Şimdi Ara

VW Caravelle alsam?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şehir içi kullanımı zor mu? park etmek, uygun park yeri bulmak sorun olabilir diye düşünüyorum.
    birde sürüş hissiyatı nasıl? biraz agresif ve manevralı kullanım yapılsa buna iyi tepki verebilir mi? yoksa devrilme yoldan çıkma direksiyon hakimiyetini kaybetme gibi durumlara yatkın mı?



  • Burunsuz olması ve düz hatlarından ötürü şehiriçi kullanımı bence birçok araca göre daha rahat. Burun bir yere girdikten sonra aynaya bakmanıza çok gerek kalmıyor ilerisi açıksa. Aynaya bakarsanız da çamurluklar vesaire çıkıntılı olmadığından yan tarafı komple tertemiz görüyorsunuz.

    Yine park ederken de burunsuz olması + ön tekerlerin tampona yakın olması kolaylaştırıyor. Forklift gibi düşünün, onda arka, Caravelle'de ise kafa hemen içeri giriyor. Arka park sensörü var zaten yenilerde, park sensörü olması yeterli

    Sürüş hissiyatı olarak aklıma ilk gelen şey, lastiklerin yanağına bineceksiniz virajlarda ve genelde süspansiyon esneyip dibe kadar vurur ani manevralarda. Şehirlararası uzun yol virajlarında sıkıntı yok ama 50-60 kmh hızlarda sağ sol yapacaksanız bol bol hissedersiniz amortisörlerin dibe indiğini

    Ön arka tam bağımsız süspansiyon var ama virajlarda yan yatmaya alışmanız gerek. Şoförü çok savurmasa da yan koltukta oturan adam virajlarda tutunacak yer arar sert kullanacaksanız. Yeni kasalar T4 kasası kadar yumuşak süspansiyonlu değil, daha serttir.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gökhan G. -- 3 Eylül 2019; 19:44:57 >




  • Üretim hatası , sorunlu bir model olmadıkça hiçbir araba kolay kolay devrilmez. Hakimiyet kaybı olmaz. Bunu yaşıyorsanız sizin hatanızdan ötürüdür. Mesela aşırı hızla keskin viraj alırsan savrulmaktan kurtulamazsın arabanın limitlerini bilmek lazım.

    Park yerini kendinde yazmışsın. Şehir ve ilçenr göre değişir, kalabalık yerlerde park yeri bulmak büyük sorun olur.
  • Ben Tourneo Custom kullanıyorum uzun kasa. Hiçbir ticari iş yapmıyorum. 2 kucuk cocuğum var. 1.5 yaşında 308'i satarak aldım. Çok çok çok memnunum. Trafikte her türlü daha rahat. Arka 2 sıra koltugu da soktum korsan karavan+otomobil gibi bişey oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redwhiteca -- 3 Eylül 2019; 23:19:47 >
  • Öncesinde Vw caravelle şimdi de yeni kasa ford tourneo custom sahibiyim.
    Tamamen keyfi aile aracı olarak kullanıyoruz,üstteki arkadaş gibi bende en arka koltuğu söktüm kamp yapmaya elverişli bir hale getirdim.

    Öncelikle bu araçlar artık otomobil olarak adlandırılsada onun gibi davranmamanız gerekiyor.
    Bugün vw caravellede 204 bitdi motor bulunuyor ve piyasadaki çoğu aracı madara eder. Araç gidiyor diye de pata küte viraja giremezsiz. Keza aynı şekilde tourneo custom da öyle vw kadar olmasada 170hp motor bulunuyor son hızı 175 km/h de limitli zaten.

    Daha önce kullanmadıysanız ilk başta oldukça tuhaf ve tedirgin edecektir. Viraj girdiğinizde hafif yatması olsun,oturuş pozisyonu olsun,arkayı görememe kestirememe gibi. Ama alıştıktan sonra yüksek oturuş pozisyonu herkese yukardan bakma gibi değişik bir güven veriyor araç.
    Bu araçların en büyük sorunu park problemi,alıştıktan sonra yine kolayca park edebilirsiniz. Mesela kapalı otoparkların bir çoğuna giremeyeceksiniz yükseklik kurtarmıyor çoğu yerde.

    Çok ekstrem uzunluk önemli değil ise kısa şaseleri almanız daha iyi olur sizin için,hem sınıf olarak 1. Sınıf oluyor hemde ortalama bir D segmenti araç boyutunda oluyorlar.

    Yürütme maliyeti,Benim araç 170hp otomatik vites karma olarak 10lt tüketimi var,uzun yolda 8lt görmek mümkün. Şehir içi(istanbul) o değerleri görmek imkansız.Yürtme maliyeti sedan araçlara göre yüksek malesef,yakıt tüketimi fazla,mtv si düşük,sigortası 2000-3000tl arası koltuk sayısı fazla olduğu için.

    Bu araca gerçekten ihtiyacınız varmı ona göre karar verip alınmalı. Ya çok seversiniz ya da hiç sevmezsiniz bunun arası yok.

    Sorunuz olursa sorabilirsiniz.




  • Valla bizim kapalı otoparkı 5 cm ile kurtarıyor. Park konusunda is hiç problem yaşatmadığı gibi çoğu araçtan daha kolay. On-arka park sensörü ve direksiyona göre hareket eden klavuz çizgili geri görüş kamerası sayesinde park etmek hic bu kadar kolay olmamıştı. 15 gün önce trafik sigortasına 620, Kaskoya 1615 TL verdim. 9000 km'dir yakıt tüketimim 7.4 Lt. Uzun yolda 6.2'yi tutturuyorum.
  • cenktun34 kullanıcısına yanıt
    Bir sefer vito ya binmiştim.. bana çok konforlu ve güçlü gelmişti arkaya oturmama rağmen.. gaza yüklenince bir miktar sırtınızda g kuvveti hissi bile oluşuyordu.. bu çok hoşuma gitti.. benim asıl gerekçem suv gibi sürüş sağlaması, seyehat ve yük için kullanışlı ve konforlu olması.. caravelle de bildiğim kadarıyla çok konforlu ve sürüşü keyifli bir araç.. fakat binek otomobil sürüş dinamiklerini aratacak bir araç almış olursam diye çekincelerim var.. mesela dar alanlarda manevra kabiliyeti ve kıvraklığı zorlayıcı olur diye çekiniyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sanırım ailecek 2-3 yıl Caravelle kullandık. Şehir içi dar yerlerde dönüşü zor, parkı sıkıntı olabilir ama güzel araç bence. Ama yani küçük araba kullanmak çok rahat eğer yer ihtiyacınız yoksa.

    Ama şöyle bir şey var alıp kullanırsanız muhtemelen özellikle sedanlara binmek istemeyeceksiniz. İnsan asfalta oturmuş gibi hissediyor o kadar yüksek arabadan sonra
  • Arian Galatian kullanıcısına yanıt
    İçlerinde yol tutuşu en kötüsü vito.
    Sürüşü keyifsiz,direksiyonu hissiz bir araç hiç sevemedim ne yazik ki.

    Çok ciddi bir fark olmasada bana caravelle’nin yol tutuşu biraz daha iyi geliyor tourneo custom’a göre.
    Tourneo Custom aracımda opsiyonel sunulan havalı süspansiyon olmasına rağmen,araç boş haldeyken isteğim etkiyi bana vermedi. Ama araçta full bagaj ve 3-4 kişi seyahat ederken fısır fısır gidiyor. Bu halde ikende caravellenin arka amortisörleri vurma yapıyor mesela.

    Yine alsam yine ford alırım sebebi,
    Euro ncap 5 yıldız
    Sürücü yolcu ön ve yan perde hava yastıkları
    Şerit takip
    Otomatik uzun far kontrolu
    Ön arka park sensörü
    Geri görüş kamera
    Çift sürgülü kapı
    Deri bej renk koltuklar
    Ön cam ısıtıcısı
    Isıtmalı koltuklar
    Elektrikli sürücü koltuğu
    Yumuşak ön göğüs ve kapı kaplamaları
    Piano black iç trimler
    Tüm ışıklar led aydınlatma
    Karartılmış arka camlar ciddi koyu
    İyi bir ses sistemi
    Her koltukta usb girişleri
    Kolay sökülebilir koltuklar vs.

    Araca bindiğinizde kalite hissini alıyorsunuz.Caravelle gibi her yeri ticari araç plastiği değil.
    Araçtaki en büyük saçmalık,otomatik arka klimanın olmaması.
    Olsa ne değiştirecek sanki ama insan neden diye sormuyor değil.

    Yeni vw caravelle,multivan da tanıtıldı ön farlar panjur değişmiş,2 tane renkli ekran koymuşlar yine taş plastikli torpido. Arka iç ve dış dizayn zaten t5’den beri aynı 15 yıldır.

    Ford tourne custom titanium plus Kısa şasi araç alın ,ön koltuğuda tekli yaptırın huzur içinde kullanın.




  • Temiz T4 Transporter / Caravella gider. Yenilerinden daha zevkli ve konforlu. 20 senedir her türlüsüne bindik. Şehir içi olarak t4 iyi değil park sensörü vs biryere kadar yardımcı oluyor. Dar sokaklarda sıkıntı çok çektiriyor.
  • cenktun34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Üstat, volvo s60 tan gecmeyi dusunuyoruz biz de ford tourne cusyom a .. titanyum paket + xenon + havali suspansiyon olarak alsam çok üzer mi?

    Neden titanyum plus paket almamaisim diye pisman rder mi eizce? Arada 50 bin tl fark var dedi bayi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.