< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
VODAFONE H300s / 300 Mbps + 866 Mbps AC / 4 Gigabit / VOIP / VDSL MODEM [ANA KONU] (44. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
B.sayar ile yaparsanız daha garanti olur çünkü wifi de en ufak bir kopmada modem brick olabilir.Dosyayı rar ile açın içinde tek tek firmware mevcut hangisini yukleyecekseniz çıkartın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim hallettim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Qos var mı bunda
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yazılım Versiyonu: Vodafone-H-300s-v1.0.11.05
Qos var bu sürümde diyen arkadaşlar vardı ama yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
v1.0.11.05 sürümü var mıdır tekrardardan eski sürüme dönmek istiyorum
-
Vodafone Türkiye’nin yolladığı son sürüm ve burada dosyası yok bildiğim kadarıyla ben de onu kullanıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu sürüme geçeceğim ama deneyen var mı qos var mı gerçekten ona göre geçeceğim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
şu an en stabil sürüm hangisi acaba?
-
Arkadaşlar ara sıra durduk yere internetim gitmeye başladı. Birden WiFi kayboluyor. İnternet de gidiyor. Fakat modemde tüm ışıklar normal şekilde yanıyor. Kapatıp açınca düzeliyor. Neden olabilir? Daha önce olmazdı.
(modemin adaptör kablosunu 8-10 metre uzattım, Bu neden olabilir mi? Adaptörden çıkan modeme giren kabloyu.)
-
Merhaba.bu modemden aile evimizde var ve internet isigi wifi 2.4 isigi ve wifi 5.0 isigi ayni anda yanip sonuyor.normal mi.evde tadilat sirasinda arkasindaki kablo kopmus ve babam kafasina gire baglamis calistirmis.o sirada Vodafone tarafindan pakette degistirilmis.bu modem ışıkları normal mi ve eskiden wan portuna bagliydi diye hatirliyorum kablosu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyhnbyhn -- 27 Temmuz 2023; 21:4:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merhaba, modemim otomatik olarak yeni katılan cihazları ethernet yada wifi farketmeksizin ip havuzuna almıyor. elle ip girmem gerekiyor. bu sorunu yaşayan oldu mu?
-
Kullandığım sürede bu sorunu yaşamadım. Cihazınızın donanım ve yazılım versiyonu nedir, sıfırlamayı denediniz mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
versiyonlarını bilmiyorum ama sıfırlasam da bir süre sonra yeniden aynısı oluyor
-
Ağınızda başka access point vb. cihaz var mı? Yoksa sadece modem mi kullanıyorsunuz? Şayet ağınızda modem harici bir cihaz varsa o cihazdaki DHCP sunucusunu kapatarak dener misiniz?
-
Başka bir cihaz yok maalesef. Güncel bir sürüm buldum onu yükledim sorun düzeldi fakat bu sefer internet ayarlarını yapmak için modem arayüzüne giremiyorum 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar bu modem yüzünden kafayı yiyecem. Telefon ile bağlantı sağlanırken bilgisayar ile kablolu yada kablosuz bağlanamıyorum.
Anlamadım gitti
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, ben de bu problemi yaşıyorum. Çözebildiniz mi ?
-
sanırım güç kablosunun uzattığım için oldu. kablonun bağlantı yerlerini güzelce sağlam birleştirdim, şimdilik sorunu tekrar yaşamıyorum . Sanırım modem, istediği akımı çekebilmesi için güç kablosu kaliteli olmalı. ince olmamalı.
-
Kabloyu ince uzatırsanız voltaj geçer ama amper düşer bu yüzden modem randımanlı çalışmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X