Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Hizmetleri Sıkıntısı ve Dahası...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 11 ay önce numaramı Turkcell'den Vodafone'a taşıdım. İlk zamanlarda gayet memnundum, bana Turkcell'i aratmıyordu. Fakat son aylarda bana çektirdikleri artık iyice sinirimi bozmaya başladı. Staj yaptığımdan dolayı anneannemin evinde kalıyorum, dolayısıyla WiFi bağlantım yok. Kulladığım tarife 3GB internet, 750 dakika konuşma, 5000 sms içeriyor. Hepsi içim 34 TL ödüyorum. Haliyle evde WiFi olmayınca 3 GB internetim suyunu çekmeye başladı, önce Vodafone Online İşlemlere girdim, 1GB internet paket 5 TL yazıyordu. Satın al butonuna tıkladım ama alamadım. Ardından müşteri hizmetlerini arayarak, müşteri temsilcisine bağladım. Durumu anlattığımda bana dediği şey şu oldu: O paketten siz yararlanamıyorsunuz. Peki neden? dediğimde ise aldığım cevap, benim tarifemin o paketi almaya yetkisi olmadığı yönündeydi. Peki alamayacağım paketi neden benim online işlemlerime koyup sonra da beni mağdur ediyorsunuz? Bunun altında bir artniyet var mı?

    Neyse tamam dedim, 1GB paketiniz var mı bana. Evet var fiyatı 9 TL dedi. Ne zamana kadar kullanabilcem dedim. Fatura kesim tarihine kadar kullanabilirsiniz dedi beyefendi. Ben de onayı verip satın aldım. Onay mesajı geldi ben mutluyum tabi, elimde kalan 100MB internete 1GB eklenmiş falan. Neyse bir şey dürttü bir yerden, bir gireyim de sisteme kontrol edeyim dedim. Fark ettim ki hesabıma 363MB yüklenmiş. Allah Allah dedim, neden böyle oldu ki. Akşam müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim. Müşteri hizmetlerinin bana verdiği cevap şu oldu:"Beyefendi 1GB 1 ay için geçerlidir, bu paketi aldığınız zaman, aldığınız günden fatura kesim tarihinize kadar olan gün süresince 1 GB'tan kalan internet tutarı hesabınıza eklenir. Ama faturanıza bu yüklenen internet kadar yansıma olur yani 9 TL değil." İyi de güzel kardeşim, iyi de güzel arkadaşım. Sen de emir kulusun, bir çalışansın ama benim 363MB değil 1GB internete ihtiyacım var. Neden bana bu konuda bilgilendirme yapılmıyor? Neden söylenmiyor bu paketin özelliği böyle böyledir ona göre alın lütfen diye. Ardından benim istediğim türde bir paket olup olmadığını sordum. Böyle bir paket de bulunduğunu, yine 1GB için 9 TL gibi bir tutar talep edildiğini söyledi. Şimdi ben bunlara napayım? Niye söylemiyorsunuz arkadaşım bakın 2 ayrı paket var birinin özelliği şu birinin özelliği şu diye. İhtiyacınıza göre birisini seçin diye. Niye uğraştırıyorsunuz beni?

    Sadece bu da değil. Vodafone kullananlar bilir, arada telefonda dolaşırken ekrana küçük bir pencere geliyor Vodafone reklamı şeklinde. Hiç bilmiyorum bu reklamlar yasal mı ama arada gönderiyorlar. Bazen Wi-Fi hızınız çok yavaş Vodafone İnternet'e geçin gibisinden. Geçen gün arkadaşımla mesajlaşırken ekrana aniden bu küçük reklam penceresi geldi. Ama öyle bir şekilde geldi ki, o an tam bastığım yer kabul etme butonunun olduğu yerdi. Ben de bu yüzden mecburen 4 TL'ye 4 saatliğine 1GB internet almış oldum. 4 TL vermek sıkıntı değil, insanın sinirini bozan, sizden izin almadan telefonunuza böyle reklamlar gönderilmesi. Hem de operatör telefonu olmamasına rağmen.

    Anlayacağınız Vodafone'dan bıkmış durumdayım. Sinirimi bozan daha birkaç mesela daha var ama zaten mesaj uzun oldu, daha da uzatmak istemiyorum. Eylül ayında taahhütüm bitiyor, operatör değişikliği yapmak istiyorum. Açıkçası Türk Telekom'un tarifleri çok cazip geliyor ama Avea zamanında en bıraktığımda interneti pek hızlı değildi, ayriyetten bu konuda fikirlerinizi de almak istiyorum.







  • Hiç şaşırmadım çünkü Vodafone bunu hep yapıyor.
    Turkcell taşıma teklifleri fena değil,bence değerlendir onları.
    Türk Telekom dersen aynı tas aynı hamam.
    veya bi dene istersen,belki bulunduğun lukasyonda TT netinde gelişme olmuştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geç Türk Telekoma' keyfine bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Germiyanlı kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevap için, müşteri hizmetleri nasıl TT'nin hiç hatırlamıyorum en son 2-3 yıl önce kullanmıştım, internetten kullanacağım yerlerin kontrolünü yaptım hepsinde 4G/3G+ bağlantısı gösteriyor ama sunuculardaki yoğunluk nasıldır, bana nasıl bir hizmet sunar bilmiyorum. Çünkü dediğim gibi en son bıraktığımda çok kötüydü interneti Avea'yken. Turkcell istiyor tabi gönül, fiyatı yüksek ama verdikleri hizmet ortada. En sevdiğim özelliği de interneti kapatır kapatmaz ne kadar internetin kaldığını falan göstermesi
  • boyzof B kullanıcısına yanıt
    Memnun musunuz TT'den? İnterneti nasıl?
  • cyber518 kullanıcısına yanıt
    Gecmis olsun

    Su pop up seklinde satin alma dolandiriciligi Turkcell de de var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.