Şimdi Ara

Volkswagen up! Concept

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Volkswagen up! Concept





     Volkswagen up! Concept





     Volkswagen up! Concept




     Volkswagen up! Concept



     Volkswagen up! Concept







  • yenı nesıl tosbaga demı bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miridni

    yenı nesıl tosbaga demı bu
    jantlar ve arka tarafı hariç süper
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-Y11

    jantlar ve arka tarafı hariç süper

    Alıntıları Göster
    Verildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miridni

    yenı nesıl tosbaga demı bu
    çakma tek kapi daihatsu sirion
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    çakma tek kapi daihatsu sirion

    Alıntıları Göster
    107 ve C1 e de çok benziyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @NTARES

    107 ve C1 e de çok benziyor..

    Alıntıları Göster
    2010 yılında 6500 euro fiyatla seri üretim modeli yollara çıkacakmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkangunes

    2010 yılında 6500 euro fiyatla seri üretim modeli yollara çıkacakmış.

    Alıntıları Göster
    verildi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Patch

    verildi

    Alıntıları Göster
    iyice şaçmaladı vw de yhaq
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miridni

    yenı nesıl tosbaga demı bu
    konu verilmişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf_HKN

    konu verilmişti

    Alıntıları Göster
     Volkswagen up! Concept


     Volkswagen up! Concept





    Volkswagen'in giril modeli olan Up! Eylül ayında IAA Internationale Automobil Ausstellung / Frankfurt Otomobil Fuarında tanıtılacak. 2012'de de bayilerde satışa sunulacak.

    Araç VW Fox'tan da küçük fakat üreticiye göre 4 kişilik yer sunuyor. Uzunluğu 3,54 metre (Fox: 3,83 metre), genişliği 1,64 metre (Fox 1,66 metre) ve yüksekliği de 1,48 metre (Fox: 1,54 metre). Aracın dingil aralığı 2,42 metre tutulması sayesinde iç mekan büyük tutulabilmiş (Fox: 2,47 metre). Bagajı 251 litre ve arka koltuklar yatırıldığında 951 metre.

    Motorlar tamamen yeni 1,0 litre 3 silindir TDI dizel 60 ve 75 HP gücünde. 60 HP motor 4,2 l/100 km ve 75 hp motor 4,3 l/100 km yakıt tüketiyor

    Araçlar Take Up!, Move Up! ve High Up! olmak üzere 3 donanım paketi ile sunulacak, Almanya fiyatı de 10 bin Euro, hatta 9 bin Euro'nun altında olacak. İleride de Doğal Gaz ile çalışan 2 versiyon (normal ve BlueMotion) sunulacak.

     Volkswagen up! Concept


     Volkswagen up! Concept


     Volkswagen up! Concept


    Begin 2012 staat de veelbesproken Volkswagen Up! bij de Nederlandse dealer. Het is met recht de nieuwe instapper van de Duitsers, want de Up! is zelfs kleiner dan de Fox die hij opvolgt. Toch biedt hij volgens de fabrikant ruimte aan vier personen, terwijl hij 3,54 meter (Fox: 3,83 m) lang, 1,64 meter (Fox: 1,66 m) breed en 1,48 meter (Fox: 1,54 m) hoog is. Dat is onder meer bereikt door de wielbasis vrij lang te houden met 2,42 meter, bijna net zo lang als die van de Fox: 2,47 meter. Ook de ruimte binnenin is optimaal benut door de opzet. De bagageruimte is 251 liter groot en eventueel te vergoten naar 951 liter als je de achterbank neerklapt.

    Vanaf zijn introductie leverbaar met compleet nieuwe éénliter driecilinders die 60 en 75 pk sterk zullen zijn. Wellicht belangrijker voor de Nederlandse markt: de CO2-rapportcijfers: De Up! met 60 pk komt uit op 105 g/km, terwijl de sterkste 75 pk-versie 108 g/km uitstoot. Volkswagen geeft een gemiddeld verbruik op van 4,2 (60 pk) en 4,3 l/ 100 km (75 pk). Goed genoeg voor belastingvrijstelling (wegenbelasting en BPM) en 14% bijtelling bij zakelijk gebruik. De verbruikscijfers ontbreken nog. Ook volgen er een maanden later nog zuinigere BlueMotion-uitvoeringen. Een volledig elektrische Up! komt er niet voor 2013, maar de versies met aardgas zullen grensverleggend zijn qua uitstoot. Die bereiken waarden van 86 (gemiddeld verbruik 3,2 kg/ 100 km) en zelfs 79 g/km. Laatstgenoemde is de BlueMotion-uitvoering.

    Het interieur is sober, maar fraai. Afhankelijk van het uitrustingsniveau kun je het binnenste deels voorzien van de carrosseriekleur. Door het PID (Personal Infotainment Device) op de middenconsole te plaatsen is het mogelijk om navigatie-, telefoon-, informatie- en entertainmentfuncties te plaatsen. Ook is de Up! voorzien van een automatische remfunctie bij snelheden tot 30 km/h.

    De Volkswagen Up! maakt zijn publieke debuut op de IAA in Frankfurt. Op dat moment maakt de importeur ook de prijzen bekend. Verwacht een vanafprijs van minder dan tien, wellicht zelfs negen mille. Volkswagen brengt de Up! in drie uitvoeringen: Take up!, Move Up! en High Up!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

     Volkswagen up! Concept


     Volkswagen up! Concept





    Volkswagen'in giril modeli olan Up! Eylül ayında IAA Internationale Automobil Ausstellung / Frankfurt Otomobil Fuarında tanıtılacak. 2012'de de bayilerde satışa sunulacak.

    Araç VW Fox'tan da küçük fakat üreticiye göre 4 kişilik yer sunuyor. Uzunluğu 3,54 metre (Fox: 3,83 metre), genişliği 1,64 metre (Fox 1,66 metre) ve yüksekliği de 1,48 metre (Fox: 1,54 metre). Aracın dingil aralığı 2,42 metre tutulması sayesinde iç mekan büyük tutulabilmiş (Fox: 2,47 metre). Bagajı 251 litre ve arka koltuklar yatırıldığında 951 metre.

    Motorlar tamamen yeni 1,0 litre 3 silindir TDI dizel 60 ve 75 HP gücünde. 60 HP motor 4,2 l/100 km ve 75 hp motor 4,3 l/100 km yakıt tüketiyor

    Araçlar Take Up!, Move Up! ve High Up! olmak üzere 3 donanım paketi ile sunulacak, Almanya fiyatı de 10 bin Euro, hatta 9 bin Euro'nun altında olacak. İleride de Doğal Gaz ile çalışan 2 versiyon (normal ve BlueMotion) sunulacak.

     Volkswagen up! Concept


     Volkswagen up! Concept


     Volkswagen up! Concept


    Begin 2012 staat de veelbesproken Volkswagen Up! bij de Nederlandse dealer. Het is met recht de nieuwe instapper van de Duitsers, want de Up! is zelfs kleiner dan de Fox die hij opvolgt. Toch biedt hij volgens de fabrikant ruimte aan vier personen, terwijl hij 3,54 meter (Fox: 3,83 m) lang, 1,64 meter (Fox: 1,66 m) breed en 1,48 meter (Fox: 1,54 m) hoog is. Dat is onder meer bereikt door de wielbasis vrij lang te houden met 2,42 meter, bijna net zo lang als die van de Fox: 2,47 meter. Ook de ruimte binnenin is optimaal benut door de opzet. De bagageruimte is 251 liter groot en eventueel te vergoten naar 951 liter als je de achterbank neerklapt.

    Vanaf zijn introductie leverbaar met compleet nieuwe éénliter driecilinders die 60 en 75 pk sterk zullen zijn. Wellicht belangrijker voor de Nederlandse markt: de CO2-rapportcijfers: De Up! met 60 pk komt uit op 105 g/km, terwijl de sterkste 75 pk-versie 108 g/km uitstoot. Volkswagen geeft een gemiddeld verbruik op van 4,2 (60 pk) en 4,3 l/ 100 km (75 pk). Goed genoeg voor belastingvrijstelling (wegenbelasting en BPM) en 14% bijtelling bij zakelijk gebruik. De verbruikscijfers ontbreken nog. Ook volgen er een maanden later nog zuinigere BlueMotion-uitvoeringen. Een volledig elektrische Up! komt er niet voor 2013, maar de versies met aardgas zullen grensverleggend zijn qua uitstoot. Die bereiken waarden van 86 (gemiddeld verbruik 3,2 kg/ 100 km) en zelfs 79 g/km. Laatstgenoemde is de BlueMotion-uitvoering.

    Het interieur is sober, maar fraai. Afhankelijk van het uitrustingsniveau kun je het binnenste deels voorzien van de carrosseriekleur. Door het PID (Personal Infotainment Device) op de middenconsole te plaatsen is het mogelijk om navigatie-, telefoon-, informatie- en entertainmentfuncties te plaatsen. Ook is de Up! voorzien van een automatische remfunctie bij snelheden tot 30 km/h.

    De Volkswagen Up! maakt zijn publieke debuut op de IAA in Frankfurt. Op dat moment maakt de importeur ook de prijzen bekend. Verwacht een vanafprijs van minder dan tien, wellicht zelfs negen mille. Volkswagen brengt de Up! in drie uitvoeringen: Take up!, Move Up! en High Up!

    Alıntıları Göster
    orta şekerli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiredWarrior

    orta şekerli

    Alıntıları Göster
    Tamam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Tamam...

    Alıntıları Göster
    yeni kasa lupo tarzı bi araç olmuş.bayanların ve ufak ailelerin ilgisini çekebilir sanırım.1.2 polo 29.000 olduğuna göre 1.2 up! 22-23 bin lira olsun iyi satar.hele 1.2 tdi bluemotion felan yapsalar 29-30 a ben alırım şahsen boyuma ve kiloma rağmen :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hellori Hazretleri

    yeni kasa lupo tarzı bi araç olmuş.bayanların ve ufak ailelerin ilgisini çekebilir sanırım.1.2 polo 29.000 olduğuna göre 1.2 up! 22-23 bin lira olsun iyi satar.hele 1.2 tdi bluemotion felan yapsalar 29-30 a ben alırım şahsen boyuma ve kiloma rağmen :)

    Alıntıları Göster
    Direksiyon berbat. hani bunda vw çizgisi göremiyorum önündeki farlar biraz daha kısık ince bakışlı olması gerekiyo... ve bunada koyarlar trendline comfortline cartcurtline felan diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    Direksiyon berbat. hani bunda vw çizgisi göremiyorum önündeki farlar biraz daha kısık ince bakışlı olması gerekiyo... ve bunada koyarlar trendline comfortline cartcurtline felan diye..

    Alıntıları Göster
    Pardon ama kaş göz çizsem bana bile binilirdi. Bu ne böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dura-Ace -- 22 Ağustos 2011; 0:08:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hellori Hazretleri

    yeni kasa lupo tarzı bi araç olmuş.bayanların ve ufak ailelerin ilgisini çekebilir sanırım.1.2 polo 29.000 olduğuna göre 1.2 up! 22-23 bin lira olsun iyi satar.hele 1.2 tdi bluemotion felan yapsalar 29-30 a ben alırım şahsen boyuma ve kiloma rağmen :)

    Alıntıları Göster
    Güzel bayan arabası olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Powerless

    Pardon ama kaş göz çizsem bana bile binilirdi. Bu ne böyle


    Aman hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    quote:

    Orijinalden alıntı: Powerless

    Pardon ama kaş göz çizsem bana bile binilirdi. Bu ne böyle


    Aman hocam...

    Alıntıları Göster
    bundada prestij standart mı yoksa opsiyonel mi koymuşlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf_HKN

    konu verilmişti

    5.500 rpm de HAYAT BİTER VTEC BAŞLAR (VTİ)


    imzadan dolayı insanın honda sahibi olası geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N_E_1_4_U -- 22 Ağustos 2011; 1:22:42 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.