10.05.2018 tarhihinde saat 12:41 de 542 vodafone müşteri hizmetleri tarafından 0545**** nolu hattım arandı beni arayan müşteri temsilcisi hattımın akıl küpü tarifesinde olduğunu her ay 59tl fatura ödediğimi tarifemin 59tl olduğunu belirtti benimde tarifem freezone esnek 5 tarifesi kendisine esnek 5 tarifesinde olduğumu indirimsiz tutarının 49tl olduğunu indirimli 39tl olduğunu kendisine belirttim o benim söylediklerimi yalanladı ve redd tarifesine geçiş yapmam gerektiğini belirtti , redde geçersem freezone dan cıktığımda cayma bedelinden falan bahsetmedi hızlıca işlemleri haletmek istedi kayıtlar dinlenebilir çok ısrar ettim kendisinin yanlış beyanda bulunduğunu ve beni zorlayarak ve ısrar ederek akıl küpü olduğuna inandırdı ve redd tarifesine geçiş işlemimi sağladı neyse hemen vodafone online işlemden geçmiş faturama ve tarife bilgilerime bakarak kendimin doğru olduğunu buldum üstüne birde vodafonedan freezone tarifesinden çıkış yaptığım için gelecek cayma bedeli mesajı tarafıma geldi geri müşteri hizmetlerini aradım fakat sonuç yok eski tarifeme bitürlü geri gelemedim hikaye anlatıp duruyorlar şimdi hem faturam gereksiz yere 39tl den 59tl ye yükseldi hem cayma bedeli ödeyeceğim bu haksız bir paradır ve haksız yere tarife değişikliğidir ne cayma bedeli ödemek istiyorum nede redd tarifesi ne vodafone böyle bir işlem düzenbazlık yalancılık olamaz anlıyamıyorum birtürlü arkadaşlar bu konuda desteğinizi bekliyorum bunu heryere duyurmam gerekiyor çok sinir oldum arayan numarada 0542 542 00 00 vodafononun kendisi başka 0850 nolar arasa itibar etmem fakat vodafone direk kendisi bu işlemlere başladıysa gerçekten çok yazık.
Not:BTK ya şikayet oluşturdum baska sikayet belirtebileceğim kanallar varsa belirtmenizi isterim sonuna kadar sesimi duyurmak istiyorum