni 1000 dk'lık 45 Tl'lik bir tarifeye geçirmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm inceleme yaptılar ve belgelerde yanlışlık olmadıgını söylediler. Benim tarifem oldugu gibi kaldı ve dolandırıldım. Faturamda sürekli fazla geliyor aradıgım numaralara bakıyorum hep yanında sıfır TL yazıyor. Bu paralar neden fazla geliyor onu da anlamıyorum. Şu an bundan bir çıkış yolu arıyorum. Kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti vb. neler yapabilirim? Tekrar Avea'mdaki eski tarifeye dönebilir miyim?

    Avea'da her ay 5-6 tl kesiyor diye sinirlenip ayrıldım yagmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen. Vodafone ne rezil bir firmaymış... Yardım ve önerilerinizi beliyorum. Teşekkürler şimdiden herkese


    Dolandırılmamışsınız suç tamamen bayi ve alt bayidedir.. çünkü sizin aktivasyon yapıldıktan sonra gerizekalılar sair işlemlerden sizin opsiyonu tanımlamamışlar, ha diyeceksiniz ki vodafone personeli nasıl yapar onlar vodafone bağlı çalışanlar değil bayi çalışanı.. en fazla yapıulacak işlem o bayiye ceza gelir başka bişey yok.. ha birde lütfen bayilerin yaptıkları hataları lütfen operatörlerle bağdaştırmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İğrenç Espiri Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    Arkadaşlar aveadan vodafone'un 1500 dk 30 tl tarifesine geçmiştim. Beni 1000 dk'lık 45 Tl'lik bir tarifeye geçirmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm inceleme yaptılar ve belgelerde yanlışlık olmadıgını söylediler. Benim tarifem oldugu gibi kaldı ve dolandırıldım. Faturamda sürekli fazla geliyor aradıgım numaralara bakıyorum hep yanında sıfır TL yazıyor. Bu paralar neden fazla geliyor onu da anlamıyorum. Şu an bundan bir çıkış yolu arıyorum. Kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti vb. neler yapabilirim? Tekrar Avea'mdaki eski tarifeye dönebilir miyim?

    Avea'da her ay 5-6 tl kesiyor diye sinirlenip ayrıldım yagmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen. Vodafone ne rezil bir firmaymış... Yardım ve önerilerinizi beliyorum. Teşekkürler şimdiden herkese


    Dolandırılmamışsınız suç tamamen bayi ve alt bayidedir.. çünkü sizin aktivasyon yapıldıktan sonra gerizekalılar sair işlemlerden sizin opsiyonu tanımlamamışlar, ha diyeceksiniz ki vodafone personeli nasıl yapar onlar vodafone bağlı çalışanlar değil bayi çalışanı.. en fazla yapıulacak işlem o bayiye ceza gelir başka bişey yok.. ha birde lütfen bayilerin yaptıkları hataları lütfen operatörlerle bağdaştırmayın

    Bugun musteri hizmetlerinden aradılar tekrar ilk 3 ay taahut verilmedigini sonra taahut verildigini soylediler. Sanırım bayi kaynaklı bunlar ama bayiyide şikayet etsem sonuc alamıyorum ve madur durumdayım. Siz ne yapmamı önerirsiniz?




  • Aslında buda bi taktik madem bayi hata yapmış bayinin hatası diyip işin içinden sıyrılmaya çalışıyor vodafone. Müşteri bensem bayin beni dolandırıyorsa senin bayiyi cezalandırman lazım musteriyi değil. Ama tabi dediğim gibi işlerine geliyor. Sonuçta parayı cebe indirdikten sonra rahatlar, hepsi dolandırıcı bunların
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    quote:

    Orijinalden alıntı: İğrenç Espiri Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    Arkadaşlar aveadan vodafone'un 1500 dk 30 tl tarifesine geçmiştim. Beni 1000 dk'lık 45 Tl'lik bir tarifeye geçirmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm inceleme yaptılar ve belgelerde yanlışlık olmadıgını söylediler. Benim tarifem oldugu gibi kaldı ve dolandırıldım. Faturamda sürekli fazla geliyor aradıgım numaralara bakıyorum hep yanında sıfır TL yazıyor. Bu paralar neden fazla geliyor onu da anlamıyorum. Şu an bundan bir çıkış yolu arıyorum. Kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti vb. neler yapabilirim? Tekrar Avea'mdaki eski tarifeye dönebilir miyim?

    Avea'da her ay 5-6 tl kesiyor diye sinirlenip ayrıldım yagmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen. Vodafone ne rezil bir firmaymış... Yardım ve önerilerinizi beliyorum. Teşekkürler şimdiden herkese


    Dolandırılmamışsınız suç tamamen bayi ve alt bayidedir.. çünkü sizin aktivasyon yapıldıktan sonra gerizekalılar sair işlemlerden sizin opsiyonu tanımlamamışlar, ha diyeceksiniz ki vodafone personeli nasıl yapar onlar vodafone bağlı çalışanlar değil bayi çalışanı.. en fazla yapıulacak işlem o bayiye ceza gelir başka bişey yok.. ha birde lütfen bayilerin yaptıkları hataları lütfen operatörlerle bağdaştırmayın

    Bugun musteri hizmetlerinden aradılar tekrar ilk 3 ay taahut verilmedigini sonra taahut verildigini soylediler. Sanırım bayi kaynaklı bunlar ama bayiyide şikayet etsem sonuc alamıyorum ve madur durumdayım. Siz ne yapmamı önerirsiniz?

    Acımazsızca umarsızca Israrla konunun üzerine gidin, hergün şikayet kaydı oluşturun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İğrenç Espiri Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    quote:

    Orijinalden alıntı: İğrenç Espiri Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    Arkadaşlar aveadan vodafone'un 1500 dk 30 tl tarifesine geçmiştim. Beni 1000 dk'lık 45 Tl'lik bir tarifeye geçirmişler. Müşteri hizmetleriyle görüştüm inceleme yaptılar ve belgelerde yanlışlık olmadıgını söylediler. Benim tarifem oldugu gibi kaldı ve dolandırıldım. Faturamda sürekli fazla geliyor aradıgım numaralara bakıyorum hep yanında sıfır TL yazıyor. Bu paralar neden fazla geliyor onu da anlamıyorum. Şu an bundan bir çıkış yolu arıyorum. Kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti vb. neler yapabilirim? Tekrar Avea'mdaki eski tarifeye dönebilir miyim?

    Avea'da her ay 5-6 tl kesiyor diye sinirlenip ayrıldım yagmurdan kaçarken doluya tutulduk resmen. Vodafone ne rezil bir firmaymış... Yardım ve önerilerinizi beliyorum. Teşekkürler şimdiden herkese


    Dolandırılmamışsınız suç tamamen bayi ve alt bayidedir.. çünkü sizin aktivasyon yapıldıktan sonra gerizekalılar sair işlemlerden sizin opsiyonu tanımlamamışlar, ha diyeceksiniz ki vodafone personeli nasıl yapar onlar vodafone bağlı çalışanlar değil bayi çalışanı.. en fazla yapıulacak işlem o bayiye ceza gelir başka bişey yok.. ha birde lütfen bayilerin yaptıkları hataları lütfen operatörlerle bağdaştırmayın

    Bugun musteri hizmetlerinden aradılar tekrar ilk 3 ay taahut verilmedigini sonra taahut verildigini soylediler. Sanırım bayi kaynaklı bunlar ama bayiyide şikayet etsem sonuc alamıyorum ve madur durumdayım. Siz ne yapmamı önerirsiniz?

    Acımazsızca umarsızca Israrla konunun üzerine gidin, hergün şikayet kaydı oluşturun

    ben şikayet etmekten bıktım onlar cozememekten bıkmadı




  • sonunda btkya sikayet ettim arkadaslar. Mernisle ilgili bir problem veriyordu ama bikaç denemeden sonra uyeligimi kabul etti btk ve şikayetimi kayıt ettiler. Sonuçları burda paylasacagım cunku benım gibi madur binlerce insan olduguna eminim. Bayide de surekli tartısma ve kavga eksik olmuyor. 100lerce insanı aynı sekilde dolandırmışlar
  • cevap bekliyorum halen btkdan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    cevap bekliyorum halen btkdan

    Şikayetinize btk cevap vermeyecek; vodafone cevap verecek.30işgünü içinde cevap vermek zorunda; benim şikayetime 38gun sonra donmüştü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahhüt verdiyseniz yapabileceğiniz hiçbir şey yok bide sözleşme inzalamışsınız zaten aleyinize hiçbirley yok maalesef 12 ay boyunca katlanacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben burda bir dolandırma görmedim. Var diyorsanızda sizi vodafone değil, o bayi dolandırmış.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.