Şimdi Ara

VODAFONE'UN REZİLLİĞİ (LÜTFEN OKUYUN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24.01.2017 tarihinde akşam 9 gibi eşime Vodafone'un 12 ay + 12 ay taahhüt süreli cihaz kampanyasından Fatih irisyum iletişime Asus Zenfone 3 almak için gittik. Eşimin kullanmış olduğu Vodafone GSM operatörü annemin üzerine kayıtlı. Kampanya işlemlerinin gerçekleşmesi için gerekli evraklar annem tarafından imzalanması gerekiyordu. Ancak annem bacaklarından rahatsız olduğu için gelemezdi. Bizde çalışanlardan rica ettik ve bizimle evrakları anneme imzalatmak için davet ettik.
    Annem evrakları imzaladı ve mağaza çalışanı ile ben mağazaya geri döndük. Ürünün ödemesini kredi kartına tek çekim olarak yaptım. Ürünü paketinden çıkarttılar ve bana teslim ettiler.
    Eve gelip eşimin Vodafone hattını taktığımızda sim kartı tanımadı saat geç olduğu için telefonu eşim ertesi gün mağazaya geri götürdü.
    mağaza çalışanı eşimin sim kartının bozuk olduğunu yeni sim kart ile sorunun düzeleceğini söyledi ve 15 tl değerinde sim kartı eşime sattı
    eşime satılan yen, sim kart yine telefonda çalışmadı.eşim telefondaki sıkıntıyı dile getirip. Ürün değişimi talep etti
    bunun üzerine mağaza yetkilisi telefonu yenisi ile değiştirmek yerine ''ben sizin evde telefona ne yaptığını bilemem diyerek'' servise gönderilmesi gerektiğini söylemiş
    eşim ise yeni aldığı telefonun tadilat görmesini istemediğini sorunun mekanik veya elektronik olmadığını kendisinin zarar vermediğini söylesede ikna edememiş
    aynı günün akşamı eşimin telefonunu kendi kullanmış olduğum avea sim kartı takarak denedim. telefon sim kartı tanıdı. kardeşimin turkcell sim kartını takarak denedim sim kartı yine tanıdı
    böylece sorunun sadece vodafone sim kartlarda yaşandığını fark ettim ve mağazanın yolunu tuttum.
    mağazadaki yetkiliye vodafone kampanyası ile almış olduğum telefonun vodafone hariç tüm oparetörlerin sim kartlarını çalıştırdığını ve denemesini söyledim.
    aynı testi kendileride yaptılar ve sorunun vodafone sim karlarını desteklemediğinin farkına vardılar.
    ancak yineden telefonun servise gitmesi gerektiğini ve ürün değişimini talep edeklerini söylediler. ben ise telefonun hemen yenisi ile değişrmelerini ve benim mağduriyetimimi gidermelerini istedim
    ne yaptıysam ikna edemedim.tüketici hakem heyetine baş vurmayı düşündüm ancak oradan gelecek sonuç aylarca süre bileceğinden telefonun servise gidip yenisinin gelmesini beklemek zorunda kaldım.
    benden sadece cihazı vermemin yeterli olacağını söylediler.telefonun kutusu ve diğer aparatlar bende kaldı.
    28.01.2017 tarihinde telefonun servise verilemsi onayını mağazaya bildirmeme rağmen 06.02.2017 tarihinde telefonun asus servisine teslim edilmiş. çok rahat bir şekilde telefonu ellerinde günlerce bekletip daha sonra servise vermişler
    bu süreç devam ederken eşim vodafone'a şikayet kaydı oluşturmuş ve olan biteni anlatmış. bir kaç gün sonra şikayetiniz incelendi ve sorunun çözül gibi bir mesaj geldi.
    fakat mağazaya sorduğumuzda bize bir bilgi gelmedi şeklinde yanıt aldık.
    20.01.2017 tarihinde mağaza telefonun asus servisi tarafından yenisi ile değiştirilip geldiğini ve teslim alabileceğimizi bizi arayarak bilgilendirdi
    mağazadaki yetkiliye telefonu akşam iş çıkışı alabileceğimi, telefonun resmini ve raporunu bize göndermelerini istedik
    gelen görüntü iyice can sıkıcıydı
    telefon şeffaf bir jelatine sarılmış bir şeklde ve yanında bir servis raporu.arıza tesbit bölümünde ise cihaz xxxxxxxxx seri numaralı cihaz ile değiştirildi yazıyor.
    bu durum karşısında mağazayı aradık ve bu şekilde ne olduğu belli olmayan bir telefonu teslim almak istemediğimizi dile getirdik.telefonun diğer ucundaki mağaza görevlisi ise telefonun tekrar servise gitmesi gerektiğini ve kutulu olarak talep edilmesi gerektiğini söyledi
    24.01.2017 aldığım telefon 20.02 2017 tarihinde hiç elimi sürmeden tekrar servise göndermem gekiyor ve ne zaman gelecek kutulumu gelecek belli değil.
    bir çözüm yolu aramak için asus servisini aradık. durumu telefondaki müşteri hizmetlisine izat ettik.
    verdiği cevaplar durumu iyice sinir sistemimizi alt üst edecek cistendi.
    müşteri hizmetlisi ''asus servisi bozuk ürün karılığında yeni telefon göndermez.ürünün mağaza tarafından yenisi ile değiştirilmesini onaylar'' dedi.
    daha sonra tekrar vodafone müşteri temsilcisini arayarak şikayet üzerine şikayette bulunduk .
    tekrar bu yaşadığımız problemi anlattık. telefonu iade etmek istediğimizi artık vodafone operatörünü kullanmak istemediğimizi dile getirdik.
    insanları bu kadar mağdur etmelerinin çok üzücü olduğunu ve bir daha asla vodafone ismini duymak istemediğimizi söyledik
    telefonun diğer ucundaki vodafone müşteri temsilcisi ise '' ilk şikayetinizde mağaza uyarıldı ve telefonu değiştmeleri gerektiği bilgisi verilmiş.''
    mağaza çalışanı ise telefonu ilk verdiklerinde çalıştığını ertesi günü geldiklerinde böyle bir sorun olduğu söylemiş.
    son kaldığımız nokta ise müşteri temsilcisi ''telefonu teslim almayın gerekli çalışma yapılacak ve size olumlu bir dönüş sağlanacak'' yönünde idi.
    hala beklemedeyiz..


     VODAFONE'UN REZİLLİĞİ (LÜTFEN OKUYUN)







  • Size ayipli ürün sattiklari icin magazanin iade almasi gerekirdi. Kanunlar boyle diyor ama ulkemizde kanunlari pek takan yok, cunku yaptirim uygulayacak bir mekanizma yok.



    Benim edindigim tecrubeler, ozellikle operator magazalarindan uzak durun. Her ne kadar durust olanlar olsa bile, bana denk gelenler uckagitci yalanci tiplerdi. Beni de timdeki bir sahtekar, faturasiz diye faturaliya gecirmisti. İslemi iptal etmedigi icin sikayet ettigimde, mus. tem.cisine verdigi cevapta sahte kimlikle gittigimdenmis. Bu kadar yalanci karaktersiz olabilen tiplerden ticari ahlak bekliyoruz.



    Gecmis olsun, bu yasatilan durumlarin ne kadar stresli can sıkıcı bir durum oldugunu biliyorum. Cihaz alirken uc bes kurus fazla verip bilinen magazalardan almak daha mantikli, en azindan kurumsal bir kisilikle muhatap olunur.



    Örnegin, bir kac sene once saturn magazasindan arkadas tlf almisti, eve geldiginde tlf.nu salladiginda batarya yerinde oynuyordu. Ertesi gun gittiginde yenisini vermislerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vodadone şu an açık ara en berbat operatör.Allah sabır versin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone birkaç mağazasına danıştım ürünü değiştirmesi gerekirdi dediler hep
    yasal yollardan mahkemeye vericem
    ayrıca tazminat davası da açmayı düşünüorum
    sağlam bir avuk bulup üstüne gideceğim
    avukatlık masraflarınıda karşı tarafa ödettirmeyi düşünüyorum
    yasal olarak haklı olmama rağmen peşin para verip aldığım telefonumu kullanamıyorum
    bana boşu boşuna kart aldırdılar
    vede telefonun sonuç itibariyle her geçen gün değeri düşüyor
    üstüne üstük birde 24 a taahhüt uyguladılar

    bir kere bodafone un utanması gerekir bizim kampanyamızla verdiğimiz telefon bizim hattımızı çalıştırmıor diye
    çok gülünç ve rezil durumda olmalarına rağmen bu sorunu çözmüyorlar
  • Tüketici hakem heyetine para iadesi talebiyle elinizdeki evraklarla başvurabilirsiniz. Birkaç ay sonra olumlu karar çıkacaktır.



    Telefon almaya gelirsek akıllı telefonsuz bile kalsam taksitle/taahhütle telefon vs almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet artık bende tüketici hakem heyetine baş vurmayı düşünüyorum
    ve tahhüütümün sonlandırılmasını istiyeceğim
    bir daha da vodafone kullanmıyacağım kullandırmayacağım yakınlarıma.
    benim bu yaşadıklarımı herkese örnek teşkil etmesini istiyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.