Hayırlı olsun bende Aralık sonu Fatma hanımdan aldım Balıkesir’den . Yan basamak icin foto atayım , olmayanlar baksın , ben fiyata dahil diye satın aldım . Sadece görsel , basma yeri çok az . Çocuklar icin diyebiliriz. ama keşke çift renk olsaymış. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
YENİ CITROËN C3 AIRCROSS ANA KONU(2021 MAKYAJLI KASA GELDİ) (38. sayfa)
-
-
Arka tasarımı bende beğenmedim ancak hyundai- psa- reno vd. artık markaların çoğu aynı kalitede hatta ben citroen kullanıcısı olarak şunu net şekilde söyleyebilirimki hyundai son aşamada işçilik olarak citroen den 2 tık pejodan 1 tık önde. Bayonun avantajı yerli olması ve mayısta da gelse %80 lik dilimin altında kalacaktır şuanki c3A dan çok daha dolu olacağını biliyorum (acc-hayalet gösterge gibi..)makyajlı c3A ise shine paket yüksek ihtimal %80 lik dilime girecektir. O açıdan bayon önermiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Basamak kesinlikle gereksiz psa grup araçlarına yakışmıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
:ok sağolun maşallah sizin araç çok güzel gönürüyor. bende beyaz seçtim. ama tavan olayını sizinki gibi isterdim.
bende bayiden yan basamak istedim ama vermediler :) 3000 Tl falan dedi satıcı
-
Valla ben fiyata ek olarak almıştım 1200 TL fatura kestiler yan basamak icin . Bence gereksiz , ne koparırsam kar hesabı almıştım :)
Araç güzel Allah herkese C5aircross nasip etsin 😁
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben yan basamağı beğeniyorum ama tabii ki önce hanıma sormam lazım
-
quote:
Orijinalden alıntı: sokcuuuuuArka tasarımı bende beğenmedim ancak hyundai- psa- reno vd. artık markaların çoğu aynı kalitede hatta ben citroen kullanıcısı olarak şunu net şekilde söyleyebilirimki hyundai son aşamada işçilik olarak citroen den 2 tık pejodan 1 tık önde. Bayonun avantajı yerli olması ve mayısta da gelse %80 lik dilimin altında kalacaktır şuanki c3A dan çok daha dolu olacağını biliyorum (acc-hayalet gösterge gibi..)makyajlı c3A ise shine paket yüksek ihtimal %80 lik dilime girecektir. O açıdan bayon önermiştim.
Bayon'un bence %80 dilimin altında gelmesi imkansız. Captur'un bomboş touch paketi bile 310 bin TL. Bir ihtimal manuel ve atmosferik motorlu düşük paketli olanı olabilir. Ayrıca bagaj konusunda çok birşey vaad edeceğini sanmıyorum. Kona bile 375 lt. Bu konuda c3a çok avantajlı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sizin durumunuz gerçekten sıradışı. Mazotun donması farklı bir konu, yakıt tüketim değerleri farklı bir konu.Sizin durumunuz da benzinli mantıklı duruyor.Elektrikli araçlar da -15 derece için sorun teşkil edecektir. -
Bayonun bagaj 410 lt. Konaya boyut olarak çok yakın zaten sadece en ve boydan 2 cm küçük aks mesafesi gayet iyi kive konadan daha geniş. Capturla ise hiç karıştırmayın bayon yerli üretim i20 liste fiyatı şuan 230 bin altı olduğuna göre i20 nin suv versiyonu olan bayonda 230 bin civarı olur. 1.0 olması da ayrıca avantaj. Liste fiyatlarına aldanmayın indirimle matrah altına çekiyolar araçları matrahı çok geçiyorsa ozamn %80 ötv de kalıyor..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benden 2500 tl istediler yan basamak için. Sonra da oraya basılmasını doğru bulmuyoruz dediler. Basmadıktan sonra basamak gereksiz geldi. Bir de yere olan yüksekliği azaltıyor sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arada aracın beğenmediğim tek yeri olan yol bilgisayarında ortalama ve anlık tüketim verilerini çözemedim hala. 2 farklı güzergah ayarlanıyor sanırım bunu da yapamadım. Şu an 150 km'de araç tek bir tüketim değeri var o da 9 küsürdü. Bu ortalama falan değil, bu kadar kilometrede toplam harcanan litre. Biri yardımcı olabilirse çok dua ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2500 çok pahalı ama 1000 Tl civarı olursa düşünebilirim, bence şık duruyor ama şart değil tabi.
-
Hocam ekranda yazan değer son sıfırlamadan itibaren olan değer. Bir de direksyon sol menüden gezerseniz kalan km üstünde anlık yakıt var. Duruken üç çizgi var hareket ederken anlık gösteriyor. Citroën uygulamasını kurarsanız zaten detaylı her gittiğiniz yolun verişi çıkıyor. Çok az sapma ile yakın değerler veriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevozgur -- 11 Mart 2021; 20:27:11 > -
Zevkler çok fark ediyor. Ben bu araca basamak hiç yakıştıramadım. Bir de araç c suv gibi yüksek değil iyice alçak oluyor -
İyi akşamlar,
Ankara citroen gezileri tamamlandı, en son bugün fiyat benzinli shine 228 bin oldu, 3 gün önce 226 bin idi, ayrıca; bir hediye sunulursa faturaya yazılıp hediye edilir gibi bir cümle kullanıldı.
2021 Haziranda gelecekler var, ki onlar biraz daha makyajlı ve güzel ama henüz fiyat vs. yok.
Dizel bizim para limitine takıldığından benzinliye kalacak gibiyiz. Artık 5, 5,5 dizel yakan c4 picasso ile devam ya da 7-8-9 yakacak benzinli ile yeni macera,
ama kesin olan birşey var, arkadaşların yazdığı gibi, elimizde ki araç da çok iyi, bakalım arabamızı isteyen akraba diretmez ise biz de c3a ya geçmeyeceğiz.
-
Hyundai den aldığım bilgiye göre bayon hivrit model dılında %50 ötvlik dilimde kalacak max fiyat 230 bin tl olacak. Bagj 411 lt ile c3A ya en biyük alternatif ayrıca acc ve dijital gösterge ile b suv lar arasında tek. C3A makyajda dahi hayalet gösterge gelmeyecek ve adaptif hız sabitleyici olmayacak...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sokcuuuuu
Hyundai den aldığım bilgiye göre bayon hivrit model dılında %50 ötvlik dilimde kalacak max fiyat 230 bin tl olacak. Bagj 411 lt ile c3A ya en biyük alternatif ayrıca acc ve dijital gösterge ile b suv lar arasında tek. C3A makyajda dahi hayalet gösterge gelmeyecek ve adaptif hız sabitleyici olmayacak...Valla hocam hiç öyle zannetmiyorum. Hyundai son dönemde çok saçma fiyat politikası güdüyor, örneğin i20 lansmanda en dolu paket 1.4 otomatik 220 bine geldi. dijital gösterge, anahtarsız çalıştırma ve elektronik el freni yoktu. Aynı segmentte yine yerli clio bu dediklerimin hepsini sunup 190 bin tl fiyata satılıyordu.
231 bine Bayon'un baz donanımını alabilirsiniz, Kona ne ise aynısı olacak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sungur16Valla hocam hiç öyle zannetmiyorum. Hyundai son dönemde çok saçma fiyat politikası güdüyor, örneğin i20 lansmanda en dolu paket 1.4 otomatik 220 bine geldi. dijital gösterge, anahtarsız çalıştırma ve elektronik el freni yoktu. Aynı segmentte yine yerli clio bu dediklerimin hepsini sunup 190 bin tl fiyata satılıyordu.
231 bine Bayon'un baz donanımını alabilirsiniz, Kona ne ise aynısı olacak.
Alıntıları GösterDoğrudan hyundai asssan ceo sunun ağzından duydum.. “konada dizele yoğunlaşacağız bayon hibrit dışında %50 ötv diliminde kalacak bayon kesinlikle konadan uygun olacak” ifadesi bu yönde. Tabiki kur bu şekilde kalırsa...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sokcuuuuu -- 13 Mart 2021; 2:36:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bugün servisteki arkadaş parametre değerlerini değiştirince sorun düzeldi. Artık anlık tüketimi litre cinsinden görüyorum. Ortalama tüketimi de kümülatif litre olarak değil o kadar ortalama değer olarak görüyorum. Cruise control ve hız limiti için de kullanıcılarının bulamaması için kolun arkasına + ve - düğmeleri gizlemişler, bugün personel gösterince o da halloldu.
Aracın yakıt tüketimi bugün orta yoğunlukta bir trafikte 7.4 litre olarak gerçekleşti. Yoğun trafikte biraz daha artabilir. Kıyaslamayı jazz ile yapabiliyorum şu an ve jazz'dan bir tık fazla yakıyor. Araç yeni, daha ayağım gaz tepkilerine alışmadı zamanla biraz daha düşecektir. Bir de gülü seven dikenine katlanır, ayağımın altındaki gücü hissediyorum, rampa falan dinlemiyor, biraz basasım geliyor.
Araca bugün daha da ısındım. Geçen hafta birisi çıksa verdiğin toplam parayi vereyim, aracı sat dese satardım, şimdi satmam, yerine almak isteyeceğim şu an daha uygun başka araç bilmiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: NaviBugün servisteki arkadaş parametre değerlerini değiştirince sorun düzeldi. Artık anlık tüketimi litre cinsinden görüyorum. Ortalama tüketimi de kümülatif litre olarak değil o kadar ortalama değer olarak görüyorum. Cruise control ve hız limiti için de kullanıcılarının bulamaması için kolun arkasına + ve - düğmeleri gizlemişler, bugün personel gösterince o da halloldu.
Aracın yakıt tüketimi bugün orta yoğunlukta bir trafikte 7.4 litre olarak gerçekleşti. Yoğun trafikte biraz daha artabilir. Kıyaslamayı jazz ile yapabiliyorum şu an ve jazz'dan bir tık fazla yakıyor. Araç yeni, daha ayağım gaz tepkilerine alışmadı zamanla biraz daha düşecektir. Bir de gülü seven dikenine katlanır, ayağımın altındaki gücü hissediyorum, rampa falan dinlemiyor, biraz basasım geliyor.
Araca bugün daha da ısındım. Geçen hafta birisi çıksa verdiğin toplam parayi vereyim, aracı sat dese satardım, şimdi satmam, yerine almak isteyeceğim şu an daha uygun başka araç bilmiyorum.
Gerçekten aracı her geçen gün kullandıkça çok garip bir şekilde bağlanıyosunuz... Ben böyle açıklıyorum... Sırf eve dönerken, sürüş keyfinden dolayı saçma sapan yollarda araba kullanıyorum... İnsan yolun bitmesini istemiyor... En azından bende böyle bir duygu oluştu.. Ayrıca aracın gücünün farkında olmak da çok güzel bir his... Seriliği özellikle çok iyi... Geçen s modunda kullandım... Hissi gerçekten efsane...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X