Şimdi Ara

Yardımınıza İhtiyacım Var;Kimlik Bilgilerim Kullanılarak Yapılan İşlemler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
1
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    Bir süredir canımı sıkan bir durum var ve daha önce başına bu tür bir durum gelen varsa kendilerinden yardımcı olmalarını rica ediyorum.
    4-5 yıl kadar önce hat taşıma işlemi yaptığım Vodafone Bayisi Dante Telekomünikasyon yaklaşık bir yıl önce ellerinde olan kimlik fotokopisini kullanarak mevcut hattımı Vodafone'a taşıma işlemi gerçekleştirmiştir.Hat taşıma mesajını aldığımda Vodafone ve BTK 'ya gerekli şikayetleri yapmama rağmen taşınma işlemini durduramadım. Hat Vodafone'da aktif olduktan sonra müşteri hizmetleri ile görüşerek hattı dondurdum ve ilgili bayi hakkında şikayetimi ilettim.Yurt dışında ikamet ediyorum ve müşteri hizmetleri ile yaptığım onlarca görüşme sonrası herhangi bir sonuç alamadığımdan tatil için Türkiye'ye geldiğimde ilgilenirim diyerek süreci takibi bıraktım.Bu süre zarfında ilgili hat kapandı ve yazın 65 TL ödeyerek hattı yeniden adıma tesis ettirdim.
    Bu kadar ile kurtulduğumu düşünürken E-devlet üzerinde rastlantı sonucu adıma 2 adet Vodafone Net aboneliği açıldığını öğrendim.Açan yine Dante Telekomünikasyon adlı firmaydı ve abonelikler yurt dışında olduğum süre içerisinde açılmıştı. Türkiye'ye geldiğimde savcılığa suç duyurusunda bulundum ve Vodafone'a gerekli belgeler ile müracaat ederek ilgili işlemlerin iptali ve bayi hakkında şikayetimi ilettim.(Şikayetim üzerinden 35 gün geçmesine rağmen hala sonuçlanmış değildir)An itibari ile aboneliklerden birinin 121 lira borcu var ve hala daha aktif,sadece dondurma işlemi yapabildim,diğer abonelik ise pasif olarak hiç işlem görmeden duruyor. Bundan sonraki süreçte birşey olmaz diye düşünürken dün itibari ile adıma yeni bir abonelik yapıldığını E-devlet üzerinden öğrendim.Müşteri hizmetleri ile uzun uzadıya konuşmalarım sonucunda hat daha aktif edilmeden şikayetimi oluşturabildim ve hattı kullanıma açmayacaklarını söylediler.
    Böyle bir durumda ne yapmam gerekiyor.Defalarca şikayet dilekçesi gönderdim,BTK'ya yazdım.Firma hiçbir şikayetimi sonuçlandırmadı.Savcılık süreci ise uzun sürecektir.Tecrübeli arkadaşlardan yardım rica ediyorum.







  • Aboo kardeş Allah yardımcın olsun 😑

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Vodafone müşteri hizmetleriyle hiç uğraşmayın, ucu onlara da dokunacağı için sizi oyalamaktan başka hiçbirşey yapmayacktır. Yapılan her aboneliği e-devlet çıktıları ile birlikte btk'ya teker teker şikayet edin. Btk doğrudan yaptırım uygulamıyor, şikayeti firmaya iletiyor. Siz sürekli şikayet ettikçe göze batacaktır, bu şekilde idari soruşturma açılır belki. Savcılığa da mutlaka bütün delilleri verin. Şüpheli olarak hem vodafone, hem de bayiyi yazın. Kimliğinizi de yenileyin. Seri no değiştiği için eski kimlik ile yapılan tüm işlemler geçersiz olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Savcılığa gerekli tüm belgeleri sundum.Yaklaşık 2 ay olacak.Onun kısa sürede sonuçlanacağını sanmıyorum.Kimliğimi değiştirmeyi düşündüm ancak fikir danıştığım birçok bayi işlemleri TC no üzerinden yaptıkları için yine adıma hat açılavileceğini söyledi.Asıl mesele Türkiye'de olmamam, uzaktan ancak dilekçe göndermekle ve telefon açmakla yetiniyorum. Sürecin sonuçlanmasını bekliyorum.Sorumlular hakkında maddi ve manevi tazminat davası açacağım. Ondan sonra onlar uğraşsınlar.
  • akiel A kullanıcısına yanıt
    Aboneliği tc no ile başlatırlar ama ıslak imzalı sözleşme ve kimlik fotokopisi olmadan aktive edemezler. Kimlik seri no değişeceği için yapılacak aboneliklerde sizin hiçbir sorumluluğunuz olmayacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan bu kadar da şerefsiz haysiyetsiz olunurmu ya, yuh be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Kimlik değişimi için elçiliğe başvurayım o zaman.Teşekkürler yanıtlarınız için.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.