NOT: Resimleri kocaman ekledim ama ufacık çıkıyor, üstüne tıklayınca büyüyor sanırım. Arkadaşlar merhaba, Vodafone ile yaşamakta olduğum bir olayı paylaşmak istiyorum. Bundan 2 yıl öncesine kadar Vodafone Net kullanıyordum. 2018 yılının 9. ayında beni arayarak hızımı 32 Mbps den 50 Mbps ye çıkarmak istediler. Onay verdim. Hızım yükseldi ve sorunsuz şekilde 46-47 arası hız alıyordum. Tam 2 ay dolduğu gün internetim gitti. Bir daha da gelmedi. Gitmesinin sebebi Vodafone müşteri temsilcisi beni 50 ye yükseltirken pakette yapması gereken tanımlamaları yapmamış ve benim portum 60 gün havuzda bekleyip sonunda da iptal edilmiş. Dolayısıyla internetim de gitti. O günden sonra tam 1 ay uğraştırdılar yapıyoruz yapıyoruz diyerek, en son yapamıyoruz boş port olmadığı için özür dileriz bi hata yapmış arkadaşımız gerekli işlemleri yapacağız ama sizde internetsiz kalacaksınız dediler. Türk Telekoma gittim evet boş port yok dediler, bize geçersen veririz dediler ( Bu da ayrı bi konu ama neyse, boş port yoksa bi anda TTnete geçince nasıl boşalıyor anlamadım. Rezerve portu bana verceklermiş falan filan her neyse. ) Ben bu şekilde Türk telekoma geçtim. 2 yıllık taahhüt dolmak üzere olduğu için fiyat karşılaştırması yaparak Tekrar Vodafone a geçiş için başvuru yaptım. Başvuru yaparkende özellikle sordum, internetimiz ne kadar süre kesili kalacak dedim, Fiber olsaydı kesilirdi ama bunda kesilmeyecek, biz gelip bağlayacağız Türk Telekomda aktif olacak artık istediğiniz zaman kapattırırsınız, isterseniz taahhüt bitene kadar kullanabilirsiniz dediler. 2 gün sonra gelip bağlantı yaptılar. 50 Mbps almam gerekirken 11 mbps hız alabildiğimi gördüm gelen ekibin yanında. Aşağıdan bi işlem yapacağım düzelecek olmazsa arıza kaydı açar portu değiştirtirim dedi. Aşağı indi bidaha dene dedi. Denedim hala aynı dedim. Adam gidiş o gidiş. Ne arıza kaydı açtı ne bişey, siz halledin diyip gitti. Bundan sonra 12 gün boyunca her gün aradım her gün. Çünkü gelen arkadaş türk telekom portunu çıkarttığı için Türk Telekom da çalışmıyor. Maksimum 72 saatte çözeceğiz dediler, 12 gün oldu ama en ufak bi adım bile atılmadı. Bende E-devlet üzerinden cayma hakkının günü bitmeden iptal ettirdim. Şimdi bana hem verilen ve iade ettiğim modemin ücretini hemde aktivasyon ücreti adı altında 265 tl ceza ödetmeye çalışıyorlar. Yasal süresi içerisinde iptal ettirdikten sonra bana mesaj gönderdi Vodafone, Sizi en kısa sürede iptal işlemleri tamamlanması için 0850 542 5 542 numaralı telefondan arayacağız diye. Aramadılar. Ben her gün aradım 30 - 35 dakika telefonda bekledim bilerek sistemler çalışmıyor başka arkadaşa aktarıyorum diyip beklettiler ve kimseyle muhatap olamadım. Tam 5 gün sonra 7 aralıkta aradılar beni, iptali sağlıyorum dedi, tamam dedim. Ceza bedelini sordum çıkmayacak dedi. Modemi nereye yollayayım bende şuan dedim. Yasal süreyi kontrol etti, süre dolmamış MNG kargo 541 koduyla yollayabilirsiniz onada ödeme yapmayacaksınız dedi. Yolladım hemen. Şimdi bana mesaj geldi, süreyi geçirdiniz geri yolluyoruz size diye. Bu konuyla ilgili BTK ya başvurdum. Cimer'e başvurdum. Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. BTK da bana 15 gün sonra verdikleri cevapta güya telefonda bana internetin kesilmeyecek dememişler. Ayrıca adamlara yasal hakkım bu sözleşmeden dönmek çünkü hizmet veremiyorsunuz, bu durumda tüm masrafları servis sağlayıcı karşılar yazıyor kanunda diyorum. Tınlamıyorlar bile. Yaptığım tüm başvurularıda ekliyorum. Konuyu öne çıkarın lütfen Vodafone Yetkilileri adam gibi okusunlar sorunumu çözsünler. Aşağıda BTK, Tüketici Hakem Heyeti, Cimer ve Vodafone iptal dilekçelerimi görebilirsiniz. BTK ŞİKAYETLERİ TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ BAŞVURUM CİMER BAŞVURUM E-DEVLET ÜZERİNDEN YAPMIŞ OLDUĞUM ABONELİK İPTAL BAŞVURUSU < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xtr3ams -- 9 Aralık 2020; 20:4:1 > |
Vodafone Kanunun Üstünde mi?
-
-
Arkadaşlar durum benim için 300-400 tl mevzusundan ziyade 12 gün boyunca geldik geleceğiz geliyoruz diye oyalayıp evdeki herkesin uzaktan çalışmasında sıkıntıya neden olmaları, iş yeriyle sorun yaşamasına sebep olmasından dolayı hırs meselesine döndü. Haklıyken bir de ceza diyorlar tepem attı. 400 değil 4 Lira ceza da deseler hakkımı arayacağım. Lütfen konuyu öne çıkarabilirseniz sevinirim.
-
Vodafone Cem Uzanin degil mi ? Bu adamda hortumcunun teki sirketinden hayir gelir mi ? Duz mantik konusalim gelmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öne çıkaran arkadaşlara teşekkürler. Lütfen diğer arkadaşlarda öne çıkara basabilirler mi, çünkü ısrarla biz size 14 gün içerisinde iptal edebilirsiniz dememişiz telefonda diyorlar. Adamlar Kanunun o hakkı vermesini değil, o hakkı kendilerinin vermesini önemsiyor. Siz değil kanun bu hakkı vermiş diyorum ama umurlarında değil
-
Arkadaşım zaten Vodafone dan başın ağrımış. Niye tekrar vodafona başvurdun ki? Ben olsam Bimnet alırdım Vodafone almazdım
-
vodafone net pişmanlıktır, geçen ay 15 gün internetim yoktu, 2 ay öncede 10 gün. fiber altyapıyı da kendileri yaptı en az 50 defa müşteri hizmetlerini aramışımdır. arıza devam ediyor diye arıza kaydı açmıyorlar, internet olmayan günleri faturadan düşeceğiz diyerek yalan söylüyorlar, fatura aynı geliyor. hattımı turkcelle taşıdım interneti de taşıyacağım.
-
Arkadas yaman $akaci
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X