Şimdi Ara

Wolksvagen passat 1.4 tsi 150hp act ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
19.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar, ben baslikta belirttigim 1.4 tsi 150 hp modelini almak istiyorum. Dsg degil manuel alacagim. Dsg sorunuyla ugrasamam. 2.el alacagim 120-140 arasi bir butcem var ve bu araci dusuk kilometrelerde almayi istiyorum. İşin özeti şu 160 hp ler piston kırma problemi yapiyormuş. Peki bu 150 hp lerde mevcut mu? Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse çok mutlu olurum. Saygılar



  • 1.4 150hp motor ideal passat motorudur bence. vergisi düşük ve kullanımı zevklidir. ancak dsg şanzıman alınmalıdır. manuel alınacaksa 125 alın. aksi halde satmanız çok uzun süre alır.

    benzinli D segmenti bir araç için otomatik şanzıman ülkemiz şartlarında olmazsa olmazdır.

    uzun yolda silindir kapama devreye girdiğinde çok ekonomik bir araç haline geliyor. ben şu ana kadar bu motorda bir sorun duymadım. 1.4 160hp ile pek alakası yoktur.

    hatta 125hp olan versiyon da sağlam makinadır. tek sıkıntı egr sisteminden dolayı yağ eksiltmesidir. genelde kullanılan yağdan dolayı diyorlar ancak doğrudan bir alaka yoktur.

    bu model araçla ilgili bir ek bilgi de vereyim:

    - 2015 model olan highline araçlar genelde daha donanımlıdır. çünkü o sene doğuş holding ve doğuş otomotiv üst düzey yöneticilerine özel olarak sipariş edilip getirildiler.

    zamanla da dod üzerinden 2.el düşük km satıldılar. bu yüzden 2016-2017 act motorlu passat highline göre 2015 araçlar %80 daha donanımlıdır. ,hayalet ekranlı,, navigasyonlu 2015 bir araç bulursanız büyük ihtimal doğuş oto yönetimden çıkmadır. bence de alınası araçlardır.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Passat 1.4 TSI 150 HP ACT: Kapsamlı Bir İnceleme

    Volkswagen Passat 1.4 TSI 150 HP ACT, Alman otomobil üreticisinin orta sınıf sedan segmentindeki ödüllü seçeneğidir. 1.4 litrelik turboşarjlı benzinli motoru, etkileyici bir güç ve verimlilik dengesi sunar.

    Motor Performansı

    150 beygir gücü ve 250 Nm tork üreten 1.4 TSI motor, Passat'a çevik bir sürüş deneyimi kazandırır. Silindir Kapatma Teknolojisi (ACT), düşük yüklerde iki silindiri devre dışı bırakarak yakıt verimliliğini artırır.

    Kullanıcı Yorumları

    Passat 1.4 TSI 150 HP hakkında kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Kullanıcılar gücünü, hızlanmasını ve kullanımını takdir etmektedir. Ancak, ACT sisteminin ara sıra sarsılmalara neden olabileceğini belirtmişlerdir.

    Kronik Sorunlar

    VW CC 1.4 TSI 150 HP'nin bazı kronik sorunlar yaşadığı bilinmektedir. Bunlar arasında zaman kayışı gergisi arızası, su pompası sızıntısı ve yağ yakma sayılabilir. Bununla birlikte, bu sorunlar tüm modellerde görülmez ve düzenli bakım ile önlenebilir.

    Sonuç

    Volkswagen Passat 1.4 TSI 150 HP ACT, performans, verimlilik ve güvenilirliğin iyi bir dengesini sunan güçlü bir orta sınıf sedandır. Kullanıcı yorumları genellikle olumludur, ancak ACT sistemi ile ilgili bazı endişeler vardır. Kronik sorunlar mümkündür, ancak düzenli bakım ile önlenebilir. Genel olarak, Passat 1.4 TSI, konforlu ve güvenilir bir sürüş deneyimi arayanlar için sağlam bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Benim bildiğim 150 hp olanların düz vitesleri yok. hep dsg ile geldi ülkemize.
  • Evet var hocam buldum :) 2.0tdi manuel yok. Olsa ona yonelecektim ama malesef bulunmuyor
  • memet7991 kullanıcısına yanıt
    Dsg daha cok 1.4 ve 1.6 motorda sorun cikariyor 2.0 motorda cok problem cikmiyor. 2.0 dusunuyorsan otomatik bakabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Dsg daha cok 1.4 ve 1.6 motorda sorun cikariyor 2.0 motorda cok problem cikmiyor. 2.0 dusunuyorsan otomatik bakabilirsin
    Bunun sebebi:
    1.4 ve 1.6 larda kuru tip kavrama DSG,
    Ust motorlarda islak tip kavrama DSG kullanilir. Cunku kuru tip max 250-270 NM torku kaldirabiliyor ve dayaniksiz. Daha yuksek tork olan araclarda sorunsuz islak tip kullaniliyor.

    Not: Islak tip DSG 2012 oncesi VW lerde kullanilan DSGdir ve daha sorun yasayan duymadim.

    Konu sahibine: 1.4 125 hp tsi golf kullanicisiyim ve cok memnunum. TSI motor bence piyasadaki en iyi benzinli motor fakat ACT hakkinda bir sey diyemeyecegim cunku sistem henuz kendini kanitlayabilmis degil. 3-5 seneye nasil sorunlar cikartir veya sapasaglam kalir mi kimse kestiremiyor. Ben olsam passat icin 2.0 tdi dusunurdum vergiyi de goze alip
  • 1.4 150hp motor ideal passat motorudur bence. vergisi düşük ve kullanımı zevklidir. ancak dsg şanzıman alınmalıdır. manuel alınacaksa 125 alın. aksi halde satmanız çok uzun süre alır.

    benzinli D segmenti bir araç için otomatik şanzıman ülkemiz şartlarında olmazsa olmazdır.

    uzun yolda silindir kapama devreye girdiğinde çok ekonomik bir araç haline geliyor. ben şu ana kadar bu motorda bir sorun duymadım. 1.4 160hp ile pek alakası yoktur.

    hatta 125hp olan versiyon da sağlam makinadır. tek sıkıntı egr sisteminden dolayı yağ eksiltmesidir. genelde kullanılan yağdan dolayı diyorlar ancak doğrudan bir alaka yoktur.

    bu model araçla ilgili bir ek bilgi de vereyim:

    - 2015 model olan highline araçlar genelde daha donanımlıdır. çünkü o sene doğuş holding ve doğuş otomotiv üst düzey yöneticilerine özel olarak sipariş edilip getirildiler.

    zamanla da dod üzerinden 2.el düşük km satıldılar. bu yüzden 2016-2017 act motorlu passat highline göre 2015 araçlar %80 daha donanımlıdır. ,hayalet ekranlı,, navigasyonlu 2015 bir araç bulursanız büyük ihtimal doğuş oto yönetimden çıkmadır. bence de alınası araçlardır.




  • Audi a4 2.0tdi tavsiye ederim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aynı şekilde. DSG korkutuyorsa A4 2.0 TDI Multitronic alabilirsin.
  • Cevaplar için çok teşekkur ederim. Audi bakım maliyetleri aşırı fazla diyenler var. Bmw 3.20 ied in de cok fazla kronik sorunlari olmasi beni passat a yöneltti.

    Passat diyorsanız ne olursa olsun dsg diyorsunuz yani :) peki 150hp act motorlu manuel i neden satamam da 125 olanı satabilirim? Bu kafamı karistirdi açıkcasi. Dizel eski model az donanimlı alana kadar benzinki dolu bir araca binmeyi tercih ederim. Zaten yilda 12 -15 k kilometre anca yaparım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memet7991 -- 14 Şubat 2019; 14:3:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Benim bildiğim 150 hp olanların düz vitesleri yok. hep dsg ile geldi ülkemize.
    Var hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memet7991

    Cevaplar için çok teşekkur ederim. Audi bakım maliyetleri aşırı fazla diyenler var. Bmw 3.20 ied in de cok fazla kronik sorunlari olmasi beni passat a yöneltti.

    Passat diyorsanız ne olursa olsun dsg diyorsunuz yani :) peki 150hp act motorlu manuel i neden satamam da 125 olanı satabilirim? Bu kafamı karistirdi açıkcasi. Dizel eski model az donanimlı alana kadar benzinki dolu bir araca binmeyi tercih ederim. Zaten yilda 12 -15 k kilometre anca yaparım
    Aynı kombinasyonlu jetta kullanıyorum çok memnunum...
    1.4 TSI 150hp DSG (act yok yelken modu var sadece)
    Manuelin derdiyle uğraşılmaz hele istanbul gibi yerdeysen...
  • Hocam ankaradayim. Istanbulda olsam haklisiniz. Kullandigim yerde aşiri trafik olmuyor ve hep duz vites kullandim ve seviyorum düz vitesi açıkcasi :) wv gurubunda düz vites sorun aciyor mu peki var mi kronik bildiginiz sorunlari
  • İnsanlar artık 50-60 binlik aracta bile otomatiği şart koşuyor. Passat gibi bir aracın manuel inin piyasası çok zayif olur cidden. Birde 100 binlik passat ta almıyorsunuz. 120-140 bin. Elle tutulur yanı yok.

    Birde söyle düşünün. 120-140 bini konfor ve lüks icin bir araca bağlıyorsunuz ama şanzıman belki birkaç bin masraf açacak diye manuel alıp surekli arabayla uğraşıyorsunuz.
  • Passat almak onuda manuel öyle mi

    Hocam D segment araçta manuel vites neden tercih ediyorsunuz alın otomatik bakın keyfinize.
  • Sanırım haklısınız. Dsg hakkinda cok iyi seyler duymuyoruz, o yuzden biraz endiseliyim acikcasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memet7991 -- 14 Şubat 2019; 17:5:59 >
  • Manuel Passat gayet mantıklı araç adam diken üstünde gezmek istemiyor belki DSG lobisi üşüşmüş konuya.Manuel-150ps kombinasyonu çok keyifli olur ikinci elde pek tutulmuyor bu da avantaj bence sizin için.
  • Geçen bir ilan vardı highline 2016 Passat adam 125 e verdi geçti sıfır gibiydi , o araba DSG olsa 160 bindi Passat manuel olunca piyasası ve satış hızı çok düşüyor. Güzel arabaydı gözüm kaldı.
  • Evet hem sorun yok hem daha ucuza çok dolu bir araba alınabilir gibi geliyor bana da.
  • 1.5 insignia bakabilirsiniz o paralara üstelik daha modeli ve şanzımandan yana sıkıntı olmaz tork konvertörlü ömürlük resmen.
  • Yakın bir tanıdığımın B7 Passat 1.4 TSI 160 hp otomobili piston kırmıştı. Ama şöyle bir durum vardı: Bu tanıdığımın oğlu devamlı arabayı kaçırıp gazlıyor, makaslıyor, yanlıyordu. Bir gün bu yaramaz çocuk arabaya gizlice yazılım attırmış, araba 220 hp olmuş. Pistonu da aynı gün kırmış. Bir de bu eleman yeni lastikleri 3 ayda kabak yapmıştı yanlaya yanlaya, artık virajda esp bile tutmuyordu o derece.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.