Şimdi Ara

Volkswagen 1.5 tsi 130 ve 150 hp oldu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
1
Favori
9.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.5 dizelleri de çıkartacaklar.1.2 tsi ın yerini alacak 1.0 tsi larıda B ve C segment tüm model gamına yayacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw grubu motor çeşitliliği olarak başarılı buluyorum, en düşük hacimden en yüksek hacme kadar çeşitlilik oldukça fazla.
  • Dsg nin yağlı tipleri de sorun cikariyor aisinle veya baska bir duzgun sistemle anlasmama sebepleri cok acik kullanicilari deneme tahtasi yapmak,ben manuel vw candir demeye devam edecegim anlaşılan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial

    1.2 ler ne olacak acaba?

    1.0 TSi olarak devam edecek.

    Ne zaman gelir acaba 1.0 lar. Golf 7 degilde Golf 8 gelir benim tahminim

    golf 8 ile birlikte 1.0 115 veya 120 hp motor gelecek. İlk 1.0 ecotsi ibizada kullanılmaya başladı zaten
  • Vw gerçekten iyi yapıyor bu tsi motor işini.Birde sorunsuz bir şanzıman yapsalar tadından yenmeyecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tsi iyi yapıyorda Allah rızası için şu 110-115-120 hp güç üreten 1.6 lt tdi motorada bir el atın yahu millet 160 hp güç alıyor bu hacimden
  • Ne kadar çalışsalar, çabalasalar yine bir Japon kadar iyi motor çıkaramayacaklar.

    Yıllardır turbo motor çıkarmayan Honda nın 1.5 turbo motoru, Toyota nın 1.2 turbo motoru bile şimdiden her yıl yeni motor duyuran vw nin motorlarından daha çok güven veriyor.

    Test süreci, ar-ge süreci daha uzun Japonlarda, bu yüzden daha sağlam, daha sorunsuz oluyor. Ama Japonlar da 10 yıl geriden geliyor. Teknoloji eskiyince ortaya çıkıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FerrOfficial kullanıcısına yanıt
    VW ve Seat Almanya sitelerinde Golf (Bluemotion) ve Leon'un 1.0 TSI versiyonları görünüyor; hatta internette 1.0 TSI Golf inceleme videolarını görebilirsiniz. Benim tahminim makyaj ile 1.2 TSI bitecek, bu sebeple mecburen 1.0 TSI ülkemize gelmeye başlayacak. A3 makyajla birlikte 1.2TSI yerine 1.0TSI'a geçti. Eylül-Ekim gibi gelmesi beklenen Seat'ın SUV modeli ATECA'nın motor gamında da 1.2 TSI yok, 1.0 TSI var.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    kime göre neye göre güven vermiyor. Tsi motorlar oldukça güvenilir, performans/tüketim veriside gayet güzel. Turbo motorda avrupalılar fersah fersah ileride.

    VW gruptaki 2.0tfsi ve PSA gruptaki 1.6thp efsane olacak motorlar bence.

    1.4tsi için diyorsanız 122-125-150-160 hp olanlar gayet sıkıntısız motorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence motor degilde dsg yenilenmeli
    Nasil bir arge nasil bir para yatirmissa adamlar vazgecemiyor yillardir

    1.5 tdi 120 olurda gelmesin hic 1.6 tdi 120 ps var zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    ağzım sulandı 1.5 tsi 150hp 250nm+ kuru sıkı dsg

    Hocam oto Çekiciliği mi yapıyorsunuz? Neden ağzınız sulanıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 gayet iyi bi motordu
    DSG Dururken motorla ağraşmak olmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jestia kullanıcısına yanıt
    hayır da oto çekiciliği yapan adamlar salya sümük mü geziyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    kime göre neye göre güven vermiyor. Tsi motorlar oldukça güvenilir, performans/tüketim veriside gayet güzel. Turbo motorda avrupalılar fersah fersah ileride.

    VW gruptaki 2.0tfsi ve PSA gruptaki 1.6thp efsane olacak motorlar bence.

    1.4tsi için diyorsanız 122-125-150-160 hp olanlar gayet sıkıntısız motorlar.

    Birçok TSİ serilerinde yağ yakma problemi var. Buna 1.4 122hp de dahil. Şimdi yok mok diyeceksiniz ama bizzat şahit olduğum için biliyorum.

    Yine sorunlu 1.4 170, 180hp motorlar, 1.8, 1.2 TSİ ler vs vs örnek çok, o yüzden güven vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gucleri disinda begendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    acaba emisyon paketsiz değerlermi onuda öğrenseydik ?


    edit: bmwde 1.5 litre turbo beslemeli 231 hp 3 yıldır üretilmekte.

    i8 e ozel uretip satiyorlar o motoru. Standart modellerde 136 hp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    valla 1.4tai 125 ben kullanıyorum, öyle kronik bir sorunu falan yok. Hoş arabayı satıyorum honda alıcam muhtemelen ama 1.4 tsi'den yana en ufak bir pişmanlığım olmadı.

    170hp'ler ilk seri gt'ler dediğin gibi sorunluydu. 180hp olan gti motorunun ise yağ eksiltme problemi vardı i, başka bir sıkıntısını duymadım hiç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial

    1.2 ler ne olacak acaba?

    1.0 TSi olarak devam edecek.

    Ne zaman gelir acaba 1.0 lar. Golf 7 degilde Golf 8 gelir benim tahminim

    Golf 7 de yurtdisinda 1.0 TSI motor secenegi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Golf 7 de 1.0 TSI var. Tr ye getirmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    hayır da oto çekiciliği yapan adamlar salya sümük mü geziyor?

    Hani Dsg yolda bırakıyor araçlar çekiciyle çekiliyor ya böylece oto Çekicilerinin işleri artacak, bu durumu ağzı sulanmak ile bağdaştırdım da kusura bakmazsanız salya sümük olmakla alakası nedir? Bence kulladığınız deyimden bihabersiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.