Şimdi Ara

Xiaomi Mi smarter fritöz migros da 799 a düştü !! (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
37
Favori
165.927
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumdaki üyelerin kalitesi bu fritöz olayı ile ortaya çıktı ne kadar kan emici insan var ise kendini belli etti.

  • Fiyat hatası olması zor görünüyor, o kadar saat boyunca düzeltilirdi mutlak.

    Hadi diyelim ki fiyat hatası oldu.. Peki binlerce sipariş verilebilecek stok tanımlaması yapılması da mı hata?

  • Sipariş iptal edilince feryat edip thh ye gidenlerin, ABD de yaşasa dükkaan yağmalamaya gidenlerin başını çekeceğine yemin edebilirim ama ispat edemem.

    La oğlum düşürmeyin bu kadar kendinizi, bende sipariş veridim 1 tane olurda kampanyadır vs dir belki gönderirler diye ama iptal ettiler, nasip deyip geçtik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü taksitle sipariş geçmiştim ancak provizyondaki işlemde olan siparişi iptal edip iademi taksitli yapmak ne demek?


    İadesi bu şekilde olan var mı?

  • paradiso45 P kullanıcısına yanıt

    güzel kardeşim THH YE GİTMEK yani yasaların sana vermiş olduğu hakkı kullanmak ne zamandır yobazlık olmuş devlet sana bır hak tanımış onu kullanmak niye bu kadar abartılıyor. barıiz şekilde yasalar açık net etiketi fiyatı ilan fıyatı neyse bunu uygulayacaksın hata ise bunu musterıye maal edemezsın musterı alır gecer kar ederken yada fahiş fiyattan urun satarken geri ödenemi yapıyor bu fırmalar nıye olayı acitasyona baglıyorsun ulkemde hakkını arayan hukuka basvurana saldıran zıhnıyet asıl sıkıntılı

  • Quidditch06 Q kullanıcısına yanıt

    Üründe fiyat hatası yok. Fiyat hatası olsa %62 indirim nasıl yazar? Bariz bu fiyata ürün satılmış. Ayrıca tek tük olmakla birlikte internet ortamında ürünü alan hatta farklı (malum) mecralarda 3'e aldığını 5'e satanlar bile var biraz araştırırsanız göreceğiniz üzere...




    Ortada bariz Migros'un beceriksizliği (ve hatta burasından çok emin değilim ama) belki bir kısmı kayırma, elinde 100 adet stok varken 1000 adet stok girme gibi bir hatası veya kastı var.




    Bu hatanın da bedeli ödenmeli... Yoksa kimsenin 5 TL hakkı olan ürünü 3 TL' ye alma gibi bir amacı yok!!!...

  • işgüzarlik bir yandan, amatörlük bir yandan, birbirlerini etkilemeye çalışanlar, yalan bilgi ile kafa karıştıranlar, mağdur olanlar, hafif mağdur olanlar, pişkinler, ben yaptım olducular...her iki taraf içinde geçerli..hem alıcı hem satıcı..


    ulem 350 tl'ye ikinci el bir telefon satacağım.. bak bireysel..çizmeci mehmet efendi..hani ticaret bilmem, hukuk bilmem, iade iptal bilmem, ayıplı mal bilmem..


    buna rağmen bir sürü tedbir alıyorum.. alıcıya diyorum ki, bak birader bana powerbank'ınla gel.. kulaklığınla gel..sim kartınla, peşin paranla gel... klavyesini, sarj soketini, kulaklık çıkışını incele.. bataryasına aç bak.. simini tak..mailini gir..telefonu kur..whatsapp mutsapp indiriyor mu gör..neler yapıp neler yapamayacağını anla.. yarım saat bekliyorum elemanı..


    niye?


    sonra beni aramasın diye.. bu iş tek seferde bitsin diye..


    olaya bak..koskoca profesyonel firma iptal ettim bitti gitti diye mesaj atmış..bir arkadaşın da yazdığı gibi "yallah bim'e" demiş.. sorumlu kim, ne tedbir alındı, kaç mağdur var, belli değil..açıklama desen o da yok, varsa özür dilerim... mağdur değil uyanık çakallar onlar diye düşünebilirsiniz..ama ben de alırdım orada kampanya ifadesini ve indirim oranını görseydim..


    şöyle bakalım: diyelim ki forumun en eski üyesi, işte ne bileyim en güvenilesi kişisi burada bir ilan açtı; yurtdışı bağlantım var; msı laptop 32 gb ram, rtx ekrankartı şöyle, sdd böyle vs vs kumpanyalı % bilmem kaç indirim şu fiyat.. sonra bırak binleri, on kişi aldı gece 12'de.. öğlen 12'de de bu arkadaş mesaj attı, fiyat yanlış diye.. eğer ödenen ücretler belli bir süre bu arkadaşın hesabında kalmışsa nereden bileceksin maddi hata mı, meşhur kelime sistem hatası mı, bilinçli mi, bilinçsiz mi... adamın canına okursunuz herhalde..


    nerde adalet, nerde dürüstlük, nerede profesyonellik...


    e-ticarette romantizm ve duygusal yakınlaşmalar...haa ben de isterim keşke nostaljik, romantik, buğulu siteler ve alışverişler..canın sağolsunlar..aşık ile maşuklar.. işte o zaman yaşanılası bir e-dünya olur...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turizmpsikoloğu -- 5 Ağustos 2022; 9:47:0 >




  • 1 tane sipariş verdim, gönderilmeyeceğini tahmin ediyordum gönderilmedi.


    THH'ye gitmem.


    Migros bir hukuk bürosuyla anlaşır, THH olumsuz bir karar sonrasında da mahkemeye taşır bu süreci.


    Uğraşmak isteyen uğraşsın.

  • Kredi kartı harcamalarında hala alışveriş görünüyor. siparişi iptal ettiler ama iadeyi yapmadılar sanırım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.