Şimdi Ara

vtecII ve TSI rekabeti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar.wv vtecin papucunu dama atmış oldumu.övündüğümüz motorda elden gittimi.daha üstün bir motor çıktımı.olayı nasıl düşünecez.(biraz namus gitti gibi oldu ama..



  • TSI'a uygulanan basınç işlemlerini yap bakalım V-TEC motora noluyor.
    Hem turbo hem supercharger uçurur onu.
    Bence TSI biraz işi bilmeyen adam kandırmacası... Yoksa hiç mi modifiyeyle ilgilenen adam yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    TSI'a uygulanan basınç işlemlerini yap bakalım V-TEC motora noluyor.
    Hem turbo hem supercharger uçurur onu.
    Bence TSI biraz işi bilmeyen adam kandırmacası... Yoksa hiç mi modifiyeyle ilgilenen adam yok.
    beyler bu konu zaten diğer forumlarda defalarca tartışıldı
    honda cılar vw çıkarsın bakalım o kadar gücü turbosuz dicek
    vw ciler yılın motoru 300.000 km denendi bu bir devrim diyecek
    tecrübeyle sabittir

    bence TSI de iyi ama ben çekinirdim biraz alırken ama v-tec zaten ayrı bişi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: throlll

    beyler bu konu zaten diğer forumlarda defalarca tartışıldı
    honda cılar vw çıkarsın bakalım o kadar gücü turbosuz dicek
    vw ciler yılın motoru 300.000 km denendi bu bir devrim diyecek
    tecrübeyle sabittir

    bence TSI de iyi ama ben çekinirdim biraz alırken ama v-tec zaten ayrı bişi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    beyler bu konu zaten diğer forumlarda defalarca tartışıldı
    honda cılar vw çıkarsın bakalım o kadar gücü turbosuz dicek
    vw ciler yılın motoru 300.000 km denendi bu bir devrim diyecek
    tecrübeyle sabittir

    bence TSI de iyi ama ben çekinirdim biraz alırken ama v-tec zaten ayrı bişi


    Yılın komedisi o zaten.
    300 binmiş. Şimdi bişi sölerdim ama Almanya'dan fabrikadan sopalı işçi yollarlar beni dövmeleri için.
    BMW 530d bile 120 bin km dayanıyor. Onlar kimmiş de öyle bir teknoloji yapmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    beyler bu konu zaten diğer forumlarda defalarca tartışıldı
    honda cılar vw çıkarsın bakalım o kadar gücü turbosuz dicek
    vw ciler yılın motoru 300.000 km denendi bu bir devrim diyecek
    tecrübeyle sabittir

    bence TSI de iyi ama ben çekinirdim biraz alırken ama v-tec zaten ayrı bişi


    Yılın komedisi o zaten.
    300 binmiş. Şimdi bişi sölerdim ama Almanya'dan fabrikadan sopalı işçi yollarlar beni dövmeleri için.
    BMW 530d bile 120 bin km dayanıyor. Onlar kimmiş de öyle bir teknoloji yapmış.

    Alıntıları Göster
    yapar aslında 300.000 kapalı bir odada oda sıcaklığında tozsuz insan eli değmeyen bir yerde sadece motor 2500 rpm de 300.000 km lik devir yapabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: throlll

    yapar aslında 300.000 kapalı bir odada oda sıcaklığında tozsuz insan eli değmeyen bir yerde sadece motor 2500 rpm de 300.000 km lik devir yapabilir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    yapar aslında 300.000 kapalı bir odada oda sıcaklığında tozsuz insan eli değmeyen bir yerde sadece motor 2500 rpm de 300.000 km lik devir yapabilir

    En güzel cevabı sen vermişsin. Ben bir şey demeyeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    beyler bu konu zaten diğer forumlarda defalarca tartışıldı
    honda cılar vw çıkarsın bakalım o kadar gücü turbosuz dicek
    vw ciler yılın motoru 300.000 km denendi bu bir devrim diyecek
    tecrübeyle sabittir

    bence TSI de iyi ama ben çekinirdim biraz alırken ama v-tec zaten ayrı bişi


    Yılın komedisi o zaten.
    300 binmiş. Şimdi bişi sölerdim ama Almanya'dan fabrikadan sopalı işçi yollarlar beni dövmeleri için.
    BMW 530d bile 120 bin km dayanıyor. Onlar kimmiş de öyle bir teknoloji yapmış.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    beyler bu konu zaten diğer forumlarda defalarca tartışıldı
    honda cılar vw çıkarsın bakalım o kadar gücü turbosuz dicek
    vw ciler yılın motoru 300.000 km denendi bu bir devrim diyecek
    tecrübeyle sabittir

    bence TSI de iyi ama ben çekinirdim biraz alırken ama v-tec zaten ayrı bişi


    Yılın komedisi o zaten.
    300 binmiş. Şimdi bişi sölerdim ama Almanya'dan fabrikadan sopalı işçi yollarlar beni dövmeleri için.
    BMW 530d bile 120 bin km dayanıyor. Onlar kimmiş de öyle bir teknoloji yapmış.



    BMW motorları genelde uzun ömürlü olmaz zaten. Tsi 300.000 yapar mı bilemem ama VW motorunun BMW motorundan daha uzun ömürlü olduğu kesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    yapar aslında 300.000 kapalı bir odada oda sıcaklığında tozsuz insan eli değmeyen bir yerde sadece motor 2500 rpm de 300.000 km lik devir yapabilir

    En güzel cevabı sen vermişsin. Ben bir şey demeyeyim.

    Alıntıları Göster
    bu ne radikal cevaplardır arkadaşlar.şaşırdım doğrusu.adam dediğiniz alman teknolojisi.1,4 motora 140 bg yapmış.adına TSI DEMİŞ.turbo falan mazeret.yapsın hondamız 1,4 motoro vtec 3.yapana alkış.artık kırmızı ışıkta arkadan wv yi biz değil onlar bizi izleyecek.hemde 1,4.ne diyecez yanımızdan geçerken 1,4 dedi turbon sökte gel mi diyecez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmaraba

    bu ne radikal cevaplardır arkadaşlar.şaşırdım doğrusu.adam dediğiniz alman teknolojisi.1,4 motora 140 bg yapmış.adına TSI DEMİŞ.turbo falan mazeret.yapsın hondamız 1,4 motoro vtec 3.yapana alkış.artık kırmızı ışıkta arkadan wv yi biz değil onlar bizi izleyecek.hemde 1,4.ne diyecez yanımızdan geçerken 1,4 dedi turbon sökte gel mi diyecez.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hmaraba

    bu ne radikal cevaplardır arkadaşlar.şaşırdım doğrusu.adam dediğiniz alman teknolojisi.1,4 motora 140 bg yapmış.adına TSI DEMİŞ.turbo falan mazeret.yapsın hondamız 1,4 motoro vtec 3.yapana alkış.artık kırmızı ışıkta arkadan wv yi biz değil onlar bizi izleyecek.hemde 1,4.ne diyecez yanımızdan geçerken 1,4 dedi turbon sökte gel mi diyecez.

    İyi de senin o adamdan farkın, o adam anahtar teslimde uygulamalı motor alıyor, senin ise aldıktan sonra uygulama şansın var.
    Git yaptır, o zaman görelim çünkü Turbo gibi olaylar, aynı spor müsabakalarındaki doping muamelesi görür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: hmaraba

    bu ne radikal cevaplardır arkadaşlar.şaşırdım doğrusu.adam dediğiniz alman teknolojisi.1,4 motora 140 bg yapmış.adına TSI DEMİŞ.turbo falan mazeret.yapsın hondamız 1,4 motoro vtec 3.yapana alkış.artık kırmızı ışıkta arkadan wv yi biz değil onlar bizi izleyecek.hemde 1,4.ne diyecez yanımızdan geçerken 1,4 dedi turbon sökte gel mi diyecez.

    İyi de senin o adamdan farkın, o adam anahtar teslimde uygulamalı motor alıyor, senin ise aldıktan sonra uygulama şansın var.
    Git yaptır, o zaman görelim çünkü Turbo gibi olaylar, aynı spor müsabakalarındaki doping muamelesi görür.

    Alıntıları Göster
    adam diyorki 300.000 ni devirdik ve halan devam ediyor diyor.hiç kimse hondasını 300.000 e kadar kullnacağını sanmam.ha ömür 1000.000 da olur.ki odur da zaten.300.000 olsun 1,4 olsun .sonuç ta ışıkta onlar önde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmaraba

    adam diyorki 300.000 ni devirdik ve halan devam ediyor diyor.hiç kimse hondasını 300.000 e kadar kullnacağını sanmam.ha ömür 1000.000 da olur.ki odur da zaten.300.000 olsun 1,4 olsun .sonuç ta ışıkta onlar önde.

    Alıntıları Göster
    bütün mesele ışıkmıdır sence? iyi motor hoş motor tsi ama biraz daha zaman lazım diye düşünüyorum güvenilirlik açısından ışık mışık düşünmüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmaraba

    adam diyorki 300.000 ni devirdik ve halan devam ediyor diyor.hiç kimse hondasını 300.000 e kadar kullnacağını sanmam.ha ömür 1000.000 da olur.ki odur da zaten.300.000 olsun 1,4 olsun .sonuç ta ışıkta onlar önde.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hmaraba

    adam diyorki 300.000 ni devirdik ve halan devam ediyor diyor.hiç kimse hondasını 300.000 e kadar kullnacağını sanmam.ha ömür 1000.000 da olur.ki odur da zaten.300.000 olsun 1,4 olsun .sonuç ta ışıkta onlar önde.

    Arkadaşımın babası 750 binde Honda Accord sattı. Sadece otoparkçının otomatik vites kullanmayı bilmemesinden ötürü şanzıman için servise gitti(periyodik bakımlar hariç.)
    Bugün ilan sitelerini açarsan, bu kilometrelere yakın Honda'lar göreceksin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: hmaraba

    adam diyorki 300.000 ni devirdik ve halan devam ediyor diyor.hiç kimse hondasını 300.000 e kadar kullnacağını sanmam.ha ömür 1000.000 da olur.ki odur da zaten.300.000 olsun 1,4 olsun .sonuç ta ışıkta onlar önde.

    Arkadaşımın babası 750 binde Honda Accord sattı. Sadece otoparkçının otomatik vites kullanmayı bilmemesinden ötürü şanzıman için servise gitti(periyodik bakımlar hariç.)
    Bugün ilan sitelerini açarsan, bu kilometrelere yakın Honda'lar göreceksin.

    Alıntıları Göster
    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 14 Mart 2007; 1:12:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.

    1.4 olanın GTI modeli bir çok 1.6'dan fazla. Öbürüne bakmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.

    1.4 olanın GTI modeli bir çok 1.6'dan fazla. Öbürüne bakmadım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.

    1.4 olanın GTI modeli bir çok 1.6'dan fazla. Öbürüne bakmadım.

    1,4 gti yok. gt var. 1.6dan tabi fazla olacak. 1.6 olup 170 bygir olup az yakan bi örnek versene. ayrıca o fiyata o performans sunan başka hangi arabalar var? yenilerden bi astra turbo çıktı. başka aklıma gelmiyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deli_mi_ne -- 14 Mart 2007; 1:53:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deli_mi_ne

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.

    1.4 olanın GTI modeli bir çok 1.6'dan fazla. Öbürüne bakmadım.

    1,4 gti yok. gt var. 1.6dan tabi fazla olacak. 1.6 olup 170 bygir olup az yakan bi örnek versene. ayrıca o fiyata o performans sunan başka hangi arabalar var? yenilerden bi astra turbo çıktı. başka aklıma gelmiyo.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.

    1.4 olanın GTI modeli bir çok 1.6'dan fazla. Öbürüne bakmadım.

    1,4 gti yok. gt var. 1.6dan tabi fazla olacak. 1.6 olup 170 bygir olup az yakan bi örnek versene. ayrıca o fiyata o performans sunan başka hangi arabalar var? yenilerden bi astra turbo çıktı. başka aklıma gelmiyo.

    yakıt tüketimi düşük derken, o arabalarla kıyasladığını düşündüm. o yüzden öyle yazdım.
    ayrıca yapılan işlemlerin ederi o kadar eder mi sence?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    ikisi de ayrı motor karşılaştırma yaparsanız vw tsi tabiki daha iyi. olay sadece modifiye değil yakıt tüketimi de düşük, oysa modifiye yapılan motorlar için ekonomiden söz etmek pek mümkün değil. fiyat/performans olarak düşünülürse tsi aslında pahalı bir seçenek. sırf TSI diye 10000YTL fark verilmez.

    1.4 olanın GTI modeli bir çok 1.6'dan fazla. Öbürüne bakmadım.

    1,4 gti yok. gt var. 1.6dan tabi fazla olacak. 1.6 olup 170 bygir olup az yakan bi örnek versene. ayrıca o fiyata o performans sunan başka hangi arabalar var? yenilerden bi astra turbo çıktı. başka aklıma gelmiyo.

    yakıt tüketimi düşük derken, o arabalarla kıyasladığını düşündüm. o yüzden öyle yazdım.
    ayrıca yapılan işlemlerin ederi o kadar eder mi sence?

    Alıntıları Göster
    sıfır 1,4 araç alıp buna kompresör ve turbo taktırman, spor yay ve jant -lastik atman, içine de biriki hoşluk yapman ne kadara mal olur ve fabrikasyon kadar sğlıklı ve garantili olurmu? kompresör ve turboyu birarada çalıştırabilirmisin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deli_mi_ne

    sıfır 1,4 araç alıp buna kompresör ve turbo taktırman, spor yay ve jant -lastik atman, içine de biriki hoşluk yapman ne kadara mal olur ve fabrikasyon kadar sğlıklı ve garantili olurmu? kompresör ve turboyu birarada çalıştırabilirmisin.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım kompresör ile turbo zaten aynı şey. Ne demek istediğini anlayamadım lütfen biraz açar mısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Arkadaşım kompresör ile turbo zaten aynı şey. Ne demek istediğini anlayamadım lütfen biraz açar mısın?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    Arkadaşım kompresör ile turbo zaten aynı şey. Ne demek istediğini anlayamadım lütfen biraz açar mısın?


    kompresör ile turbo aynı şey değildir. kompresör (supercharger) krank milinden tahrikli yüksek basınçlı havayı motorun yanma odasına iten bir düzenektir. turbo ise , egzos gazının tekrar silindir içine bir türbün vasıtasıyla basılarak gücün arttırılması işlemidir. turbo yüksek devirlerde devreye girerken kompresör alt devirlerde daha etkilidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desevigne -- 14 Mart 2007; 11:57:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desevigne

    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    Arkadaşım kompresör ile turbo zaten aynı şey. Ne demek istediğini anlayamadım lütfen biraz açar mısın?


    kompresör ile turbo aynı şey değildir. kompresör (supercharger) krank milinden tahrikli yüksek basınçlı havayı motorun yanma odasına iten bir düzenektir. turbo ise , egzos gazının tekrar silindir içine bir türbün vasıtasıyla basılarak gücün arttırılması işlemidir. turbo yüksek devirlerde devreye girerken kompresör alt devirlerde daha etkilidir.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle turbolu ve superchargerlı bir motorla atmosferik bir motoru kıyaslamak yanlış. Biri standart bir ürün diğeriyse onun modifiye edilmiş hali. VW bu motorun gövdesini ve iç elemanlarını bu güce ve devre dayanıklı hale getirmiş olsa bile turbo ve supercharger ünitesi uzun vadede arıza yarattığında çok kişinin canını sıkacak.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.