Şimdi Ara

Volvo S40 1.6d Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Ustaların çözüm bulamadığı bir konu hakkında sizlerin yardımınıza ihtiyacım var.

    2009 model 1.6d Volvo S40 aracım var. Aracım 40.000kmde iken chip tunning uygulaması yapıldı. 110.000km civarında dpf tıkandı rejenerasyon yapıldı ancak yeterli gelmedi ve sökümü ve beyinden iptali yapıldı.

    Aracımın çekişinden çok memnun bir şekilde kullanırken 120.000 gibi turbo hortumu delindi ve bir süre bu şekilde kullandım. Bu süre içinde egzostan yoğun kurum attı. Tabii ki turbo hortumu yenilenince sorun ortadan kalktı ve hiç sorunsuz ve çok memnun şekilde kullanırken araç yüksek hızlarda sıkıştırdığımda aracı koruma moduna almaya ve 3.000 devri geçmemeye başladı. Kapatıp açtığımda ise hemen düzeliyordu. Cihazdan baktığımızda turbo(yüksek basınç) uyarısı aldık. Ancak zamanla aracın çekişinin düşmeye başladığını hissettim. Özellikle ikinci vitese attığımda araç yığılıyor ve turbo geç basınç oluşturuyor gibi hissettiriyor.

    Chip tuning yaptırdığım yere danıştım ve aracın kurum attığı dönemde turboda kurum birikmiş olabileceği sorunun bundan kaynaklanabileceğinş söylediler? Turbo açıldı ve temizlendi ancak çekiş düşüklüğü devam ediyor. Selenoid valfi. MAF sensörü değişti hala aynı, EGR valfvi 40.000,den beri beyinden iptal ancak yine de körleme işlemi yapıldı sonuç değişmedi.

    Araç eskisine oranla %30-35 daha güçsüz. Özellikle alt devirler.

    Sizce nereye bakmalıyız? Yakıt katkısı vs koydum ama onların da pek faydası olmadı.

    Yorumlarınızı rica ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • chip tuning motoru yıpratmış olabilir. motor kompresyon testine sokun aracı. ak kara orada belli olacaktır. bunun dışında enjektörler ne alemde kontrol edilmeli. ayrıca mazot pompası ısınıp basıncı azaltıyor olabilir kontrol edilmeli.
  • Kompresyon testi yaptırdıktan sonra eğer segmanlarda aşınma yoksa turbonu değiştir kardeşim yağ borusuyla birlikte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turboyuda 0 almak lazım vgt turbo tamir edilince alt devirlerde turbo yeterli basinç oluşturamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.