Şimdi Ara

YENİ C5 için Renk Seçimi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
8.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni c5 için tercihiniz hangi renk olurdu? Özellikle füme,gümüş ve platin gri üçlüsünden hangisi seçilmeli sizce?



  • açık gri
  • exclusive olsa füme derdim çünkü heryerinde kromlar var. Platin gri de çok yakışıyor görüşündeyim.
  • 1.6 sx/pk olacak hocam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AlperAkbilgi

    exclusive olsa füme derdim çünkü heryerinde kromlar var. Platin gri de çok yakışıyor görüşündeyim.



    Bildiğim kadarıyla o kromlar tüm donanım seviyelerinde standart. Ben C5'i incelerken görevli arkadaş lastikler hariç, en alt donanımlı versiyon ile en üst donanımlının arasında dış görünüş açısından fark olmadığını ısrarla belirtmişti...
  • gümüş bence daha güzel gösteriyor aracı
  • beyaz süper olur bence . az önce sitesinde baktım . aracı çok heybetli gösteriyor beyaz renk ayrıyeten de şık duruyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar Slm,
    Yeni Üye oldum.

    İkiyıl önce C4'ümü aldığımda fan clubü hoşuma gitmişti.
    C5 alınca baktım var mı öyle birşey diye.
    Sizleri buldum ve üye oldum.

    Türkiyenin ilk bir yada birkaç C5 2.0 HDI exclusivinden birine sahibin 4 Haziran'dan bu yana.
    Ağustostan önce yeni teslimat olmayacağından bir süre yalnız kalacağız böyle.

    Ben zaten gelen bir yada iki arabadan birini aldığım için pek renk seçme şansım yoktu.
    Benim ki gümüş gri. Deriler ve içi füme (koyu).

    Araç güzel duruyor ancak kromlar koyu renklerde daha çarpıcı.
    Koyu renklerin içi (deri vs) açık renk.
    İlk başta çok hoş duruyor ama kirlenmeye başladıkça başa bela olduğunu başka araçlardan biliyorum.

    Araçla ilgili başka sorularınız olursa vakit buldukça cevaplarım.

    UMIT




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz

    Arkadaşlar Slm,
    Yeni Üye oldum.

    İkiyıl önce C4'ümü aldığımda fan clubü hoşuma gitmişti.
    C5 alınca baktım var mı öyle birşey diye.
    Sizleri buldum ve üye oldum.

    Türkiyenin ilk bir yada birkaç C5 2.0 HDI exclusivinden birine sahibin 4 Haziran'dan bu yana.
    Ağustostan önce yeni teslimat olmayacağından bir süre yalnız kalacağız böyle.

    Ben zaten gelen bir yada iki arabadan birini aldığım için pek renk seçme şansım yoktu.
    Benim ki gümüş gri. Deriler ve içi füme (koyu).

    Araç güzel duruyor ancak kromlar koyu renklerde daha çarpıcı.
    Koyu renklerin içi (deri vs) açık renk.
    İlk başta çok hoş duruyor ama kirlenmeye başladıkça başa bela olduğunu başka araçlardan biliyorum.

    Araçla ilgili başka sorularınız olursa vakit buldukça cevaplarım.

    UMIT


    hayırlı olsun öncelikle,benim de şuan hayranı olduğum bi araca sahipsiniz..araçla ilgili değerlendirmelerinizi bekliyoruz ümit bey en kısa zamanda




  • Araç gerçekten süper.

    Konfor, özellikle sessizlik, motor sesini hiç almaması vs, inanılmaz.
    Exl modelin camları lamine (çift kat) hem hafif bir mavi rengi var hem extra ses izolasyonu sağlıyor.
    245/40 19 inch orjinal jantlarına rağmen çok konforlu.
    Yol tutuşu son derece iyi, yüksek sürati kesinlikle hissettirmiyor.

    Tek sıkıntı 1773kg (Ruhsat resmi kilosu, yanılmıyorsa 75kg şöför için eklenmiştir, net 1700kg) için 138 bg biraz az kalıyor.
    Hızlanma ve esneklik değerlerinde sıkıntı oluyor.
    Benim ki artık az kalmıyor , burada detaya girmiyim şimdi (178HP).

    Farlar hem yüksekliği otomatik ayarlıyor hem de direksiyona göre yönleniyor (bi-xenon).
    Gerçekten tahminimden çok daha gerekli ve kullanışlı bir özellik.
    Ancak bu derece her yöne hareketli merceklerin yatak sistemindeki boşluklardan olsa gerek, çok bozuk bir yolda ışıkta titreşim hissediyorsun.
    Hani normal bir araba farı yerine iyi bağlanmamış olur ışık da titrer ya, onun az titreşen hali. Bu özellik hoşuma gitmedi, her ne kadar görüşü etkilemese de.

    Hidraktif süspansiyonun uzaktan hastasıydım, sahip oldum şimdi.
    Tüm sistemden ve bir makina mühendisi olarak çalışma şeklinden çok memnunum.
    Ancak 'sport mode' ile 'normal mod' arasında çok ciddi bir fark hissedemedim.

    Kapı cepleri var harekete duyarlı otomatik aydınlatması bile var olan, ancak kapı ceplerinin hepsi çok küçük.
    Küçük su şişesi bile zor sığacak kadar.

    Hem şöför hem yolcu koltuğunun inanılmaz sayıda ayarı var.
    Bunlardan birisi de hem yukarı-aşağı , hem girinti-çıkıntı olarak ayarlanabilen bel desteği.
    Çok merak ettiğim bir özellik vardı, 'masaj fonksiyonu', bu fonksiyon bel desteğinin ayar hareketlerinin otomatik olarak ileri-geri , yukarı-aşağı çalışmasından ibaret. Hiç yoktan iyi ama beklentim daha orjinal birşeydi.

    En cool bulduğum özellik arabaya inip binmeyi kolaylaştıran koltuğun 'welcome' hareketi. İnip binerken koltuk bir miktar geriye giderek kolaylık sağlıyor.

    aklıma gelen tüm negatifleri yazdım.
    gerikalan hepsi pozitif diyebilirim.
    yan aynaların da 'kararan' tip olması, geri viteste kaldırım gösterme fonksiyonu vs çok faydalı.
    Şöförün önündeki ekran Exls modellerde renkli, baya gözel duruyor.

    Şimdilik verdiğim 80 YTLyi helal ettim.
    Şu anki haliyle bir BMW ve ya Mercedesi aratmıyor.
    Herhalde aradaki fark zaman içinde sorunlar yaşadıkça ortaya çıkacaktır, umarım Citroen beni yanıltır ve çok isabetli bir tercih yapmış olurum.

    C4 beni yeterince tatmin etti, güvenilirlik bakımından. Onun kadar iyi çıkarsa beni mutlu edecek.

    Saygılar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz

    Araç gerçekten süper.

    Konfor, özellikle sessizlik, motor sesini hiç almaması vs, inanılmaz.
    Exl modelin camları lamine (çift kat) hem hafif bir mavi rengi var hem extra ses izolasyonu sağlıyor.
    245/40 19 inch orjinal jantlarına rağmen çok konforlu.
    Yol tutuşu son derece iyi, yüksek sürati kesinlikle hissettirmiyor.

    Tek sıkıntı 1773kg (Ruhsat resmi kilosu, yanılmıyorsa 75kg şöför için eklenmiştir, net 1700kg) için 138 bg biraz az kalıyor.
    Hızlanma ve esneklik değerlerinde sıkıntı oluyor.
    Benim ki artık az kalmıyor , burada detaya girmiyim şimdi (178HP).

    Farlar hem yüksekliği otomatik ayarlıyor hem de direksiyona göre yönleniyor (bi-xenon).
    Gerçekten tahminimden çok daha gerekli ve kullanışlı bir özellik.
    Ancak bu derece her yöne hareketli merceklerin yatak sistemindeki boşluklardan olsa gerek, çok bozuk bir yolda ışıkta titreşim hissediyorsun.
    Hani normal bir araba farı yerine iyi bağlanmamış olur ışık da titrer ya, onun az titreşen hali. Bu özellik hoşuma gitmedi, her ne kadar görüşü etkilemese de.

    Hidraktif süspansiyonun uzaktan hastasıydım, sahip oldum şimdi.
    Tüm sistemden ve bir makina mühendisi olarak çalışma şeklinden çok memnunum.
    Ancak 'sport mode' ile 'normal mod' arasında çok ciddi bir fark hissedemedim.

    Kapı cepleri var harekete duyarlı otomatik aydınlatması bile var olan, ancak kapı ceplerinin hepsi çok küçük.
    Küçük su şişesi bile zor sığacak kadar.

    Hem şöför hem yolcu koltuğunun inanılmaz sayıda ayarı var.
    Bunlardan birisi de hem yukarı-aşağı , hem girinti-çıkıntı olarak ayarlanabilen bel desteği.
    Çok merak ettiğim bir özellik vardı, 'masaj fonksiyonu', bu fonksiyon bel desteğinin ayar hareketlerinin otomatik olarak ileri-geri , yukarı-aşağı çalışmasından ibaret. Hiç yoktan iyi ama beklentim daha orjinal birşeydi.

    En cool bulduğum özellik arabaya inip binmeyi kolaylaştıran koltuğun 'welcome' hareketi. İnip binerken koltuk bir miktar geriye giderek kolaylık sağlıyor.

    aklıma gelen tüm negatifleri yazdım.
    gerikalan hepsi pozitif diyebilirim.
    yan aynaların da 'kararan' tip olması, geri viteste kaldırım gösterme fonksiyonu vs çok faydalı.
    Şöförün önündeki ekran Exls modellerde renkli, baya gözel duruyor.

    Şimdilik verdiğim 80 YTLyi helal ettim.
    Şu anki haliyle bir BMW ve ya Mercedesi aratmıyor.
    Herhalde aradaki fark zaman içinde sorunlar yaşadıkça ortaya çıkacaktır, umarım Citroen beni yanıltır ve çok isabetli bir tercih yapmış olurum.

    C4 beni yeterince tatmin etti, güvenilirlik bakımından. Onun kadar iyi çıkarsa beni mutlu edecek.

    Saygılar...











    hayırlı olsun aracınız cok güzel bence dört dörtlük bi araba




  • Hocam gümüş renk de seçeneklerim arasında; acilen fotoğraf bekliyoruz mümkünse
  • Yanımda foto makinası yoktu cepten çektim, araba da pis, kusura bakmayın...

     YENİ C5 için Renk Seçimi


     YENİ C5 için Renk Seçimi
  • bu da içinden...

     YENİ C5 için Renk Seçimi


     YENİ C5 için Renk Seçimi
  • Hocam renk de araç da süper.. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..

    Bu arada bide şöyle tam yandan bi foto istesem çok mu olur
  • yan-ön-arka

     YENİ C5 için Renk Seçimi
  • yan-on-arka

     YENİ C5 için Renk Seçimi


     YENİ C5 için Renk Seçimi
  • abi allah kazasız belasız surmek nasıp etsın hakıkaten cok güzel araba yaw bende alma arifesindeyım ama 1.6 dusunuyodum 13 kusur sanıyede 0-100 warmıs bılmıyodum benım ıcın cok buyuk bır eksıklık.ama senın 2.0 o iyi hızlanır tabiikide.bide abi o jantlar ne ole yap yakıyo+yakıyo yani
  • Fotolar için teşekkürler hocam.. Sanırım gümüş gri doğru bir seçim olacak.. Acaba 1.6 yı alıp daha sonra bu 19' leri taktıramaz mıyız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BasicAs -- 27 Haziran 2008; 23:02:25 >
  • Merhabalar,

    Öncelikler yeni araba almış olan ve alacaklara şimdiden hayırlı olsun derim. Birkaç hafta önce ben de eski kasa C5 için renk yardımı istemiştim. Birkaç kişi sağolsun fikrini söyledi. Yine de bu başlıkta daha fazla görüş bildiren olmuş kıskandım doğrusu!

    Gördüğüm kadarıyla eski ve yeni kasanın renkleri birbirinden farklı (en azından isimleri farklı). Ben yeni aldığım eski kasa C5 için deri döşemeli bej (altınkum sarısı), beyaz ve metalik siyah renkler arasından beji tercih ettim. Fakat aldıktan sonra bej rengin büyük kasalı bir arabaya pek yakışmadığını gördüm ve pek ısınamadım. Fazla açık geldi gözüme.

    Sözkonusu araçta bazı sorunlar yaşamam üzerine şirketi arabayı değiştirmeye ikna ettim, daha doğrusu arabayla ilgili yaptıkları bir hatadan dolayı biraz da mecbur kaldılar. Ben bu defa beyaz ve bejin dışında, ellerinde bir tane kalan siyah renkli ve yine derili olanı tercih ettim. Bu esnada forumda ben de sormuştum hangi renk tercih edersiniz diye. Herkes siyah çok güzel ama bakımı çok zor dedi. Hele ki tozlu yerlerde hiç uğraşılmaz dendi. Beji de daha önce denediğim için ve de beyazı hiçbir şekilde istemediğim için kararımdan vazgeçtim .Gerçekten temiz olduğu zaman siyah renk bayağı prestijli duruyor, hatta biraz da makam aracını andırıyordu. Ellerinde metalik alüminyum gri vardı ama o da deri döşeme değildi, ayrıca bir iki özellik de eksikti, fiyatı da biraz ucuzdu. Sonuçta metalik gri üzerinde karar kıldım ve teslim aldım. Ama metalik gri gerçekten C5'e güzel yakışıyor. Ayrıca iç döşemeleri de yine açık gri. İçime sindi ve memnunum. Beji derili olmasına rağmen bu kadar benimsememiştim.

    Bir de C5'e beyaz güzel yakışır diye düşünenler var. Evet doğru beyaz bazı arabalara çok güzel yakışıyor, ama C5'e değil. Neden diye sorarsanız beyaz renge dikkat edin. Çünkü C5'deki tamamen çiğ beyaz. Diğer bazı arabaların beyazında ise hafif bir koyuluk var. Tam ismi nedir bilmiyorum, ama çiğ bir beyaz değil. Ancak C5'in eski kasasında kullanılan beyaz ise arabaya yakışmıyor, hatta bayağılaştırıyor. Yani bir MERCEDES'de kullanılan beyaz rengin tonu ile aynı değil.

    Firma hatasından dolayı bana kullanmam için C5 ve C4'ün kül grisi renginde araba tahsis etti. Yani bir hafta C4 bir hafta C5 kullandım. Her iki model arabaya da kül grisi renginin mükemmel yakıştığını gördüm. Dikkatinizi çekmek istediğim bir konu var bu renkler konusunda. C5 eski kasanın bazı renkleri sedefli, yani ingilizce deyimiyle PEARLESCENT. Bu renkler ışığın durumu ve yansımasına göre renk değiştiriyor. Hangi renkler bunlar derseniz: Aklıma gelenler kül grisi, altınkum sarısı, kırmızı, oryantal mavi, çelik gri. Yeni c5'i incelemedim bilmiyorum.

    Netice itibariyle renk konusunda gördüğüm ve incelediğim beyaz, siyah ve beji tercih etmem. Metalik grisi ile kül grisi ise favorilerim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.