Bildirim
vw ve ford uçuyolar!!!!!
Apple MacBook Pro Laptop, M4 Pro çip, 14 çekirdekli CPU ve 20 çekirdekli GPU’ya sahip: 16.2 inç Liquid Retina XDR Ekran, 24GB Birleşik Bellek, 512GB SSD Depolama; Uzay Siyahı : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/Apple-MacBook-Laptop-%C3%A7ekirdekli-GPUya/dp/B0DLHDRCVY/
11 sa. önce paylaşıldı
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Vw uçması doğaldır cünkü araçlar kaliteli,konforlu,uzun ömürlü kısacası VW dir -
Bence ikiside o parayı hak etmiyorlar. Doğuş otomotiv Türkiyede iyi bir pazarlama taktiği uyguluyor ve bu sayede fiyatları yüksek tutuyor vw geni daima diğer maraklardan ayrı bir kefeye koyup alman olmasını ve pretiji vurguluyor kalite olarak (arkadaşlar kızmayın) fazla bir fark bence yok . Ford otosan da aynı taktiği uygulamaya başladı ama pek başarılı olduğunu düşünmüyorum zaten bakarsanız koç personeline 7000 ytlye varan indirim uyguluyor buda araclarının asıl fiyatının bu olmadığının göstergesi kabul edilebilir.quote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
Vw uçması doğaldır cünkü araçlar kaliteli,konforlu,uzun ömürlü kısacası VW dir -
araçların yurtdışı satış fiyatlarını araştırırsanız zaten türkiye'de hiç bir aracın üzereindeki fiyatı haketmediğini göreceksiniz.quote:
Orijinalden alıntı: acr
Bence ikiside o parayı hak etmiyorlar. Doğuş otomotiv Türkiyede iyi bir pazarlama taktiği uyguluyor ve bu sayede fiyatları yüksek tutuyor vw geni daima diğer maraklardan ayrı bir kefeye koyup alman olmasını ve pretiji vurguluyor kalite olarak (arkadaşlar kızmayın) fazla bir fark bence yok . Ford otosan da aynı taktiği uygulamaya başladı ama pek başarılı olduğunu düşünmüyorum zaten bakarsanız koç personeline 7000 ytlye varan indirim uyguluyor buda araclarının asıl fiyatının bu olmadığının göstergesi kabul edilebilir.
Alıntıları Göster
-
Almanya Audi,Bmw ve Mercedes fiyatlarına bakın birbirine yakın fiyatları vardır ama burdaki fiyatlara baktıgınız zaman 10-20 bin euro Mercedes pahalıdırquote:
Orijinalden alıntı: tergen
araçların yurtdışı satış fiyatlarını araştırırsanız zaten türkiye'de hiç bir aracın üzereindeki fiyatı haketmediğini göreceksiniz.
Alıntıları Göster
Şurda vw ye 1-3 ytl daha kar koymuslar zaten kimseye zorla birsey satıkları yok GOlf satıslarda ikincidir(oda dizel seneceğinin olmaması dizel seceneği oldugu zaman birinci olucagından eminim) passat satıslrda birinci jetta satıslrda ilk 3 e giriyor tuoareg te zaten geçilmiyor her taraf touareg kaynıyor ticari araç desen vol olsun cadyy olsun transporter olsun hepsi sınıfında en ii durumda
demekki hakediyorki millet veriyor
-
yukarıdaki arkadas opel ve honda bu kadar deil demiştequote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
Almanya Audi,Bmw ve Mercedes fiyatlarına bakın birbirine yakın fiyatları vardır ama burdaki fiyatlara baktıgınız zaman 10-20 bin euro Mercedes pahalıdır
Şurda vw ye 1-3 ytl daha kar koymuslar zaten kimseye zorla birsey satıkları yok GOlf satıslarda ikincidir(oda dizel seneceğinin olmaması dizel seceneği oldugu zaman birinci olucagından eminim) passat satıslrda birinci jetta satıslrda ilk 3 e giriyor tuoareg te zaten geçilmiyor her taraf touareg kaynıyor ticari araç desen vol olsun cadyy olsun transporter olsun hepsi sınıfında en ii durumda
demekki hakediyorki millet veriyor
Alıntıları Göster
Astra 1.4i 16V Twinport HB Essentia ==========>>>>> 35.586,00 YTL 4.000,00 YTL 31.586,00 YTL
Astra 1.6i 16V Twinport HB Enjoy ==========>>>>> 38.777,00 YTL 4.000,00 YTL 34.777,00 YTL
Astra 1.6i 16V Twinport HB Cosmo ==========>>>>> 43.418,00 YTL 4.000,00 YTL 39.418,00 YTL
Astra 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Essentia =========>>>> 39.907,00 YTL 4.000,00 YTL 35.907,00 YTL
Astra 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Enjoy ========>>>> 41.841,00 YTL 4.000,00 YTL 37.841,00 YTL
Astra 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Cosmo ========>>>> 46.482,00 YTL 4.000,00 YTL 42.482,00 YTL
kesinlkle opel karşıtı deilim 7 senedir OPEL ASTRAYA BİNMİŞ BİRİYİM.. dikkat edin opel 1.3 CDTI dizelde 42 milyar vuruyorr.. en azı 35 milyar..bu paraya VW alınabilir. aşağıda VW üstelik GOLF fiyatları var..baksana kardeş aynı yani OPELDE VW'de FORD'da aynı artık arabalar gelişti kullanılan malzemeler daha kaliteli FORD'da biraz tereddüt var ama kesinlikle VW ve OPEL araba markalarında ilk sıralar yer alır..
Golf 1.6 102 hp Primeline 4 kapı =============== 35.410,00
Golf 1.6 102 hp Tiptr Primeline 4 kapı Tiptr ======== 39.030,00
Golf 1.6 102 hp Midline 4 kapı ======== 37.230,00
Golf 1.6 102 hp Tiptr. Midline 4 Tiptr. ========40.860,00
Golf 1.6 FSI 115 hp . Midline 4 kapı =======38.620,00
Golf 1.6 FSI 115 hp Tiptr Midline 4 kapı Tiptr. ======= 42.210,00
-
quote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
Almanya Audi,Bmw ve Mercedes fiyatlarına bakın birbirine yakın fiyatları vardır ama burdaki fiyatlara baktıgınız zaman 10-20 bin euro Mercedes pahalıdır
Şurda vw ye 1-3 ytl daha kar koymuslar zaten kimseye zorla birsey satıkları yok GOlf satıslarda ikincidir(oda dizel seneceğinin olmaması dizel seceneği oldugu zaman birinci olucagından eminim) passat satıslrda birinci jetta satıslrda ilk 3 e giriyor tuoareg te zaten geçilmiyor her taraf touareg kaynıyor ticari araç desen vol olsun cadyy olsun transporter olsun hepsi sınıfında en ii durumda
demekki hakediyorki millet veriyor
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: WirelessAsus
Almanya Audi,Bmw ve Mercedes fiyatlarına bakın birbirine yakın fiyatları vardır ama burdaki fiyatlara baktıgınız zaman 10-20 bin euro Mercedes pahalıdır
Şurda vw ye 1-3 ytl daha kar koymuslar zaten kimseye zorla birsey satıkları yok GOlf satıslarda ikincidir(oda dizel seneceğinin olmaması dizel seceneği oldugu zaman birinci olucagından eminim) passat satıslrda birinci jetta satıslrda ilk 3 e giriyor tuoareg te zaten geçilmiyor her taraf touareg kaynıyor ticari araç desen vol olsun cadyy olsun transporter olsun hepsi sınıfında en ii durumda
demekki hakediyorki millet veriyor
Aynı segment araçlarda;
Mercedes CL 500, BMW 650 den 35 bin € pahalı
-
genel anlamda diyorum ilaki 1-2 modelinde fark olucaktır ama mercede türkiye disbiretörü çok kar koymaktadırquote:
Orijinalden alıntı: funkmasterquote:
Orjinalden alıntı: WirelessAsus
Almanya Audi,Bmw ve Mercedes fiyatlarına bakın birbirine yakın fiyatları vardır ama burdaki fiyatlara baktıgınız zaman 10-20 bin euro Mercedes pahalıdır
Şurda vw ye 1-3 ytl daha kar koymuslar zaten kimseye zorla birsey satıkları yok GOlf satıslarda ikincidir(oda dizel seneceğinin olmaması dizel seceneği oldugu zaman birinci olucagından eminim) passat satıslrda birinci jetta satıslrda ilk 3 e giriyor tuoareg te zaten geçilmiyor her taraf touareg kaynıyor ticari araç desen vol olsun cadyy olsun transporter olsun hepsi sınıfında en ii durumda
demekki hakediyorki millet veriyor
Aynı segment araçlarda;
Mercedes CL 500, BMW 650 den 35 bin € pahalı
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: funkmaster
quote:
Orjinalden alıntı: WirelessAsus
Almanya Audi,Bmw ve Mercedes fiyatlarına bakın birbirine yakın fiyatları vardır ama burdaki fiyatlara baktıgınız zaman 10-20 bin euro Mercedes pahalıdır
Şurda vw ye 1-3 ytl daha kar koymuslar zaten kimseye zorla birsey satıkları yok GOlf satıslarda ikincidir(oda dizel seneceğinin olmaması dizel seceneği oldugu zaman birinci olucagından eminim) passat satıslrda birinci jetta satıslrda ilk 3 e giriyor tuoareg te zaten geçilmiyor her taraf touareg kaynıyor ticari araç desen vol olsun cadyy olsun transporter olsun hepsi sınıfında en ii durumda
demekki hakediyorki millet veriyor
Aynı segment araçlarda;
Mercedes CL 500, BMW 650 den 35 bin € pahalı
-
mercedes herzaman bmw'den yüzde 10 pahalıdır, türkiyede fahiş fiyatlardan araç satan 2 distirbütör var, biri borusan öteki doğuş otomotiv.quote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
genel anlamda diyorum ilaki 1-2 modelinde fark olucaktır ama mercede türkiye disbiretörü çok kar koymaktadır
quote:
Orjinalden alıntı: funkmaster
quote:
Orjinalden alıntı: WirelessAsus
Almanya Audi,Bmw ve Mercedes fiyatlarına bakın birbirine yakın fiyatları vardır ama burdaki fiyatlara baktıgınız zaman 10-20 bin euro Mercedes pahalıdır
Şurda vw ye 1-3 ytl daha kar koymuslar zaten kimseye zorla birsey satıkları yok GOlf satıslarda ikincidir(oda dizel seneceğinin olmaması dizel seceneği oldugu zaman birinci olucagından eminim) passat satıslrda birinci jetta satıslrda ilk 3 e giriyor tuoareg te zaten geçilmiyor her taraf touareg kaynıyor ticari araç desen vol olsun cadyy olsun transporter olsun hepsi sınıfında en ii durumda
demekki hakediyorki millet veriyor
Aynı segment araçlarda;
Mercedes CL 500, BMW 650 den 35 bin € pahalı
Alıntıları Göster
özellikle doğuş otomotiv işin iyice suyunu çıkarmış durumda, adamlar 45 milyara golf satıyor, üstünde 15 inç jant var, ve kapı kolları siyah.
ford'un olayı başka, adamlar peşinde fiyatları zaten olması gereken seviyeye getiriyorlar, kredili alımlarda ise fiyatı yüksek tutuyor ama piyasada kimsenin sunamadığı kadar düşük faiz oranıyla finansman sağlıyor, böylece hem alıcıyı zarar ettirmemiş oluyor, hem de araçlarının 2. el değerinin yükselmesini sağlıyor.
avrupada opel-ford-vw-toyota fiyatları hemen hemen eşit, audi-alfa romeo-volvo-saab onlardan yüzde 10 pahalı, bmw onlardan yüzde on pahalı, mercedes de bmw den yüzde 10 pahalıdır.
-
bmw nin audiden yüzde 10 daha pahalı oldugunu belirtmişsin peki bana her iki markanın fiyatlarına koyarmısın (a8 6.0 long ve bmw 760 long arasında a8 in daha pahalı oldugunu biliyornsundur )quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
mercedes herzaman bmw'den yüzde 10 pahalıdır, türkiyede fahiş fiyatlardan araç satan 2 distirbütör var, biri borusan öteki doğuş otomotiv.
özellikle doğuş otomotiv işin iyice suyunu çıkarmış durumda, adamlar 45 milyara golf satıyor, üstünde 15 inç jant var, ve kapı kolları siyah.
ford'un olayı başka, adamlar peşinde fiyatları zaten olması gereken seviyeye getiriyorlar, kredili alımlarda ise fiyatı yüksek tutuyor ama piyasada kimsenin sunamadığı kadar düşük faiz oranıyla finansman sağlıyor, böylece hem alıcıyı zarar ettirmemiş oluyor, hem de araçlarının 2. el değerinin yükselmesini sağlıyor.
avrupada opel-ford-vw-toyota fiyatları hemen hemen eşit, audi-alfa romeo-volvo-saab onlardan yüzde 10 pahalı, bmw onlardan yüzde on pahalı, mercedes de bmw den yüzde 10 pahalıdır.
Alıntıları Göster
alfa-volvo-saab ilede audinin fiyatlarını karşılastırılmısın birde
bana audi-bmw ve mercedes almanya fiyatını buraya pase copy yaparmısın dediklernin tutmuyorda
almanyada audi gnel anlamda bmw den daha pahalıdır,mercedes ise az busuk fazladır ama bazı modellerde değişir ama ile hem fiyat olarak hemde araç olarak bir tutmak fanatkliktir
quote:
Orjinalden alıntı: 19can84
mercedes herzaman bmw'den yüzde 10 pahalıdır, türkiyede fahiş fiyatlardan araç satan 2 distirbütör var, biri borusan öteki doğuş otomotiv.
özellikle doğuş otomotiv işin iyice suyunu çıkarmış durumda, adamlar 45 milyara golf satıyor, üstünde 15 inç jant var, ve kapı kolları siyah.
ford'un olayı başka, adamlar peşinde fiyatları zaten olması gereken seviyeye getiriyorlar, kredili alımlarda ise fiyatı yüksek tutuyor ama piyasada kimsenin sunamadığı kadar düşük faiz oranıyla finansman sağlıyor, böylece hem alıcıyı zarar ettirmemiş oluyor, hem de araçlarının 2. el değerinin yükselmesini sağlıyor.
avrupada opel-ford-vw-toyota fiyatları hemen hemen eşit, audi-alfa romeo-volvo-saab onlardan yüzde 10 pahalı, bmw onlardan yüzde on pahalı, mercedes de bmw den yüzde 10 pahalıdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WirelessAsus -- 27 Nisan 2007; 1:30:33 >
-
Hiçbir zaman atmıycaksınızquote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
bmw nin audiden yüzde 10 daha pahalı oldugunu belirtmişsin peki bana her iki markanın fiyatlarına koyarmısın (a8 6.0 long ve bmw 760 long arasında a8 in daha pahalı oldugunu biliyornsundur )
alfa-volvo-saab ilede audinin fiyatlarını karşılastırılmısın birde
bana audi-bmw ve mercedes almanya fiyatını buraya pase copy yaparmısın dediklernin tutmuyorda
almanyada audi gnel anlamda bmw den daha pahalıdır,mercedes ise az busuk fazladır ama bazı modellerde değişir ama ile hem fiyat olarak hemde araç olarak bir tutmak fanatkliktir
quote:
Orjinalden alıntı: 19can84
mercedes herzaman bmw'den yüzde 10 pahalıdır, türkiyede fahiş fiyatlardan araç satan 2 distirbütör var, biri borusan öteki doğuş otomotiv.
özellikle doğuş otomotiv işin iyice suyunu çıkarmış durumda, adamlar 45 milyara golf satıyor, üstünde 15 inç jant var, ve kapı kolları siyah.
ford'un olayı başka, adamlar peşinde fiyatları zaten olması gereken seviyeye getiriyorlar, kredili alımlarda ise fiyatı yüksek tutuyor ama piyasada kimsenin sunamadığı kadar düşük faiz oranıyla finansman sağlıyor, böylece hem alıcıyı zarar ettirmemiş oluyor, hem de araçlarının 2. el değerinin yükselmesini sağlıyor.
avrupada opel-ford-vw-toyota fiyatları hemen hemen eşit, audi-alfa romeo-volvo-saab onlardan yüzde 10 pahalı, bmw onlardan yüzde on pahalı, mercedes de bmw den yüzde 10 pahalıdır.
Alıntıları Göster
bmw 116 hplik 1 serisi 28 bin eurodur
audi 115 hplik a3 ise 28,600 eurodur
bmw 120 d ise 40 bin eurodur
audi a3 2.0 tdi ise 38 bin eurodur (arada güç farkı olmaktadır biri 140 hp öbürü 160 hp 20 hplik bir fark için 1-2 bin euro normaldır)
audi a4 2.0 tdi multutirronic 52 bin euro
bmw 320 d ise 52 bin euro
audi a8 3.0 tdi 130 bin euro
bmw 730 d ise 129 bin euro
audi a8 6.0 long ise 241 bin eurodur
bmw 760 long ise 225 bin eurodur
hani nerde yüzde 10 bmw daha pahalıymıs
şunu diyebilirim ki Türkiyede audi-bmw ve mercedes arasında en fazla kar koyan mrcedestir,ondan sora ise bmw dir yani audi en az kar koyan firmadır
bunun nedeni ise türkiyede audiyi tutulmasını sağlamak zaten geçen sende satışlarda birincidir audi lüks otoda
ama git almanya fiyatlarına bak 3 markanında birbirinden pahalı olan modeli vardır
atıp tutmak ile biryere varamazsın
-
Mercedes, BMW ve AUDI'nın araçları birbirlerine çok yakındır. Sağlamlık, motor verimliği, uzun ömür, dayanıklılık, güvenlik, konfor vs. Mercedes'i Mercedes yapan kaputun önündeki yıldızdır. O yıldızın altında 120 yıl yatar. BMW ise Mercedes'i uzun yıllardan beridir takip eden bir firma. Bu takip satış rakamı konusunda değil. Çünkü Mercedes'in önündeler. BMW, Mercedes'in prestijine sahip olmak için çaba sarfediyor. Ama bu tasarımlarla gözümde Reno kadar değeri kalmadı valla. İğrenç arabalar tasarlıyorlar artık. AUDI ise derinden geliyor. Şu an her türlü BMW'yi yakalamış durumda. Tasarımları da çok çok daha güzel. Yani Walter da'Silva her segmenti elinden geçirecektir. Göreceksiniz ki yeni A4, A6 VE A8 rakiplerinden çok daha şık olacaklar. Q7 gibi, TT gibi.quote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
Hiçbir zaman atmıycaksınız
bmw 116 hplik 1 serisi 28 bin eurodur
audi 115 hplik a3 ise 28,600 eurodur
bmw 120 d ise 40 bin eurodur
audi a3 2.0 tdi ise 38 bin eurodur (arada güç farkı olmaktadır biri 140 hp öbürü 160 hp 20 hplik bir fark için 1-2 bin euro normaldır)
audi a4 2.0 tdi multutirronic 52 bin euro
bmw 320 d ise 52 bin euro
audi a8 3.0 tdi 130 bin euro
bmw 730 d ise 129 bin euro
audi a8 6.0 long ise 241 bin eurodur
bmw 760 long ise 225 bin eurodur
hani nerde yüzde 10 bmw daha pahalıymıs
şunu diyebilirim ki Türkiyede audi-bmw ve mercedes arasında en fazla kar koyan mrcedestir,ondan sora ise bmw dir yani audi en az kar koyan firmadır
bunun nedeni ise türkiyede audiyi tutulmasını sağlamak zaten geçen sende satışlarda birincidir audi lüks otoda
ama git almanya fiyatlarına bak 3 markanında birbirinden pahalı olan modeli vardır
atıp tutmak ile biryere varamazsın
Alıntıları Göster
-
a3,a4,a5,a6,a8,r8,tt,q7quote:
Orijinalden alıntı: Coşkun
Mercedes, BMW ve AUDI'nın araçları birbirlerine çok yakındır. Sağlamlık, motor verimliği, uzun ömür, dayanıklılık, güvenlik, konfor vs. Mercedes'i Mercedes yapan kaputun önündeki yıldızdır. O yıldızın altında 120 yıl yatar. BMW ise Mercedes'i uzun yıllardan beridir takip eden bir firma. Bu takip satış rakamı konusunda değil. Çünkü Mercedes'in önündeler. BMW, Mercedes'in prestijine sahip olmak için çaba sarfediyor. Ama bu tasarımlarla gözümde Reno kadar değeri kalmadı valla. İğrenç arabalar tasarlıyorlar artık. AUDI ise derinden geliyor. Şu an her türlü BMW'yi yakalamış durumda. Tasarımları da çok çok daha güzel. Yani Walter da'Silva her segmenti elinden geçirecektir. Göreceksiniz ki yeni A4, A6 VE A8 rakiplerinden çok daha şık olacaklar. Q7 gibi, TT gibi.
Alıntıları Göster
bu saydıgım araçların hepsi zaten dizayn harikasıdır
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
Mercedes, BMW ve AUDI'nın araçları birbirlerine çok yakındır. Sağlamlık, motor verimliği, uzun ömür, dayanıklılık, güvenlik, konfor vs. Mercedes'i Mercedes yapan kaputun önündeki yıldızdır. O yıldızın altında 120 yıl yatar. BMW ise Mercedes'i uzun yıllardan beridir takip eden bir firma. Bu takip satış rakamı konusunda değil. Çünkü Mercedes'in önündeler. BMW, Mercedes'in prestijine sahip olmak için çaba sarfediyor. Ama bu tasarımlarla gözümde Reno kadar değeri kalmadı valla. İğrenç arabalar tasarlıyorlar artık. AUDI ise derinden geliyor. Şu an her türlü BMW'yi yakalamış durumda. Tasarımları da çok çok daha güzel. Yani Walter da'Silva her segmenti elinden geçirecektir. Göreceksiniz ki yeni A4, A6 VE A8 rakiplerinden çok daha şık olacaklar. Q7 gibi, TT gibi.
-
Vw nin fiyatlarında doğuş otonun koyduğu kar marjının etkisinin büyük olduğu düşüncesindeyim, başka hiçbir ülkede vw böylesine bir 'premium' konumlandırma dahilinde olmamıştır, nasıl ki amerikalıların japon zaafı var japonyadan akülü araba bile gelse alır binerler Türk insanında da bir alman takıntısı var, doğuş oto da bu zaafı iyi etüt etmiş ve bundan yararlanıyor.. gitsem almanyada fabrika kursam Memişoğlu adında bir otomobil markası sürsem piyasaya vallahi bizimkiler gene alman malı zanneder alır böylesine bir takıntı bu. Halbuki bizim insanımızın kafasındaki imaja gerçekten uygun alman arabası 2 tanedir; mercedes ve bmw, gerisi o bildiğiniz alman değildir.. alman var alman varquote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
a3,a4,a5,a6,a8,r8,tt,q7
bu saydıgım araçların hepsi zaten dizayn harikasıdır
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
Mercedes, BMW ve AUDI'nın araçları birbirlerine çok yakındır. Sağlamlık, motor verimliği, uzun ömür, dayanıklılık, güvenlik, konfor vs. Mercedes'i Mercedes yapan kaputun önündeki yıldızdır. O yıldızın altında 120 yıl yatar. BMW ise Mercedes'i uzun yıllardan beridir takip eden bir firma. Bu takip satış rakamı konusunda değil. Çünkü Mercedes'in önündeler. BMW, Mercedes'in prestijine sahip olmak için çaba sarfediyor. Ama bu tasarımlarla gözümde Reno kadar değeri kalmadı valla. İğrenç arabalar tasarlıyorlar artık. AUDI ise derinden geliyor. Şu an her türlü BMW'yi yakalamış durumda. Tasarımları da çok çok daha güzel. Yani Walter da'Silva her segmenti elinden geçirecektir. Göreceksiniz ki yeni A4, A6 VE A8 rakiplerinden çok daha şık olacaklar. Q7 gibi, TT gibi.
Alıntıları Göster
-
fordun fiyatları bana cok uçuk gelmiyor açıkcası ama volkswagenin gercekten uçtugunu düşünüyorum ozellikle passattaki comfortline highline arasındaki 16 milyarlık farka hiç anlam veremıyorum iki donanım arasında bu kadar fark olabilirmi. bana gereksiz geliyor o kadar para vermek. sonucta insanların çogu "gidipte 100 milyar passata verecegime giderim bmw audiye binerim" diyebiliyor. volkwagenin kendi kalite anlayışını insanların gozunde biraz daha yükseltmesi lazımki insanlar bmwyi, mecedesi, audiyi, volvoyu vw ye denk görsün.quote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
a3,a4,a5,a6,a8,r8,tt,q7
bu saydıgım araçların hepsi zaten dizayn harikasıdır
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
Mercedes, BMW ve AUDI'nın araçları birbirlerine çok yakındır. Sağlamlık, motor verimliği, uzun ömür, dayanıklılık, güvenlik, konfor vs. Mercedes'i Mercedes yapan kaputun önündeki yıldızdır. O yıldızın altında 120 yıl yatar. BMW ise Mercedes'i uzun yıllardan beridir takip eden bir firma. Bu takip satış rakamı konusunda değil. Çünkü Mercedes'in önündeler. BMW, Mercedes'in prestijine sahip olmak için çaba sarfediyor. Ama bu tasarımlarla gözümde Reno kadar değeri kalmadı valla. İğrenç arabalar tasarlıyorlar artık. AUDI ise derinden geliyor. Şu an her türlü BMW'yi yakalamış durumda. Tasarımları da çok çok daha güzel. Yani Walter da'Silva her segmenti elinden geçirecektir. Göreceksiniz ki yeni A4, A6 VE A8 rakiplerinden çok daha şık olacaklar. Q7 gibi, TT gibi.
Alıntıları Göster
-
Volkswagen karlılık oranı düşük bir firmadır.toyota nın üretim felsefelerini uygulamak için çaba gösterip kar oranını yükseltmeye çalışıyor.quote:
Orijinalden alıntı: leonheart07
fordun fiyatları bana cok uçuk gelmiyor açıkcası ama volkswagenin gercekten uçtugunu düşünüyorum ozellikle passattaki comfortline highline arasındaki 16 milyarlık farka hiç anlam veremıyorum iki donanım arasında bu kadar fark olabilirmi. bana gereksiz geliyor o kadar para vermek. sonucta insanların çogu "gidipte 100 milyar passata verecegime giderim bmw audiye binerim" diyebiliyor. volkwagenin kendi kalite anlayışını insanların gozunde biraz daha yükseltmesi lazımki insanlar bmwyi, mecedesi, audiyi, volvoyu vw ye denk görsün.
Alıntıları Göster
bu felsefe ile üretilecek ilk model 2008 eylül golf 6 olacak.
ama doğuş un fiyatları aşağı çekeceğini sanmıyorum.
bu fiyatlardan da alan var nasıl olsa kota da belli diye düşünüp fiyatları giydiriyor.
opsiyonel abs ve metalik boya ile uzaktan kumanda bile yok.polo hangi memlekette 27 milyara satılıyor
2 ay satışları düşse doğuş un yüksek kar marjından indirime gidecektir.
ama bizim insanımız vw ni premium görüyor ki alakası bile yok.
kapı kolçakları bile soyulan hadi direksiyonu geçtim bir araba premium olmaz.
phaeton diye bir araba üretip elinde patlaması da bunun kanıtıdır.
-
Pheaton tanılmaması halde Türkiyede 50 den fazla satış yapmıstır (ilk tanınan cıkan bir modelin cok satılmasını bekliyemeyiz dimi)quote:
Orijinalden alıntı: Sephiroth
Volkswagen karlılık oranı düşük bir firmadır.toyota nın üretim felsefelerini uygulamak için çaba gösterip kar oranını yükseltmeye çalışıyor.
bu felsefe ile üretilecek ilk model 2008 eylül golf 6 olacak.
ama doğuş un fiyatları aşağı çekeceğini sanmıyorum.
bu fiyatlardan da alan var nasıl olsa kota da belli diye düşünüp fiyatları giydiriyor.
opsiyonel abs ve metalik boya ile uzaktan kumanda bile yok.polo hangi memlekette 27 milyara satılıyor
2 ay satışları düşse doğuş un yüksek kar marjından indirime gidecektir.
ama bizim insanımız vw ni premium görüyor ki alakası bile yok.
kapı kolçakları bile soyulan hadi direksiyonu geçtim bir araba premium olmaz.
phaeton diye bir araba üretip elinde patlaması da bunun kanıtıdır.
Alıntıları Göster
zamanla bu pheaton satışlarının yükseliceğinden eminim
ve nin rakipleri audi,bmw gibi markalar değildir sadece vw orta sınıfta iyi konumdadır
bu arada yırtılma gibi problemler bizim 740 araçımızdada oldu aynısı ama senin dediğine göre bmw de premium markası değildir
VW çok tutulan markadır passat türkiyede en çok satan bir araçtır kendi sınıfında okadar pahalı olmasına rağmen yada golf dizel seceneğinin olmamasına rağmen vede rakiplerinden pahalı oldugunu belirtmenize rağmen satışlarda ikincidir yada jetta satıslarda ilk 3 te dir,transporter dan zaten geçilmiyor istanbul(neden transporter alan bir kişi vitoya bakmıyor arada fazlada bir fiyat farkı olmamasna rağmen) voltta aynen cadyy de cok tutulan bir markadır
demekki vw alan kişiler vw aldıgına mutlu ki vageçemiyor mesela bir örnek daha önce passat 1.8 t vw golf 4 araçımız vardı gittik tekrar vw aldık neden acaba yine vw aldık(alırken okadar markada test etmemize rağmen)
forumda vw kullanıcısı cok bulunmaktadır örneğim codelinker abimizde passat 2.0 dsg tdi araçı vardır bu araçın fiyatı yaklaşık 90 ytl dir ama kendisi o araçı aldıgına gayet menundur demekki bunun gibi vw aldıgı fiyata değermi değmezmi bırakında kullancıları sölesin bırakın biz vw kullancısıyız bir karar veririz bunun gibi sorulara
hiç olmaz ise vw kullanıyoruz menunuz yani vw kullanmayıp konusmuyoruz
değermi değmezmi diye bizim cevap vermemiz gerekir hşç olmazs ise vw kullanıyoruz dışardan atıp sallamyıyoruz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WirelessAsus -- 27 Nisan 2007; 13:01:27 >
-
VW aslında eskisi gibi değil. Özellikle motor konusunda sıkıntı çektiklerini düşünüyorum.quote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
Pheaton tanılmaması halde Türkiyede 50 den fazla satış yapmıstır (ilk tanınan cıkan bir modelin cok satılmasını bekliyemeyiz dimi)
zamanla bu pheaton satışlarının yükseliceğinden eminim
ve nin rakipleri audi,bmw gibi markalar değildir sadece vw orta sınıfta iyi konumdadır
bu arada yırtılma gibi problemler bizim 740 araçımızdada oldu aynısı ama senin dediğine göre bmw de premium markası değildir
VW çok tutulan markadır passat türkiyede en çok satan bir araçtır kendi sınıfında okadar pahalı olmasına rağmen yada golf dizel seceneğinin olmamasına rağmen vede rakiplerinden pahalı oldugunu belirtmenize rağmen satışlarda ikincidir yada jetta satıslarda ilk 3 te dir,transporter dan zaten geçilmiyor istanbul(neden transporter alan bir kişi vitoya bakmıyor arada fazlada bir fiyat farkı olmamasna rağmen) voltta aynen cadyy de cok tutulan bir markadır
demekki vw alan kişiler vw aldıgına mutlu ki vageçemiyor mesela bir örnek daha önce passat 1.8 t vw golf 4 araçımız vardı gittik tekrar vw aldık neden acaba yine vw aldık(alırken okadar markada test etmemize rağmen)
forumda vw kullanıcısı cok bulunmaktadır örneğim codelinker abimizde passat 2.0 dsg tdi araçı vardır bu araçın fiyatı yaklaşık 90 ytl dir ama kendisi o araçı aldıgına gayet menundur demekki bunun gibi vw aldıgı fiyata değermi değmezmi bırakında kullancıları sölesin bırakın biz vw kullancısıyız bir karar veririz bunun gibi sorulara
hiç olmaz ise vw kullanıyoruz menunuz yani vw kullanmayıp konusmuyoruz
değermi değmezmi diye bizim cevap vermemiz gerekir hşç olmazs ise vw kullanıyoruz dışardan atıp sallamyıyoruz
Alıntıları Göster
TSI projesi ve Pump Duse yerine Common Rail teknolojisine geçme çalışmaları da sanırım bu sıkıntıların sonuçları.
12 Caddy + 5 Transporter + 1 Volt var yönettiğim birimlerin kullandığı...
Özellikle belli bir km'den sonra TDI motor çok sorun çıkarıyor. Servisler sorunları çözemiyor.
Ama konfor yönünden hepsini zaman zaman kullanmak zorunda kaldığım için de biliyorum tartışılmaz araçlar...
Ticari araç olmalarına rağmen tasarımları da son derece özenli... Halen rakip olarak Caddy gibi kaliteli görünen bir ticari araç göremiyorum.
Ama söylediğim gibi motor sorunları yüzünden işimiz aksıyor serviste kaldığı sürelerde...
Özel olarak yaptığım araştırmalarda da FSI motorların çok başarılı olmadığı yolunda bilgiler elde ettim.
VW bence önce motor işini çözmeli. Mesela Honda'dan alabilir.
Ama asıl mesele VW hala içten dışa benim için her yönden güzel araçlar üretiyor. Bu da demek ki aslında insanların duygularına ve beğenilerine yaklaşan çizgiler araçları sattırıyor... Bu durumu yargılamak doğru değil. Fiyatlarda motor v bazı kalite sorunlarına rağmen yüksek tutulabiliyor.
Ama Aclan ACAR'ın yaptığı bir açıklama da 2006 yılında pazar payını korumak için kar marjından fedakarlık ettiklerini bu nedenle 2005 yılındaki oranlarda kar edemediklerini söylemişlerdi. TSI ya da common rail dizel belki biraz da fiyatları aşağı çekerlerse ivmelerini özellikle 2008 yılında artırmalarını sağlayabilir.
FORD konusuna gelince hiç kimse yapmazken %0 faizle 12 ay taksit yapabilen bir firma fiyatı şişiriyordur.
Bu tipik KOÇ taktiğidir. Bakınız Arçelik, Beko, Arstil v.s.
-
ben ingiltere fiyatlarına bakarak konuşuyorum, almanya bu 3 büyük markanın da evi dolayısı ile orada ki fiyat karşılaştırması gerçeği yansıtmaz, çünkü işin içine çalışan indirimi, servis vs gibi sayısız unsur ilave edilecektir, örnek olarak burada ki ford ve renault liste fiyatlarıyla gerçek fiyatları arasında ki farklar gösterilebilir.quote:
Orijinalden alıntı: WirelessAsus
Pheaton tanılmaması halde Türkiyede 50 den fazla satış yapmıstır (ilk tanınan cıkan bir modelin cok satılmasını bekliyemeyiz dimi)
zamanla bu pheaton satışlarının yükseliceğinden eminim
ve nin rakipleri audi,bmw gibi markalar değildir sadece vw orta sınıfta iyi konumdadır
bu arada yırtılma gibi problemler bizim 740 araçımızdada oldu aynısı ama senin dediğine göre bmw de premium markası değildir
VW çok tutulan markadır passat türkiyede en çok satan bir araçtır kendi sınıfında okadar pahalı olmasına rağmen yada golf dizel seceneğinin olmamasına rağmen vede rakiplerinden pahalı oldugunu belirtmenize rağmen satışlarda ikincidir yada jetta satıslarda ilk 3 te dir,transporter dan zaten geçilmiyor istanbul(neden transporter alan bir kişi vitoya bakmıyor arada fazlada bir fiyat farkı olmamasna rağmen) voltta aynen cadyy de cok tutulan bir markadır
demekki vw alan kişiler vw aldıgına mutlu ki vageçemiyor mesela bir örnek daha önce passat 1.8 t vw golf 4 araçımız vardı gittik tekrar vw aldık neden acaba yine vw aldık(alırken okadar markada test etmemize rağmen)
forumda vw kullanıcısı cok bulunmaktadır örneğim codelinker abimizde passat 2.0 dsg tdi araçı vardır bu araçın fiyatı yaklaşık 90 ytl dir ama kendisi o araçı aldıgına gayet menundur demekki bunun gibi vw aldıgı fiyata değermi değmezmi bırakında kullancıları sölesin bırakın biz vw kullancısıyız bir karar veririz bunun gibi sorulara
hiç olmaz ise vw kullanıyoruz menunuz yani vw kullanmayıp konusmuyoruz
değermi değmezmi diye bizim cevap vermemiz gerekir hşç olmazs ise vw kullanıyoruz dışardan atıp sallamyıyoruz
Alıntıları Göster
ben ingiltere fiyatlarına göre konuşuyorum, e220cdi 29 bin pound c220cd, 26 bin
520 d 26,5 bin pound 320d 23,5 bin
a6 2.0 tdi 23 bin pound a4 2.0tdi 21 bin
alfa 159 1.9 jtdm 20.8 bin
passat 2.0 tdi 17.8 bin
peugeot 2.0 hd, 16.8 bin
listeyi daha da uzatabilirim.
-
ya kabullensenide yada kabullenmesenizde audi bmw ve mercedes ile aynı sııftadır fiyatları ise mercedes az bucuk pahalıdır ama audiyi alfa yada saab ile bir tutmak gibi düşüncesi olan vatadasın fanatik biri oldugu ortaya cıkmaktadırquote:
Orijinalden alıntı: 19can84
ben ingiltere fiyatlarına bakarak konuşuyorum, almanya bu 3 büyük markanın da evi dolayısı ile orada ki fiyat karşılaştırması gerçeği yansıtmaz, çünkü işin içine çalışan indirimi, servis vs gibi sayısız unsur ilave edilecektir, örnek olarak burada ki ford ve renault liste fiyatlarıyla gerçek fiyatları arasında ki farklar gösterilebilir.
ben ingiltere fiyatlarına göre konuşuyorum, e220cdi 29 bin pound c220cd, 26 bin
520 d 26,5 bin pound 320d 23,5 bin
a6 2.0 tdi 23 bin pound a4 2.0tdi 21 bin
alfa 159 1.9 jtdm 20.8 bin
passat 2.0 tdi 17.8 bin
peugeot 2.0 hd, 16.8 bin
listeyi daha da uzatabilirim.
Alıntıları Göster
bu arada bmw audi yada mercedesi fiyat olarak karsılstırılsak almanya fiyatlarına bkılır
bu arada golf golftur
http://www.youtube.com/watch?v=SpAgBOu1m5w&mode=related&search=
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WirelessAsus -- 27 Nisan 2007; 15:17:57 >
Benzer içerikler
- 1.2 polo benzinli yorum
- t-cross yorumları
- volkswagen t-roc kullanıcı yorumları
- polo kronik sorunları
- 1.4 tsi scirocco kronik sorunlar
- volkswagen fiyat listesi 2024
- volkswagen sagitar
- volkswagen tayron
- passat 2025
- 2025 transporter
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X