Şimdi Ara

YENİ BİR İTOPYA REZALETİ (ÇÖZÜLDÜ) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
3
Favori
23.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
363 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İtopyadan ssd aldim. Fakat m2 ssd takacak vidam yoktu. Adamlari aradim, 50dk telefon bekledim. Kizin biri cikti ve dedimki urunu simdi siparis ettim. Acaba birde vida yaninda yollayabilirmisiniz? Çatt yuzume kapandi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an ben de QP Bilişim ile bir iade sürecinden geçiyorum ve süreç maalesef güzel gitmiyor. İade etmek istediğim ürün, IPS panel bir monitör ve ışık sızması ve kötü siyah performansı yüzünden beğenmediğim için iade etmek istiyorum. Gözlemlediğim olumsuzluklar;
    1.) Ürünü kendi sitelerinden satın aldım. Maalesef sitede iade işlemi için özel bir menü yok; destek bölümünden ticket açıyorsunuz. Ve Yanıt gelmiyor.
    2.) Çevrimiçi destekten hızlıca yanıt alıyorsunuz. Oradan iade talebimi ilettim ve kargo kodu alabildim ve gönderiyi yaptım.
    3.) İade durumunuzu takip edemiyorsunuz, Çevrimiçi desteğe yazdığınızda size mail atmanızı söylüyorlar ama maile cevap gelmiyor. Telefon ile arayın diyorlar aradım ama yoğunluk vardır değerlendiriliyordur diye geçiştirici bir yanıt aldım. Çok mu zor hemen bir bakayım efendim, elimize gelmiş, şu olmuş bu olmuş demek?

    Ürün 27'sinde ellerine ulaşmış. Hala arayan soran eden yok, bakalım merakla bekliyorum. Umarım sonu THH'nde bitmez. Yorumlara katılıyorum bundan sonra kurumsal olmayan hiçbir küçük işletmeden ürün satın almayacağım. Ve genelde tercihim Amazon olacak. Bu firmalar kerametin ürün satmakta değil de müşteri memnuniyetinde ve satış sonrası destekte olduklarını anlamadıkları müddetçe batmaya ve battıkça da ağlamaya mahkumlar. Tüketiciler olarak bu tarz paylaşımları yapmalıyız ki herkesin bilgisi olsun. Yazık milletimize eşek gibi çalışıp kazandığı 3 kuruş ile mutlu olmak adına maaşının kaç katına aldığı bir ürün için nelere maruz kalıyor....




  • Hocam ürün bulamıyoruz ürün, firmalar bunu çok iyi biliyorlar, bilerek stokta ürün bulundurmuyorlar internetten alımı teşvik için ve bu giderek daha da artacak. Bursa'da yaşıyorum ve inanın köy, bildiğin köy. Aradığın hiçbir ürünü bulamazsın. Mecburen internete yöneliyorsun... Burada devlet devreye girmeli işte, bir denetimi keskin kanuni uygulamaları olmalı. Bu şerefsizler daha çok at koşturur böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Curimo

    Şu an ben de QP Bilişim ile bir iade sürecinden geçiyorum ve süreç maalesef güzel gitmiyor. İade etmek istediğim ürün, IPS panel bir monitör ve ışık sızması ve kötü siyah performansı yüzünden beğenmediğim için iade etmek istiyorum. Gözlemlediğim olumsuzluklar;
    1.) Ürünü kendi sitelerinden satın aldım. Maalesef sitede iade işlemi için özel bir menü yok; destek bölümünden ticket açıyorsunuz. Ve Yanıt gelmiyor.
    2.) Çevrimiçi destekten hızlıca yanıt alıyorsunuz. Oradan iade talebimi ilettim ve kargo kodu alabildim ve gönderiyi yaptım.
    3.) İade durumunuzu takip edemiyorsunuz, Çevrimiçi desteğe yazdığınızda size mail atmanızı söylüyorlar ama maile cevap gelmiyor. Telefon ile arayın diyorlar aradım ama yoğunluk vardır değerlendiriliyordur diye geçiştirici bir yanıt aldım. Çok mu zor hemen bir bakayım efendim, elimize gelmiş, şu olmuş bu olmuş demek?

    Ürün 27'sinde ellerine ulaşmış. Hala arayan soran eden yok, bakalım merakla bekliyorum. Umarım sonu THH'nde bitmez. Yorumlara katılıyorum bundan sonra kurumsal olmayan hiçbir küçük işletmeden ürün satın almayacağım. Ve genelde tercihim Amazon olacak. Bu firmalar kerametin ürün satmakta değil de müşteri memnuniyetinde ve satış sonrası destekte olduklarını anlamadıkları müddetçe batmaya ve battıkça da ağlamaya mahkumlar. Tüketiciler olarak bu tarz paylaşımları yapmalıyız ki herkesin bilgisi olsun. Yazık milletimize eşek gibi çalışıp kazandığı 3 kuruş ile mutlu olmak adına maaşının kaç katına aldığı bir ürün için nelere maruz kalıyor....
    Bende de aynı sorun var qp ile. Corsair HS70 Kulaklık aldım. Cızırtı problemi vardı. İnternette araştırdım kronik bir sorunmus. İade edeyim dedim bana iade edemezsiniz değişim sağlarız dediler. Yasal hakkımı kullandirtmadilar resmen .Sonra firmware update yaptım düzeldi ama arada halen yaşanıyor. Oyundayken shutdown deyip kapanıyor vs. Qp den bundan sonra çöp almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkka -- 30 Nisan 2020; 9:49:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yıl olmuş 2020 hala İtopya'dan alışveriş yapanlar var, şeytana uyup 3 kuruş farka tamah etmeyin arkadaşlar benzer fiyatta bir sürü site var ve bu kadar sorunlu başka bir site daha yok.

    Sikayetvar sitesine de yazın bu gibi durumlarda çözüm süreciniz hızlanır sitenin medya takipçileri var ancak öyle ilgileniyorlar.
  • Bende 22 nisanda sipariş verdim hala bekliyorum. Umarım önümüzdeki yıl kargomu gönderirler :) Aptal kafam okusana yorumları sipariş vermeden önce :)
  • Bilgilendirme için teşekkürler.

    Gen3lde benim bir prensibim vardır. Her zaman sorun olabilir. Urun kırık gelir , yanlış gelir, arızalı gelir v.b

    Her türlü sorun olabilir

    Mesele sonrasıdır. Sonrasında müşteriyi iplemeyen bir site veya satıcı var ise benim için o dk bitmiştir.

    Onun için bu site benim kara listeme girdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-ACF8F4F94 -- 30 Nisan 2020; 10:16:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunların tek artısı fiyatlariydi arkadaşlar. takip ettiğim hazır sistemleri vardi. hepsi öyle zamlanmış kı az buz değil..
    direk almak istediğim bir sistem vardi. 1.500 tl zamlamişlar, evet tam 1,500 tl iki gün içinde oluyor bu

    firma kalitesi zaten kötüydü, fiyatlar da coştu. artık bi sebep yok alışveriş yapmak için
  • Aldığım ürünleri iptal edip başka yerden alsam ürünler yarın gelir kaç günde iade olur param kargoya dahi verilmemiş yada iade yapar mı bu site?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Curimo

    Şu an ben de QP Bilişim ile bir iade sürecinden geçiyorum ve süreç maalesef güzel gitmiyor. İade etmek istediğim ürün, IPS panel bir monitör ve ışık sızması ve kötü siyah performansı yüzünden beğenmediğim için iade etmek istiyorum. Gözlemlediğim olumsuzluklar;
    1.) Ürünü kendi sitelerinden satın aldım. Maalesef sitede iade işlemi için özel bir menü yok; destek bölümünden ticket açıyorsunuz. Ve Yanıt gelmiyor.
    2.) Çevrimiçi destekten hızlıca yanıt alıyorsunuz. Oradan iade talebimi ilettim ve kargo kodu alabildim ve gönderiyi yaptım.
    3.) İade durumunuzu takip edemiyorsunuz, Çevrimiçi desteğe yazdığınızda size mail atmanızı söylüyorlar ama maile cevap gelmiyor. Telefon ile arayın diyorlar aradım ama yoğunluk vardır değerlendiriliyordur diye geçiştirici bir yanıt aldım. Çok mu zor hemen bir bakayım efendim, elimize gelmiş, şu olmuş bu olmuş demek?

    Ürün 27'sinde ellerine ulaşmış. Hala arayan soran eden yok, bakalım merakla bekliyorum. Umarım sonu THH'nde bitmez. Yorumlara katılıyorum bundan sonra kurumsal olmayan hiçbir küçük işletmeden ürün satın almayacağım. Ve genelde tercihim Amazon olacak. Bu firmalar kerametin ürün satmakta değil de müşteri memnuniyetinde ve satış sonrası destekte olduklarını anlamadıkları müddetçe batmaya ve battıkça da ağlamaya mahkumlar. Tüketiciler olarak bu tarz paylaşımları yapmalıyız ki herkesin bilgisi olsun. Yazık milletimize eşek gibi çalışıp kazandığı 3 kuruş ile mutlu olmak adına maaşının kaç katına aldığı bir ürün için nelere maruz kalıyor....
    Vg27aq mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mortuuus kullanıcısına yanıt
    Hayır Aorus Fı27q-P.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Curimo kullanıcısına yanıt
    Aynı problemleri ben de dediğim model için yaşadım. Normalde böyle bilmediğim yerlerden bişe almam ama mecbur bu süreçte. QP Asus servisini aramamı istedi ama onlara da ulaşılamıyor. İade süreci de geçti böylece. Ortam düzelince garanti kapsamında değiştirmeyi düşünüyorum en kötü dediğiniz gibi tüketici heyeti.

    Bu ve benzeri siteler ürünü alana kadar en iyileri. Aldıktan sonra uğraş dur. Umarım Amazon gibi sitelerin yanında barınamazlar ne diyim

    Son olarak yine zorunluluktan kasa aldım geçen hafta. 50 kere canlı destekten ne zaman kargolayacaksınız diye sordum pazartesi dediler. Pazartesi aradım ürün elimizde yok gelmesini bekliyoruz dediler. Kendiler kaybediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ah be kardeşim kendinde demişsin işte forumda bir çok itopya rezaleti ile ilgili konu açılıyor diye. Belli ki bu adamlar böyle yani daha neden gidip alışveriş yapıyorsunuz şunlardan?
  • Mortuuus kullanıcısına yanıt
    Hocam servise gönderdiğinizde alacağınız cevabı şimdiden söylüyorum: üründe sorun yok. O yüzden bence şimdiden THH'ni düşünün hak kaybı yaşamayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erkka kullanıcısına yanıt
    Bazı ürünlerde iade/cayma hakkı yok-->"Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler"

    Firma kullanılmış kulaklığı hijyen kuralından dolayı iade almıyordur. Değişim imkanı sunmmuş veya alternatif olarak servise gönderip arızalı/sorunlu olduğunu tespit ettirirseniz bedel iadesi çıkartabilirsiniz.

    bunu cayma hakkı ve tüketici yasalarını sonuna kadar savunan bir tüketici olarak söylüyorum. Başka bir konuda yer alan ve bu konulara ilişkin genel görüşümü içeren mesajımdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 30 Nisan 2020; 12:4:19 >




  • Curimo kullanıcısına yanıt
    Sağol hocam teşekkür ederim. Şimdiden başvururum o zaman anca sonuçlanır zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oup59

    Bazı ürünlerde iade/cayma hakkı yok-->"Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler"

    Firma kullanılmış kulaklığı hijyen kuralından dolayı iade almıyordur. Değişim imkanı sunmmuş veya alternatif olarak servise gönderip arızalı/sorunlu olduğunu tespit ettirirseniz bedel iadesi çıkartabilirsiniz.

    bunu cayma hakkı ve tüketici yasalarını sonuna kadar savunan bir tüketici olarak söylüyorum. Başka bir konuda yer alan ve bu konulara ilişkin genel görüşümü içeren mesajımdır.
    İade edilebiliyor hocam. GG üzerinden kulaklık sattım, sıfır Amazon'dan alınma. Alıcı kullandı, beğenmediğini söyledi. İade almak zorunda kaldım çünkü hijyenik açıdan sıkıntı teşkil eden bir ürün değildi. Tek hatam QP'nin kendi sitesinden almış olmamdı. Eğer onların sitesinden değil GG üzerinden olsam iadeyi seve seve alacaklardı.




  • Mortuuus kullanıcısına yanıt
    Beni de bilgilendirirseniz sevinirim süreçle ilgili çünkü QP'den bana da red gelebilir yüksek ihtimalle. Benim de yolum THH'ne düşecek gibi duruyor, olumsuz düşünmek istemiyorum ama görünen köy kılavuz istemez. İletişim dahi kuramıyorsun adamlarla.
  • Curimo kullanıcısına yanıt
    Olur haberdar ederim. Sitelerinde telefon numaraları var ordan ulaşabilirsiniz. Çok bekletmiyorlar, kibarca konuşuyorsunuz ama iş iade kısmına gelince aynı şekilde konuşmazlar ama onu ben de biliyorum 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.