evet koçtan çıkmış anadolu gruba geçmiş ama onlarda kurumsal bir firma neticede ... |
Xiaomi Mi smarter fritöz migros da 799 a düştü !! (22. sayfa)
-
-
Bana iptal mesaji gelmedi ama iptal edilmis ve para da yatmadi henuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam benim de sizin gibiydi,
ama lptal SMS ile geliyor maalesef.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
güzel kardeşim adamların sistemine girip bende yapmadım ama bunun sorumluluğunu firma üstlenmek zorunda ... bugün buna bu şekilde ayar çeken bilgi işlem elemanı daha sonra yüksek fiyatlı bir ürünü kısa süreliğine indirip ortak çalıştığı kişilerin değerlendirmesini sağlayıp fiyatı normale çekebilir ... sorumlusunu bulup cezalandırsın ,müşteriler elbette uygun fiyata ürün almak ister bu yanlış birşey değil ama bu olayın sorumlusu müşteri değil ...
-
valla keşke senin dediğin gibi olsa ama dün gecede yazdım adamların sözleşmesini kimse okumamış. gözüme çarpan 2 madde var belki fazlasıda vardır. Şöyle
MADDE 29:
Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 14 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.
MADDE 33:
Belirtilen ürün fiyatları siparişin oluşturulduğu andaki bedellerdir. SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir. Fiyat ve ÜRÜN bilgilerinde hata oluştuğu takdirde SATICI/SATICILAR hatayı gidermek üzere teslimat yapabilecektir. Bu halde siparişi iptal ederek, sipariş tutarını ALICI hesabına iade edebilir.
-
Reis burada bakılacak olan şey şu: gerçekten bir yanılma hali var mı.
1799 TL'yi 799 Tl olarak yazmak hata belirtisi gösteriyor. örneğin fiyat 692 TL olsaydı bilinçli yazıldığı çok belli diyebilirdik.
yargıtay kararı da ortada. mahkemelerin bu olayda yanılma var deme ihtimali çok yüksek.
THH'ye başvuru bedava. isteyen deneyebilir. binlerce başvuru olacak. konu illaki mahkemeye intikal eder. mahkemede kaybeden masraflarını yüklenir. bu da aklınızda olsun.
THH'lerin bazıları "fritözü 799 TL'ye tüketiciye verin" diyebilir. bana göre hatalı bir karar ama öyle olduğunu varsayalım. bu kararı nasıl uygulatacaksınız? uzar gider.
(firma avukatı değilim, ürün almadım, fritözüm var. ) dolayısıyla kimin ne yapacağı umrumda değil. ama bunun adı net olarak "sömürü"dür. firmadan ürünü koparırsak kardayız, olmazsa en kötü ihtimalle puan hediye çeki falan alırız. bedavadan ohhh... iki tane üc tane alan var yahu. iyi niyetten bahsedilebilir mi?
beleş mezar bulsa içine atlayacak insanlarız. bu da bir kenarda dursun.
EDİT: bu arada firmanın hatasının bir bedeli olmalı. var. cimerden yazın. insanları yanılttığı için para cezası alacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celutska -- 4 Ağustos 2022; 15:7:39 >
-
hflsjfşsnflsnkdkdkdldmddk
İstisnalar kaideyi bozmaz derler ama tabi sen bi habersin bundan demek ;)
Dedim ya, izlemesi çok keyifli ve eğlenceli olacak yeter ki sen dürüst bir şekilde süreçleri buradan paylaş
Not: Benim öyle almak, kaçırmak gibi dertlerim yok merak etme, bu paylaşımı gördüm ve almadım hem ihtiyacım yoktu hem de sonuç belliydi ayrıca tabiri caiz ise fakir değilim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O değil bizim paralar ne zaman iade olacak. 14 gün kullanmazlar inşallah milyonları :)
MİGROS
MADDE 29:
Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 14 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.
MADDE 33:
Belirtilen ürün fiyatları siparişin oluşturulduğu andaki bedellerdir. SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir. Fiyat ve ÜRÜN bilgilerinde hata oluştuğu takdirde SATICI/SATICILAR hatayı gidermek üzere teslimat yapabilecektir. Bu halde siparişi iptal ederek, sipariş tutarını ALICI hesabına iade edebilir.
-
Yahu şaka gibi milletiz, bi yandan mağduruz diye ağlıyorlar diğer yandan thh başvuru örneği var mı diye soruyorlar!
Düşünün artık adam ona bile emek harcamıyor, neymiş mağdurmuş gelmiş burada başvuru örneği istiyor!
Vay vay vayyy
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Az önce iptal mesajı geldi. Para iadesi de yapılmış.
Duruma iki açıdan bakalım.
- Bu tip kampanyaları bu oranda yapan e-ticaret siteleri oldu, hâlâ da oluyor. Amazon'dan %60-70 oranında indirimle ürün almışlığımız var. Firma eğer savunmasında bu hatayı sehven yaptığını ispatlarsa sorun yok. Fakat ürün saatlerce indirimde satıldı. Hatalı fiyatlar ile ilgili etik olarak en azından kendi adıma çok tırmalamak taraftarı değilim. Sonuçta bu ürün bu fiyata bedava denecek fiyattaydı. İade edildi, hayırlısı deyip kendi adıma kapattım mevzuyu.
- Eğer bir firma hem de büyük bir firma bu tip bir hatayı saatler süren bir satışla yapıyor ve insanları mağdur ediyorsa; telafi etmek için 200 TL ve üstü alışverişlerde kullanılmak üzere bir 50 TL'lik çek tanımlaması afedersiniz ama yüzsüzlüktür. Hediye çekinin miktarında değilim. Zaten günümüz şartlarında 200 TL altı marketten çıkılmaz oldu orası ayrı ama bu bir telafi yöntemi değil, geçiştirmedir. Ayrıca iptal edilen ürünlerin iadesi hemen olacak mı o da ayrı bir mesele. Ha ne oldu? Migros'tan alışveriş yaparken 2 kere düşünmemize gerek olduğunu öğrenmiş olduk.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onarili -- 4 Ağustos 2022; 15:10:55 >
-
Öyle böyle vermiyor, tavsiye ederim ama senin gibi birinin kurumsalda pek örneği olamaz tabi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hakem heyetine başvursak birşey çıkarmı ne dersiniz? Boşuna uğraşmayak? Sözleşmede yazıyordu deyip içinden çıkmasınlar. kim okuyor ki sözleşme? Fiyatı gördüm aldım. Ben ne bileyim senin sistemin nasıl işliyor? Belki en azından bir alış-veriş çeki verirler. Paramı 14 gün kullanırsa fazlasını isterim ama
-
Neyini anlamadın 1799 yazacaklarına 799 yazmışlar diyenler için gelsin.
-
Al sana aklı başında bir insan, tebrik ediyorum değerli kardeşim.
Şu kadar insan arasından adam gibi sadece 1 kişi çıkıp bakıp, okuyup yorumlamış.
Ama anlamazlar, neden işlerine gelmez çünkü.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende gece foto almıştım atayım farklı açılardan :P
-
Valla sözleşmeyi okusamda aklım başımda da olsa kardeşim arkadaşlar sonuna kadar haklı verin bizim XIAOMILERI. Ben okuma bilmiyorkeee, ben airfry istiyorkeee... Bak giderim hakem heyetineeee...
-
Ürünün fiyatı 1.799 TL değil, 2.099 TL'den 799 TL'ye düşmüş. Yanlışlık olamaz ya da iddia edilemez.
-
"Ben fiyat hatası yapmışım" demek ayrı hukuki sonuçlar doğurur. Fiyat hatası yapmasına rağmen "stoğum yokmuş kusura bakmayın" demekse bambaşka bir sonuç doğurur. Migros her iki olayda da haksızdır. Fiyat hatası yapmasının sonuçlarını bir önceki mesajımda detaylıca açıkladım.
Ancak size "stok yokmuş dolayısıyla ürünü veremiyorum" derse, o zaman size Tüketici Dernekleri Federasyonu Genel Başkanı Aziz Koçal'ın daha önceki açıklamasından bir cevap vereyim.
"Özellikle döviz kurlarındaki oynamalar nedeniyle zaman zaman tüketicinin internet üzerinden verdiği siparişlerin stokta kalmadığı gerekçesiyle tüketiciye gönderilmediği yönünde birçok şikayet derneğimize ulaşmaktadır. Öncelikle, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde, stokta olmayan bir ürün satışa sunulamaz. Stokta olan bir ürününün de satışından kaçınılamaz. Bir ürün internette görseli var ve satışa sunulmuş ise stokta var demektir. Tüketici bu gibi durumlarda satıcı firma 'stokta kalmadı' deyip daha sonra sitesine yüksek fiyattan ürünü koymuş ise her iki ekran görüntüsünü alarak, yüksek fiyattan ürününü alıp ilk siparişi ile son sipariş arasındaki fiyat farkının talebi için tüketici hakem heyetlerine başvurabilir. Bunun için ilk sipariş ile son sipariş arasında fazla zaman farkı olmaması gerekir. Aynı zamanda tüketici o ekran görüntüleri ile Ticaret Bakanlığı Reklam Kuruluna da şikayette bulunarak firma hakkında inceleme başlatabilir. Satıcı, ürünün reklamında ya da görselinde sipariş anında yazılı herhangi bir teslim günü belirtilmiş ise o güne kadar, gün belirtilmemiş ise en geç 30 gün içinde ürünü teslim etmek zorundadır. Stokta ürün bulunmadığından para iadesi geç yapılmış ve para iadesi yapıldığında sitede aynı ürün yeni fiyatla satışa sunulmuş ise yine Tüketici Hakem Heyetine başvurarak aradaki farkı talep edebilir. Başvurularda mutlaka ürünün satışa sunulduğu ekranın görüntülerinin çekilmesi ve bunların çıktıları, varsa yazışmalar, gönderilen para dekontu gibi evrak başvuruya eklenmelidir."
www.aa.com.trTüketici internet alışverişlerindeki 'stok oyunu'na karşı çaresiz değilhttps://www.aa.com.tr/tr/ekonomi/tuketici-internet-alisverislerindeki-stok-oyununa-karsi-caresiz-degil/2488672
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akenatons -- 4 Ağustos 2022; 15:23:53 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X