Şimdi Ara

Vodafone Net Dolandırdı !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar bunun adı dolandırıcılık bunun adı ahlak yoksunluğu bağlatma aşamasında 5 kez arandım 10kere mesaj aldım. Ve bana bağlatırken beğenmediğiniz takdirde 14 gün içinde cayabilirsiniz herhangi bir ücret talep edilmeden dendi. 18.05.2020 tarihinde bağlatmış olduğum Vodafone Net evde internet bağlattığım an arkadaş arıza olduğunu hızı 12mbs olması gerekirken 4mbs ve upload ise 0.2mbs biz bir şey yapamayız dedi ve kaçıp gitti ardından 0212 numaralı bir hattan beni arayabilirsiniz dedi ve o hat boş çalmıyor anında müşteri hizmetlerini aradım ve şikayet oluşturdum 2 gün içerisinde 10 kez aradım ve aciliyeti bildirip durdular evde öğretmen olduğunu ve internetten eğitim verdiğini defalarca söyledim hiçbir şekilde geri dönüş olmadı. Ve sonunda 20.05.2020 tarihinde iptal ettirmek istediğimde müşteri temsilcisi Büşra (kendini yetkili olarak tanıtan bayan) 630lira para talep ettiler. Bugün gazete ve haberlere vereceğim. Bu skandalı herkes duysun. Sakın bulaşmayın tamamen dolandırma politikası izliyorlar. Savcılığa da bildireceğim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Vodafone zaten hiç şaşırmadım. Keşke Türk Telekom veya Turkcell superonline’dan internet hizmeti alsaydınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vodafone nedir türk telekom dururken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla hocam ne yapacağımı bilmiyorum göz göre göre gitti para moralim çok bozuk hiç çekmeyen internete 80lira 2 yıllık ödeyeceğim 2 gün kullanmaya 630 lira

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Size en yakin tuketici haklarina gidin hocam hic dert etmeyin 14 gun sizin kanunda taninmis yasal hakkiniz var bu maddeye gore aldiğiniz mal veya hizmeti hic bir gerekçe belirtmeden ucretsiz iade etme hakkiniz vardir. Size çikartilan faturayi ödemenize gerek yoktur. Bu fatura yida yaninizda goturmeyi unutmayin. Sizden hic bir sebeble ucret talep edemezler. Tuketici hakem heyeti sizi hakli bulucaktir. Bu haklilik belgesi ile dolandiricilik davasida açabilme hakki taninmaktadir. Böylelikle tazminat davasi ve mahkeme masraflari tamamen firmaya yikilmaktadir peşini birakmayin kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni de ariyorlar hoparlore alip anlattiriyorum sonra yok bana uymadi diyorum bi daha aramiyorlar ;))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aynı hız sorununu yaşadım ama caymak için faks çektim. Beni arayıp modemi en yakın Vodafone bayisine bırakın dediler. Bıraktım. Para felan ödemedim. Sizin başka bir durum olmasın. 14 günü geçmesin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • prestij06 P kullanıcısına yanıt
    Hocam 18 mayısta bağlattım dün aradım böyle dediler artık çıkan faturayı alıp tüketici mahkemesine başvuracağım uğraşacaz ağrısız başa dert açmak bu işte

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gazetelere ver yakisir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Her ne kadar abonelik sözleşmelerinde cayma hakkı olmasa da sözleşmeyi evde imzaladığınız için işyeri dışında kurulan sözleşmeler kapsamına girer ve 14 gün cayma hakkınız vardır. Bu sebeple öncelikle vakit kaybetmeden
    tuketicisikayet.btk.gov.tr
    BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr
    adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun. Cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi ve ses kayıtlarının da dinlenmesini talep edin. Her hangi bir durumda bana yazarsanız yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Merhaba. Her ne kadar abonelik sözleşmelerinde cayma hakkı olmasa da sözleşmeyi evde imzaladığınız için işyeri dışında kurulan sözleşmeler kapsamına girer ve 14 gün cayma hakkınız vardır. Bu sebeple öncelikle vakit kaybetmedenhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine e-devlet şifrenizle girerek şikayet kaydı oluşturun. Cayma hakkınızı kullanmak istediğinizi ve ses kayıtlarının da dinlenmesini talep edin. Her hangi bir durumda bana yazarsanız yardımcı olurum
    Özgür bey iyi noktadan yakalamış. Bravo. Mesafeli satış sayılıyor ve yasal hakkınız 14 gün.

    Yalnız BTK'nın şu rezilliğe artık DUR demesi lazım. Halen geçerliliği korunuyor diye bildiğim (güncelleme gelmiş olabilir) 2013/DK-THD/14'ye göre taahhüt edilen hizmet beklenen fayda ile orantısızlık oluşturuyorsa, bu orantısızlık / hizmet kalitesi yetersizliği nedeniyle sözleşme iptali (cayma) durumunda yönetmelikteki 'kalan aylar faydası' kısmını operatör veya sağlayıcı hiçbir şekilde talep edememeli. Bu nedir arkadaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 24 Mayıs 2020; 14:36:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 14 gün iade şartı sadece internet alışverişler için geçerlidir. Arkadaş kurulum yaparken sözleşme elden imzalatti ise sözleşme mesafeli olmayabilir, dükkandan başvuru yapıp ürün/hizmet alındı gibi değerlendirilebilir ise iadesi yok çünkü ürünü deneyerek satin almış oldunuz. Yani arkadaş geldi, kurdu, siz denediniz ve sonra sözleşme imzaladıniz şekilde sunacak Vodafone avukatı. İmzalamış olduğunuz sözleşmenin bir nüsha sizde olmalı, iptal şartları okumanız gerekiyor. Cayma Hakkı sadece internet ten alınmış ve satin alırken denememiş ürün için geçerli. Ayrica şartları var, İnternet ten cep telefonu aldıysanız bile ambalajı açtığınız zaman cayma hakkı kayıp oluyor.

    Ses kayıtları kontrol edilmesi talep edebilirsiniz tabii ki, ancak 14 gün iade Vodafone MH size bilgi verdi ise. Bu sefer önce Vodafona şikayet kaydı oluşturabilirsiniz, kontrol etsinler kayıtları belki böyle çözülür. 14 gün iade şartı telefondan Vodafone ile konuştuğunuzu emin olmanız lazım. Bana bin arama geliyor Vodafone Kampanya Departmandan arıyoruz diyen Vodafone ile alakası olmayan firmalar, bayiler, call centerler. Sizi arayan ve bu bilgi veren arayan numara Vodafona ait olmalı.

    Ancak gelen arkadaş bilgi verdi ise ve sitede/sözleşme şartlarında yazmıyor ise tüketici mahkemede delil yok demek. Gelen kişi böyle söyledi derseniz Vodafone avukatı da demedi der.

    Genel olarak tavsiyem şu: 14 gün iade şartı var ise (veya başka bir şart) mutlaka bir yerde yazılı olmalı, ya sitede ya sözleşmede. Sitede var ise başvuru yaptığımızda ekran görüntüsü almak ta fayda var her zaman çünkü web sayfalarına da degisikler yapabilirler.

    Bahsetmiş olduğunuz mebla için tüketici hakem heyetine başvuru yapılması gerekiyor. Elinizdeki evraklar ile belediyelerde olan tüketici haklara danışabilirsiniz ve başvurabilirsiniz, onlar sizin adınıza hakem heyete başvuru yapacaklar.

    İnşallah sorunu çözebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CEBEP -- 25 Mayıs 2020; 8:6:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Özgür bey iyi noktadan yakalamış. Bravo. Mesafeli satış sayılıyor ve yasal hakkınız 14 gün.

    Yalnız BTK'nın şu rezilliğe artık DUR demesi lazım. Halen geçerliliği korunuyor diye bildiğim (güncelleme gelmiş olabilir) 2013/DK-THD/14'ye göre taahhüt edilen hizmet beklenen fayda ile orantısızlık oluşturuyorsa, bu orantısızlık / hizmet kalitesi yetersizliği nedeniyle sözleşme iptali (cayma) durumunda yönetmelikteki 'kalan aylar faydası' kısmını operatör veya sağlayıcı hiçbir şekilde talep edememeli. Bu nedir arkadaş.

    Alıntıları Göster
    Hocam burada da hizmet detay sayfasında ve sözleşmede maddeler okunması gerekiyor. ADSL internet başvurularda mesela hızı 25mba "kadar" yazarlar ve altyapıya göre hız değişiklik gösterebilir gibi maddeler ekleniyor ki siz şikayet ederken bu maddeyi gösterirler. Yani başvuru sayfasındaki ve imzaladı sözleşmedeki maddeleri incelenmesi gerekiyor arkadaşın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn_yldz_

    vodafone nedir türk telekom dururken
    Asıl Türk Telekom nedir ya Vodafone dururken? 59 liraya 50 megabit internet kullanıyorum Vodafone da aynı tarife Telekom da 140 lira felandır herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CEBEP C kullanıcısına yanıt
    Sadece mesafeli sözleşmelerde değil işyeri dışında kurulan sözleşmelerde de 14 gün cayma hakkı vardır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.