Şimdi Ara

VODAFONE REDBOX 4.5G EVDE İNTERNET★ANA KONU★ [150GB 139TL , 300GB 199TL , 400GB 249TL] GÜNCEL (120. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.640
Cevap
36
Favori
220.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Durittil D kullanıcısına yanıt

    Sim kartı çıkartıp takın prizden çekin 5dk bekleyin. Aynı sorun devam ederse 3g ye alın. 3g de aynı problem devam ediyorsa müşteri hizmetlerine hat reseti attirin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durittil D kullanıcısına yanıt

    Bölgenizdeki baz istasyonuda sorunlu olabilir telefonda kullandiginiz Vodafone hattı varsa onuda deneyin herhangi bir problem varmı diye


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanımda uygulamasına giriş için şifre almayı başarabilen var mı?

    VODAFONE REDBOX 4.5G EVDE İNTERNET★ANA KONU★ [150GB 139TL , 300GB 199TL , 400GB 249TL] GÜNCEL

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çağrı.K kullanıcısına yanıt

    2 aydır uğraşıyorum hocam, müşteri hizmetleri her defasında IT ekiplerinin konuyla ilgilendiğini, probleminizin acil olduğunu not aldığını söylüyor fakat bir gelişme olmuyor hiçbir zaman. Nasıl vasıfsız bir IT ekipleri varsa artık altı üstü bir SMS modülünü yazamadılar aylardır. 12. ayımın gelmesini bekliyorum, anında kurtulacağım bu rezalet hizmetten.

  • Shadow Operation S kullanıcısına yanıt
    Şifre alamayanlar bu mesajımdaki yöntemi denerseniz alabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de şifreyi alamıyordum. Sonra durumu çözdüm.

    Ben daha önce modem arayüzünde sadece SMS okuma özelliği var diye biliyordum. Yazma özelliği de varmış meğerse.


    Öncelikle modem arayüzünüze PC den girin ve orada SMS yazma özelliği var. S yazıp 05425007000 e yollayın. Şifre modem arayüzüne SMS olarak gelecektir.

  • Selamlar ben geçen ocak ayı redbox 12+12 taahhüt ile üye oldum. Fakat bugün altyapı geldi yaşadığım binaya. İlk 12 ayı bitirince cayma bedelsiz iptal etme hakkım var mı?

    İptal edebilirsem nasıl bir yol izlemem lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten taahhütnüz 12 ay.Yani 12. ayda iptal ederseniz sadece modemin kalan taksidi olan 230tl gibi.onu ödersiniz.Başka ücret çıkmaz.

    Ben 12.ayda numara taşıma yaparak kurtuldum.Yani iptal vs.ile uğraşma.Bimcell faturasıza taşı, daha kolay olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aylmz07 -- 18 Ekim 2021; 10:39:25 >
  • teşekkür ederim.


    bir de yanımdaya giremiyorum mesaj gönderim ve alım açık fakat 4 haneli doğrulama kodu gelmiyor.

  • nextsigor N kullanıcısına yanıt

    Doğrulama kodu içine takılı olan kartın 4 haneli pin 1 numarası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alalı 1 hafta oldu hız 1mbps ile 10 arasında gidipg eliyor ama sürekli düşüklerde berbat bir internet hizmeti var. Yanımdaya girip faturalara bakamıyorum. Müşteri hizmetlerini aradım bana zaten yanımda sizin çok işinize yaramaz dedi :D İnanılır gibi değil. İptal etmek için müşteri hzimetlerini aradım biz edemiyoruz dediler. Ya yanımda işi neden bu kadar uzar anlamıyorum o kadar sinir bozucu ki internet hızımodemi kırmak istiyorsunuz kocaman moden 1mbps hız veriyor telefonumun 50 :d

  • Ronguman kullanıcısına yanıt

    Hatti iptal etmekle uğraşmayın ayrıca bir seneniz doldu ise hatti faturasız olarak bimcell taşıyın cunku zaten hattın parasını ödediniz hatti taşınca otomatikman iptal ile eşdeğer islem olmuş oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150gb 130 TL alınır mı ya

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Limonen kullanıcısına yanıt

    Verilmez hocam malesef pahalı ama mecbur olanlar için forumda türk telekom limitsiz paket var o konuya bakabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba , vodafone yanimda dan sinirsiz youtube paketi alsam aga bagli telefonlarin youtube kullanimi sinirsiz paketten mi gidiyor yoksa kotadan mi dusuyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta bayiye gidip iptal ettirmiştim fakat ne arayan oldu ne de SMS geldi. Bugün e devlete girip baktım üstüme bir hat gözükmüyor Vodafone yanımda uygulamasına da giremiyorum modemi falan yollamadım. Üstüme bir borç harç var mı nasıl öğrenebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akift12 kullanıcısına yanıt

    numara ile herhangi bir bankanin fatura odeme bolumunden sorgulayabilirsin

  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.