Şimdi Ara

Mi 14T Pro / Mi 14T Ana Konu (260. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: begamermc Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 16 Misafir (5 Mobil) - 11 Masaüstü6 Mobil
5 sn
5.208
Cevap
145
Favori
231.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
54. Sırada  bugün en iyi #2
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu telefondaki ai hizmetlerinin nasıl kullanıldığını anlatan bir yer var mı... ben galerideki 1-2 özellik hariç diğerlerini beceremedim..

  • astrafe A kullanıcısına yanıt
    Saçma sapan yerdeler çünkü, bulamamak bı yana bulduğunuda unutuyosun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 14T


    Mi 14T Pro / Mi 14T Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asyagrafik -- 26 Ocak 2025; 23:58:21 >
  • Mi 14T Pro / Mi 14T Ana Konu


    14tp

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mi 14T Pro / Mi 14T Ana Konu

    14tp

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SomeoneWhoCares kullanıcısına yanıt

    Bilgi için teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandıgınız uygulamaları yazar mısınız faydalı olan yararlanalım bizde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 14t kullanıyorum. Birisini aradığımda bazen ilk çalışta çağrı sonlandırıldı uyarı cerip arama sonlanıyor. Bu her gün mutlaka oluyor. Turkcell i aradım bizlik bir şey yok dedi.

    Böyle bir sorun yaşayan oldu mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • enkuba E kullanıcısına yanıt

    Evet bu standart bir sorun maalesef ve sadece Turkcell hatlarda yaşanıyor. Şu ana kadar işe yarar tek çözümü bulundu, o da VolTE'yi kapatmak. Bunun için telefon çevirme kısmında aranacak numara olarak

    * # * # 86583 # * # * girin, sonra SIM ayarlarında gösterilmeye başlayan VolTE'yi kapatabilirsiniz.

  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim yaptım bakalım. Neyi kapattım bilmiyorum ama işe yarar inşallah 😊

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bir soru daha sorayım.

    Telefondaki ekran açık kalma süresi sanırım 24 saatte bir sıfırlanıyor onu şarjdan şarja göstermek için bir ayarı var mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkesin merak ettiği bir özelliği cumartesi günü test ettim. 14T'yi havuzda kullandım. Hiçbir sıkıntı olmadı. Ama su altında fotoğraf çekemedim ekran suyun içinde sapıttı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szrozdmr -- 27 Ocak 2025; 10:58:34 >
  • Arkadaşlar 14t pro'da e-sim var mı?

  • 1gigabyte kullanıcısına yanıt

    var mobil ağlar içinden görebilirsiniz



    Mi 14T Pro / Mi 14T Ana Konu
  • szrozdmr kullanıcısına yanıt

    direnç kayıtlılar denememeli. kasa açıldığında su sızdırmazlık gidiyor.

    yine servise gidip parça değişimi falan yapılmışlarda denememeli.


    aslında havuzda kullanmak için değilde herhangi bir suya düşerse zarar görmemesi için iyi bir özellik.

  • szrozdmr kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen sizden başka kimse merak etmemiştir bunu, IP68 sertifikası su altında kullanım için değil, sadece 2mt.'ye kadar 30 dk. cihazı korumak için, cihazın bu şartlar altında kullanımı önerilmiyor, hata yapmışsınız... Mi 14T Pro / Mi 14T Ana Konu 



    Alıntı

    metni:
    Cihazın, IEC 60529:1989+A1:1999+A2:2013 uyarınca IP68 giriş koruması sınıfıyla belirli laboratuvar koşullarında sıçramalara, suya ve toza karşı dayanıklı olduğu test edilmiş ve onaylanmıştır. Suya dayanıklılık testi koşulları şu şekildedir: Ürün; su ile ürün arasındaki sıcaklık deltası 5K veya daha az olacak şekilde 30 dakikaya kadar, 2 metreye varan derinlikte durgun tatlı suya daldırılmıştır. Bu gibi suya dayanıklılık özellikleri, yalnızca laboratuvar ortamında teste tabi tutulan ve tüketicilerin normal kullanım koşullarına birebir karşılık gelmeyen, belirli koşullar için geçerlidir. Bu nedenle, ürünün test koşullarının dışındaki ortamlara maruz kalması halinde giriş koruması garanti edilmez. Kendi kendinize test etmemenizi öneririz. Plajda veya havuzda kullanım tavsiye edilmez. Günlük aşınma ve yıpranmaya, fiziksel hasara ve/veya onarım durumunda sökme gerekliliğine bağlı olarak giriş koruması bozulabilir. Ürün neme maruz kaldığında ürünü şarj etmekten, fiziksel düğmelerini kullanmaktan veya SIM tepsisini çıkarmaktan kaçının. Diğer güvenlik talimatları için lütfen kullanım kılavuzunu dikkatlice okuyun. Garanti, IP68 test koşullarının dışındaki ortamlarda gerçekleşen sıvı hasarını kapsamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hicks -- 27 Ocak 2025; 12:21:25 >




  • grolof kullanıcısına yanıt
    Gerekli izinleri verip batteryguru gibi üçüncü parti uygulama kullanmak gerekiyor. Başka bir ayarı maalesef yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sezar61 kullanıcısına yanıt

    Bende cihaz yok hocam. Araştırma aşamasındayım.


    16-1 tb y.dışı mantıklı geldi.


    14t pro'da bilinen kronik bir sorun var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1gigabyte -- 27 Ocak 2025; 14:13:58 >
  • 1gigabyte kullanıcısına yanıt

    bende 12gb 1tb pro yurtdışı beğenmediğim kullanmadığım bir özelliği yok kronik olarak gördüğüm bişey yok 3 aydır kullanıyorum şarj olarak çok iyi kamera ve güç olacak çok şey demeye gerek yok


    16gb versiyonu yok diye biliyorum, hiçbir yerde görmedim çünkü


    bu arada e sim aktif edince 2. sim i kapatıyor bilginiz olsun zaten attığım görselde de yazıyor

  • sezar61 kullanıcısına yanıt

    Sanırım 1tb olanın 16gb ram olanı yok. 16-512 versiyon var gibi.

  • 
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.