Bildirim
VODAFONE'NUN FATURA REZALETİ
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura üzerinde ne için olduğu yazar. İçerik servisi ya da daha farklı bir şey.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ona da bakıyorum öyle bir şey de yazmıyor sadece bi kesinti sabaha karşı 11 tl lik bi ücret kesilmiş belirli bi tarihde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benimde her ay telefon ücreti ile 166 gelen faturam bu ay 1 tl geldi.Müşteri hizmetlerini arayıp itiraz ettim bakalım ne zaman düzeltecekler.Önümüzdeki ay inşallah iki fatura birden gelmez. -
quote:
Orijinalden alıntı: cavit63
benimde her ay telefon ücreti ile 166 gelen faturam bu ay 1 tl geldi.Müşteri hizmetlerini arayıp itiraz ettim bakalım ne zaman düzeltecekler.Önümüzdeki ay inşallah iki fatura birden gelmez.
geçen ay çift ödeme yapılmış olabilir. -
Çift ödeme yapılmadı faturalar her ay muntazam ve tek olarak ödendi.Vodafonu arayarak bilği vererek fatura itirazı yaptım şimdilik ses seda yok korkum önümüzdeki ay iki adet birden fatura göndermeleri. -
quote:
Orijinalden alıntı: cavit63
Çift ödeme yapılmadı faturalar her ay muntazam ve tek olarak ödendi.Vodafonu arayarak bilği vererek fatura itirazı yaptım şimdilik ses seda yok korkum önümüzdeki ay iki adet birden fatura göndermeleri.
Endişenizi gidermek kolay. Bu ay faturanızın normal geldiğini ve ödeme yaptığınızı farz edip bir köşeye koyun ücreti. Harcamamak için koltuğun altına mı koyarsınız, buzdolabı poşetine sarıp derin dondurucuya mı koyarsınız bilemem ama ayırın bir kenara. Önümüzdeki ay 2 fatura gelirse o parayı kullanırsınız. -
daha önce bir fatura itirazınız varsa fatura ücretinden düşmüş olabilirler ya da mükerrer bir ödeme de olmuş olabilir. operatörler tarafından rastlanması zor bir durum, umarım 2 fatura birden çıkmaz. öylede olsa yasal olarak size gönderilen faturaya itiraz edebilirsiniz. -
Bu zamana kadar faturalarım hep zamanında ödendi ve itiraz edecek bir durumum olmadı.Geçen gün mesaj geldi fatura şikayetiniz incelenmiş olup gerekli düzeltme işlemleri sağlanmıştır diye.Şu ana kadar gelen düzeltilmiş bir fatura yok fatura kesimi herhalde iki fatura birden olacak. -
Güncel faturanızı *7000# koduyla takip edeblirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X