Şimdi Ara

Volvo araçlar neden kopuyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tekerlek sıkışıp kabine zarar vermesin diye olabilir,kaza da arabanın dağılması önemli değil,önemli olan seni koruyup koruyamadığı.
  • Kapısı kopmuyor ya, darbeyi alan lastik kopuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • volvonun şasesi V şeklinde iken, audinin şaşesi π şeklinde olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece kopsa yine iyi, koptuğu yetmezmiş gibi yoluna devam ediyor. Şaka bir yana bu tip çarpışma testlerinde tekerleğin yaşam alanına zarar vermesini önlemek için üreticiler; ya tekerleği içeriye katlıyorlar, ya jantı paramparça yapıyorlar, ya da tekerleği koparıp dışarıya savuruyorlar.

    2017 bmw 3 vs a4 testinde audinin kopardığını bmw nin içeriye katlandığını net görebilirsin. https://www.youtube.com/watch?v=7Mv_glsji7I
    aynı olay bmw 5 audi a6 karşılaştırmasında da var.https://www.youtube.com/watch?v=V3dUGFN2BDA

    üstteki arabaların tümünü s90 testi ile karşılaştırdığımızda, kaza sonrası en az yaralanan sürücü s90 olur gibi duruyor. Sonuçta s90 içeirsindeki insan 64km/h hızdan 0'a 2-3 sn'de düşerken, diğerlerinde 0.5sn gibi bir zamanda düşüyorlar. İç kanama riski diğerlerinde daha fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 22 Mayıs 2017; 13:29:19 >




  • o değil de çarpışma testlerindeki arabalara bi ben mi üzülüyorum
  • xnoname kullanıcısına yanıt

    Volvo araçlar neden kopuyor?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • DOMIX kullanıcısına yanıt
    ciğerden gelen yanık kokusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xnoname

    o değil de çarpışma testlerindeki arabalara bi ben mi üzülüyorum

    ne diyosun, sigara kendi kendine paketten çıkıp yandı.
  • Videolardan birinin altındaki yorum hoşuma gitti.

    Volvo sanki duvara çarpmıyor da, "çak bi beşlik" deyip yoluna devam ediyor.

    İşin esprisi bir yana, Volvo kendini çarpma etkisiyle yana atarak, gelen darbeyi güzel yumuşatıyor.
    Audi'deki şöförün, başını hava yastıklarına daha sert çarptığı videodan belli oluyor.
    Ani darbe ne kadar az olursa, yaralanma ve ölüm ihtimali de azalıyor.

    Tabii ki gerçek kazalar bu testlerdekinden onlarca belki yüzlerce farklı senaryolarda (açı, hız, ağırlıklar vs.) gerçekleşiyor, ama bu testler insanlara aracın güvenliği konusunda fikir veriyor.
  • İsveç çelikçileri gelir şimdi. Aynı şey vw,toyota,honda gibi markalarda olsaydı yıkarlardı burayı
  • kabin tek parça kaldıktan sonra neyin koptuğunun önemi yok.
  • Volvo araçlar neden kopuyor?



    Volvo araçlar neden kopuyor?





    IIHS resmi sitesinde small overlab testinde volvo araclar kadar kaza sonrasi analizinde ici temiz cikan arac varmi ona bir bakin.



    Far uzerinden carpisma testlerinde dahi yillardir volvo kadar guvenli arac yapani bulabilecekmisiniz.



    İihs small overlab testine basladiginda firmalar krize girmisti boyle testmi olur diye.



    Ncap da clio bile 5 yildiz alir olmusken... Esek hosaftan ne anlar hesabi:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    bu IIHS Türkiye'de olsa, kaza sonrası toplanır "evveliyatı temiz, sıfır kokusu üzerinde, çıtır hasarlı" olarak yeni sahinine giderdi.

    Yan çarpışma testinde kullanılmıştır, sadece sol iki kapı yetkili serviste değişmiştir şaselerde bir şey yoktur.



    Volvo hakkında 2 kelam edeceksem, 91 senesinden beri araçların kapı iç malzemeleri ve orta konsolları kolay deforme olabilecek şekilde yapılır. Yan darbede koltuk orta konsola doğru kayarak sürücüyü kazadan uzaklaştırırken orta konsolda da ekstra bir parçalanma alanı sağlanır.


    Bunları düşünen adamlar bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 22 Mayıs 2017; 23:50:13 >




  • Aynı şey mazdada da var . Kaza anında volvo gibi davranıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerde kaldı isveç çeliği :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk_acar kullanıcısına yanıt
    Krizi atlatıp hemen hileye de başlamışlardı , adamlar small overlap için sadece sürücü tarafını güçlendirip geçmiş. İihs yolcu tarafını da bir çarpalım dedi ve o onurlu millet diye bildiğim Japon'lar bile beni hayal kırıklığına uğratmıştı, neredeyse hepsi yolcu tarafından koruma sağlamadı, biri hariç... yalnızca hyundai korumuştu. Teneke derler ama hyundai ciddi ciddi en büyük gelişimi gösteren marka oldu, ve görüyoruz ki ilkeli de bir markaymış aynı zamanda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şaka bir yana önemli olan aracın kazada kaç parçaya ayrıldğı değil içindekini koruyup koruyamadığıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni s90 ve xc90 hariç en balon marka. sağlammış oymuş buymuş. sanki kafan kaza yapıyoruz her gün
  • ciddi kedi kullanıcısına yanıt
    Kazayı bir gün yaparsın zaten ve o gün hayatının geri kalanını etkiler. En önemli şey güvenliktir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.