Şimdi Ara

VODAFONE'NUN FATURA REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iki aydır vodafone bana 40 tl olan faturamı geçen ay 79 bu ay 77 olarak yolladı geçen ay 16 tl lik bi iade aldım ama bakıyorum gene hattımdan bi 11 tl kesilmiş durduk yere beni bilgilendirebilecek yönlendirebilecek birileri var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatura üzerinde ne için olduğu yazar. İçerik servisi ya da daha farklı bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ona da bakıyorum öyle bir şey de yazmıyor sadece bi kesinti sabaha karşı 11 tl lik bi ücret kesilmiş belirli bi tarihde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde her ay telefon ücreti ile 166 gelen faturam bu ay 1 tl geldi.Müşteri hizmetlerini arayıp itiraz ettim bakalım ne zaman düzeltecekler.Önümüzdeki ay inşallah iki fatura birden gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavit63

    benimde her ay telefon ücreti ile 166 gelen faturam bu ay 1 tl geldi.Müşteri hizmetlerini arayıp itiraz ettim bakalım ne zaman düzeltecekler.Önümüzdeki ay inşallah iki fatura birden gelmez.

    geçen ay çift ödeme yapılmış olabilir.
  • piri.reis kullanıcısına yanıt
    Çift ödeme yapılmadı faturalar her ay muntazam ve tek olarak ödendi.Vodafonu arayarak bilği vererek fatura itirazı yaptım şimdilik ses seda yok korkum önümüzdeki ay iki adet birden fatura göndermeleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavit63

    Çift ödeme yapılmadı faturalar her ay muntazam ve tek olarak ödendi.Vodafonu arayarak bilği vererek fatura itirazı yaptım şimdilik ses seda yok korkum önümüzdeki ay iki adet birden fatura göndermeleri.

    Endişenizi gidermek kolay. Bu ay faturanızın normal geldiğini ve ödeme yaptığınızı farz edip bir köşeye koyun ücreti. Harcamamak için koltuğun altına mı koyarsınız, buzdolabı poşetine sarıp derin dondurucuya mı koyarsınız bilemem ama ayırın bir kenara. Önümüzdeki ay 2 fatura gelirse o parayı kullanırsınız.
  • cavit63 kullanıcısına yanıt
    daha önce bir fatura itirazınız varsa fatura ücretinden düşmüş olabilirler ya da mükerrer bir ödeme de olmuş olabilir. operatörler tarafından rastlanması zor bir durum, umarım 2 fatura birden çıkmaz. öylede olsa yasal olarak size gönderilen faturaya itiraz edebilirsiniz.
  • Tarkanyuksel kullanıcısına yanıt
    Bu zamana kadar faturalarım hep zamanında ödendi ve itiraz edecek bir durumum olmadı.Geçen gün mesaj geldi fatura şikayetiniz incelenmiş olup gerekli düzeltme işlemleri sağlanmıştır diye.Şu ana kadar gelen düzeltilmiş bir fatura yok fatura kesimi herhalde iki fatura birden olacak.
  • cavit63 kullanıcısına yanıt
    Güncel faturanızı *7000# koduyla takip edeblirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.