Şimdi Ara

Volkswagen Scirocco 1.4 TSI 122 BG--->

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 0-100 süresinin ölçüldüğü videoada vitesi 1 den 3 e atmak ve hızın anlık 55 den 30 lara kadar düşüp 60 a kadar sıçraması





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unicorn_10 -- 16 Şubat 2012; 20:50:15 >



  • Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.

    122 lik bu ;) birde aynı hacimde 160'lıklar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.

    122 lik bu ;) birde aynı hacimde 160'lıklar var

    Evet 122likler yavaş, 160lıklar fena değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.

    6 vitesli bi aracın 2. viteste 110 a kadar yaklaşması ve 1. viteste 6500rpm den vitesi yükseltince 3000rpm lere kadar düşmesi 1 den 3 e atmış olabileceği ihtimalini getirdi aklıma.

    ancak dediğiniz gibiyse hızlanması gerçekten vasat araç sadece 1. vitesten ibaret demektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.

    122 lik bu ;) birde aynı hacimde 160'lıklar var

    Yok twin turbosuna lafim yok ustad ama bn bnm insignianin esp yi kapatsam biraz ugrasabilirim bos yolda bu 122 beygirlikle. Benim aracin 10.9 sn esp aktif. bu aracin 10.3 sn esp kapali iken 0-100 ü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05


    quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.

    122 lik bu ;) birde aynı hacimde 160'lıklar var

    Yok twin turbosuna lafim yok ustad ama bn bnm insignianin esp yi kapatsam biraz ugrasabilirim bos yolda bu 122 beygirlikle. Benim aracin 10.9 sn esp aktif. bu aracin 10.3 sn esp kapali iken 0-100 ü.

    Arabanın fabrika verisi 9.7 saniye. Ama Golfün 9.5 saniye. Acaba yanlış mı baktım neden Golften yavaş kalıyor ki?




  • Kaldıramamış aracı bu. Benim daha ağır Passat bile 9.5-10 sn'de çıkıyor 100'e.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    Kaldıramamış aracı bu. Benim daha ağır Passat bile 9.5-10 sn'de çıkıyor 100'e.

    Bende ona şaşırdımya üstad araç C sınıfı classmanın da coupe bir araç ve ciddi ağırlık ile boyut avantajı var. Ben tc yi kapatınca zaten araç yapışıyor yere özellikle 3. vites 120-160 arası hızlanması gerçekten başarılı....
  • beş para etmez bu araca gidecek motor 2.0 tsi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: happynessmud

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.

    6 vitesli bi aracın 2. viteste 110 a kadar yaklaşması ve 1. viteste 6500rpm den vitesi yükseltince 3000rpm lere kadar düşmesi 1 den 3 e atmış olabileceği ihtimalini getirdi aklıma.

    ancak dediğiniz gibiyse hızlanması gerçekten vasat araç sadece 1. vitesten ibaret demektir

    2. viteste 101 vurdu. O ayrı bir olay benim insignia 2. viteste 92 vuruyor 6250 devirde belki biraz daha çıkardı devir kesici çünkü 6750 devirde devreye giriyor ama adam kaldıramamış aracı bencede pritt31 üstadın dediği gibi bu da aracın devir kaybetmesine neden olabilir çünkü 2. vites uzunluğu biraz daha uzun o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    beş para etmez bu araca gidecek motor 2.0 tsi

    Kasımpaşa daki vw bayisinde vardı 2.0 tsi kardeşim 3 kırmızısından birde abt yazılım yapıyorsun orjinalinden 296 hp oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: happynessmud

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Araç 1 den 3 e atılmamış 2. viteste gidiyor ve esp kapatıldığı için araç patinaja düşüyor yere tutunduğu zamanda hızında artma azalma oluyor.

    Asıl dikkatimi çeken bu araç yavaş mıydı bu kadar? Scirocco diyince daha fazla birşeyler bekliyordum.

    6 vitesli bi aracın 2. viteste 110 a kadar yaklaşması ve 1. viteste 6500rpm den vitesi yükseltince 3000rpm lere kadar düşmesi 1 den 3 e atmış olabileceği ihtimalini getirdi aklıma.

    ancak dediğiniz gibiyse hızlanması gerçekten vasat araç sadece 1. vitesten ibaret demektir

    Araç patinaja düşüyor hız ve rpm sensörleri önde olduğu için birden bu kadar yüksek değerler gösteriyor yani o araba 65 den 40 a düşmüyor sadece hız sensör sapması patinaja düştüğü için patinaj bittiğinde gerçek değer yazar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unforgiv3n -- 16 Şubat 2012; 21:54:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    beş para etmez bu araca gidecek motor 2.0 tsi

    Kasımpaşa daki vw bayisinde vardı 2.0 tsi kardeşim 3 kırmızısından birde abt yazılım yapıyorsun orjinalinden 296 hp oluyor

    296 hp çok iyi cayman kovalanır o arabayla işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    beş para etmez bu araca gidecek motor 2.0 tsi

    Kasımpaşa daki vw bayisinde vardı 2.0 tsi kardeşim 3 kırmızısından birde abt yazılım yapıyorsun orjinalinden 296 hp oluyor

    296 hp çok iyi cayman kovalanır o arabayla işte

    O araç esp kapalı iken birde dsg varsa çok rahat 6 sn altında hızlanma sergiler dur bakayım video varmı?






  • Araç resmen 250 e küt diye oturdu be....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05



    Araç resmen 250 e küt diye oturdu be....

    vw şu arabayı biraz daha büyük yapsaydı şu an 5 serisi yerine rocco r sahibiydim hızlanması çok iyi tek dert sinek gibi vızıldayan motoru ama iyi bi egzoz kitiyle üstesinden gelinebilirdi onunda




  • vw in aktarmadaki başarısıına hayranım

    bu tsi lar 1. viteste inanılmaz 2 dede fena değil ama 3 ten sonra...

    hyundainin 1.6 t-gdi 208 bg lik aracının aktarmasını vw yapsa performansı rakipsiz olur herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05



    Araç resmen 250 e küt diye oturdu be....

    0-200 hayran kaldım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.