Şimdi Ara

VTI Motor Lpg Hk. (Peugeot 3008)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
8.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    Kız kardeşimde 3 ay kadar önce 90.000 km de 2010 model Peugeot 3008 1.6 VTI manuel aldık. Araç gayet bakımlı olmakla beraber herhangi bir problemi bulunmamaktaydı. (Düşünenler açısından koltukların dar olması harici gayet güzel bir araç.)

    Kız kardeşim de çoğu bayan gibi sadece kullanmayı bildiğinden ve verileri pek hesaplamadığından sebeple bir hafta önce Ankaraya geldiğinde farkettim ki 2.000 km (%90 şehiriçi olan) yakıt verisi 9.0 litre gösteriyor.

    Ortalama 2.000 km lik bir geziye çıkacağı için lpg araştırmasına başladım. herkes prins önermesine rağmen bi yerde vti motorda Atiker Grand için olumlu referans buldum. Bayi ile telefonda görüştükten sonra taktırmaya gittim. Aracın 1 buçuk gün süreceğini ve işçiliğinin zor olduğunu beyan ettiler ama bu kitin VTI motorda hiç problemsiz kullanılabileceğini eklediler sonra da anlaştık ve arabayı bıraktım. Ertesi gün sabah 9 da aracı almaya gittiğimde işi bitmişti. Aracı alıp şehir içinde performanslı bi şekilde 20 km yol yaptım. (Nihayetinde uzun yolda kardeşimin problem yaşamasını istemem). Kardeşim yola çıktı ve şu an yaklaşık 1000 km yol yaptı. performans ya da aracın eski halinden bi farkı olmadığını söyledi. Yaklaşık 8 litre gibi tüketim ( şehirleraraası) şu anda mevcut. Firma yaşayacağım tek sorununu benzin ibresinin düşmesi olacağını belirtti lakin aracın benzin göstergesi de normal seyrinde çalışıyor ve herhangi bir arıza lambası yanmıyor. Problem yok yani.

    Vti motor sahibi arkadaşlar için öneri olabilir diye yazdım. Herkese kazasız belasız ve cezasız sürüşler.

    Selamlar.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 3008 1.6 VTI Motor: LPG Dönüşümü ve Kronik Sorunlar

    Peugeot 3008 1.6 VTI motorlu araç sahipleri, LPG dönüşümüne uygunluk ve potansiyel kronik sorunlarla ilgili bilgi arıyorlar. Bu rehber, Peugeot 3008 1.6 VTI motorun LPG uyumu ve yaygın sorunları hakkında bilmeniz gereken her şeyi kapsamaktadır.

    LPG Uyumu

    Peugeot 3008 1.6 VTI motor, LPG dönüşümüne uygundur. Ancak, dönüşüm işleminin yetkili bir servis veya LPG uzmanı tarafından yapılması gerekmektedir. Düzgün bir şekilde monte edilmiş ve ayarlanmış bir LPG sistemi, aracın performansını ve yakıt verimliliğini artırabilir.

    Kronik Sorunlar

    2010 ve 2011 model Peugeot 3008 1.6 VTI motorlarında bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Bu sorunlar arasında şunlar yer almaktadır:

    • Zamanlama Zincirinin Uzaması: Bu sorun, motor arızasına ve pahalı onarımlara yol açabilir.
    • EGR Valfi Arızaları: EGR valfi arızası, performans sorunlarına ve artan emisyonlara neden olabilir.
    • Turbo Arızaları: Turbo arızası, gücün azalmasına ve daha yüksek yakıt tüketimine yol açabilir.

    Bu kronik sorunların tüm Peugeot 3008 1.6 VTI motorlarında oluşmayacağını belirtmek önemlidir. Ancak, aracınızda herhangi bir sorun belirtisi fark ederseniz, derhal yetkili bir servise başvurmanız önerilir.

    Yorumlar

    İnternet üzerinde Peugeot 3008 1.6 VTI motor ve LPG dönüşümleriyle ilgili çeşitli yorumlar bulunabilir. Bazı sahipler LPG dönüşümünden sonra performans artışı ve yakıt tasarrufu bildirirken, diğerleri kronik sorunlarla ilgili endişelerini dile getirmektedir.

    Peugeot 3008 1.6 VTI motorlu aracınızı LPG'ye dönüştürmeyi düşünüyorsanız, kapsamlı bir araştırma yapmanız ve yetkili bir servise danışmanız önemlidir. Böylece, dönüşümün potansiyel risk ve faydalarını tam olarak anlayabilir ve bilinçli bir karar verebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sizdeki 120 beygir galiba aynı motoru C4'te kullandım.



    Son yıllarda hiç sorun yaşayan göremedim zaten C4'ümü alan kişide Prins taktırdı uzun yolda 5 litre altı LPG yakıyormuş dedi .



    Kazasız belasız kullanın İnşallah.
  • yeniyken sorun olmaması normal bikaç ay sonrası önemli.kiti kaça taktırdınız.
  • Ağla Sevgili Yurdum Ağla kullanıcısına yanıt
    Ben Ankara'da 1850 tl ye 9 taksit taktırdım. 1000 km den fazla oldu şu anda çok şükür yine bir problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanKkner

    Ben Ankara'da 1850 tl ye 9 taksit taktırdım. 1000 km den fazla oldu şu anda çok şükür yine bir problem yok.
    son durum nedir hocam var mı sıkıntı vs bir durum
  • İleride beni görmemeniz dileğiyle
  • kntrli kullanıcısına yanıt
    gayet iyi hiçbir sıkıntı yok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dci-hdi-tdi-ctdi-bu dizel motorlar
    19 yıl önce açıldı
    Honda civic elegance benzin+lpg
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şehir içi ve şehirler arası LPG tüketimi nasıl?
  • alidolek A kullanıcısına yanıt
    10 - 7 civarında seyrediyor. ortaaadan biraz daha sert kullanılıyor.
  • 1,6 için şehir içi tüketimi gayet makul neyine taktınız ki ? ayrıca 2 bin km için lpg düşünüyorsanız kararınız komik kalıyor. Ayrıca şunu unutmayın LPg tüm dertlerin anasıdır. Yakıttan iki kuruş kar edecem diye sanayide LPG ustası - motor ustası arasında top olursunuz. İkiside sorunu birbirine atar.

    Not : Benim eşim senede 15 bin yapıyor ona rağmen LPg taktırmadım.Yağını suyunu koyup devam ediyoruz.
  • SinanKkner S kullanıcısına yanıt
    maaşallah hocam daim olsun
  • SinanKkner S kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın... LPG ile yakıt tüketimi gayet uygun...
  • VTI motor tıpkı THP gibi BMW izlerini taşıdığı için nadir bulunan güvenilir PSA motorlarından biridir.
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    Bu bağnaz düşüncelerinizden kurtulmaniz dileğiyle, 4 yıldır ikinci aracım LPG li. İkisini de ben montaj yaptırdım, bir kere bile sanayiye gitmedim. İlk aracım Yaris idi ve 40 bin km LPG li kullandım. Bu aracım Avensis 20 bin km geçti bunda da sıkıntı yok. Adam gibi usta, adam gibi kit ile gözünüz arkada kalmaz.
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    sadece 1 haftada 2 bin km yapacak yazıldı araca. yılda ortalama 15 bin km yapıyor.

    Senin paran çoktur binersin. ben o kadar yakıt parası harcamaya razı değilim.
  • 1.6 VTI motorlu 3008 aracı bugün almak için özel servise gösterdim. Özel servis bu motorda çok şikayet olduğunu yarın öbür gün başımın ağrıyacağını söyledi yetkili servis de doğal olarak bu durumu reddetti araç lpgli ve kmsi 90 binde. Kullanan arkadaşlar ne önerir? 1.6 VTI lpg alınır mı? Çok fazla arıza yaşayan var mı?
  • Gemeo kullanıcısına yanıt
    Ablamla lpg ile 30 bin kilometreyi devirdik. hiçbir sorun yaşamadık.

    kronik yağ eksiltme sorunu var. o da her yeni arabadaki kadar (tsi)

    korkmadan alabilirsiniz. baya kıymetlendi bu aralar.
  • C3 1.4 VTİ motorlu araca Lavato LPG bağlatmıştım. Çok problem yaşadım sonrasında. Ama benim yaşadığım problemlerim o dönem araştıralarım sonucu alf ayarı yapılmamış oluşu ve montaj hataları yüzünden olduğu kanaatine vardım.
  • Merhabalar.yaklasik 5 aydır 2010 model 1.6 vti premium 3008 kullanicisiyim.aracin ekşi yönlerini saymak gerekirse Araçta yağ eksiltme sorunu ( oda kronikmis galiba) , Lpg den kaynaklı katalizör hatası , Ayrıca yol bilgi ekrani sıcak havalarda siliniyor. Kapılardan hafiften ses geliyor oda ağır olduğu içinmiş. Araçtan aldığım olumsuz izlenimler şimdilik bunlar.


    Diğer taraftan iyi yönlerine bakacak olursak kullanması cok zevkli bir aile arabası. Aldığım için hiç pişman olmadım zevke biniyorum. Saymış oldugum olumsuz yönler başka marka model araçlarda da vardır diye düşünüyorum.

    Inşallah yorum faydalı olmuştur

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.