arkadaşlar 1996 range rover 4.6 vogue 13 000eur 200 000km civarı almayı düşünüyorum bu araçlar dayanıklılık açısından nasıldır aldıktan sonra brc lpg taktırmayı düşünüyorum lpg motorun ömrünü kısalttığı için lpg yi ben takıcam 2 senede 1 aracımı deiştiririm arkadaşım çok arıza verdiğini söyledi vergisi yıllık 1650ytl kasko 1400ytl suv olarak en mantıklı tercih olarak görüyorum eyer kullanan yada bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim
alacağın aracın resmi bu değil doğru mu?
range rover güzeldir ama biraz fazla yakar
alacağım aracın resmi o sadece içi siyah 96 vogue de tv navigasyon var yakarını lpg ile çözmeyi düşünüyorm 250 300bin civarı şehir içinde yakıo lpg ile
200 000 km ye gelmis arac otomatik vitesi, yuruyen aksami cok yuksek maliyetli sorunlar cikarabilir!!!
arkadaşlar 4.6 motor şehir dışında 250ykr benzin yakıyo şehir içinde 2 ye katlıyo komşumuzda vardı onunla konuştum zaten şuan karbratörlü bi doğan alsan 350ykr yakıt yakıyo range için bence çok normal benzinli bile kullanılsa o araç için değer o benzin
quote:
Orjinalden alıntı: ibhaavci
200 000 km ye gelmis arac otomatik vitesi, yuruyen aksami cok yuksek maliyetli sorunlar cikarabilir!!!
Araç şık duruyor ancak o yaşta ve km de bi aracın şanzımanından veya motorundan bi sorun çıkarması halinde büyük masraflar açacağı ortada.
doğan 4.6 lt lik range rover dan 1.4 kat daha fazla mı yakıyor arkadaşım. böyle mi anladım?
Çok yakar kilometresi cok modeli eski sorun yaratır Kısaca değmez buna bulasmaya
ben karbratörlü araçlardan bahsettim o örnekti 300 350ykr aşağı yakan yok bu arada 200 000civarı ilk sahibinden ve hiç boyasız bi araç bakıyorum ben aracımı aşkın jeep servisine götürürüm o aracıda alırken oraya göstericem garantili bi servis tam sorunsuz bi araç olucak ama söylediğiniz gibi deil bostancı sanayiinde darbeli rangeler çok çıkmasıda çok pahalıda deil parça fiyatları bugün araştırdım
Dünyanın en çok sorun çıkaran, en sorunlu markasının 11 yaşında 200.000 kmde ki aracını mı almayı düşünüyorsun? Ayrıca Borusan'ıda hatırlatıyım bide o var, servis olayı, bozulursa servis dersen Borusan'a girer. Explorer yada şeroke daha doğru bir tercih olur ki onunda garantisi yok, elektronik bir arıza çıkarırsa yine çok masraf açar.
Hocam aman diyelim bir tanıdığımın var 50 NC daha iyidir diyor ..
quote:
Orjinalden alıntı: tolgao2000
Hocam aman diyelim bir tanıdığımın var 50 NC daha iyidir diyor ..
Doğru ikisi de büyük araba nasıl olsa
bu arada yıllık vergisi 5.263 ytl sen lpg takp ekonomi yapıcam derken yllık 5000 küsür ytl vergi vereceksin aman diyim
bence range roverı al bizde alıcaktık ama vergisi yüksek olduğu için düşünmedik ama bu eski olduğu için vergisi baya düşmüş bence al
platinium 5 263 ytl vergi sen 96 modele bakmadın sanırım 1 650 ytl vergisi var 2001 model deil bu benim kulağımada bi kaç kişiden çok arıza çıkarttığı geldi ama parça fiyatları çok ucuz sanayide eski model oduğu için mesela radyatörü komple 300 ytl+sağ stop takımı 40ytl parça fiyatları çok ucuz ve çıkması çok var borusana arac zaten sokmam o aracın yeri sanayi 2005 model falan olsa tamamda zaten aracın fiyatı çok uygun borusana o araba giderse zaten en ufak bişeyde yarı parası masraf çıkarırlar
bu arada bende şuan nissan maxima var 2003 model yeni kasa aracı 200 000de aldım 2 sene evel şuan 290 000de ve araca yapılan tek işlem bakım zamanlarında balatalar ve yağı deişti başka araçta deişen bişey olmadı ben lüx araçların parçası pahalı araçların çokk sorun çıkarıcağına kesinlikle inanmıyorum önemli olan ilk elden bakımlı ve titiz kullanılması mesela benim aracım bi bukadar daha çok rahat gider ilk elden ve çok temiz bi araçtı aldığımda
Cok rahat ve konforlu bir arac.Lpg ile de yakit tasarufu saglayabilirsen ne mutlu sana.Bwn olsaydim su parca fiyatlarini iyice arastirip pahali degilse alirdim.