Şimdi Ara

YENİ BİR İTOPYA REZALETİ (ÇÖZÜLDÜ) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
3
Favori
23.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
363 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • paranızla rezil olmak istiyorsanız
    saatlerce telefonda beklemek istiyorsanız
    iade ücretinizi haftalarca almamak istiyorsanız itopyadan alışveriş yapabilirsiniz.
  • konuyu açan arkadaşın olayından bağımsız yazıyorum,bu olaylar ilk değil son da olmayacak,işte türkiye'deki ticari sistem nedir ne değildire örnek bu tür olaylar.

    20 senedir bu sektörde çalışıyorum, internet üzerinden ne aldım bu güne kadar bilgisayar dünyasına dair hiç bir şey almadım çünkü bu ürünler herkes alsa da internet üzerinden alınmaz insanlar bunu yaşayarak öğrenecekler,memnun olanlar varmı elbette var çoğunluktamı? tartışılır,çok mu sağlamcıyım hayır insanımı ve ülkemi iyi tanıyorum bu kadar basit.

    firma çok kaliteli bile olsa aldığınız ürünü kargo şirketi taşırken bozar ya da tam tersi iade edin demesi kolay uzayan giden süreçler az çok paranız birilerinin elinde 5-10 gün kalır adamlar parayı kullanır işini görür sonuçta ürünü iade edersiniz,sözde kanun var ama paranızı birileri kullanır haksız kazanç oluşur bunların çözümü koca bir sıfır.

    böyle bir sürü sebep sonuç ilişkili şey yazarım ama önce insanımız biraz rahatlıktan kaynaklı bu internet üzerinden yaptığı alışverişi biraz artık dizginlesin,"ne yapalım kardeşim zamanınımızmı var işe git gel,veriyoruz siparişi kapıya geliyor,sende çok biliyorsun..." diyenler olabilir,kendi tercihleri o zaman da çok fazla şikayet etmemek lazım sonuçta firmalarda bunu bildiğinden olaylar bitmek bilmiyor.

    artık klişe bir laf olan DEĞİŞEN DÜNYA DÜZENİ gerçekten corona belası ile gerçekten değişecek,şikayet ettiğimiz internet üzerinden satışlar daha da önemli bir hale geldi bundan sonra yeni firmalar ortaya çıkacak daha esnek olacaklar ya da aynı kafa devam edecek ölmez sağ kalırsak hep birlikte göreceğiz,ama ben genede görmeden ürün almamayı sonuna kadar savunan biriyim öyle de yapmaya imkanlar el verdiğince devam edeceğim,siz siz olun zar zor kazandığınız paraları haksız yere birilerine kullandırmayın.




  • insanlar dolandırılmak istiyor başka açıklaması yok. her 2 haftada bir böyle konu açılıyor ama ne hikmetse insanlar yine alışveriş yapıp madur olunca buraya gelip yardım istiyor. sonradan gelip zırlayacağınıza önceki konulara baksanıza. buradan herkese yazıyorum, yazın dh'ye itopya diye onlarca konu çıkar ama siz yinede sipariş geçiyorsunuz. kendi düşen ağlamaz.
  • Pazar günü sipariş verdim. Salı günü kargoya verildi.

    UPS ile çalışıyor.

    Sitesinde bugün teslimat diye yazıyordu ama gelmedi. 29/04/2020 - 09:00/18:00 yazıyordu.

    Detaylarda geldik yoktu gibisinde birşey yazmıyor.

    Yazan yazı şu şekilde; KURYE DAĞITMAK ÜZERE ÇIKARDI

    Adres doğru, güvenliğe sordum gelen giden yok dedi.

    Bakalım bekliyoruz.
  • Amazon ve hepsiburada olan satıcılardan başka almamaya dikkat ediyorum.
    Sonra kimse dinlemiyor. Laf anlayamıyorsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mishakal

    Pazar günü sipariş verdim. Salı günü kargoya verildi.

    UPS ile çalışıyor.

    Sitesinde bugün teslimat diye yazıyordu ama gelmedi. 29/04/2020 - 09:00/18:00 yazıyordu.

    Detaylarda geldik yoktu gibisinde birşey yazmıyor.

    Yazan yazı şu şekilde; KURYE DAĞITMAK ÜZERE ÇIKARDI

    Adres doğru, güvenliğe sordum gelen giden yok dedi.

    Bakalım bekliyoruz.
    UPS Kargo ile çalışan tüm firmalarda bu şekilde sorun çıkıyor hep.

    Hayır arkadaş koskoca firma bu insanların yaşadığı sorunları hiçmi görmüyor ? Enis Kirazoğlu,Tuna Akşen, Mete Özbey falan kaç kez bu adamların şirketlerinde gözüktüler youtube videolarında. Hani adı, sanı bilinmeyen bir şirket olsa tamam da... Gerçekten anlamak güç. Youtube videolarında bakıyorum koskoca mağazaları var. Siparişleri yetiştiremiyorlar desem...Eh arkadaş o şirketi kurdu isen o siparişleri de yetiştireceksin bir zahmet.

    Ülkemizde ki kargo şirketleri zaten 5 seri film olur...Anlat anlat bitmez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LGP970OB

    konuyu açan arkadaşın olayından bağımsız yazıyorum,bu olaylar ilk değil son da olmayacak,işte türkiye'deki ticari sistem nedir ne değildire örnek bu tür olaylar.

    20 senedir bu sektörde çalışıyorum, internet üzerinden ne aldım bu güne kadar bilgisayar dünyasına dair hiç bir şey almadım çünkü bu ürünler herkes alsa da internet üzerinden alınmaz insanlar bunu yaşayarak öğrenecekler,memnun olanlar varmı elbette var çoğunluktamı? tartışılır,çok mu sağlamcıyım hayır insanımı ve ülkemi iyi tanıyorum bu kadar basit.

    firma çok kaliteli bile olsa aldığınız ürünü kargo şirketi taşırken bozar ya da tam tersi iade edin demesi kolay uzayan giden süreçler az çok paranız birilerinin elinde 5-10 gün kalır adamlar parayı kullanır işini görür sonuçta ürünü iade edersiniz,sözde kanun var ama paranızı birileri kullanır haksız kazanç oluşur bunların çözümü koca bir sıfır.

    böyle bir sürü sebep sonuç ilişkili şey yazarım ama önce insanımız biraz rahatlıktan kaynaklı bu internet üzerinden yaptığı alışverişi biraz artık dizginlesin,"ne yapalım kardeşim zamanınımızmı var işe git gel,veriyoruz siparişi kapıya geliyor,sende çok biliyorsun..." diyenler olabilir,kendi tercihleri o zaman da çok fazla şikayet etmemek lazım sonuçta firmalarda bunu bildiğinden olaylar bitmek bilmiyor.

    artık klişe bir laf olan DEĞİŞEN DÜNYA DÜZENİ gerçekten corona belası ile gerçekten değişecek,şikayet ettiğimiz internet üzerinden satışlar daha da önemli bir hale geldi bundan sonra yeni firmalar ortaya çıkacak daha esnek olacaklar ya da aynı kafa devam edecek ölmez sağ kalırsak hep birlikte göreceğiz,ama ben genede görmeden ürün almamayı sonuna kadar savunan biriyim öyle de yapmaya imkanlar el verdiğince devam edeceğim,siz siz olun zar zor kazandığınız paraları haksız yere birilerine kullandırmayın.
    Ben de sizin kafadayım aynı şekilde.

    Geçen sene Vatan Bilgisayar'dan Xigmatek marka kasa aldım. Ücretini ödedikten sonra bana yardım eden müşteri temsilcisi arkadaşa kasanın kutusunu açtırdım hani ayakları vs kırıkmı diye. İçime doğmuş gibi 3 ayağı da kırık çıktı. Hemen anında değişim oldu.

    Aynı şekide Samsung bir monitör almıştım yine Vatan'dan. Yine parasını ödedikten sonra ölü piksel testini yaptırdım aynı şekilde. 4 tane ölü piksel çıktı kutulu sıfır monitörde...Gözümün önünde bu şekilde 2 defa sorun yaşamışken maalesef internet üzerinden özellikle uzun ömürlü kullanacağım ekran kartıdır, monitördür, kasadır falan vallahi cesaret edip alamıyorum...

    Ha Vatan Bilgisayar babamın oğlumu değil, bu forumda ki çoğu kişinin de firmayı zerre kadar sevmediğini biliyorum ama mağazaya gidip gözlerinin önünde alıp gösterdiğimde eğer sorun çıkarsa GIK DİYEMİYORLAR...Çünkü kendileri de görüyor olayı. En temizi böyle. Eski kafalılıkmı dersiniz, ne derseniz diyebilirsiniz. Ben bu şekilde alışveriş yapıyorum.




  • Online den çok alışveriş yaptım başıma arıza çıkık kırık olayları çok geldi iade almayan firma görmedim. Biraz uğraşmanız gerekiyor. Baktınız çözemiyorsunuz tüketici hakem heyetine başvurun. Başınızı boş yere ağrıtmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tüketici hakem heyeti çözer.
    Ben de lenovo laptoptan çok çektim. En son tüketici hakem heyetine başvurdum. Sonradan ücretsiz yapalım felan dediler ama artık soğudum lenovodan. Ücret iadesi isteyeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İade kargosu kodu için telefonla aratmak nedir. Diğer büyük siteler kodu direk site üzerinden veriyor zaten. Konu için teşekkürler. Kurumsallıktan uzak olan firmalardan uzak durmak lazım. Şekilde kurumsal işleyişte işportacı.
  • Mishakal kullanıcısına yanıt
    aynı şekilde benimde 29'unda teslim edilmesi planlanıyordu gelen,giden olmadı hocam, yurtiçi,sürat kargo'yla bile 10larca sipariş verdim,adamlar şu gün teslim edicez dediyseler o günde teslim ettiler,corona virüsü günlerinden bahsediyorum yanlış olmasın bu arada, UPS mi Allah kurtarsın, hayır Ankara gibi bir şehirde böyle çalışıyorlarsa, diğer illeri düşünemiyorum.
  • Dostum, burada varmış keşke o siteden almadan biraz daha güven seviyesi yüksek sitelere baksaydın daha ucuza buldum bile :
    www.hepsiburada.com
    SteelSeries Apex 5 Hibrit Mekanik Gaming Klavye Fiyatı
    https://www.hepsiburada.com/steelseries-apex-5-hibrit-mekanik-gaming-klavye-pm-HB00000QI5IF
  • İade süreci ile alakalı olmasa da bu yüzüme kapatılma olayını ben de yaşadım. Sanırım kasıtlı yapılan birşey. Bir PC toplamıştım iyi ki sorun çıkmamış. Tövbe birşey almam bunlardan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dostum başlıkta demişsin yeni bir rezalet daha diye. zaten rezaletleri meşhur bir yer olduğunu bilerek neden düştün demiyorum. böyle dersem hırsızın hiç mi suçu yok diye üstüme gelirler ki maalesef ülkem böyle :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.