Şimdi Ara

Wildstar (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.719
Cevap
8
Favori
74.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben 6 aralıkda gelen beta key ile girmiştim oyuna, fakat şu anda aktif realm yok diyor ? oyun kapalı sanırım ?
  • hafta sonu betası var gene .... şuradan verildi sadece ...şu anda bitmiş
    http://eu.alienwarearena.com/giveaways/wildstar-closed-beta-weekend-key-giveaway
  • Vatana millete hayırlı olsun...3 haziranda oyun çıkıyor.19 martta Pre-order açılacak.pre-order yapanlar hafta sonu betalarına katılabilecek,3 gün erken giriş hakkı tanınacak,eldan kostümü,hoverboard ve title kazanacaklar.arti olarak roket şeklinde evleri olacak (isteğe bağlı tabiki)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert1622 -- 13 Mart 2014; 0:36:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu oyun pek tutmucak gibi geldi bakalım hayırlısı
  • Bir an önce çıksada başlasam. Çok kıt bi dönemdeyiz. Neredeyse bütün firmalar 2014 yazı veya 2015 başlarını bekliyor oyunlarını çıkartmak için...
  • suan stress beta acıkmı gırebılıyormusunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TnnT -- 15 Mart 2014; 23:31:51 >
  • 21 martta açılacak diye biliyorum ben hafta sonu betası için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pre order yapanlar aşağıdaki betalarda oynayabilecek
    Beta Weekend Access Dates:
    Friday, March 21st, 7:00AM PDT through Sunday, March 23rd, 11:59PM PDT
    Friday, April 4th, 7:00AM PDT through Sunday, April 6th, 11:59PM PDT
    Friday, April 18th, 7:00AM PDT through Sunday, April 20th, 11:59PM PDT
    Friday, May 2nd, 7:00AM PDT through Sunday, May 4th, 11:59PM PDT
  • http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm?offer=504&val=1&uh=33253EC204E75D80FD2613D842C76728

    Key arayanlar için 14.500 key mevcut şuan

    bide ayın 21 de açılıp pazartesi mi kapanacak bu haftasonu oyun?
  • diğer hafta sonları gibi olur....
    Bu arada oyunla ilgili ayrıntılar için aşağıdaki çeviriyi okuyabilirsiniz...wildstar tr den HomelessAvatar hızlı bir çeviri yapmış orjinali :
    ----------
    İki hafta önce WildStar için bir basın etkinliğinde Carbine Studios’tan WildStar Tasarım Yönetmeni Mike Donatelli ile kısa bir sohbet etme imkânım oldu. Her şey doğaçlama oldu, 15-20 dakika konuşabildik fakat WildStar’ın farklı MMORPG oyuncuları için ne ifade edeceği, geliştirme süreci, ev sistemi, eşyalar ve guildler hakkında uzunca konuşabildik.

    Lance Liebl: Bugün benimle konuşmaya zaman ayırdığın için teşekkürler. Beta’da biraz oynadım, fakat bu Elder Game içeriğinin tamamı benim için yeni oldu. Bununla birlikte, şu ana kadar oyundan oldukça zevk alıyorum.

    Mike Donatelli: Durum şu… artık Beta 4’teyiz. 1-3 aşırı temel, aşırı basitti. W ile hareket et. 3-6 biraz daha bisiklet destek tekerlekleri gibi – daire, kare, üçgen telgrafları (telegraph – oyunda karşınızdaki düşmanın özelliğinin hangi alana etki edeceğini gösteren belirteç) – halen birkaç yeteneğiniz var ve ilk stun (sersemletme) / interrupt (engelleme) özelliğinizi alıyorsunuz. Seviye 6’ya ulaştığınızda her şey tamamen aşağı doğru ilerleyen bir lunapark trenine dönüşüyor. Tam bir delilik. Forumlarda geri bildirimleri gördüğümüz kısımlarda seviye 12-14 arasına baktığımızda insanlar şöyle diyor: “Vay anasını bu oyun tamamen delirmiş.” İşte tam da burada başlıyor her şey.

    LL: Bazı arkadaşlarım ve iş arkadaşlarım oyunun tıpkı Tera ya da Neverwinter gibi olduğunu söylüyor. Bu gerçekten daha da uzak olamazdı. O kadar farklı ki. Tamamen kaos.

    MD: Hem de sapına kadar kaos. Bunu zaten söylemiştim. Az bilinen bir şey şu; geçmişte alışılagelmiş bir MMO dövüş sistemine sahiptik. Diğer herkesinki gibiydi. 1 tuşuna bas. 2’ye bas. Aha, işte üçüncüsü geliyor. Sonra tekrar bire. Ve siz sadece orada oturuyordunuz ve kimse bunu beğenmemişti. Biz de şöyle diyorduk: “Adamım bu rezalet.” O zamanlar baş dövüş tasarımcımız Chris Lynch’in bir fikri vardı. O ve onun tasarımcılarından biri kılıcınızı savurduğunuz ve önünüzdeki her şeyin hasar aldığı delice şeyler üzerinde çalışıyorlardı. Animasyonları, efektleri vardı ve biz dedik ki: “Peki, bu havalı, ama tüm dövüş sistemini tekrardan mı tasarlamak istiyorsun? Biz bu MMO’yu yapmanın tam ortasındayız”. Onun cevabı ise şu oldu: “İki gözüm kör olsun ki. Yemin ederim.” Biz de yaptık gittik.

    ilium



    LL: Bu değişiklik ne kadar süre önceydi?

    MD: İki sene. Son dört sene içerisinde iki sene önceydi. Sıkı bir çizelge oldu. Ama asıl neden, ve ben bunu hep söylüyorum, bizim oyunu ilk olarak biraz daha casual dostu yapmak istememizdi. Fakat, gerçekçi olursak, oyunu oynayanların çoğunluğunu casual kişiler oluşturmayacak. Çok kişi alacağını umduğum tür MOBA oyuncuları. Dövüş sistemimizi en çok benzettiğim tür o: League of Legends. Herkes League of Legends oynuyor. O heyecanlı çarpışmalar – biz o heyecanlı çarpışmaları istiyoruz ama onu oyuna giriş yaptığım ve 45 dakika oynayıp çıktığım bir MMO’da değil, aynı zamanda oynayıp karakterimi geliştirdiğim bir oyunda istiyoruz.

    LL: Peki bu şu konuyu gündeme taşıyor: İki çocuğum, bir karım ve iki işim var. Bu yüzden bir çok MMO – benim gibi – zamanının büyük kısmını adayamayan, oyun sonuna ulaştığınızda sadece raid olduğundan bir şey yapamayan oyuncuları kaybediyor.

    MD: Ben de aynı durumda olduğumdan – Bir karım, iki çocuğum var ve bu iş de iki iş gibi – benim de oynamak için çok fazla zamanım yok. Biz de şöyle yaptık: ben bunu A Takımı’nın bir bölümü diyorum. Oyuna giriyorsunuz, bir merkeze (hub) gidiyorsunuz ve yerel bir hikâyeyle karşılaşıyorsunuz – yağmacılar bu madencilikle uğraşan kasabayı yağmalamış ve siz onları buradan kovalıyorsunuz – 10 görev sonra sonunda büyük bir sinematik izliyorsunuz, kendinizi iyi hissediyorsunuz. Saatinize bakıyorsunuz ve sadece bir buçuk saat olmuş. Ve bu bitmiş. Artık gidip yatabilirim. Deneyim çubuğunuzu biraz ilerlettiniz, birkaç eşya topladınız. Birkaç gün sonra fırsat bulup oyuna girebildiğinizde “Ben ne yapıyordum? Neden bu hayvan gütme çubuğu var bende? Nerede benim lazer kırbacım? Ne yapıyorum ben? Neyin ne olduğunu bu 40 görev uzunluğundaki görev zincirinde hatırlayamıyorum.” Gibi bir durumla karşılaşmıyorsunuz. Biz kesinlikle bunu yapmadık ki siz bu tadımlık hikâye parçacıklarını yapabilesiniz. İşlediğimiz temel hikâyeyi (lore) de bu yüzden işledik. Siz seçiyorsunuz. Ya daha fazla bilgi, daha fazla bilgi, daha fazla bilgi istiyorsunuzdur ya da istemiyorsanız kabul et, kabul et, kabul et deyip geçiyorsunuzdur. Twitter uzunluğunda yazılar, günlükler, datacronlar – ne kadar isterseniz o kadar bu küçük şey parçacıklarından var.

    Biz buna tamamlayıcı hikâye anlatımı diyoruz. Eğer daha derine inmek istiyorsanız, buyurun meydan sizin. Biz “alın size 12 görevlik bir görev zinciri işte” diyen bir yoldan gitmek istemedik. Görevlerin çoğu dört ile altı arasında ve bu uzun bir görev zinciri oluyor. Biz sadece girip, yapmak istediğiniz şeyi yapıp oyundan çıkabilmenize olanak vermek istiyoruz. Bizim de büyük, uzun ve delice bir hikâyemiz var ama biz bunu sonlara saklıyoruz. Gerçekten nelerin döndüğünü anca 45. seviye civarında öğreniyorsunuz. Bir de oyun çıkışı sonrası bir çizelgemiz var ki bunda da her ay bir hikâye instance’ı çıkarıyoruz. Siz giriyorsunuz ve bu, 1 saatlik bir deneyim ve size çok kahramansı dünyayı kurtardığınız bir hikâyenin devamını sunuyor. Diğer oyunlarda bunu sadece raid yapıyorsanız görebiliyorsunuz. Biz hikâyeyi tek kişilik hikâye instance’ı içerisinde yaptık ki oynayıp daha fazlasını ve daha fazlasını öğrenebilesiniz diye. Yan hikâye kısımlarını ise raidlere sakladık. Böylece tüm bu harika şeyleri burada öğrenebilirsiniz ve raid yaptığınızda işe şöyle diyebilirsiniz “Ooo, demek ki bu, şu raid ile şöyle bağlantılıymış.” Ve tekrar söylüyorum: saatlik; bir saatten fazla olmamasına özen gösteriyoruz çünkü girip, işinizi halledip birkaç ay içerisinde yeni bir hikâye instance’ına hazır olmanızı istiyoruz.

    LL: Ben bu yüzden herkese açık görevleri yapmak için can atıyordum, çünkü bu da bir saatinizi harcayıp bir şeyler başardığınız hissiyatı alabileceğiniz bir tür end-game içeriği.

    MD: Her şey şu noktaya getiriyor bizi: bu PCP (post-cap playspace – limit sonrası oyun-alanı) çıkışta olacak iki taneden biri. Betada gördüğümüz en hızlı son seviyeye ulaşan kişi 98 saat harcadı – sadece karakterine seviye atlatıp yol (path) seviyesine hiç dokunmadan. Yol seviyesi atlamak zorunda değilsiniz, ama öylesi daha ilgi çekici. Daha fazla oynanış sunuyor. İstediğiniz kadar derine inebilirsiniz – biz buna katmanlı içerik diyoruz.

    Ben birçok oyun şirketinde çalıştım – çoğu MMO şirketi. Bir yönetici içeri gelir ve “Bir MMO yapıyoruz. 300 saat uzunluğunda olmak zorunda.” der. İşte yönetici seviyesindeki kişilerin tam da düşünme tarzları bu şekilde. Onlar onun “bu” şekilde olmasını istiyor çünkü “bunun” onlara 175 milyon dolar kazandıracağını biliyor. Ayda 12.99 dolar. Her bir oyuncu ve onlara sağlanacak bant genişliği için 2 dolar. Bunların hepsi hesaplanmış. Bu tahminen bir oyunu yapmanın en kötü yolu. Biz tam burada araya girdik ve saatlerin bir ölçü bile olamayacağını söyledik. Umurumuzda değil. Eğer tüm oyunu 40 saatte bitirdiyseniz ve iyi bir zaman geçirdiyseniz, üstüne de bu oynadığım en iyi oyundu dediyseniz, ben kazanmışımdır. Demem o ki, biz, oyunu zorla oynatan diğer oyunları sevmiyoruz. Biz, sizi kalmanız için cezbetmek istiyoruz.

    LL: Siz bunu ayrıca ev sistemini çok erken bir seviyede ekleyerek de yapıyorsunuz.

    MD: Önceden 6. seviyedeydi. Altı tam bir faciaydı. Faciaydı çünkü insanlar oyuna giriyor ve altıncı seviyeye ulaştıklarında çok iyi şeyler yapacak paraya sahip olmuyorlardı ve oynayacak pek bir içeriğe de sahip olamıyorlardı. Biz oyunda bazı şeyler düşürttürüyoruz ve görevler bunlardan bazılarını size veriyor. Ama yeterli miktarda sahip olamıyordunuz. Garajınızda bir Maserati olduğunu fakat lastiklerinin olmadığını düşünün. Sürmek istiyor ama süremiyorsunuz.

    warriordps

    LL: Bu bana Star Wars Galaxies’deki ev sistemini ve biraz da Ultima’nın kişiselleştirilebilirliğini hatırlattı. Artık sadece milletin eşyalarını sattığı satıcıların (vendor) belirmesini bekliyorum.

    MD: Evet, bunu söyleyenler oluyor. Ev sistemindeki kişiselleştirilebilirlik tamamen çılgınca. Ben sırf sürprizi kaçmasın diye betamızda ev sistemini kurcalamayı bıraktım. Benim şöyle bir rüyam var: Tamamen altınla dolu büyük bir ev arsası yapacağım – Smaug’un ini tarzı bir şey. Çünkü bunu yapabiliyorsunuz: büyük altın yığınları koyup tepeler yapabilirsiniz.

    Evlerde birçok kat çıktık. Hakikaten harika. Demek istediğim, son seviyeye ulaştığınızda (limite ulaştığınızda) ve girip, işinizi görüp çıkma aşamasında; oyuna giriyor, gidip herkese açık bir etkinliği yapıyor, biraz itibar puanı kasıyorsunuz ve deneyim çubuğunuz deneyimden Elder Puanlarına döndüğünde Elder Gemleri elde ediyorsunuz. Bir raidçiyseniz ve size saptırma (deflect) veren amp’inizi arttırmak istiyorsanız, Elder Gemleri toplayıp karakterinizin iç seviye atlama prosesini hızlandırabilirsiniz. Ya da raidin ilerlemesi için gereken o bir parça zırhı alamıyorsanız, Elder Gemleri kullanarak birazcık daha düşük bir şey satın alabilirsiniz, ama en azından bu sizi aynı özelliğe yaklaştıracak. Çünkü o boss’u öldürmüş olmanız gerekiyordu. Biz bunların hepsini başarımlarla yaptık ki hiçbir şey bilmeyen bir PvE adamı gidip “Tüm raid eşyalarını satın alıyorum” diyemesin, çünkü o hiçbir zaman yaratıkları öldürmemiş. Şöyle diyoruz; eğer bir raidi 20 sefer yaptıysanız ve bu boss’u yendiyseniz ama istediğiniz eşyaya sahip olamadıysanız, tüm o süre boyunca Elder Puanları da almıştınız. Birden “40 Elder Gem’im var benim” diyorsunuz. “Gidip şu şapkayı alayım da diğer boss’a geçebilelim.”

    Burada bir denge var. Ve yapmayı sevdiğiniz her şey ile Elder Gem kazanıyorsunuz. Ne yapmayı seviyorsunuz? Macera mı yapacaksınız? Gidin macera yapın!

    LL: Ev arsamızda da macera yapabiliyor muyuz?

    MD: Onlara Maceralar değil, Seferler (Expeditions) diyoruz, ve onları bulması zor. Onlar bulmanız gereken arsalar. Onları bulduğunuzda ve onlara sahip olduğunuzda, arsanıza koyup arkadaşlarınızı çağırabilirsiniz. Sayıya göre ölçekleniyor, bu yüzden arkadaşlarınızı getirin ve onları Elder Puanları için tamamlayın. İstediğiniz kadar tamamlayabilirsiniz. Elder Puanları toplayabilir, Elder Gemler’e sahip olabilir ve sonrasında ev arsanızdaki çılgın X’i satın alabilirsiniz.

    LL: Bence bu harika. Fakat sadece bir ya da iki saati olan biri olarak, herkes rakamlar görmek ister. Herkes karakterlerinin geliştiğini görmek ister ve bu da eşyalar ile olur. Tabii ki eğer raid yapıyorsanız en iyi eşya orada olacaktır. Fakat teçhizat açısından casual oyuncular da buna yetişebilecek gibi mi?

    MD: Tamam. Geçen sene PAX’a katıldık. Bir eleman bana geldi ve dedi ki “[Adını söylemeyeceğim diğer bir oyun]u oynuyorum. Ben bir PUG (pick-up group – rastgele başka kişilerle grup bulucu vasıtasıyla grup toparlamak) raidçisiyim. Raid eşyalarına nasıl sahip olacağım?” Ben de ona dedim ki “Olamayacaksın.” Şaşırmıştı. “Nasıl yani?” “Eğer raid yapmazsan olamazsın.”

    Eğer 40 kişilik büyük bir raid guildi ile raid yapıyorsan – ya da ilki için 20 kişilik, ama o 40 kişiliğe gelene kadar yeterli sayıya sahip olmanızı umuyoruz – eğer 20 kişi ile raid yapıyorsanız ve bu sevdiğiniz bir şeyse, siz bir raidçisinizdir. Eğer raidçi değilseniz neden onların o kadar zaman harcayıpta aldığı şeylere siz de sahip olasınız ki? Yani demek istediğim şey, bir raidi PUGlayabilirsiniz. Bir raide katılırsınız ve boss’u öldürdüğünüzde şöyle düşünürsünüz: “Eşyaları nasıl alacağım?” Onu 20 kere daha öldürün ve boss’u öldürme başarımını 20 kere alırsınız. İşte şimdi o şapkayı alma OPSİYONUNA sahipsiniz. Bu şapka onun düşürdüğü kadar iyi değil belki, fakat bu size daha belki de diğerine ihtiyaç duymayacağınız daha üst bir raid seviyesine gelmenizde yardımcı olacak. Tekrar şöyle dedi o eleman bana: “Ben bunu yapmak istemiyorum ama.” Yapmak zorunda değilsiniz. İşin güzel kısmı da bu. Eğer sadece evinizle ilgilenmek istiyorsanız yeterli seviyede PCP içeriği ve solo günlük şeyleri yapar ve ihtiyacınız olan her şeyi alırsınız.

    betasonuhatirasi

    Çok heyecanlıyım çünkü eninde sonunda o yüksek berjerli kahverengi koltuğun hangi yaratıklardan düştüğünün uzun bir listesini veren bir websitesi yapılacağını biliyorum. O siteye gireceğim ve göreceğim ki bu yaratığı öldürmesi daha zor ama bu eşyayı düşürme şansı %20, o yüzden o eşyayı alabilmek için gidip onu farmlayacağım. Sonrasında bir taneye sahip olacaksınız, ama benim altı taneye ihtiyacım var çünkü devasa bir Viking masam olacak. Peki o Viking masası nereden düşüyor? Doğrusunu söylemek gerekirse, dünyaya dağıtılmış binlerce dekor eşyamız var.

    Bu biraz bilinmeyen, kişisel bir bilgi. NCSOFT ile çalışıyoruz ve onlar şu anda ev sistemi olan her bir oyunu inceledikleri bir inceleme gerçekleştirdiler ve şu anda, yani oyun çıktığında değil de tam da ŞU ANDA, dediler ki şu ana kadar ev sistemi bulunduran tüm oyunlardan daha fazla eşyaya sahipmişiz. Her ne kadar bu oyunlar beş senedir ev sistemine sahip olmuş olsa da. Bugün ev sisteminde gördüğünüz şeyler biz konuşurken adamlarımızın seri şekilde ürettiği şeyler yanında az bile kalır. Daha da fazla sayıda olmamasının tek nedeni durmamız ve şöyle dememiz gerektiğindendir: “Salla gitsin, bunları da artık birinci güncellemede koyarız.” Ve bizim planımız da bu. Birinci güncellemeyi gördüğünüzde, içerdiği şeyler aklınızı alacak. Planımız sizi kalmaya zorlamak değil, kalmanız için sizi baştan çıkarmak.

    LL: Guildler hakkında kısa bir sorum daha olacak. Gelecekte bir noktada Guildler için evler olacak mı? Ya da Guildinizin sanal bir temsili, bir cüppe (tabard) gibi?

    MD: Evet, hali hazırda guild cüppelerimiz zaten var. Biz bunlara Guild hologramları diyoruz. Evet bunlar birer cüppe değil, ama bu sizin etrafınızda uçan ve yön değiştiren üç boyutlu bir guild sembolü gibi bir şey. Yani bu soruya cevap evet. Sonrasında ise guild evi… evinizin havada uçuyor olmasının da bir sebebi var.

    LL: Tamam. Peki. Öyleyse… ilerleyen zamanlarda…

    MD: …

    LL: Peki, bir şey söylemek zorunda değilsin. Guild seviyelerinden (rank) ne haber peki? Guildimizin seviyesini arttırıp özel yenetekler alabiliyor muyuz?

    MD: Kesinlikle. Çevrelerinize (Circle) göre alabileceğiniz özel guild avantajları (perks) ve rütbeleri var. Çevreler (Circles) şöyle oluyor: Oyuna birinci günden giriyorsunuz ve işten iki arkadaşınızla oynuyorsunuz. Ben bir Çevre (Circle) oluşturuyorum ve adına İş Çevresi diyorum ve senin bu çevrenin bir parçası olmanı istiyorum. Bundan sonra onlar Çevrene katılıyorlar. Eğer Çevre arkadaşlarınızla grup oluşturursanız daha hızlı şöhret (renown) kazanıyorsunuz ve şöhret bir ev sistemi para birimi. Sonrasında birden çok Çevreye sahip olabilirsiniz; biri guild, biri de savaş guildi gibi.

    İş arkadaşlarınızı guildinize katmak istemediğiniz ama yine de onlarla iletişimi koparmak istemediğiniz MMOlar oynamışsınızdır.

    Toplulukları teşvik etmeye çalışıyoruz çünkü bu sosyal sistemler olmadan, kimse tek kişilik bir MMO oynamak istemez. Geçtiğimiz 10 sene boyunca neredeyse her MMO’nun yaptığı şey bu yöndeydi. Ben tek kişilik bir MMO oynamak istemiyorum; sonuçta buna MMO diyoruz yahu




  • Pre-order yapmak isteyenler için, saat 7'de alınabileceğini söylemeliyim. Fakat resmi sitede Playstore'da da satılacağını söylemesine rağmen sitede hiçbir bilgi yok. O yüzden resmi siteyi kullanacağız gibi duruyor.
  • Client kac gb acaba??
  • macabrex kullanıcısına yanıt
    ne kadar indirdi bilmiyorum ama dün kurdu 15.8 GB pc ye
  • Gece açık bıraktığımda %30 du. şimdi tekrar baktım %2 diyor baştan indirmeye başlamış galiba?
  • Playstoreda 120 tl oyun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bu uzun zamandır bekliyordum oyunu,sizce 2 3 yıl emek harcanabilecek bir oyun mu?Yoksa Lotro Swtor AOC serileri gibi yalan mı olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RealRocknRolla

    Bende bu uzun zamandır bekliyordum oyunu,sizce 2 3 yıl emek harcanabilecek bir oyun mu?Yoksa Lotro Swtor AOC serileri gibi yalan mı olur?

    zor bir soru :) Tecrübeli wow oyuncuları sevdi gibi bu oyunu...zaman gösterir bence.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.FranzZ

    Playstoreda 120 tl oyun

    TTnet üyelerine 12 taksit imkanıda var...hediye çeki olanlar için gayet uygun.
    TTnet üyeliği deyince acaba internet abaonesi mi olmak gerekiyor
    edit : kredi kartıyla ödemede 10 Tl daha fazla oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilonsahiden -- 20 Mart 2014; 17:17:36 >
  • Playstore fiyatı gayet iyi.
    PvP Devspeak,



    Kısaca bahsedeyim,
    Battleground'da rated ve normal matchmaking var. Her ikisinden de prestige puanı kazanabiliyorsunuz. Ama rated matchmakingde her şey yeteneğe bakıyor dolayısıyla ELO sistemiyle işliyor. Ayrıca bu modda level ve gear statları da eşitleniyor.
    Diğerleri de normal World of warcraft ve benzeri oyunlardan gördüğümüz klasik modlar.




  • indiirm kuponuyla burada daha ucuz
    http://www.greenmangaming.com/
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.