Şimdi Ara

vw passat aşırı sert süspansiyon?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
6.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StG 44 -- 3 Mart 2018; 22:51:19 >



  • Bizim Focus ta öyle. Kasislerde rahatsız ediyor ama bunun yol tutuş a katkısı var.Lastik ve lastik ebatları da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sesli süspansiyon passat da donanımdır, tak-tuk senfonisini standart sunuyor vw.

    konfor da pist aracı olduğu için gereksiz diye sunulmamıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W 124 kullanan bir kişi bir daha süspansiyon konusunda zor mutlu olur :) passat zaten yumuşak bir araba değil w124 den sonra öyle gelmesi normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Südpansiyonu B8 de sert. Araç sorunlu değil

    Kakin mercedese göre sert ama 3.16 ya göre yumuşak olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat premium markalar hariç konforu en iyi olan araclardan biridir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sert süspansiyon iyi yol tutar. Sizin araba virajda savrulurken Passat tren gibi uzar gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • O yıllarda üretilen arabaların geneli yumuşak süspansiyonlu. Biz de zamanında Murat 131 den Tempraya binmiştik taş gibi geldi Tempra o zaman.
  • B6 kullanan biri olarak aracimi yumusak buluyorum,ama calisma araligi cok genis degil belli derinligi gecince TTAK diye vurur ve fena da ziplatmaz.Ayrica o arac 17 inc ve b7ler biraz daha serttir bizimkilere gore ama daha iyi yok tutar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W124 kasadan inip passata binerseniz doğaldır Aradaki 25 seneye bakmayın. W124 kasa, yol konforunda b8 passatı bile madara eder. Öyle bir araba yapmışlar zamanında. Yol sesini motor sesini bilemem, süspansiyon konforundan bahsediyorum.

    Takoz unutulduğu da olabilir. Doğuş otomotivin spor süspansiyon opsiyonu diyorum ben ona. 45 yanak lastik de biraz dar. Basınçlara falan bakılır ama bir W124 kasa seviyesine inemez. Kullanan bilir.
  • Passatın süspansiyonu sertten ziyade kalitesiz. Çalışma aralığı dar, çok kolay dipleniyor amortisör. Bunun karşılığını yol tutuş olarak da pek veremiyor, sadece düz gidişi güzel. B7 zaten bu konularda sınıfındaki vasat araçlardan biri ama günümüzde de genel olarak otomobiller çok rijit ve stabiliteye yönelik yapılıyor. W124 gibi araçların bütün süspansiyon parçaları ve ayarları önce konfor için yapılıyor, ayrıca o dönemlerde rekabet bu kadar sert değildi, bu yüzden maliyet ve tasarruf tedbirleri de bu kadar ön planda değildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parietale

    Sert süspansiyon iyi yol tutar. Sizin araba virajda savrulurken Passat tren gibi uzar gider.

    biri neredeyse 30 yaşında abs dışında bir şey yok. o da zaten savrulunca destek olmuyor.

    birisi yeni model araç en başta esp gibi aracı hizaya sokan bir güvenlik ekipmanı var. yeni araçlarda o kadar destek sistemi var yol tutuştan daha kolay ödün verilebileceği açık. ayrıca süspansiyon sistemleri de 30 yılda yerinde saymamıştır heralde? sanmıyorum iyi yol tutsun diye o kadar sert bir süspansiyon yapılacağını pistte yarışmıyoruz ki. sonuçta D sınıfı bir araç passat, biraz konforlu olması lazım. C-HR daha iyi bile geldi diyorum bir terslik olduğunu anlatmak için daha ne diyeyim. 18 inç jantlarla konforsuz denmesine rağmen passat'dan daha konforlu geldi.

    ayrıca w124'lerin yol tutuşu da gayet iyi bir sıkıntı yaşamadık bu güne kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Passat premium markalar hariç konforu en iyi olan araclardan biridir.

    Mondeo dan net geride,insignia dan geride(flex varsa fark olur hatta)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi şöyle birşey var, yeni nesil araçların tamamı sizin kullandığınız araçtan daha sert süspansiyon sistemine sahip. w124 300E iki sene kadar kullandım oradan biliyorum, çok konforlu, rahat süspansiyonlu bir araçtır. Üstüne ön koltukları da alttan körüklü gibi iyice konfor artıyor ki zaten w124 mercedesin tarihinde yaptığı en iyi arabalardan bir tanesi her acıdan. Yeni e serileri w124ü mumla aratıyor.

    Yeni nesil araçlar daha gergin, çünkü mercedesteki gibi yumuşak ve konforlu olup iyi yol tutan amortisör sistemi yapmak hem zahmetli hem pahalı. Herkes kolayına kaçıp gergin yaylı sistemle yol tutuşu öne çıkartıp, konforu ikinci plana atıyor. Ve evet vw araçları piyasadaki muadil rakiplerinden genel olarak 1 tık daha gergin amortisöre sahipler. Bu konuda en yumuşak gördüğüm fransızlar ama biraz boş laçka bir sisteme sahipler. Japonlar daha iyi, hem yumuşak hem iyi yol tutacak şekilde daha iyi oturan sistemlere sahipler. İyi kore modelleri de keza. Sonra ford ve opel geliyor biraz daha sert, ama sert olmasına rağmen konforlu altyapılı araçlar. Sonra vw geliyor. O artık iyice gergin daha ziyade dümdüz kaymak asfalta otobana göre yapılmış, uzun yolda yüksek hızda çok iyi ama şehir içinde konforu örselenmiş şekilde. polo, jetta, golf, passat kullandım. Bunlardan en konforlu amortisör golfte. Passat b7de dediğiniz gibi arka amortisörlerden tak tuk ses gelme durumu var, en baba bağımsız modelinde de böyle bunu bende sevmemiştim. Hatta forumda inceleme yazmıştım 160lık passatın. B8 passatta ise bunu çözmüşler. Arkadan amortisör sesi gelmiyor. Rüzgar izolasyonu daha iyi ve arka koltuk konforu da çok daha iyi. b8 net daha iyi bir araç b7lerden. Ama yine de bir w124ten çok uzak. Passatı geçelim üretim kaltesi olarak bir w212 e serisi bile w124ten çok uzak. Sadece aynı lokum gibi amortisör ve koltuk konforunu koruyor. Onun dışında her açıdan w124ten daha kötü bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Südpansiyonu B8 de sert. Araç sorunlu değil

    Kakin mercedese göre sert ama 3.16 ya göre yumuşak olabilir

    bmwlerin süspansiyonu çok konforlu. Vwlerden daha az gergin, orta sert sistemler ama konfor olarak şaşırtıcı derecede darbe emen araçlar. Vw öyle değil net sert ve gergin, darbe emişi de iyi değil. mk5 mk6 kasalardan sonraki tüm vwler ülkemiz için fazla sert amortisöre sahipler. Sadece trendline olan geniş yanaklı lastikli modeller rahat oluyor. Diğerleri vasat hele 45 yanaklı highline modeller ülkemizde çok sert bana göre.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    haklısınız hocam w124 konforu beklemiyordum zaten ama bu kadar sert olduğunu görünce de şaşırdım ve araca özel bir sorun mu var diye düşündüm. c-hr ile karşılaştırdım ama şunu da ekleyim, neredeyse hyundai accent era kadar konforsuz. (illaki taksiye binen olmuştur diye söylüyorum. ) accent era nerede passat nerede. eğer passatlar gerçekten bu kadar konforsuzsa da diyecek başka bir şey bulamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StG 44

    haklısınız hocam w124 konforu beklemiyordum zaten ama bu kadar sert olduğunu görünce de şaşırdım ve araca özel bir sorun mu var diye düşündüm. c-hr ile karşılaştırdım ama şunu da ekleyim, neredeyse hyundai accent era kadar konforsuz. (illaki taksiye binen olmuştur diye söylüyorum. ) accent era nerede passat nerede. eğer passatlar gerçekten bu kadar konforsuzsa da diyecek başka bir şey bulamıyorum.

    yalnız 45 yanak 17 inç tekerlekli arabayla accent'i kıyaslamayın bir zahmet. Premium arabalar harici hangi markanın 45 yanak arabasına binseniz sert olur ve konforu bir clioyu bile aratabilir. Eranın 100le zor döndüğü virajı passat 160la rahat döner işte aradaki fark o. Bana göre ülkemiz yollarına en uygun yanaklar 60-65 yanaklar. O yüzden trendline passatları çok beğeniyorum kalın yanaklı.

    Bu arada benim kullandığm 160lık passattada aynı lastikler vardı öyle aman aman konforsuz bir araba olduğunu hatırlamıyorum. Gergin ve sert ama kötü değil. Tabi sürdüğünüz yola, engebeye göre de deneyim değişir.




  • Ne Passat mış arkadaş her gün kafada 3 5 konusu var Passat kullanmayanın derdi kullanandan daha çok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Passat premium markalar hariç konforu en iyi olan araclardan biridir.

    Mondeo dan net geride,insignia dan geride(flex varsa fark olur hatta)

    Vw-Ford ve Opel marka araçlarım oldu.



    Vw lerin kabininde detay işçiliği diğerlerinden (özellikle Ford dan) iyi ancak diğerlerinin de yürüyen aksamı Vw den iyi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passattan sonra c-hr nin süspansiyonları daha iyi geldiden sonrasını okumadım okumanıza da gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.